Accuraat reageren op onze mails voor monster en levering produckt.

Snelle levering van de trapmatten. Met bijgeleverde tape eenvoudig en snel te monteren.

Super trapmatten

zeer goed

correcte snelle levering en goede kwaliteit

Duidelijke site - makkelijk bestelformule - keurig snelle levering

Product werd snel geleverd en ziet er goed uit

Belabberde levertermijn

Het product wordt geleverd via DPD wat bijna nooit goed loopt. Ook nu ben ik wachtende op een pakket dat eerst niet bewoog, dan verkeerd geladen was en nu weer niet meer beweegt... Beoordeling is wel goed door de snelle reactie van trapmatten.nl en omdat de vertraging volledig bij de externe bezorgdiens zit.

Kleurstalen netjes en snel ontvangen.

Heel tevreden over de kwaliteit en het ziet er mooi uit op de trap.

Voor in ons nieuwe huis ook dezelfde trapmatten besteld omdat we zo tevreden zijn over de matten die op onze huidige trap liggen. Makkelijk schoon te houden en het ziet er heel mooi uit.

De trapmatten zijn echt top! In 2010 al eerder gekocht en de matten waren nu nog prima: geen gebruikssporen! I.v.m. verhuizing weer gekocht voor 2 trappen in de nieuwe woning. De oude laten zitten want ik wilde een andere kleur. Maar ze hadden prima kunnen worden hergebruikt. Anti-slip (handig met kinderen!), slijtvast en eenvoudig schoon te maken. Ik had 2x13 matten besteld. Eenmaal in de nieuwe woning bleek ik 2x15 nodig te hebben. De matten waren nog niet verstuurd. Ik heb gebeld en gevraagd of er nog 4 matten toegevoegd konden worden. Als ik de bestelling online plaatste kon het last minute nog gedaan worden, kostenloos. Een dag later kreeg ik de bestelling thuis, inclusief de 4 matten die ik extra had besteld. Heel fijn dat dit nog kon!

Mooie trapmatten gemakkelijk zelf aan te brengen

In onze woonboerderij was de oude trap aan vernieuwing toe. Direct mooie trapmatten van Micostep online gekocht. Snel geleverd en zelf aangebracht, een super mooi resultaat. Echt goede kwaliteit,

Fijn materiaal, goed schoon te houden.

Kunststof trapmatten zijn goed schoon te houden en de bestelling werd snel geleverd.

teststukjes is goed idee

Ik heb, in aanloop op definitieve bestelling, proefstukjes besteld. Goede service! Ik ga zeker bestelling, andere kleur dan ik in gedachte had

Geen staal ontvangen

Inmiddels een reactie ontvangen per email, en is er opnieuw een kleurstaal opgestuurd. Hartelijk dank voor de snelle reactie en actie!

Snelle levering en een mooi product.

Deze trap matten zijn goed geluiddempend en antislip. Kortom het product voldoet aan de verwachting!

Precies zoals beloofd, snel en goed.

Staaltjes aan gevraag binnen twee dagen in huis .goed product goede website ga binnen kort trap matten bestellen

Mooie hypoallergene trapbekleding

Wij wilden graag bescherming van de trap en niet ieder jaar de trap opnieuw verven. Deze kunststof matten zien er erg mooi uit. Ze zijn goed schoon te houden en hypoallergeen. Daarnaast zijn de trapranden nu goed beschermd tegen beschadiging. Bedrijf is telefonisch goed bereikbaar en geeft adequate antwoorden op mijn vragen. Ook het bestellen was eenvoudig en vlotte levering.

Degelijk en veilige trapmatten

We hebben de trapmatten gekocht voor een trap in ons scoutinggebouw. Nu kunnen de kinderen veilig de trap op en af.

Goede service en snelle levering

Erg mooi en kwalitatief product. Ook makkelijk te bevestigen met behulp van de handleiding. Wij zijn er erg blij mee!

Heel blij!!

De Wit / Antraciete trapmatten staan prachtig op onze trap. We zijn er heel blij mee!!

geleverde steps waren krom / hol Dit is door de leverancier toegelicht!

levering prima tape prima helaas moesten we de alle steps eerst voor de kachel goed opwarmen en rechtbuigen aanbrengen ging prima ze zitten nu muurvast

In de koude maanden zijn de trapmatten stijf vanwege de lage temperatuur en ze zijn ook lichtjes gebogen maar dit vormt geen enkel probleem. De trapmatten kunnen zo uit de verpakking op de trap worden geplaatst. De dubbelzijdige tape houdt de trapmatten makkelijk vlak op de trap en na enkel dagen is de spanning uit het materiaal. We willen benadrukken dat het opwarmen van de trapmatten absoluut niet noodzakelijk is.

Trapmatten zijn geweldig, het aanbrengen een drama.

De trapmatten zijn van een geweldige kwaliteit en voelen degelijk aan. Het bijgeleverde tape is supersterk MAAR......... Er is door de leverancier zeker wel verbetering mogelijk: Het tape moet door de klant op maat gesneden of geknipt worden. Dit is een heel vervelend klusje, het is taaie tape wat ook heel goed aan je schaar vastplakt. Even niet opletten en er zit een dubbel geplakt hoekje aan de tape waardoor het plaatselijk dikker wordt. Het zou beter zijn dat de tape op maat op een schutvel bijgeleverd zou worden. Als er dan tevens een stukje overlengte aan de beschermlaag zou zitten zodat dit makkelijker is te verwijderen i.p.v. dit elke keer klunzig los te moeten peuteren zou mijn beoordeling een 10 geweest zijn. Gezien de kosten van een kilo kunststof granulaat wordt er een aardige marge behaald op de trapmatten. Matrijskosten voor de spuitgietmachine en de bijbehorende hotrunner zijn natuurlijk niet misselijk, maar dit is een eenmalige investering en deze zijn voor alle leverbare kleuren te gebruiken. We kregen een slecht humeur van het aanbrengen van de matten door het gedoe met het op maat knippen van de tape en het irritante gedoe om de beschermlaag hier van af te peuteren. Noot aan de leverancier/fabrikant: Zie dit niet als een slechte beoordeling maar als een tip om het product gebruiksvriendelijker te maken. Zou ik dit product aanbevelen? Ja, maar wel met een gepaste waarschuwing aangaande het aanbrengen van het tape.

Het knippen van de tape met een schaar is inderdaad heel vervelend en het is ook niet de bedoeling dat dit met een schaar gebeurd. De tape is uitstekend op maat te snijden met een Stanley mes, met een breek mes of een ander scherp mes. We zullen in de handleiding gaan vermelden dat de tape met een mes gesneden moet worden.

Snelle en correcte levering

Producten goed verpakt en snelle levering

Zeer goed geregeld

Bestelling is snel opgepakt en geleverd. Product was heel goed verpakt en voldoet aan de wensen.

goede beschrijving, alles past goed en kon de delen snel aanbrengen

Twijnderstraat 55

6006 NW Weert