Altijd vrolijk en meedenkend, nooit teveel werk

meer dan bloemen alleen

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Namens alle medewerkers van Business Bloemist Jan

GEWELDIGE bloemist!! super kwaliteit bloemen en maakt de mooiste boeketten!

kocht al privé boeketten bij Jan ter volle tevredenheid bij Jan. Op een gegeven moment was ik niet happy met de boeketten die ik zakelijk bestelde (bij een andere bloemist), heb toen een zakelijk account aangemaakt bij Bloemist Jan (ik werk voor een zeer “high maintenance” kantoor). Ieder boeket die ik (zakelijk) bestel: een 10+ . Bestel altijd op kleur en laat de invulling aan Jan Bloemist over; heeft mij altijd verrast met de meest mooie creaties EN hoor iedere keer van de ontvanger dat het boeket verrassend mooi is en lang (vers) staat! Dit betekent dus dat zijn bloemen van superieure kwaliteit zijn en dat Jan en zijn medewerkers zeer creatief zijn in boeketten maken, wat voor mij betekent dat hij en zijn medewerkers echt liefde voor hun vak hebben.

Prachtig bloemstuk

Het boeket was nog mooier dan op t plaatje vd website.

een top bloemist!

Mijn ervaring; Afspraken worden altijd nagekomen. Hele mooie boeketten, stevige bloemen. Bloemen blijven lang mooi. Een betaalbare bloemist en mooie bloemen! Zeker een bloemist die je kunt aanbevelen.

Vriendelijk, empatisch en meedenken

Voor de uitvaart van mijn moeder heb ik 2 rouwstukken uitgezocht. De dame was zeer vriendelijk, empatisch en dacht mee met ons! Echt fijn!

Genieten

Echt genieten van prima kwaliteit, dus niet ‘slechts’ een paar dagen. Vriendelijk personeel en gezellige klanten bovendien.

Jan gaat heel zorgvuldig om met het samenstellen van bloemstukken. of het nou een rouwboeket of verjaardagsboeket is. Keurig op tijd bezorgd ook.

Echt super service kan niet anders zeggen! En prachtige bloemen!

Mooi en snel

Voor een babyuitvaart had ik bloemen nodig in perzikroze. Via de mail alles besteld en op de dag van de uitvaart stond alles in de aula precies zoals ik het in gedachte had.

Prachtige boeketten die lang staan.

Vriendelijke, deskundige bloemist met uitstekende bloemen, de prijs meer dan waard

Fantastisch!!!

Via internet een rouwstuk besteld. Altijd spannend of het overeenkomt met het plaatje. Resultaat was verbluffend mooi. Nog mooier dan voorbeeld op de site.

Prachtige bloemen

De bloemen die ik heb vaker heb besteld bij Business Bloemist Jan vallen enorm in de smaak bij m'n collega's. Mooie bloemen!

Super mooie bloemen en zeer vriendelijk.

Positief

Prettig en met zorg geholpen

Bekend, vertrouwd en altijd goed vezorgd

Bekend, vertrouwd en altijd goed vezorgd

prachtig bloemstuk, uitstekende service!

Een bloemstuk online besteld. De site is duidelijk en eenvoudig. De afhandeling helemaal volgens afspraak. Bovendien heb ik nog telefonisch contact gehad met een vraag, die zeer vriendelijk werd beantwoord en er werd goed geluisterd. Kortom, bloemist Jan is een uitstekende keuze om bloemen te bestellen: klantgericht en prima kwaliteit.

een zeer goede vakman

Hij en zijn assistenten luisteren naar wat de klant wil. Maken mooie boeketten, weten van aanpakken en zijn toch zeer vriendelijk.

Betrouwbaar en snel

Vanuit Delft kon ik voor een uitvaart met alle gemak van de wereld een rouwboeket bestellen bij Business Bloemist Jan. Heel fijn.

Een echte Topbloemist!

Bij bloemist Jan zijn ze altijd bereid om met je mee te denken. We bestellen er vaak bloemen voor verjaardagen van medewerkers. Het zijn altijd mooie bossen en zelfs als je op het laatste moment belt zijn ze bereid om je te helpen. Echt service!

De beste bloemenzaak

De beste bloemenzaak

TOP!

Altijd verse bloemen! TOP kwaliteit

Altijd vriendelijk en het belangrijkste: bloemen altijd vers

Kom hier echt al heel wat jaren, mijn ouders kwamen hier ook. Eigenlijk nooit geen klachten eerder alleen maar complimenten voor de service.

perfect

Koop al jaren de bloemen bij jan , zijn altijd goed , gewoon perfect.

Erg goed

Altijd vriendelijk en fantastische kwaliteit bloemen. Tempo in de winkel is misschien niet altijd even hoog, maar de kwaliteit is super

Zeer mooie boeketten

Ik kom hier graag om een mooi boeket te kopen. Niet alleen om te geven maar ook voor mijzelf. De kwaliteit van de bloemen is van een hoog niveau. Ik beveel Business Bloemist Jan dan ook zeker aan.