Krijtjes besteld voor biljarten. Uitstekend spul en snel geleverd.

Positief

Snelle levering, goed product (biljarthandschoen).

1 dag na bestelling ontvangen, kwaliteit super, prijs redelijk

Top bedrijf

Leuke producten, eerlijke prijs, snel geleverd

Snelle verzending

Goed verpakt, alles picobello. Helemaal tevreden. Vol interesse de rest van de mooie website bekeken.

Top ballen goed geprijsd

Hele goede tafeltennisballen snel verzonden en goed geprijsd

top!

Vlotte bestelling levering, product bevalt prima.

Prima snookertafel! Goed bezorgd

Goede service, top team

Onze ervaring is zeer positief. Perfecte service, vriendelijk, professioneel. Zag erg op tegen levering en in elkaar zetten van onze pooltafel maar dat was nergens voor nodig. Is echt soepel verlopen. En wat werken deze mannen hard. Niks was teveel. Zeker een aanrader! Groetjes Richard en Melissa

Product prima, transport hopeloos.

Nadat DHL twee maal mijn adres voorbij was gereden, en mij vrolijk mailde, "wij hebben u gemist", is het bezorgd bij een DHL-servicepunt. De verpakking was licht beschadigd en zo ook de koffer. De lichte beschadiging van de koffer heb ik zelf maar gerepareerd. De inhoud, de biljartkeu, was gelukkig onbeschadigd, en voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Al met al een prima product, maar met DHL zeer ontevreden.

geweldig

op de woensdag besteld en op de donderdag al binnen, wat wil de mens nog meer

Een prettig en deskundige begeleiding

Klantvriendelijke en goede service

Onlangs een tennistafel bij Buffalo besteld. Telefonisch een goed advies en duidelijke uitleg gekregen. Service rondom de levering was top. Snelle reactie op bestelling en via de app. Super!! Tafel is op afgesproken moment geleverd. Wij zijn er heel bij mee!!

Snel en goed opgelost

Ik had een backgammon spel gekocht maar ik kreeg de verkeerde binnen. Nou was het een fout op de website. Dit hebben jullie snel na gekeken en de goede direct verzonden. Jullie hebben niet gewacht tot dat ik de verkeerde retour heb gedaan, of ik het andere spel betaald had. Dit waardeer ik echt en wil laten zien dat het vertrouwen in de mens nog niet helemaal weg is.

Post beloofd veel maar komt niks na slechte service.

Afgelopen woensdag tussen 17.30- 22.30 uur zou ik mijn pakje ontvangen. Niks dus het is nu zondag............. Niet echt vlot...

Response from the business owner

Goedemorgen Frank, We vinden het vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Zou je ons kunnen laten weten of je het pakket inmiddels wel hebt ontvangen? Je kunt een e-mail sturen naar [email protected]. Onze excuses voor de vertraging in de levering. Met vriendelijke groet, Team Buffalo.nl

Alles was zoals ik gedacht had.Prima

Het zoals boven gezegd.

Goede kwaliteit , snelle levering

Biljart benodigdheden ( keu) goede prijs kwaliteit verhouding. snel en correct verzonden

Super klantvriendelijk

Ontzettend behulpzaam en klantvriendelijk bij het beantwoorden van mijn vragen.

Snelle goede levering

Een sjoelbak als kado gekocht. Voldoet geheel aan de verwachting.

Top geregeld

Zeer snel en goed geregeld. Uitstekend product en makkelijk in elkaar te zetten. Super Buffalo.

correcte afhandeling

Alles tijdig geleverd, netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden van de levering. Bestelde materiaal is ook degelijke kwaliteit (prijs/kwaliteit verhouding is goed).

Mooie tennistafel gekocht

Mooie tennistafel Cornilleau 200x gekocht. In de levering ging iets mis bij de transporteur maar werd direct netjes opgepakt door Buffalo en de volgende dag kreeg ik het alsnog binnen.

Top. Zeer verzorgd . Een aanrader.

Zeer goede ervaring. Alles perfect gelopen. Top.

Waardeloos, nu al spierpijn

Dacht even leuk zo'n fitnesbank met dito gewichtjes erbij te kopen. Alles tip top voor elkaar tot dat ik me in mijn sportoutfit moest hijsen. Ik lekker in de weer, een muscle'tje hier en daar getraind 2 dagen terug. Ik kan nu amper lachen zonder dat mijn buikspiertjes enorm opspelen. Een kopje koffie is nu te zwaar voor mijn biceps. Maar ik denk dat ik het over 2 dagen gewoon nog eens ga proberen, allicht dat het allemaal meevalt. Over de producten en aflevering was ik zeer content, al had ik me mijn zaterdag nu iets anders voorgesteld. Hahaha

About Buffalo.nl B.V.