Supergoeie service

Heb een tafeltennisbat gekocht waarvan binnen afzienbare tijd de houtlagen los gingen. Dit gemeld en na enige correspondentie kreeg ik binnen een aantal dagen, zonder enkel probleem, een nieuw batje opgestuurd en ook nog eens een duurder model. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

‘n Mij in eerste instantie onbekend bedrijf, waar ik deze bestelling deed.

Zeer snelle levering van jeu-de-boule-ballen. Uiterst zorgvuldig verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niet gekregen GLS blundert en Buffalo ook met bezorging die uitblijft

Eerste keer langs gekomen bleek de chauffeur bij de verkeerde adres te zijn toen werd ik door Buffalo gebeld en heb ik wederom het goede adres en naam gegeven en tot onze grote verbazing GLS heeft de zending niet bezorgd wederom voor de tweede keer en doet alsof deze geweigerd is aan de deur WAT PARDON? en deze blijkt nu door GLS terug retour gestuurd weer naar Buffalo echt hele slechte zaak onze zoontje keek naar zijn basketbal korf uit maar helaas heb ik de kleine mannetje moeten teleurstellen omdat GLS als Buffalo niet netjes het product hebben bezorgd jammer dit.

Goede en snelle levering

Snel geleverd en keurig verpakt. Erg tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van een prachtig speelhuisje

Het bestelde speelhuisje werd keurig op tijd afgeleverd, was eenvoudig in elkaar te zaten, mede dankzij de duidelijke handleiding en stond binnen een half uur klaar voor gebruik!

Mooi toestel

Mooi toestel. Alleen kleiner dan ik had gedacht. Schommel en wipwap besteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles afgewerkt zoals afgesproken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en zeer goede klantenservice

Stuk was niet in stock, men heeft mij dezelfde dag nog gecontacteerd en de bestelling aangepast. De volgende dag werd het geleverd, top!

Goede snelle bezorging

Ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De service en producten zijn Top!

Telefonisch ben ik geadviseerd en daarna de bestelling via de webshop gedaan. Keurige bevestigingen en daarna super snel geleverd. Een top bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

vraag niet om een beoordeling als bestelling nog steeds niet compleet geleverd is.

Zie omschrijving

Snelle levering en goede.spullen

Goede verpakking en goede leverancier

perfecte service

Slecht

Bij buffalo drop pockets besteld. Verkeerde kleur geleverd gekregen (kan gebeuren). Er was onduidelijkheid of de kleur (op het plaatje op de site) onjuist was, of ik gewoon het verkeerde opgestuurd heb gekregen. Het zou worden uitgezocht en ik zou de volgende dag worden teruggebeld. Er is inmiddels meer als een week voorbij en heb nog helemaal niks gehoord.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snel geleverd. Er misten wat onderdelen en deze werden spoedig nageleverd. Enige minpuntje: het pallet werd niet mee retour genomen ondanks mijn verzoek, maar moest achterblijven. Jammer.

Fantastisch !!!!

Op vrijdag middag besteld, op dinsdag ochtend voor 12:00 uur stond mijn pooltafel gemonteerd op de zaak. Op advies van de monteur is me verteld dat ik betere ballen had moeten bestellen. Naar de zaak gebeld en is me verteld dat als ik er niet tevreden mee zal zijn ik maar hoef te bellen. Kort samen gevat : top service met een hoofdletter S.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel goed. Vriendelijk en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik denk dat het niet beter kan.

Hoe klein het artikel ook was, het is goed. De bestelling was eenvoudig uit te voeren. Snelle levering via een ophaalpunt; zonder verzendkosten! Voor hetzelfde artikel moest ik bij een andere webshop € 14,95 betalen!!

Goede internetwinkel

Goede service van de winkel. De levering komt nog voor dat er een mailtje kwam. Beetje slordig van de leverancier. Toevallig was er iemand thuis en de leverancier wilde de vracht niet in de garage zetten . wel op de oprit in de regen???? Maar prima biljart waar we erg tevreden over zijn.

Zeer snelle levering

Betrouwbare winkel

Goede communicatie, snelle afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering en mooie spullen!

Helemaal tevreden!

Alles perfect

Alles perfect de levering Ook de tafels in 1 woord perfect Gerrit

Goede en snelle aflevering

Sjoelbak zat schadevrij ingepakt. De bezorger was een vriendelijk en behulpzame man.👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Buffalo heeft het werk gedaan zoals het hoort. Correct.

Ook vriendelijk personeel.

Over Buffalo.nl

Buffalo.nl is de webshop voor biljart, fitness, sport, darts, speeltafels; pooltafels, tafeltennistafels, voetbaltafels, airhockeytafels, sjoelbakken, spelletjes, groot buitenspeelgoed; schommels, zandbakken, speelhuisjes, zwembaden en meer.

Filter op Taal