Zeer gebruiksvriendelijk pakket & goede pro-actieve ondersteuning!

Toen we wilden overstappen van Mailchimp naar een Nederlands e-mailmarketingsysteem, waren we er al snel uit. Mailcamp is een prima en zeer gebruiksvriendelijk systeem. Ook de ondersteuning om een nieuwsbrieftemplate in onze eigen huisstijl te maken, is goed bevallen. Timur kwam met aanvullende voorstellen, waardoor het template nog beter is geworden. Kortom: een aanrader!

• Wat is uw bedrijfsnaam? ViVa! Zorggroep

Fijne service, eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken.

Onze ervaring met Mailcamp is goed. Het systeem is gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te gebruiken. Wij gebruiken het voornamelijk om nieuwsbrieven mee te maken en te versturen, en dat lukt prima.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Boekhandel Dominicanen

Flexibel systeem waarbij je eenvoudig en snel een mooie nieuwsbrief kan maken.

We werken graag met MailCamp. Een nieuwsbrief kan je eenvoudig en snel aanmaken en op maat maken per doelgroep. Daarnaast ook makkelijk gesegmenteerd verzenden. Bij vragen aan support altijd direct response met duidelijke uitleg.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Koninklijke Beuk B.V.

Bij MailCamp is alles prima voor de bakker!

Het systeem is zeer gebruiksvriendelijk en voldoet aan alle privacy eisen. Het is betrouwbaar, stabiel en super makkelijk in gebruik. Maar het allerfijnste is de relaxte communicatie. Je hebt snel antwoord op je vragen en ze zijn altijd bereid even bij te springen. Mijn nieuwsbrief gaat als warme broodjes over de toonbank!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Rutger bakt

Perfect mailsysteem, makkelijk in gebruik, on brand vormgeving en goede backoffice Mailcamp.

Overgestapt naar Mailcamp. Dit om puur en alleen een complete nieuwsbrief uit te sturen die makkelijk vorm te geven is. Perfect geholpen met de opstart en de on brand vormgeving vanuit Mailcamp. Makkelijk in gebruik en snel. Prijsstelling ook prima, ik ben tevreden en het voldoet aan mijn wensen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Ondernemersvereniging Centrum Zeist

Fijn om een partner te hebben voor het verzenden van nieuwsbrieven die meedenkt en goed bereikbaar is voor vragen. Ook voldoet dit bedrijf geheel aan de normen van AVG. Het is ook nog eens een heel gebruikersvriendelijke systeem. Zeer tevreden!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Stravers luxe schoenen

Absoluut geweldig en mega service

1000 vragen had ik en het maakte niet uit, met geduld en plezier werden ze allemaal beantwoord. Zo onwijs goed geholpen en het systeem..... ik kan het gewoon zelf nu en dat binnen hele korte tijd. Zo gebruiksvriendelijk, even er doorheen gaan en het werkt. Zou niet anders meer willen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Scarabee Aviation

Zeer tevreden.

Systeem werkt goed. Als er iets is krijg je goede ondersteuning.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Nedlandic b.v.

Eenvoudig en fijn te gebruiken.

Zeer eenvoudig te gebruiken. Overzichtelijk en systematisch waardoor fouten maken bijna onmogelijk wordt. Meerdere controle lagen bij het versturen van de mail.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Hof van Alexander

In onze zoektocht naar een nieuwsbrief programma kwamen we via via terecht bij MailCamp. Ze voldoen aan alle voorwaarden rondom AVG, daarnaast is hun programma ook zeer gebruiksvriendelijk. De klantenservice is fantastisch, ze denken graag met je mee en zijn altijd bereikbaar voor vragen. Veel succes. Ik zal jullie bij iedereen aanbevelen!

• Wat is uw bedrijfsnaam? van helder accountancy

werkt eenvoudig

Na duidelijke uitleg van de helpdesk, werkt het systeem heel eenvoudig

• Wat is uw bedrijfsnaam? VitaCora

Goed systeem met veel mogelijkheden. En snelle en fijne communicatie met de support afdeling. Geen vraag is voor hen te gek!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Cacti Youngplants

Blij dat we onze e-mail marketing met MailCamp zijn gaan doen!

Heel prettig en benaderbaar bedrijf. Staan altijd klaar om je te helpen of te adviseren. Ook fijn dat je aan een vast contactpersoon gekoppeld wordt.

• Wat is uw bedrijfsnaam? BestFix B.V.

Bijzonder goede ervaring

Mijn ervaring met MailCamp bevalt bijzonder goed. Contact is één-op-één wat ik erg waardeer! Mijn kennis m.b.t marketing mail campagnes was/is beperkt maar ik word stapsgewijs behoed van alle eventuele valkuilen. De online omgeving is erg gebruiksvriendelijk waar ik alleen in principe al uitkomen maar de support springt bij waar nodig. Reponsetijd is doorgaans binnen 10 minuten!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Compass Housing Amsterdam

"Vooral het mee(vooruit) denken heeft ons zoveel gemak en voordeel opgeleverd"

Wat een verademing om met MailCamp te werken en wat een verschil met vergelijkbare Amerikaanse bedrijven waar de contactmomenten, niet alleen door het tijdsverschil aller belabberds verliepen. Met name de service, snelheid en het mee (vooruit) denken heeft ons zoveel gemak en voordeel opgeleverd. Goed gedaan, onze dank is groot.

• Wat is uw bedrijfsnaam? StoneCenter Delft

MailCamp als pakket en organisatie is fijn om mee te werken. Flexibel en altijd oplossingsgericht.

Wij maken al jaren gebruik van MailCamp, naar volle tevredenheid. Het pakket biedt goede functionaliteiten en een uitstekende support. Sluit goed aan bij onze wensen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Arlande

Prima software

Makkelijk te gebruiken en adequate support

• Wat is uw bedrijfsnaam? Fine2Sleep.nl

Duidelijk en behulpzaam

Meerdere email-marketing oplossingen gebruikt. Toch vond ik MailCamp meest prettige om mee te werken. Alles is duidelijk en intuïtief en mocht je er niet uit komen staan ze klaar om met je mee te denken. Top!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Rijbo

Wat een verademing

Afgelopen weken heb ik zeer prettig contact gehad met Richard. Echt iemand die tot het perfecte plaatsje gaat als het gaat om service!

• Wat is uw bedrijfsnaam? N.v.t.

Gebruiksvriendelijk en snelle service

Ik werk nu al jaren met MailCamp en vind het een gebruiksvriendelijk systeem om nieuwsbrieven en uitnodigingen mee te maken. Het werkt makkelijk en laatst heb ik toch weer nieuwe functionaliteiten geleerd. MailCamp is een kleine organisatie, maar als ik niet uitkom staat Richard klaar met snelle hulp. Ook fijn dat ze gewoon hier in Amsterdam zitten en niet in de VS met grote tijdverschillen. Problemen worden dus snel opgelost. Kortom: een kleine organisatie maar nog nooit gehad dat ze geen tijd hebben om te helpen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? ORAM - Ondernemend Amsterdam

Fijn om mee te werken!

- Fijne klantenservice - Altijd snel geholpen - Gemakkelijk zelf nieuwsbrieven maken & versturen Kan er iets (nog) beter? - Sommige functies kunnen nog iets gebruiksvriendelijker (soms wat lastig voor een onervaren iemand) Maar zoals gezegd: snelle klantenservice Kortom: blije klant

• Wat is uw bedrijfsnaam? Lindy's Patisserie

Snelle en adequate service

Voor het niet inrichten van een standaard oplossing wordt goed meegedacht en gewerkt

• Wat is uw bedrijfsnaam? Doop Company

Systeen vooraf kunnen testen en ben daarbij goed ondersteund door het serviceteam van Mailcamp

Tijdens mijn werkzaamheden in een bedrijf wat gericht is op marketing verschillende platformen naast elkaar gelegd en een deel daarvan ook getest. Uiteindelijk gekozen voor Mailcamp vanwege het makkelijk te bedienen systeem en de service die ze bieden. Momenteel overgestapt naar een ander bedrijf, daarin Mailcamp ook weer meegenomen als mailplatform.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Led DJ Booth

Goede tool en top support

Ik werk nu een aantal jaren met Mailcamp en vind het een geweldig systeem om nieuwsbrieven mee te maken. Het werkt makkelijk en intuïtief en voorziet in alles wat ik nodig heb om nieuwsbrieven te maken. Dat doe ik inmiddels voor verschillende opdrachtgevers en iedereen is zeer tevreden. Alles wat je zoek qua functionaliteit in een mailing tool zit er wat mij betreft in. Als ik ergens even niet uitkom, staat de helpdesk klaar met top support. Problemen worden snel opgelost en als er iets extra's nodig is, weten ze altijd weer indruk te maken. Kortom, fijn bedrijf, fijne tool, fijne mensen. En wat ik persoonlijk ook heel fijn vindt.. gewoon in Nederland.

• Wat is uw bedrijfsnaam? InKatWork

gebruiksvriendelijk en zeer goede service

Mailcamp is zeer gebruiksvriendelijk en als er een vraag is, dan komt er snel een antwoord met een oplossing. Zeer tevreden! Kan dit iedereen aanbevelen. Olav Peters Peters Wonen B.V.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Peters Wonen B.V.

Bedrijfsgegevens

Nieuwe Hemweg 2

1013 BG Amsterdam

020-7058500

[email protected]

Over MailCamp B.V.

MailCamp is dé email-marketing oplossing voor het MKB: betaalbaar, gebruiksvriendelijk, alle mogelijk denkbare functies, volledige support, NL of EN pakket.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.