Prima prijs/kwaliteit en snelle levering

De traptreden zijn van een goede kwaliteit. De meegeleverde tape is uitstekend. Met de duidelijke handleiding hoe de tape aan te brengen en de treden te monteren kan het niet mis gaan.

Precies zoals gehoopt

Snel en makkelijk aan te brengen. Levering volgens beloofd op de website.

Pluspunten

Een kleurstaal besteld en deze snel ontvangen. Lijkt mooi en duurzaam materiaal. Ik ga spoedig over tot een bestelling van 13 kunststof trapmatten compleet met bevestigings tape. Maar eerst nog de oude vloerbedekking verwijderen, schuren en lakken van onze trap.

n.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

product is goed dit weet ik uit eerdere bestelingen

Ik heb de bestelling nog helemaal niet ontvangen en jullie vragen nu al een beoordeling te geven Volgende keer graag een track and trace meesturen nu zit je dagen te wachten tot dat het product geleverd word

Pluspunten

Bestelling snel binnen

Nvt

Pluspunten

Supersnelle levering, netjes verpakt en goede kwaliteit materiaal: moderne strakke trap na installeren !

Geen

Pluspunten

Snelle levering!!

Pluspunten

We hebben eerst gratis kleurstaaltjes van de trapmatten kunnen opvragen om de juiste kleur van de trapmatten te bepalen. Prima servicie

Pluspunten

Goede informatie op de website. Bij vragen is de klantenservice goed bereikbaar. Eenmaal besteld had ik de trapmatten snel in huis. Aanrader!

Pluspunten

Perfecte afhandeling en snelle levering8

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bij levering van beschadigde traptredes, snel nieuwe gekregen.

Controleer de producten voordat je ze opstuurt.

Pluspunten

Goede communicatie, de trapmatten worden snel geleverd. Kortom, de order is snel en netjes afgehandeld!!

Pluspunten

Snelle levering. De trapmatten hoefde niet op maat gezaagd worden en paste meteen, dit terwijl het een draaiende trap was.

Pluspunten

Super snel en heel goed verzorgd aan alles is gedacht. Heel tevreden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke website, erg veel keus.

Opgestuurde kleurstalen zijn zonder kleurnummerinformatie. Ik heb een aantal kleuren besteld die op elkaar lijken, maar nu weet ik niet welk kleurnummer de gekozen kleur is. Micostep: graag de kleurstalen hun kleurnummer meegeven zodat men weet welke staal welk kleurnummer precies is.

Pluspunten

Snelle levering en goede instructie bij product

Pluspunten

Snelle levering van een mooi kwalitatief zeer goed produkt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle reactie via internet en info

Op de website wordt geadverteerd met gratis kleuren stalen 2 stuks.We hebben deze kleursstalen aangevraagd en ook gekregen.Wat ons verbaasde is dat we werden gevraagd om deze kleurstalen terug verzenden na micostep. Wat is hier nu gratis aan? Er nog altijd een postzegel of verzend kosten betaald moeten worden.Het punt is als men adverteerd met gratis moet het ook gratis zijn.

Pluspunten

Supersnel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijk geleverd. Mails om te laten weten waar de bestelling bleef.

Jammer dat die kleine stukjes vloer terug moeten gestuurd worden. Normaal wil ik het langer laten liggen als voorbeeld

Pluspunten

snelle levering, van mijn proef exemplaren, verder nog niets besteld

Pluspunten

Fijn dat er eerst staaltjes van de trapmatten kunnen worden opgestuurd!!

Pluspunten

Ik was opzoek naar een goede oplossing voor het beschermen van mijn trap! Jillco trapmatten zijn een goede oplossing! Elke dag gaan mijn kinderen met schoenen aan de trap op en af. Veilig door de antislip structuur en voor mij makkelijk schoon te houden! Erg blij mee!

Pluspunten

Goede communicatie en een goed product!