Prima kwaliteit!

Levering zou wat sneller mogen

Zeer snel geleverd en goed product.

Zeer goede trapmatten die met de bijgeleverde dubbelzijdige tape muurvast zitten. Wel opletten dat ze in 1 keer goed zitten want vast is vast!

Prima toelie!

Prima levering en kwalitatief goed spul! Goeien handel!

Mooie matten

Trap matten zijn mooi. Levering door dhl waardeloos

snelle reactei na het niet verkrijgen van de stalen

Nog niets ontvangen helaas, maar dat ligt niet aan het bedrijf het was de kerst drukte die dit veroorzaakte. Ze reageerde snel toen ik aangaf niets te hebben ontvangen maar dat is nu met wat kerstdrukte vertraging in orde gekomen. Nu nog een keuze maken...

U heeft op 17 december bij ons besteld en de kleurstaaltjes zijn per post op 18 december naar u verstuurd. Door de kerstdrukte bij PostNL is de zending waarschijnlijk iets vertraagd. Morgen (dinsdag) wordt door PostNL weer post bezorgd. Als u de staaltje morgenavond nog niet in huis heeft dan graag bericht dan zullen we a.s. woensdag de kleurstaaltjes opnieuw versturen.

Top..!! Monsterstukjes snel ontvangen

Monsterstukjes snel ontvangen....!! Trapmatten worden waarschijnlijk snel besteld.

Ik ben super te vreden

Het zijn erg mooie trap maten zeker zeer te vreden aanrader

Super mooie trapmatten

Snelle levering en mooie trapmatten

Netjes verpakt

Goed!

Ik vind het mooi materiaal maar niet voor mij in huis!

Kwam bij deze site terecht op zoek naar pvc trapmatten. Bestelde staaltjes geven een beeld. De kunststof trapmatten zijn wel erg prijzig. Er is geen informatie over het materiaal van de matten. Ook is het aantal jaren garantie niet duidelijk.

prima service, duidelijke informatie, vlugge levering, prima kwaliteit

prima service, duidelijke informatie, vlugge levering, prima kwaliteit

Degelijke trapmatten maar niet wat ik zocht.

Wij hebben een stenen trap richting de slaapkamer van de kinderen en ik zocht naar trapmatten zodat ze niet zouden uitschuiven op hun sokken. De matten zagen er heel mooi en degelijk uit maar voor dit doeleinde toch te weinig antislip. Na een vlot contact met de klantendienst, heb ik ze mogen terugsturen. Heel fijn.

Een monster besteld, zeer snel geleverd. Heel fijn om een goed beeld te krijgen. Wij gaan de matjes bestellen.

Bericht v verzending en track and trace beveel ik aan

Goede service.

De stalen ontving ik snel per post. Helaas zijn uw trapmatten toch niet wat ik zoek. Met vriendelijke groet

Mooi product

Overzichtelijke website, goede communicatie en snelle levering

Perfect!

Al eerder micostep trapmatten geplaatst en na 13 jaar echt nog geen enkele slijtage, nu gekozen voor een andere kleur.

Top service, snel geleverd

De trapmatten zijn van top kwaliteit en makkelijk te plakken. En snel geleverd

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Van te voren telefonisch contact opgenomen omdat ik een aantal vragen had.Goede uitleg en direct online bestelling geplaatst.Producten snel en goed verpakt geleverd .Wij zijn uitstekend tevreden en beveel dit ook aan.

Super snel en goed

Zondag bestelling gedaan. Werd verwerkt maandag aangeleverd bij koeriersbedrijf. Daar kon ik aangeven welke dag het bezorgt moest worden. Kreeg netjes een mail dat de bestelling een dag later kwam. Was niet de schuld van koeriersbedrijf maar zelf geregeld. Mooie kwaliteit matten en netjes alles verpaket

Snel bezorgd en ziet er prima uit !!

Een fijne vervanging voor Sisal!

Heb al meerdere jaren Sisaltrapmatten liggen, maar nadat deze nat waren geworden, zijn ze compleet uit elkaar gevallen. Heb de zandkleurige trapmatten besteld als vervanging. Nu ze er opliggen ben ik aangenaam verast met hoe dicht ze bij de oorspronkelijke Sisal komen!

Goed bedrijf

Goede communicatie en de bestelling is volgens afspraak geleverd!!

Accuraat reageren op onze mails voor monster en levering produckt.

Snelle levering van de trapmatten. Met bijgeleverde tape eenvoudig en snel te monteren.

Twijnderstraat 55 6006 NW Weert

00 31 (0)495 54 88 39