Package has not been delivered

Unfortunately, we haven't received the ordered package.

• Would you recommend us? No

Snel en netjes geleverd!

Ik heb recent een aantal spellen voor op kantoor aangeschaft. Ik heb gevraagd of de bestelling tijdens kantooruren geleverd kon worden. Buffalo heeft dit is netjes en snel geregeld. Heel fijn. Bedankt!

Snelle levering, spijtig van de productiefout

Ik kreeg het zeer snel geleverd. Enkel spijtig was dat er een productiefout in mijn extension was geslopen. Deze werd wel direct rechtgezet en is nu onder weg terug naar jullie. Ik kreeg kosteloos een nieuwe, dus ik ben nog in blijde verwachting op het werkende product

keurig geregeld

positief

Goed!

Goede prijs, snelle levering

Goed verpakt en snel verzonden

Eigenlijk kan ik een verbetertips geven want alles ging naar wens. Het artikel was goed verpakt en snel geleverd. Degene waar het kado voor was is er blij mee.

Slecht

Na acht dagen mijn pakket nog niet ontvangen krijg weinig gehoor bij Buffalo als bij DHL

Ben er blij mee

Van jullie goed.

Alleen de bezorgdienst GLS helaas niet komen aan de deur,zetten het zwembad in de lift en zoek het maar uit,mijn vrouw en ik hebben beiden artrose dus die zware pakketten zijn heel lastig voor ons. Misschien daar even aandacht aan geven. Groetjes Ton Janse

Snelle levering en een verrasing erbij

Heel erg bedankt voor de lekkere koekjes die ik als extra bij mijn bestelling kreeg! Ook was het kussen supersnel bij mij thuis!

Bestelling snel en correct opgenomen en snel geleverd

Het bestellen verliep eenvoudig en ik kreeg snel een bevestiging. Over het bezorgen werd snel na het bestellen gebeld. Tijdens het bezorgen uitleg gekregen over de buitentafeltennistafel.

Hallo jongens ik heb een biljartkeu bij jullie besteld prima keu.

Perfect uitgevoerd

Prettig samenwerken

Snelle levering, nu het weer nog langer beter

Makkelijk en snel te bestellen. Hele snelle verzending. Heb de verpakking nog niet open gemaakt, 2 dagen mooi weer is niet voldoende om het zwembad op te zetten.

Zoals het hoort!

Overzichtelijke website. Alles duidelijk met foto's en tekst en uitleg. Verdere communicatie via email en telefoon ook perfect. Alles netjes afgeleverd door een vriendelijke meneer en nog uitleg gekregen ook. Top!

Tafeltennistafel prima, bezorging moet beter!

De tafeltennistafel is prima! De bezorger kwam echter alleen en verzocht mijn vrouw om samen met hem het pakket (ruim 77 kg!) vanuit zijn vrachtwagen aan het einde van de straat naar de woning te dragen... Helaas heeft mijn vrouw nu nog last van haar rug (inmiddels 2 dagen later), erg jammer dit!

Krijtjes besteld voor biljarten. Uitstekend spul en snel geleverd.

Positief

Snelle levering, goed product (biljarthandschoen).

1 dag na bestelling ontvangen, kwaliteit super, prijs redelijk

Top bedrijf

Leuke producten, eerlijke prijs, snel geleverd

Snelle verzending

Goed verpakt, alles picobello. Helemaal tevreden. Vol interesse de rest van de mooie website bekeken.

Top ballen goed geprijsd

Hele goede tafeltennisballen snel verzonden en goed geprijsd

top!

Vlotte bestelling levering, product bevalt prima.

Prima snookertafel! Goed bezorgd

Goede service, top team

Onze ervaring is zeer positief. Perfecte service, vriendelijk, professioneel. Zag erg op tegen levering en in elkaar zetten van onze pooltafel maar dat was nergens voor nodig. Is echt soepel verlopen. En wat werken deze mannen hard. Niks was teveel. Zeker een aanrader! Groetjes Richard en Melissa

Bedrijfsgegevens

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam

020 6102031

[email protected]

Over Buffalo.nl B.V.

Buffalo.nl is de webshop voor biljart, fitness, sport, darts, speeltafels; pooltafels, tafeltennistafels, voetbaltafels, airhockeytafels, sjoelbakken, spelletjes, groot buitenspeelgoed; schommels, zandbakken, speelhuisjes, zwembaden en meer.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.