hardstikke goed

goede website en goede levering

Snelle levering voor een mooi cadeau

Snelle levering voor een mooi cadeau

Prima geregeld

Wij zijn heel blij met de sjoelbak

Buffalo poolkeu is altijd goed

Ik heb nog niks ontvangen van GLS .

Goede prijs kwaliteit verhouding

Voor langere vingers handschoenen Adviseer ik XXL

Supervlot

De bestelling was zeer snel thuis bezorgd, duurde slechts enkele dagen. Ik ben heel tevreden.

Hij heeft het goed bezorgt

Hij was heel vriendelijk en heeft het goed bezorgd

Super fast delivery and an excellent roulette wheel

Just what I was looking for, an affordable wheel , stable, heavy and with a metal center. Highly recommendable. Fast and good value delivery.

Slecht uitgevoert

De verzorging tot het de deur uit lijkt mij goed maar dan gebruiken ze DHL als bezorger welke het niet op het adres aflevert, je blijft er voor thuis en da deze ervaring. Dus een slechte ervaring.dat overkomt mij dus niet meer

Website keurig en bezorging top!

Heb onze tafeltennistafel nog niet uitgepakt, maar de bestelling ging soepel en de bezorging was super. In alle vroegte werd ik gebeld: ze stonden voor de deur! Heel aardige en supervriendelijke vrouw die tafel met mij naar achteren getild heeft. Kan niet beter!

Goed en snel geleverd

Online besteld en geheel volgens verwachting geleverd.

Prachtig product

Zeer mooie dark red biljartbal besteld en moet zeggen hij overtreft alle verwachtingen,wat een beauty. Een zeer snelle levering,fijn contact per telefoon gehad en top verpakt. Dit zal dus niet de laatste bestelling zijn. Een zaak met topklasse.

Top service en communicatie

Bestelling geplaatst voor een 7ft Buffalo pooltafel. Snel contact over de levering en snelle levering. Monteur was echt super netjes en secuur. 10 uit 10 wat mij betreft!

Product was top

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Nessun problema

Spedizione veloce, nei tempi previsti. Articolo imballato correttamente e ricevuto senza alcun problema.

• Ci consiglieresti? Si

Top levering

Duidelijke communicatie, snelle levering, goed verpakt. Kortom 2 mooie poolkeus.

Tafeltennistafel klapte niet goed in en blad zat te laag na het in elkaar sleutelen. Na drie keer gebruiksaanwijzing nazien, toch maar mailtje gestuurd naar Buffalo. De volgende ochtend werd ik direct gebeld op mijn werk. Julian wist precies wat ik niet goed gedaan had en gaf instructie. Als het ‘s avonds niet zou lukken, kon ik hem altijd bellen. Dat was nodig, maar daarna was de tafel binnen 10 minuten speelklaar. Top service! Bedankt Julian.

Heel goed!!

Snelle levering, uitstekende prijs kwaliteit. Klantvriendelijkheid heel goed!

Oplichters, slechtste klanten service ooit.

Ik heb nooit iets bij deze firma gekocht, niet online, niet in een winkel. Ik wordt lastig gevallen door een "incasso" buro namens hen over een onbetaalde rekening. Opheldering gevraagd bij Buffalo, wie wat waar besteld en geleverd heeft. Reaktie van de "Commercieel medewerker" niet mijn probleem, zoek het maar uit. Blijf weg van deze webshop!! Tevens verklaar ik dat ik NOOIT klant ben (geweest) bij dit bedrijf.

Meedenken

Gebeld vanwege afmetingen, het schaakspel werd erbij gepakt om de afmetingen te checken, wat een geweldige service!!! Mijn dank hiervoor. Cadeau nog niet uitgepakt,

Goede en snelle services voor herhaling vatbaar!

Gewoon goed.

Zelfde als fysiek in winkel, klantvriendelijk.

Uitmuntend

Heb al veel winkels online leren kennen en het hele gebeuren errond., als er dan 1 boven iedereen uitsteekt is het wel degelijk Buffalo.nl!! Supersnelle en correcte service op alle vlakken. Proficiat aan het volledige team van Buffalo.nl.

Great service

All went well, got my order quickly.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam