Goede website snelle bezorging

Snelle levering. Slechte pommerans.

2x De 9mm Buffalo Pro topeind besteld. Echter al tijdens het 1'st potje liet de pommerans al los. Nu nog de halve dikte van de pommerans. Deze weer rondgemaakt om toch verder te kunnen. Maar deze moet wel vervangen worden. Ik had wel een betere kwaliteit verwacht voor die € 110,- per topeind. Mvg. Eric van Beek

Super snel geleverd

Dinsdagavond besteld, woensdagavond al in huis. Superservice, alles netjes verpakt en prima prijs.

Groot assortiment, snelle levering

Er is veel keuze. Bestellen via de website gaat heel makkelijk. Je wordt ba bestelling goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Goederen alsnog ontvangen na retourzending

De door mij bestelde goederen waren door dhl geretourneerd. Ze zijn nogmaals verzonden en ontvangen.

De service vind ik geweldig .

Supersnel geleverd!

Momenteel kan ik alleen iets zinvols zeggen over de bestelprocedure, het op de hoogte houden van de bestelling en de snelle levering. Het product kan ik niet beoordelen dat is een cadeau en wordt eind volgende week gegeven.

Snelle, nette levering

Niks op aan te merken. Goede communicatie, snel geleverd.

Alles tip top in orde

De bestelling verliep vlot, de producten voldoen volledig aan de omschrijving, de verzending was goed verpakt en goed te volgen.

snel en betrouwbaar

Ongelofelijk product, perfecte afwerking, zeer snelle winkel om de goederen te verzenden.

Snelle levering van het product. Goede aftersales toen het product even door DHL verkeerd bezorgd was.

snelle levering ze doen wat ze beloven

mooi geregeld en snel

Ben niet tevreden, de fiets trapt veelste zwaar

De fiets is mooi om te zien , maar ik heb ook al een klacht ingedien de fiets trap veelste zwaar. Ik zou maandagochtend horenhoe het opgelost wordt. Ik ben niet tevreden en erg teleurgesteld. Als jullie het niet goed oplossen. Wil ikhet geld terug hebben. Jammer hoor

niet goed

ja ik heb een bestelling gedaan maar nog niets ontvangen

Prima levering. Precies op tijd.

Goed product in een veilige transportverpakking

Het product is volledig conform de omschrijving, maar de uitvoering van de transportopdracht is vatbaar voor veel verbetering.

Goede kwaliteit en goed verpakt

Keu met koffer besteld en 2 dagen later geleverd. Heb de keu voor de 1e keer gebruikt en kwaliteit is goed. Enige minpunt was de bezorging door DHL pakket werd voor de door gelegd en bezorger was zonder aanbellen weer weg.

Super company to buy from

Easy to use website, good range of products and fast, safe delivery. I was happy with the entire experience. Thank you.

Fijne tennisbatjes

Goede product, snel geleverd

super

zeer goed

Mooie sjoelbak en lekker snel.

De sjoelbak was snel bezorgd en is heel mooi. We hebben er al aardig mee gespeeld. Het is net iets anders als een klassieke houten bak wegens de coating en de toch wel lichte stenen. Maar daarom juist ideaal om met de kinderen mee te sjoelen.

Goede service en mooie producten

Pokerset is van prima kwaliteit, helaas zat er wel in de pokertafel een beschadiging waarbij meteen suggesties werden gedaan voor een adequate oplossing: kosteloos andere ontvangen of een gepaste korting nemen omdat er een beschadiging was. Aangezien het ging om een beschadiging aan de zijkant van de tafel (gaatje in het vilt ) en mijn zoon dacht het te kunnen fixen (vilt gaatje even dichtnaaien) gekozen voor de korting. Fijne club om te bestellen en snel geleverd….

professionele en goede service

MIjn bestelling werd snel verzonden en bezorgd. Hulde!

Was gewoon weer zonder problemen en snel geleverd

Goed geregeld!

Alles geregeld zoals besteld/beloofd

Bedrijfsgegevens

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam

020 6102031

[email protected]

Over Buffalo.nl B.V.

Buffalo.nl is de webshop voor biljart, fitness, sport, darts, speeltafels; pooltafels, tafeltennistafels, voetbaltafels, airhockeytafels, sjoelbakken, spelletjes, groot buitenspeelgoed; schommels, zandbakken, speelhuisjes, zwembaden en meer.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.