Snelle goede levering

Een sjoelbak als kado gekocht. Voldoet geheel aan de verwachting.

Top geregeld

Zeer snel en goed geregeld. Uitstekend product en makkelijk in elkaar te zetten. Super Buffalo.

correcte afhandeling

Alles tijdig geleverd, netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden van de levering. Bestelde materiaal is ook degelijke kwaliteit (prijs/kwaliteit verhouding is goed).

Mooie tennistafel gekocht

Mooie tennistafel Cornilleau 200x gekocht. In de levering ging iets mis bij de transporteur maar werd direct netjes opgepakt door Buffalo en de volgende dag kreeg ik het alsnog binnen.

Top. Zeer verzorgd . Een aanrader.

Zeer goede ervaring. Alles perfect gelopen. Top.

Waardeloos, nu al spierpijn

Dacht even leuk zo'n fitnesbank met dito gewichtjes erbij te kopen. Alles tip top voor elkaar tot dat ik me in mijn sportoutfit moest hijsen. Ik lekker in de weer, een muscle'tje hier en daar getraind 2 dagen terug. Ik kan nu amper lachen zonder dat mijn buikspiertjes enorm opspelen. Een kopje koffie is nu te zwaar voor mijn biceps. Maar ik denk dat ik het over 2 dagen gewoon nog eens ga proberen, allicht dat het allemaal meevalt. Over de producten en aflevering was ik zeer content, al had ik me mijn zaterdag nu iets anders voorgesteld. Hahaha

Gewoon goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en wanneer alles werd verzonden

Een mail gestuurd wat ik wou en kreeg snel in mail verschillende keuzes.Wanneer ik mijn keuze had gemaakt werd mijn bestelling vlug behandeld en vele keren op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling behandeld werd en verstuurd werd.Super content van verloop van de bestelling en resultaat en kwaliteit Dus dikke 10 voor mij en weet waar nog bestelling plaatsen als ik nog iets nodig heb .Groetjes Mark

Snelle levering, top kwaliteit

Producten zijn zoals verwacht.

zie overig commentaar

Snelle levering, overzichtelijke site.

Good, reliable company

I ordered two Lifetime Convertible bench/table sets (to make a picnic table) on Wednesday. I received a confirmation e-mail that my order had been dispatched on Thursday, to expect a delivery on Friday. I could call as of 8:30 AM for the exact delivery time. The order arrived by 10:45 AM. Products are exactly as advertised.

Op tijd en naar wens

Spikebal snel en naar wens geleverd. 5 euro goedkoper dan via Decathlon

Snel geleverd kwaliteitsprodukt

Kort,maar krachtig,zie bovenstaande!

Supersnelle levering

Voor het eerst een bestelling geplaatst top levering en goede en duidelijke site.

Uitstekend product

Biljartballen besteld. Ze kwamen iets later dan verwacht, maar nadat ik erover gebeld heb is er direct actie ondernomen en kreeg ik ze de volgende dag.

Doen wat het bedrijf hoort te doen.

Goede website snelle bezorging

Snelle levering. Slechte pommerans.

2x De 9mm Buffalo Pro topeind besteld. Echter al tijdens het 1'st potje liet de pommerans al los. Nu nog de halve dikte van de pommerans. Deze weer rondgemaakt om toch verder te kunnen. Maar deze moet wel vervangen worden. Ik had wel een betere kwaliteit verwacht voor die € 110,- per topeind. Mvg. Eric van Beek

Super snel geleverd

Dinsdagavond besteld, woensdagavond al in huis. Superservice, alles netjes verpakt en prima prijs.

Groot assortiment, snelle levering

Er is veel keuze. Bestellen via de website gaat heel makkelijk. Je wordt ba bestelling goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Goederen alsnog ontvangen na retourzending

De door mij bestelde goederen waren door dhl geretourneerd. Ze zijn nogmaals verzonden en ontvangen.

top

De service vind ik geweldig .

Supersnel geleverd!

Momenteel kan ik alleen iets zinvols zeggen over de bestelprocedure, het op de hoogte houden van de bestelling en de snelle levering. Het product kan ik niet beoordelen dat is een cadeau en wordt eind volgende week gegeven.

Snelle, nette levering

Niks op aan te merken. Goede communicatie, snel geleverd.

Alles tip top in orde

De bestelling verliep vlot, de producten voldoen volledig aan de omschrijving, de verzending was goed verpakt en goed te volgen.

snel en betrouwbaar

Ongelofelijk product, perfecte afwerking, zeer snelle winkel om de goederen te verzenden.

10 Jan Rebelstraat Amsterdam 1069 CB

020 6102031