Zeer praktisch en gebruiksvriendelijke e-mailtool.

Wij maken al een groot aantal jaren gebruik van Mailcamp en zijn daar blij mee.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Uitgeverij Paris BV

Goede ondersteuning en makkelijk in gebruik

In het begin had ik wel wat ondersteuning bij de opstart nodig, en werd daar heel vlot en vakkundig bij geholpen. Dat was heel belangrijk, want ik heb ook andere mail programma’s geprobeerd en het is beter geen mailing te versturen dan een onprofessionele!

• Wat is uw bedrijfsnaam? RA People

Mailcamp is fijn bereikbaar

Mailcamp is makkelijk te bereiken en ze helpen graag. Werkt allemaal goed! Alleen de nieuwsbrief-builder kan misschien iets beter/makkelijker.

• Wat is uw bedrijfsnaam? N.v.t.

De service is hoger dan de prijs, TOP!

de prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed, en de korte lijntjes zijn super handig om snel te schakelen om de mailing eruit te krijgen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? BRINKmarkt

In één woord TOP

Ben nu één jaar klant van MailCamp en kan zeggen met volle tevredenheid. We kunnen nu snel en eenvoudig al onze klanten bereiken via het systeem van MailCamp. Ook TOP is de klantvriendelijkheid en medewerking. Heb je een keer een vraag dan is de helpdesk snel en goed bereikbaar en is je vraag en/of probleem direct opgelost.

• Wat is uw bedrijfsnaam? FP2000 Events B.V.

Prima systeem, goede service

Al meer dan tien jaar tevreden klant bij Mailcamp. Goed systeem met uitstekende deliverability en wanneer ik dankzij de grote volume's een keer problemen heb, wordt ik snel en goed geholpen door de uitstekende support van Richard. Toen we tijdens de coronacrisis als reisbedrijf flink wat tegenslagen hadden, dacht Timur goed met ons mee en hebben we onze samenwerking, tijdelijk, op een andere manier ingevuld tot de wereld weer begon met draaien. Al met al een zeer tevreden klant.

• Wat is uw bedrijfsnaam? BMT Travel Media B.V.

Fijne club, snelle service

Wij gebruiken sinds een jaar Mailcamp voor onze digitale nieuwsbrieven en dat bevalt heel goed. Servers staan in Nederland en niet in Amerika of China, dat vinden wij fijn. Het werkt makkelijk en Mailcamp heeft goed geholpen bij de opzet. De helpdesk is heel goed bereikbaar en de mensen denken ook heel goed met ons mee. Al met al een goed product en een goed bedrijf.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Doktersdienst Groningen

Fijne partij om mee samen te werken!

Al jaren goede ervaringen met Mailcamp. Het is een partij met persoonlijk advies, hulp en ondersteuning bij alle facetten die komen kijken om een goede mailcampagne neer te zetten. Wat ik erg fijn vind is het snelle reageren op vragen en het soepele werken van de backoffice. Ook hebben wij in de jaren nog geen downtime ondervonden! Ik had jaren terug mijn abonnement afgekocht d.m.v. een eenmalige betaling, helaas zijn de prijzen onlangs door ontwikkeling omhoog gegaan (zoals overal) maar het was een aanzienlijk bedrag per maand. Ik kreeg snel en duidelijk een reden en uitleg waarom dit het geval was. Dat is eigenlijk het enige punt van kritiek. Conclusie; Erg fijne partij om mee samen te werken, helder en duidelijk systeem, uitstekende service.

• Wat is uw bedrijfsnaam? ElevenOFive Online

Geweldig en professioneel Programma

We zijn gestart met Mailcamp en onze ervaring met Mailcamp is zeer goed te noemen. We vinden het een zeer professioneel programma en het komt bij onze Duitse afnemers zeer goed over. Veel mogelijkheden om een goede nieuwsbrieven te maken. Met vriendelijke groeten, Remmelt S. Smid Traditionele Waren en Manufacturen Haren www.remmeltsmid.nl

• Wat is uw bedrijfsnaam? Remmelt S. Smid Traditionele Waren en Manufacturen Haren (GR)

Zonder MailCamp zouden we niet zulke professionele tekstproducties kunnen maken.

Als tekstbureau verzorgen we graag de nieuwsbriefproducties voor een aantal van onze klanten. Dankzij het pakket van MailCamp kunnen we deze nieuwsbrieven op een mooie en professionele manier voor onze klanten verzorgen. Een dikke plus voor MailCamp is dat bij eventuele problemen, ze een servicedienst hebben die zeer snel en kundig service verleent!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Studio Zingever

Mailcamp is een gebruiksvriendelijke en betaalbare email applicatie

Ons bedrijf is zeer tevreden over Mailcamp. We gebruiken het hoofdzakelijk om mails te verzenden, dat gaat keer op keer erg vlot, zonder problemen. Het is bovendien betaalbaar, zonder franjes of verrassingen. In het begin was er een bij ons een 'opstartonwennigheid' maar na een paar telefoontjes en een zeer snelle, correcte opvolging was alles in helemaal duidelijk en klaar.

• Wat is uw bedrijfsnaam? VCRB Gallery

Mailcamp werkt goed, ook de service desk helpt je snel als er vragen zijn.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Dimenno

Super fijne en eenvoudige Nieuwsbrief tool

Wij gebruiken deze tool al een paar jaar en zijn er super tevreden over. Daarnaast is het makkelijk communiceren onderling en denken ze graag met je mij. Wij zijn een blije klant. Groet, Patrick van Babywinkel.nl

• Wat is uw bedrijfsnaam? Babywinkel.nl

Alles helder en duidelijk uitgelegd voor en bij aanschaf MailCamp

De medewerkers hebben me goed te woord gestaan bij de aanschaf van MailCamp. Duidelijk uitgelegd wat de tool kan en wat ze voor je doen als je er mee gaat werken. Aantal vragen gesteld over de tool. Heel snel reactie via mail en telefonisch van de supportafdeling bij het inrichten van de tool.

• Wat is uw bedrijfsnaam? BOL training en advies

Makkelijk om mee te werken en fijne klantenservice.

Eenvoudig programma. Klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam.

• Wat is uw bedrijfsnaam? B&T Bikestore

MailCamp overtreft al onze verwachtingen en de klantenservice is fantastisch.

Onze zoektocht startte met de wens om een nieuwsbrief-programma te vinden die voldoet aan de AVG eisen. Al snel stuitten wij op MailCamp. Niet alleen voldoet MailCamp aan alle voorwaarden rondom de AVG, ook overtreft het programma al onze verwachtingen en de klantenservice is fantastisch.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Uitgeverij Komma

Prima software met uitstekende support

Wij gebruiken Mailcamp inmiddels al 1,5 jaar en zijn er goed over te spreken. De software is helder en werkt gevoelsmatig. Alle wensen die je van een mailingprogramma mag verwachten zitten er in, met een prettiger kostenmodel dan bijvoorbeeld Mailcamp, en een goed bereikbare, vriendelijke en Nederlandse helpdesk.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Vitis Welzijn

Gebruiksvriendelijk product met goede begeleiding indien nodig

Wij werken al heel lang met dit product en nog steeds tot volle tevredenheid. Gebruiksvriendelijk en als het echt niet lukt altijd snel hulp van de support desk. Kan het iedereen aanraden Mailcamp te gaan gebruiken voor een professionele uitstraling.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Docendo Orbis

Betrouwbaar en behulpzaam

Ik kan MailCamp zeker aanbevelen. Vooral de persoonlijke bereikbaarheid en hulp vind ik prijzenswaardig.

• Wat is uw bedrijfsnaam? N.v.t.

100% happy with this software and its customer support!

We have been learning fast how to use this software thanks to Richard and his quick and clear response! He is always willing to help us and solve our doubts. The open rate of our campaigns grows!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Nature Cure

Super fijne samenwerking

Deze partij werkt super fijn samen en pakt issues direct op, mochten deze zich een keer voordoen. Wij zijn super blij met onze samenwerking.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Babywinkel BV

Korte lijn, helpen en denken mee!

Dankzij Timur mooie campagnes gedraaid. Altijd behulpzaam geweest, snel met reageren op vraagstukken. Ook tijdens de pandemie werd er mee gedacht over een verdere samenwerking ondanks de onzekere perioden. Hartelijk bedankt Mailcamp!

• Wat is uw bedrijfsnaam? KokGespot

Makkelijk in gebruik en hoge afleverratio

Ik maak ondertussen 3 jaar gebruik van de e-mailmarketing software van Mailcamp. Een verademing is de Nederlandse support die telefonisch en per e-mail goed bereikbaar is. De software maakt het opzetten van nieuwsbrief campagnes heel eenvoudig. De fijne drag en drop editor en de voorbeeld e-mail templates zijn ideaal. Eén van de voornaamste voordelen is de afleverratio van de nieuwsbrief bij de leden van mijn mailinglijst. De mailservers van Mailcamp hebben een erg goede reputatie en dat komt ten goede aan het afleveren in daadwerkelijk de inbox van mijn mailing en niet in de spambox.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Easy Flex Solutions

Uitstekende mailspecialisten die je met raad en daad bijstaan!

Uitstekende mailspecialisten die je met raad en daad bijstaan! En gewoon in het Nederlands, met heel snelle beantwoording en oplossing van je vragen. Superservice, mooi bedrijf, dat ik iedereen die met mailings aan de gang wil van harte kan aanbevelen! En de software zelf is trouwens zeer gebruiksvriendelijk... Vandaar cijfer 10. En 5 sterren. Klaar.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Campingnavigator BV

Fijn systeem, snel hulp

Fijn e-mailsysteem. Nooit problemen gehad met Mailcamp en wanneer ik ergens een vraag over heb wordt er snel gereageerd en goed geholpen.

About MailCamp B.V.

MailCamp is dé email-marketing oplossing voor het MKB: betaalbaar, gebruiksvriendelijk, alle mogelijk denkbare functies, volledige support, NL of EN pakket.