Prachtige boeketten

Vanuit de feedback die wij mochten ontvangen van onze collega's zijn de geleverde boeketten echt heel erg mooi en staan best lang.

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Namens alle medewerkers van Business Bloemist Jan

fijne samenwerking

Mooie boeketten met snelle bezorging.

Super service!

Hele mooie boeketten, super goeie service! Maar we merken wel dat bloemen houden in een zwembad best lastig is :-( De ene keer staan ze een wek en de andere keer 9 dagen

Erg goed

Altijd mooie bloemen en leveringen gaan goed!

Bloemist die met je meedenkt

Mooie bloemen, goede service

Geweldige bloemen en service!

Wij krijgen bij ons bedrijf elke week nieuwe bloemen van Bloemist Jan. Ze worden geleverd door een aardige jongen en de bloemen zijn prachtig! Ze blijven vaak wel 2 weken mooi. Al met al zeer tevreden met de service.

Goede service, mooie boeketten

Alleen maar goede ervaringen. Goede service en mooie boeketten. Prijs/kwaliteitverhouding is ook prima. Wanneer er iets fout gaat (wat bijna nooit gebeurd) wordt het altijd prima en naar tevredenheid opgelost.

Zakelijk bestellen wij geregeld taarten en deze zijn altijd van zeer goede kwaliteit

Bloemist Jan is altijd kwaliteit, altijd service, altijd prima!

Bloemist Jan is altijd kwaliteit, altijd service, altijd prima! Voor baliestukken, kerstbomen op/aftuigen, prachtige kerstkransen en mooie bossen bloemen.

De bossen bloemen zijn altijd mooi !!

Vriendelijk, vaak op tijd en top kwaliteit!

Goed.

Jarenlang klant en nog altijd super tevreden!

Bloemist Jan levert altijd Prachtige plukboeketten ben hier zeer tevreden over en krijg altijd complimenten als een boeket is afgeleverd. Ook als er boeketten afgeleverd worden op kantoor wordt dit gedaan met een glimlach. Onze samenwerking is al jarenlang en we gaan nog jarenlang door wat mij betreft.

Vriendelijke en snelle service!

We hebben elke week mooie verse bloemen voor onze receptie. Dit wordt aan de hand van de seizoen mooi klaargemaakt. Als wij een extra bos bestelllen wordt deze meestal hetzelfde dag al bezorgd.

prachtige boeketten en prima service

Wij hebben een bedrijfsabonnement en krijgen elke week een mooi boeket geleverd. De uitstraling veranderd met de seizoenen mee... Elke weer een mooie verassing! Ook los bestellen gaat prima; bezorging gaat goed. De ontvangers zijn altijd reuze enthousiast.

Altijd op tijd en hele mooie boeketten

Ik heb hele goede ervaringen. Zelfs op het laatste moment kan ik nog bloemen bestellen als dat zou moeten. Zijn altijd hele mooie boeketten.

Prachtige boeketten en goede service

Heel tevreden over Bloemist Jan! De boeketten zijn prachtig, bestellen op de dag zelf kan geregeld worden en zij hebben goede service!

Super!!!!

Super mooie boeketten voor een super prijs. Bloemen staan echt lang

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Fijne mensen en kwaliteit constant. Flexibel en betrouwbaar.

altijd prachtige bloemen

Fijne mensen staan altijd klaar

Prachtige boeketten!

Zeer tevreden met de prachtige boeketten die wij hebben besteld en keurig volgens afspraak geleverd!

hele mooie boeketten

de bloemen van Jan zijn heel mooi en de houdbaarheid is ook heel goed . wij zijn heel tevreden :)

Het aanmaken van de bestellingen is simpel en worden op tijd geleverd

Bestellingen lopen altijd goed. Mocht er wat zijn dan is dit vrij vlot verholpen.

Al jarenlang de bloemist die je nooit teleurstelde!

Uitstekende service en goed kwaliteit

Wij hebben al jarenlange samenwerking met Bloemist Jan. Altijd klantvriendelijk en servicegericht.

Fantastische kwaliteit

Of we nu zakelijk of privé bloemen nodig hebben alle boeketten zijn even mooi en van geweldige kwaliteit!