helemaal in orde,niks op aan te merken

correcte levering en goed product

Tot nu toe bevallen de maandjes ons heel goed. Eenvoudig te plaatsen.

snel maar duur

hoge verzendkosten

Prima, de samples kwamen snel binnen

Wij hebben samples besteld om te kijken welke trap bekleding er het best op onze trap past. En een keuze gemaakt. Dus we gaan ze binnenkort bestellen

Prima webwinkel

Ruime sortering, snelle levering, prima prijs.

Makkelijk stalen besteld

Makkelijk om twee stalen via website te bestellen. Levertijd wel aan de langere kant voor een verzending per reguliere brief post.

Helemaal geweldig

Eerst staaltjes van trapmaantjes besteld om kleur te bepalen. Levering vervolgens pijlsnel en plaatsen op 2 houten trappen van 15 treden elk was binnen 2 uur gepiept dankzij de zeer duidelijke gebruiksaanwijzing. Op Youtube staat ook een uitstekend instructie filmpje. Kwaliteit van de maantjes is uitmuntend net zoals het dubbelzijdig bevestigingstape waarvan er voldoende wordt meegeleverd. Zeer tevreden dus!

Heldere info, mooi compleet pruduct.

Goed geholpen. Mooie vorm van bestellen. Vervoer geregeld via wlWeAreWuunder. Nette club met mooie service. Voor iedereen aan te bevelen.

Trapmatten doet wat ze beloven

Twee sets trapmatten besteld. Helaas voldeed de eerste set niet omdat zwart een veel te besmettelijke kleur is. Maar de kwaliteit was uitstekend en de matten waren zeer eenvoudig te bevestigen. Tweede set net zo goed, betere kleur en erg blij mee. Levertijd van een week is een beetje jammer, maar zeker niet onoverkomelijk.

Top product/Top levering

Staat mooi Kleuren exact als op de site aangegeven Eenvoudig aan te brengen Eenvoudig schoon te houden Anti-Slip functie - ook voor honden pootjes Super snel in huis!

Goed product, snelle levering

Minpuntje: wat beperkte commu tijdens leverproces.

Als een bestelling door ons wordt verstuurd dan ontvangt de klant automatisch een e-mail met een link naar de track and trace informatie. De klant kan hiermee het pakket volgen. Het komt echter voor dat de e-mail terecht komt in de spam box van de klant of dat de klant een foutje maakt in haar e-mailadres. In beide gevallen komt de e-mail met de track and trace informatie niet aan. Dus, let op bij het invoeren van het e-mailadres en controleer uw spambox.

Fijne trapmatjes

Alleen de tape is niet goed plakbaar op sommige plekken Op en vers schilderwerk

Voor een goede hechting is het inderdaad belangrijk dat de verf is uitgehard en dat het traptrede-oppervlak is ontvet met Ammoniak of met St-Marc opgelost in water. De tape die wij leveren is van zeer hoge kwaliteit. Als u zich aan bovenstaande regels houdt dan zal de tape goed hechten.

Gemakkelijk site om te bestellen en vlotte levering

Gemakkelijk site om te bestellen en vlotte levering

Te klein

Maten wat op de halve maantjes staat klopt niet wat ze werkelijk zijn, heb 17 × 56 besteld op de matjes staat 20 × 56 en in werkelijkheid zijn ze 16 × 55,5.

Wat er in de review staat klopt niet. Op onze website staat nergens dat onze trapmatten 20x56 cm zijn. Op https://www.trapmatten.nl/afmetingen-trapmatten/ kunt u de afmetingen van de trapmatten vinden. De afmetingen bedragen 17x55cm, dit is ook wat u zult meten.

website prima, afhandeling naar volle tevredenheid, trapmatten prachtig. Eén opmerking: kunnen jullie Ideal toevoegen aan de website?

Prima kwaliteit!

Levering zou wat sneller mogen

Zeer snel geleverd en goed product.

Zeer goede trapmatten die met de bijgeleverde dubbelzijdige tape muurvast zitten. Wel opletten dat ze in 1 keer goed zitten want vast is vast!

Prima toelie!

Prima levering en kwalitatief goed spul! Goeien handel!

Mooie matten

Trap matten zijn mooi. Levering door dhl waardeloos

snelle reactei na het niet verkrijgen van de stalen

Nog niets ontvangen helaas, maar dat ligt niet aan het bedrijf het was de kerst drukte die dit veroorzaakte. Ze reageerde snel toen ik aangaf niets te hebben ontvangen maar dat is nu met wat kerstdrukte vertraging in orde gekomen. Nu nog een keuze maken...

U heeft op 17 december bij ons besteld en de kleurstaaltjes zijn per post op 18 december naar u verstuurd. Door de kerstdrukte bij PostNL is de zending waarschijnlijk iets vertraagd. Morgen (dinsdag) wordt door PostNL weer post bezorgd. Als u de staaltje morgenavond nog niet in huis heeft dan graag bericht dan zullen we a.s. woensdag de kleurstaaltjes opnieuw versturen.

Top..!! Monsterstukjes snel ontvangen

Monsterstukjes snel ontvangen....!! Trapmatten worden waarschijnlijk snel besteld.

Ik ben super te vreden

Het zijn erg mooie trap maten zeker zeer te vreden aanrader

Super mooie trapmatten

Snelle levering en mooie trapmatten

Netjes verpakt

Goed!

Ik vind het mooi materiaal maar niet voor mij in huis!