Prima kwaliteit, betrouwbaar en snel.

Had snel een nieuwe keu nodig en die kwam ook snel en heel goed verpakt. Prima service dus voor een mooie prijs.

te dure verzendkosten

Voor een biljarthandschoen die in een simpele envelop past en door de brievenbus bezorgd kan worden is ruim 9 euro exorbitant hoog

Beste Mike, Helaas heeft onze transporteur niet de mogelijkheid van brievenbuspakketjes. We versturen daarom ook biljarthandschoenen in een doos. De verzendkosten voor bestellingen onder de 20 euro met verzending binnen Nederland zijn € 6,99 en geen 9 euro. Er is dan ook € 6,99 verzendkosten aan je in rekening gebracht. De verzendkosten staan ook op het besteloverzicht voordat de bestelling wordt afrond. We hopen dat de biljarthandschoenen naar wens zijn en dat je er veel plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, Team Buffalo.nl

Goede service!

Snelle bezorging en netjes ingepakt Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Prima product, naar verwachting.

Geen reactie op klacht beschadigde doos pingpongtafel

Doos is serieus beschadigd bij afleveren van de pingpongtafel. Dit werd genoteerd op het papier dat we ondertekenden bij de levering. Ik heb dit alles, samen met foto's, gemeld zowel bij Buffalo als bij de transporteur, maar ik kreeg van niemand een reactie! De chauffeur van de transportfirma verstond zelfs geen Nederlands!

Ok

Bestelde een keu maar kreeg geen keuze voor het topeinde en nu heb ik een te groot topeinde voor 3band wat jammer is want ik had graag de kleinste gehad ipv de grootste

Top kwaliteit en snelle levering.

Onduidelijkheid over bestellingsstatus

Heb vrijdag besteld en ik kreeg maandag pas een bevestigingsmail. Hierdoor was het enige tijd onduidelijk of mijn bestelling was aangekomen

Snelle bezorging.

Goed product

Prima, snelle levering en ook bij vragen snelle reactie.

Snel, deskundig geholpen.

Levering conform de afspraken

Goede en behulpzame koerier

Snel en duidelijk

Het pakketje was gemakkelijk te bestellen en snel geleverd met een duidelijk tijdstip van bezorgen. Het product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Prima webshop. Makkelijk bestellen en snel bezorgd!!

Prima webshop. Makkelijk bestellen en snel bezorgd!!

niet tevreden

Helaas waren we niet tevreden over de tafel maar was er geen enkele mogelijkheid om na de termijn van een maand nog te kijken naar een oplossing. Door veel thuiswerken was er niet de mogelijkheid om deze goed te testen, ons werd gemeld: "Dan hadden jullie maar beter naar de foto's moeten kijken". Erg teleurstellend. Nu alsnog extra kosten moeten maken voor aanpassingen aan de huidige tafel.

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. U wilde de voetbaltafel ruilen vanwege een aantal kenmerken die u mist of anders prefereert. De eigenschappen van de voetbaltafel staan duidelijk vermeld op onze webshop en zijn ook duidelijk zichtbaar op de foto's. Twee maanden na aankoop is de bedenktermijn vervallen en kunnen we een reeds gebruikte tafel niet retour accepteren. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Buffalo.nl BV

Super goede service.

Heel goed!!

Niks op aan te merken!

Prima, product is zoals omschreven. Levering binnen 1-2 werkdagen. Top!

Top website, en een knappe service prijs kwaliteit is prachtig

snelle bezorging

Ik heb goede ervaring,omdat -zoals belooft- werd een groot pacet erg snel geleverd...

Mooie step

Mooie step geleverd, snelle afhandeling

Prima geregeld.doen wat ze beloven.

Niets op aan te merken, mijn bestelling werd reeds de volgende dag bezorgd in België.

goed product, snelle levering, goed advies en bovendien vriendelijke verkoper

zie boven

top service

goed advies, super service en ook nog eens goede prijs en snelle levering... tien met een griffel !!

Prijs-kwalieit ok, snelle levering

Fijne handschoen

Snelle levering en chauffeur die goed helpt!

Blij met de bestelling, het gemak, de snelle levering en een chauffeur die helpt met bij de deur zetten van geleverde product. Top!

Over Buffalo.nl

Buffalo.nl is de webshop voor biljart, fitness, sport, darts, speeltafels; pooltafels, tafeltennistafels, voetbaltafels, airhockeytafels, sjoelbakken, spelletjes, groot buitenspeelgoed; schommels, zandbakken, speelhuisjes, zwembaden en meer.