Bestelling en verwerking prima! Track and trace via GLS een ramp.

Alles verloopt zeer vlot: vandaag besteld, morgen geleverd. Maar vanaf het moment dat het product in de vrachtwagen is geladen, is het gissen. De communicatie van GLS is een ramp.

Zeer goed service en levring.

Men heeft persoonlijke aandacht voor datgeen wat je hebt besteld. Dus ze denken goed met je mee zodat alles op de juiste wijze wordt geleverd en geïnstalleerd.

Top bedrijf altijd kwaliteit

Altijd goed en als je langs komt op locatie professionele hulp en begeleiding bij je keuze!

Wij hadden hier 2 Lifetime 6ft opvouwbare banken besteld. Prima service, en goede kwaliteit voor een scherpe prijs, super snelle levering.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, mooi doosje en stenen, past perfect

Uiterst tevreden, goede producten goede service ook mijn retour was goed verlopen. Super team bij Buffalo.nl.

Gisteren besteld, vandaag geleverd in een degelijke verpakking.

Leveringsdienst GLS past voortdurend de leverperiode aan. Aanvankelijk vanaf 13u tot ... Daarna vanaf 16.15u tot ... Vervelend als je het pakje persoonlijk wil ontvangen en liever niet bij een of andere buur wil gaan afhalen.

Gewelig

Super snelle bezorging en de producten zijn prima in orde what you see is what you get

Snelle bestelling, snelle levering

Goede begeleiding als je bepaalde dingen niet snapt of begrijpt. TOP

Heel tevreden

De tafeltennis batjes die onze zoon voor zijn verjaardag had gevraagd kwamen heel snel aan. Pas een week later, toen hij zijn verjaardag vierde, bleken ze hem uitstekend te bevallen.

mooie tafel, snelle levering!

Ik heb de midi tafel (75%) besteld en hij kwam een dag later al! Heel makkelijk op te zetten, onmiddelijk plezier. Aanrader!

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden

Perfect geregeld

Op zoek naar een nieuwe keu, div andere sites bekeken maar toch hier op uitgekomen, mede door de gunstige prijs. De zending was correct en snel geleverd.

nog niet ontvangen

DHL code ontvangen, maar deze staat nog steeds op : zending nog niet ontvangen of verwerkt

Package has not been delivered

Unfortunately, we haven't received the ordered package.

• Would you recommend us? No

Snel en netjes geleverd!

Ik heb recent een aantal spellen voor op kantoor aangeschaft. Ik heb gevraagd of de bestelling tijdens kantooruren geleverd kon worden. Buffalo heeft dit is netjes en snel geregeld. Heel fijn. Bedankt!

Snelle levering, spijtig van de productiefout

Ik kreeg het zeer snel geleverd. Enkel spijtig was dat er een productiefout in mijn extension was geslopen. Deze werd wel direct rechtgezet en is nu onder weg terug naar jullie. Ik kreeg kosteloos een nieuwe, dus ik ben nog in blijde verwachting op het werkende product

keurig geregeld

positief

Goed!

Goede prijs, snelle levering

Goed verpakt en snel verzonden

Eigenlijk kan ik een verbetertips geven want alles ging naar wens. Het artikel was goed verpakt en snel geleverd. Degene waar het kado voor was is er blij mee.

Slecht

Na acht dagen mijn pakket nog niet ontvangen krijg weinig gehoor bij Buffalo als bij DHL

Ben er blij mee

Van jullie goed.

Alleen de bezorgdienst GLS helaas niet komen aan de deur,zetten het zwembad in de lift en zoek het maar uit,mijn vrouw en ik hebben beiden artrose dus die zware pakketten zijn heel lastig voor ons. Misschien daar even aandacht aan geven. Groetjes Ton Janse

Snelle levering en een verrasing erbij

Heel erg bedankt voor de lekkere koekjes die ik als extra bij mijn bestelling kreeg! Ook was het kussen supersnel bij mij thuis!

Bestelling snel en correct opgenomen en snel geleverd

Het bestellen verliep eenvoudig en ik kreeg snel een bevestiging. Over het bezorgen werd snel na het bestellen gebeld. Tijdens het bezorgen uitleg gekregen over de buitentafeltennistafel.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam