Betrouwbaar en snel

Vanuit Delft kon ik voor een uitvaart met alle gemak van de wereld een rouwboeket bestellen bij Business Bloemist Jan. Heel fijn.

Een echte Topbloemist!

Bij bloemist Jan zijn ze altijd bereid om met je mee te denken. We bestellen er vaak bloemen voor verjaardagen van medewerkers. Het zijn altijd mooie bossen en zelfs als je op het laatste moment belt zijn ze bereid om je te helpen. Echt service!

De beste bloemenzaak

De beste bloemenzaak

TOP!

Altijd verse bloemen! TOP kwaliteit

Altijd vriendelijk en het belangrijkste: bloemen altijd vers

Kom hier echt al heel wat jaren, mijn ouders kwamen hier ook. Eigenlijk nooit geen klachten eerder alleen maar complimenten voor de service.

perfect

Koop al jaren de bloemen bij jan , zijn altijd goed , gewoon perfect.

Erg goed

Altijd vriendelijk en fantastische kwaliteit bloemen. Tempo in de winkel is misschien niet altijd even hoog, maar de kwaliteit is super

Zeer mooie boeketten

Ik kom hier graag om een mooi boeket te kopen. Niet alleen om te geven maar ook voor mijzelf. De kwaliteit van de bloemen is van een hoog niveau. Ik beveel Business Bloemist Jan dan ook zeker aan.

vriendelijk en goede service

Vriendelijk en goede service

De mooiste boeketten koop je bij Bloemist Jan

Altijd verse en prachtige bloemen, je kan met een gerust hart (zeker ook voor de meest kritische personen) een boeket laten samenstellen door deze bloemist. Ze zijn heel creatief in het samenstellen van de boeketten.

geweldige kwaliteit, vriendelijkheid en service

Jan heeft mooie verse bloemen en hij maakt prachtige boeketten.

Fantastische service

Ze waren eigenlijk gesloten en toch werd ik erg vriendelijk geholpen en zag het bloemstuk er erg mooi uit!

Topservice. En prachtig boeket.

Op mijn vraag of er een boeket bezorgd kon worden bij mijn jarige kleindochter werd meteen positief gereageerd. Ook op de vraag of dat via een tikkie kon, want ik woon zelf niet in Duivendrecht en ben geen vaste klant. Geen probleem, ik kreeg gewoon een factuur. Precies op de tijd die ik had gevraagd werd een prachtig boeket bezorgd volgens mijn wensen. Mijn kleindochter helemaal blij en ik ook. Ineke

Prachtig boeket en snelle levering

Ik heb zakelijk een boeket besteld voor dezelfde dag. Op het moment dat de opening was stond het boeket er al. Top. Er is een prachtig boeket geleverd. Klant was er super blij mee en wij uiteraard ook.

Enorm fijne bloemist

Prachtige boeketten. Op en top verse bloemen en zeer klantvriendelijk

prachtig bloemstuk

Telefonisch uitgelegd wat ik wilde en toen gemaild. Heel mooi bloemstuk geleverd. Ideal link via de mail was zeer makkelijk,

Mooie Bloemen

mooie stukken en prima service

Nagenoeg altijd snelle en goede service

Mijn ervaring tot nu toe misschien 1 of 2 keer dat de bloemen niet of te laat werden bezorgd. Voor de rest altijd keurig op tijd. Vooral laatst met het verzorgen en bezorgen van de bloemenkrans, kregen wij van onze interne klant een uitstekende feedback voor ons als team en naar jullie toe. Keurig geregeld.

Zakelijk, correct en vriendelijk

Nogmaals dank voor het regelen!

Prachtige verse bloemen, goede service en flexibiliteit

Prachtige verse bloemen, goede service en flexibiliteit wat betreft levering.

Goede service leuke winkel

...

Goede service. Prachtige bloemen

altijd behulpzaam!

Flexibel, servicegericht, en snel.

Flexibel, servicegericht, en snel.

Pluspunten

Altijd prachtige bloemen die lang staan en service is fantastisch en ze komen altijd hun afspraken na