Goed systeem met veel mogelijkheden. En snelle en fijne communicatie met de support afdeling. Geen vraag is voor hen te gek!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Cacti Youngplants

Blij dat we onze e-mail marketing met MailCamp zijn gaan doen!

Heel prettig en benaderbaar bedrijf. Staan altijd klaar om je te helpen of te adviseren. Ook fijn dat je aan een vast contactpersoon gekoppeld wordt.

• Wat is uw bedrijfsnaam? BestFix B.V.

Bijzonder goede ervaring

Mijn ervaring met MailCamp bevalt bijzonder goed. Contact is één-op-één wat ik erg waardeer! Mijn kennis m.b.t marketing mail campagnes was/is beperkt maar ik word stapsgewijs behoed van alle eventuele valkuilen. De online omgeving is erg gebruiksvriendelijk waar ik alleen in principe al uitkomen maar de support springt bij waar nodig. Reponsetijd is doorgaans binnen 10 minuten!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Compass Housing Amsterdam

"Vooral het mee(vooruit) denken heeft ons zoveel gemak en voordeel opgeleverd"

Wat een verademing om met MailCamp te werken en wat een verschil met vergelijkbare Amerikaanse bedrijven waar de contactmomenten, niet alleen door het tijdsverschil aller belabberds verliepen. Met name de service, snelheid en het mee (vooruit) denken heeft ons zoveel gemak en voordeel opgeleverd. Goed gedaan, onze dank is groot.

• Wat is uw bedrijfsnaam? StoneCenter Delft

MailCamp als pakket en organisatie is fijn om mee te werken. Flexibel en altijd oplossingsgericht.

Wij maken al jaren gebruik van MailCamp, naar volle tevredenheid. Het pakket biedt goede functionaliteiten en een uitstekende support. Sluit goed aan bij onze wensen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Arlande

Prima software

Makkelijk te gebruiken en adequate support

• Wat is uw bedrijfsnaam? Fine2Sleep.nl

Duidelijk en behulpzaam

Meerdere email-marketing oplossingen gebruikt. Toch vond ik MailCamp meest prettige om mee te werken. Alles is duidelijk en intuïtief en mocht je er niet uit komen staan ze klaar om met je mee te denken. Top!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Rijbo

Wat een verademing

Afgelopen weken heb ik zeer prettig contact gehad met Richard. Echt iemand die tot het perfecte plaatsje gaat als het gaat om service!

• Wat is uw bedrijfsnaam? N.v.t.

Gebruiksvriendelijk en snelle service

Ik werk nu al jaren met MailCamp en vind het een gebruiksvriendelijk systeem om nieuwsbrieven en uitnodigingen mee te maken. Het werkt makkelijk en laatst heb ik toch weer nieuwe functionaliteiten geleerd. MailCamp is een kleine organisatie, maar als ik niet uitkom staat Richard klaar met snelle hulp. Ook fijn dat ze gewoon hier in Amsterdam zitten en niet in de VS met grote tijdverschillen. Problemen worden dus snel opgelost. Kortom: een kleine organisatie maar nog nooit gehad dat ze geen tijd hebben om te helpen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? ORAM - Ondernemend Amsterdam

Fijn om mee te werken!

- Fijne klantenservice - Altijd snel geholpen - Gemakkelijk zelf nieuwsbrieven maken & versturen Kan er iets (nog) beter? - Sommige functies kunnen nog iets gebruiksvriendelijker (soms wat lastig voor een onervaren iemand) Maar zoals gezegd: snelle klantenservice Kortom: blije klant

• Wat is uw bedrijfsnaam? Lindy's Patisserie

Snelle en adequate service

Voor het niet inrichten van een standaard oplossing wordt goed meegedacht en gewerkt

• Wat is uw bedrijfsnaam? Doop Company

Systeen vooraf kunnen testen en ben daarbij goed ondersteund door het serviceteam van Mailcamp

Tijdens mijn werkzaamheden in een bedrijf wat gericht is op marketing verschillende platformen naast elkaar gelegd en een deel daarvan ook getest. Uiteindelijk gekozen voor Mailcamp vanwege het makkelijk te bedienen systeem en de service die ze bieden. Momenteel overgestapt naar een ander bedrijf, daarin Mailcamp ook weer meegenomen als mailplatform.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Led DJ Booth

Goede tool en top support

Ik werk nu een aantal jaren met Mailcamp en vind het een geweldig systeem om nieuwsbrieven mee te maken. Het werkt makkelijk en intuïtief en voorziet in alles wat ik nodig heb om nieuwsbrieven te maken. Dat doe ik inmiddels voor verschillende opdrachtgevers en iedereen is zeer tevreden. Alles wat je zoek qua functionaliteit in een mailing tool zit er wat mij betreft in. Als ik ergens even niet uitkom, staat de helpdesk klaar met top support. Problemen worden snel opgelost en als er iets extra's nodig is, weten ze altijd weer indruk te maken. Kortom, fijn bedrijf, fijne tool, fijne mensen. En wat ik persoonlijk ook heel fijn vindt.. gewoon in Nederland.

• Wat is uw bedrijfsnaam? InKatWork

gebruiksvriendelijk en zeer goede service

Mailcamp is zeer gebruiksvriendelijk en als er een vraag is, dan komt er snel een antwoord met een oplossing. Zeer tevreden! Kan dit iedereen aanbevelen. Olav Peters Peters Wonen B.V.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Peters Wonen B.V.

Mailcamp werkt perfect

Heel fijn pakket om mooie e-mailings te verzenden, te tracken en rapporten te genereren. De editor werkt goed, en maakt mooie nieuwsbrieven. En; veilig, zoals het hoort!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Akkedeer

Goede samenwerking

Goede samenwerking en tevreden over wat het programma allemaal kan. De support is top!

• Wat is uw bedrijfsnaam? TOP-VAKANTIEHUIZEN.BE

Meedenkend en klantgericht

We zijn goed geholpen bij het opstarten van een succesvolle e-mailcampagne.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Circus-expert.nl

Jarenlange positieve samenwerking

Toen we vele jaren geleden op zoek waren naar een nieuwe e-mail partner kregen we al erg snel duidelijke info van Timur. Ook de onboarding verliep uiterst vlot. Sindsdien loopt alles nog steeds erg vlot en wanneer we vragen of problemen hebben, steeds enorm snel een persoonlijke reactie, ook met dank aan Richard. Bij MailCamp zijn ze reactief, persoonlijk en flexibel. Ze handelen zelf als MKB, wat misschien wel het grootste pluspunt is.

• Wat is uw bedrijfsnaam? K-Force Computer Solutions

Gepaste en snelle service!

Mailcamp is een uitstekende dienst die me helpt bij het maken van mailers en nieuwsbrieven. Het is een intuïtief programma waarin je gemakkelijk maillijsten kunt maken en aanpassen, e-mails en nieuwsbrieven kunt opstellen, en ook analytische gegevens kunt bekijken van verzonden e-mails/nieuwsbrieven. Kortom, het is erg prettig om mee te werken, met een snelle klantenservice en een programma dat makkelijk en snel te leren is. Zeker een aanrader!

• Wat is uw bedrijfsnaam? BAAS Amsterdam

gebruiksvriendelijk, betaalbaar, prettig contact

In begin was het nog even zoeken hoe alles precies werkt maar eigenlijk is het heel eenvoudig om een nieuwsbrief samen te stellen. En als ik er niet helemaal uitkom dan bel ik de helpdesk. Altijd goed bereikbaar en heel behulpzaam. Fijn samenwerken.

• Wat is uw bedrijfsnaam? ViVa! Ledenservice

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Prettig bedrijf om mee te werken. Geeft duidelijke uitleg over het gebruik van dit systeem en bied ons precies de opties die wij nodig hebben voor onze nieuwsbrieven.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Fullcartuning B.V.

Snelle service. MailCamp denkt mee!

Fijne ervaring met MailCamp. De software is overzichtelijk. De medewerkers van de helpdesk denken in oplossingen en dragen ideeen aan. Hele snelle respons. Fijn!

• Wat is uw bedrijfsnaam? De Hoedt Huisartsen

Betaalbaar en gebruiksvriendelijk

Voor VakanZ is MailCamp dé email-marketing oplossing. Betaalbaar en gebruiksvriendelijk. Na een uitleg is het maken van een nieuwsbrief zo gebeurd. We maken nu zo'n twee jaar gebruik van MailCamp en we zijn zeer tevreden. De goede service en de korte lijnen zijn kenmerkend. Aanbevolen!

• Wat is uw bedrijfsnaam? VakanZ

Nieuwsbrief versturen wordt makkelijker met MailCamp

Mede door de ondersteuning van MailCamp hebben we een template kunnen maken met een professionele uitstraling. Door het gebruikersgemak van de template bouwer, wordt het samenstellen van een nieuwsbrief heel eenvoudig. Ook bij het opschonen van onze adressen en de implementatie hiervan zijn we goed ondersteund.

• Wat is uw bedrijfsnaam? HPS Industrial B.V.

Goede en snelle service

Sinds een jaar zijn we overgestapt naar MailCamp. De begeleiding en service die hierbij werd gegeven is super en heeft ons geholpen om een groot deel van onze database op te schonen. Verder raken we nu steeds meer vertrouwd met het systeem en als er iets onduidelijk is worden we door de helpdesk goed geholpen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Maastricht Convention Bureau

Over MailCamp B.V.

MailCamp is dé email-marketing oplossing voor het MKB: betaalbaar, gebruiksvriendelijk, alle mogelijk denkbare functies, volledige support, NL of EN pakket.