Snelle service. Degelijk product zoals beschreven

Prachtige trapmatten

Snelle levering en mooie kwaliteit en eenvoudig te plaatsen

Ik ben er super blij mee

uitstekend

De tape aanbrengen is even een werkje, maar het resultaat is super mooi.

Snelle levering, goed product.

Zeer mooie trapmatten, eenvoudig te plaatsen en snelle levering.

Goede snelle service

Matten werden zonder problemen teruggenomen

Very good!

I am very satisfied with the quality of the product!

Reponce

Bonjour Je n'ai toujours rien reçu!? Cordialement

Les échantillons ont été envoyés par la poste le 16 décembre. L'expédition par la poste prend généralement 5 à 6 jours ouvrables. Les échantillons sont donc toujours en route vers vous.

Werd geleverd zoals toegezegd, het leggen gaat makkelijk en de kwaliteit is zoals we verwachtten.

Uitermate tevreden.

Duidelijke site, kan precies het aantal bestellen wat je nodig hebt.

Gewoon een mooi en goed product

Makkelijk te plaatsen en mooi om te zien, ondanks dat het oppervlak vrij glad aanvoelt en dus goed en makkelijk schoon te maken, geeft de rede goede antislip

Prima levering .

Goede handleiding, makkelijk te plakken

Mooie producten en fijne service!

De kwaliteit van de producten is erg goed. Het pakket had vertraging maar door één belletje was het allemaal duidelijk! Zeker aan te raden

Na een belletje, werd er gelijk nog tape verzonden.

mooie matten snel geleverd

we hebben ze nog niet bevestigd, dus daar kan ik nog niets over zeggen

Mooi.

Op zondag besteld op donderdag ontvangen. Van de kleine staaltjes vonden we het moeilijk een mening te vormen van wat we er nou precies van vonden. Wel overleefden ze onze kras testen met glans. Dus de gok gewaagď gezien we hadden gelezen over het goede retourbeleid. Maar bij het uitleggen van de maantjes waren we overstag. Het ziet er strak uit op onze trap. Benieuwd hoe het op lange termijn gaat bevallen

Uniek

We hadden eerst staaltjes aangevraagd, logisch dat je daar voor moet betalen, het zou mooi zijn als je dan wat korting zou krijgen als je daadwerkelijk trapmatjes besteld. Maar verder is het prima kwaliteit. Super lijm tape!! Hopelijk blijft het lang zitten. En jammer dat er beperkte keuze is. Er zouden wat ons betreft ook meer effen kleuren mogen zijn

Snelle levering, trapmatten zien er mooi uit!

De staaltjes zijn zeer snel verstuurd, waardoor ik een goede kleur keuze kon maken. Daarna is ook de definitieve bestelling snel en compleet geleverd.

Probleemloos bestellen en leveren

Bestellen van kleur-staal en matten ging soepel. Snelle levering. Vriendelijke beantwoording van vragen per mail. Monteren van de matten op de trap ging probleemloos met de bijgeleverde tape.

Volgens verwachting en snel geleverd.

Altijd moeilijk om vanaf een site je keus te maken maar door middel van de gevraagde testtukjes die werden opgestuurd konden we toch onze keus maken. Het materiaal is goed en degelijk, de bijbehorende tape was ruim genoeg en na een uurtje plakken hadden wij weer een mooie trap.

Ziet er zeer goed uit

Ziet er zeer goed uit

Snelle levering, mooi materiaal

Was zelf op wintersport dus heb niet veel te vertellen

Mooie matten, snelle levering

Top, erg blij mee! Eerst 1 trap gedaan, bevalt zo goed nu de andere ook:-)