Snelle levering, mooi materiaal

Was zelf op wintersport dus heb niet veel te vertellen

Mooie matten, snelle levering

Top, erg blij mee! Eerst 1 trap gedaan, bevalt zo goed nu de andere ook:-)

Uitstekende ervaring met dit bedrijf. Levering volgens afspraak.

Super kwaliteit en snelle levering!

Wij zijn ontzettend blij met onze trapmatten

Prachtige trapmaantjes

Goed product, mooi en door de maat en vorm ook op een draaiende trap te leggen Ook duidelijke uitleg en stevige tape voor de bevestiging op de trap

Gewoon makkelijk….

Bestellen via een makkelijke duidelijk site, snel geleverd en een goeie kwaliteit….Top….

Ik ben bezig om de halve rubber maantjes te plaatsen op mijn trap. Ziet er mooi uit, anti slip. Het meeste werk is de tape aanbrengen!

Trapmatten zijn van goede kwaliteit en passen keurig in onze draaitrap.

Toen het pakket niet op de juiste datum geleverd was door DPD. Kregen wij een e-mail van Wunder track en trace dat ze al contact opgenomen hadden met de DPD waarom het pakket niet geleverd was. En dat we zelf niks moesten doen Geweldige service dus .

snelle levertijd en voldoet aan beschrijving , erg blij met resultaat en makkelijk te plaatsen

Top product, makkelijk te bestellen en te plaatsen met duidelijke beschrijving. Communicatie en snelle levering waren perfect!

Prettig snelle levering

Via de helder opgezette website gevonden dubbelzijdig tape om bij de verhuizing de traptegels te hergebruiken De benodigde tape is vlot geleverd.

helemaal in orde,niks op aan te merken

correcte levering en goed product

Tot nu toe bevallen de maandjes ons heel goed. Eenvoudig te plaatsen.

snel maar duur

hoge verzendkosten

Prima, de samples kwamen snel binnen

Wij hebben samples besteld om te kijken welke trap bekleding er het best op onze trap past. En een keuze gemaakt. Dus we gaan ze binnenkort bestellen

Prima webwinkel

Ruime sortering, snelle levering, prima prijs.

Makkelijk stalen besteld

Makkelijk om twee stalen via website te bestellen. Levertijd wel aan de langere kant voor een verzending per reguliere brief post.

Helemaal geweldig

Eerst staaltjes van trapmaantjes besteld om kleur te bepalen. Levering vervolgens pijlsnel en plaatsen op 2 houten trappen van 15 treden elk was binnen 2 uur gepiept dankzij de zeer duidelijke gebruiksaanwijzing. Op Youtube staat ook een uitstekend instructie filmpje. Kwaliteit van de maantjes is uitmuntend net zoals het dubbelzijdig bevestigingstape waarvan er voldoende wordt meegeleverd. Zeer tevreden dus!

Heldere info, mooi compleet pruduct.

Goed geholpen. Mooie vorm van bestellen. Vervoer geregeld via wlWeAreWuunder. Nette club met mooie service. Voor iedereen aan te bevelen.

Trapmatten doet wat ze beloven

Twee sets trapmatten besteld. Helaas voldeed de eerste set niet omdat zwart een veel te besmettelijke kleur is. Maar de kwaliteit was uitstekend en de matten waren zeer eenvoudig te bevestigen. Tweede set net zo goed, betere kleur en erg blij mee. Levertijd van een week is een beetje jammer, maar zeker niet onoverkomelijk.

Top product/Top levering

Staat mooi Kleuren exact als op de site aangegeven Eenvoudig aan te brengen Eenvoudig schoon te houden Anti-Slip functie - ook voor honden pootjes Super snel in huis!

Goed product, snelle levering

Minpuntje: wat beperkte commu tijdens leverproces.

Als een bestelling door ons wordt verstuurd dan ontvangt de klant automatisch een e-mail met een link naar de track and trace informatie. De klant kan hiermee het pakket volgen. Het komt echter voor dat de e-mail terecht komt in de spam box van de klant of dat de klant een foutje maakt in haar e-mailadres. In beide gevallen komt de e-mail met de track and trace informatie niet aan. Dus, let op bij het invoeren van het e-mailadres en controleer uw spambox.

Fijne trapmatjes

Alleen de tape is niet goed plakbaar op sommige plekken Op en vers schilderwerk

Voor een goede hechting is het inderdaad belangrijk dat de verf is uitgehard en dat het traptrede-oppervlak is ontvet met Ammoniak of met St-Marc opgelost in water. De tape die wij leveren is van zeer hoge kwaliteit. Als u zich aan bovenstaande regels houdt dan zal de tape goed hechten.

Gemakkelijk site om te bestellen en vlotte levering

Gemakkelijk site om te bestellen en vlotte levering