top

De service vind ik geweldig .

Supersnel geleverd!

Momenteel kan ik alleen iets zinvols zeggen over de bestelprocedure, het op de hoogte houden van de bestelling en de snelle levering. Het product kan ik niet beoordelen dat is een cadeau en wordt eind volgende week gegeven.

Snelle, nette levering

Niks op aan te merken. Goede communicatie, snel geleverd.

Alles tip top in orde

De bestelling verliep vlot, de producten voldoen volledig aan de omschrijving, de verzending was goed verpakt en goed te volgen.

snel en betrouwbaar

Ongelofelijk product, perfecte afwerking, zeer snelle winkel om de goederen te verzenden.

Snelle levering van het product. Goede aftersales toen het product even door DHL verkeerd bezorgd was.

snelle levering ze doen wat ze beloven

mooi geregeld en snel

Ben niet tevreden, de fiets trapt veelste zwaar

De fiets is mooi om te zien , maar ik heb ook al een klacht ingedien de fiets trap veelste zwaar. Ik zou maandagochtend horenhoe het opgelost wordt. Ik ben niet tevreden en erg teleurgesteld. Als jullie het niet goed oplossen. Wil ikhet geld terug hebben. Jammer hoor

niet goed

ja ik heb een bestelling gedaan maar nog niets ontvangen

Prima levering. Precies op tijd.

Goed product in een veilige transportverpakking

Het product is volledig conform de omschrijving, maar de uitvoering van de transportopdracht is vatbaar voor veel verbetering.

Goede kwaliteit en goed verpakt

Keu met koffer besteld en 2 dagen later geleverd. Heb de keu voor de 1e keer gebruikt en kwaliteit is goed. Enige minpunt was de bezorging door DHL pakket werd voor de door gelegd en bezorger was zonder aanbellen weer weg.

Super company to buy from

Easy to use website, good range of products and fast, safe delivery. I was happy with the entire experience. Thank you.

Fijne tennisbatjes

Goede product, snel geleverd

super

zeer goed

Mooie sjoelbak en lekker snel.

De sjoelbak was snel bezorgd en is heel mooi. We hebben er al aardig mee gespeeld. Het is net iets anders als een klassieke houten bak wegens de coating en de toch wel lichte stenen. Maar daarom juist ideaal om met de kinderen mee te sjoelen.

Goede service en mooie producten

Pokerset is van prima kwaliteit, helaas zat er wel in de pokertafel een beschadiging waarbij meteen suggesties werden gedaan voor een adequate oplossing: kosteloos andere ontvangen of een gepaste korting nemen omdat er een beschadiging was. Aangezien het ging om een beschadiging aan de zijkant van de tafel (gaatje in het vilt ) en mijn zoon dacht het te kunnen fixen (vilt gaatje even dichtnaaien) gekozen voor de korting. Fijne club om te bestellen en snel geleverd….

professionele en goede service

MIjn bestelling werd snel verzonden en bezorgd. Hulde!

Was gewoon weer zonder problemen en snel geleverd

Goed geregeld!

Alles geregeld zoals besteld/beloofd

Super snelle levering

Was aangenaam verrast om 1 dag na de bestelling s' avonds al te kunnen sjoelen. Goed materiaal. Zijn er erg blij en tevreden over. Bedankt!

Ik ben zeer teverden over Buffalo,nl. Bravo

Goede bescherming voor een paar jaar buiten

Als de tafeltennistafel buiten staat gaat de hoes na een jaar scheuren. Dat komt doordat de hoes bij storm langs het net gaat wat niet gedemonteerd was. Ik heb nu dopjes op de hoeken geplaatst om te kijken of het nu duurzamer is i.p.v. dat ik over 2 jaar een nieuw hoes moet kopen.

Top keu rek!

Snelle levering, top product. Precies zoals beschreven

Top !!!

Weer een prachtige cue mogen ontvangen!!

10 Jan Rebelstraat

Amsterdam 1069 CB