Jan gaat heel zorgvuldig om met het samenstellen van bloemstukken. of het nou een rouwboeket of verjaardagsboeket is. Keurig op tijd bezorgd ook.

Echt super service kan niet anders zeggen! En prachtige bloemen!

Mooi en snel

Voor een babyuitvaart had ik bloemen nodig in perzikroze. Via de mail alles besteld en op de dag van de uitvaart stond alles in de aula precies zoals ik het in gedachte had.

Prachtige boeketten die lang staan.

Vriendelijke, deskundige bloemist met uitstekende bloemen, de prijs meer dan waard

Fantastisch!!!

Via internet een rouwstuk besteld. Altijd spannend of het overeenkomt met het plaatje. Resultaat was verbluffend mooi. Nog mooier dan voorbeeld op de site.

Prachtige bloemen

De bloemen die ik heb vaker heb besteld bij Business Bloemist Jan vallen enorm in de smaak bij m'n collega's. Mooie bloemen!

Super mooie bloemen en zeer vriendelijk.

Positief

Prettig en met zorg geholpen

Bekend, vertrouwd en altijd goed vezorgd

Bekend, vertrouwd en altijd goed vezorgd

prachtig bloemstuk, uitstekende service!

Een bloemstuk online besteld. De site is duidelijk en eenvoudig. De afhandeling helemaal volgens afspraak. Bovendien heb ik nog telefonisch contact gehad met een vraag, die zeer vriendelijk werd beantwoord en er werd goed geluisterd. Kortom, bloemist Jan is een uitstekende keuze om bloemen te bestellen: klantgericht en prima kwaliteit.

een zeer goede vakman

Hij en zijn assistenten luisteren naar wat de klant wil. Maken mooie boeketten, weten van aanpakken en zijn toch zeer vriendelijk.

Betrouwbaar en snel

Vanuit Delft kon ik voor een uitvaart met alle gemak van de wereld een rouwboeket bestellen bij Business Bloemist Jan. Heel fijn.

Een echte Topbloemist!

Bij bloemist Jan zijn ze altijd bereid om met je mee te denken. We bestellen er vaak bloemen voor verjaardagen van medewerkers. Het zijn altijd mooie bossen en zelfs als je op het laatste moment belt zijn ze bereid om je te helpen. Echt service!

De beste bloemenzaak

De beste bloemenzaak

TOP!

Altijd verse bloemen! TOP kwaliteit

Altijd vriendelijk en het belangrijkste: bloemen altijd vers

Kom hier echt al heel wat jaren, mijn ouders kwamen hier ook. Eigenlijk nooit geen klachten eerder alleen maar complimenten voor de service.

perfect

Koop al jaren de bloemen bij jan , zijn altijd goed , gewoon perfect.

Erg goed

Altijd vriendelijk en fantastische kwaliteit bloemen. Tempo in de winkel is misschien niet altijd even hoog, maar de kwaliteit is super

Zeer mooie boeketten

Ik kom hier graag om een mooi boeket te kopen. Niet alleen om te geven maar ook voor mijzelf. De kwaliteit van de bloemen is van een hoog niveau. Ik beveel Business Bloemist Jan dan ook zeker aan.

vriendelijk en goede service

Vriendelijk en goede service

De mooiste boeketten koop je bij Bloemist Jan

Altijd verse en prachtige bloemen, je kan met een gerust hart (zeker ook voor de meest kritische personen) een boeket laten samenstellen door deze bloemist. Ze zijn heel creatief in het samenstellen van de boeketten.

geweldige kwaliteit, vriendelijkheid en service

Jan heeft mooie verse bloemen en hij maakt prachtige boeketten.

Fantastische service

Ze waren eigenlijk gesloten en toch werd ik erg vriendelijk geholpen en zag het bloemstuk er erg mooi uit!

Topservice. En prachtig boeket.

Op mijn vraag of er een boeket bezorgd kon worden bij mijn jarige kleindochter werd meteen positief gereageerd. Ook op de vraag of dat via een tikkie kon, want ik woon zelf niet in Duivendrecht en ben geen vaste klant. Geen probleem, ik kreeg gewoon een factuur. Precies op de tijd die ik had gevraagd werd een prachtig boeket bezorgd volgens mijn wensen. Mijn kleindochter helemaal blij en ik ook. Ineke

Prachtig boeket en snelle levering

Ik heb zakelijk een boeket besteld voor dezelfde dag. Op het moment dat de opening was stond het boeket er al. Top. Er is een prachtig boeket geleverd. Klant was er super blij mee en wij uiteraard ook.