Systeen vooraf kunnen testen en ben daarbij goed ondersteund door het serviceteam van Mailcamp

Tijdens mijn werkzaamheden in een bedrijf wat gericht is op marketing verschillende platformen naast elkaar gelegd en een deel daarvan ook getest. Uiteindelijk gekozen voor Mailcamp vanwege het makkelijk te bedienen systeem en de service die ze bieden. Momenteel overgestapt naar een ander bedrijf, daarin Mailcamp ook weer meegenomen als mailplatform.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Led DJ Booth

Goede tool en top support

Ik werk nu een aantal jaren met Mailcamp en vind het een geweldig systeem om nieuwsbrieven mee te maken. Het werkt makkelijk en intuïtief en voorziet in alles wat ik nodig heb om nieuwsbrieven te maken. Dat doe ik inmiddels voor verschillende opdrachtgevers en iedereen is zeer tevreden. Alles wat je zoek qua functionaliteit in een mailing tool zit er wat mij betreft in. Als ik ergens even niet uitkom, staat de helpdesk klaar met top support. Problemen worden snel opgelost en als er iets extra's nodig is, weten ze altijd weer indruk te maken. Kortom, fijn bedrijf, fijne tool, fijne mensen. En wat ik persoonlijk ook heel fijn vindt.. gewoon in Nederland.

• Wat is uw bedrijfsnaam? InKatWork

gebruiksvriendelijk en zeer goede service

Mailcamp is zeer gebruiksvriendelijk en als er een vraag is, dan komt er snel een antwoord met een oplossing. Zeer tevreden! Kan dit iedereen aanbevelen. Olav Peters Peters Wonen B.V.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Peters Wonen B.V.

Mailcamp werkt perfect

Heel fijn pakket om mooie e-mailings te verzenden, te tracken en rapporten te genereren. De editor werkt goed, en maakt mooie nieuwsbrieven. En; veilig, zoals het hoort!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Akkedeer

Goede samenwerking

Goede samenwerking en tevreden over wat het programma allemaal kan. De support is top!

• Wat is uw bedrijfsnaam? TOP-VAKANTIEHUIZEN.BE

Meedenkend en klantgericht

We zijn goed geholpen bij het opstarten van een succesvolle e-mailcampagne.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Circus-expert.nl

Jarenlange positieve samenwerking

Toen we vele jaren geleden op zoek waren naar een nieuwe e-mail partner kregen we al erg snel duidelijke info van Timur. Ook de onboarding verliep uiterst vlot. Sindsdien loopt alles nog steeds erg vlot en wanneer we vragen of problemen hebben, steeds enorm snel een persoonlijke reactie, ook met dank aan Richard. Bij MailCamp zijn ze reactief, persoonlijk en flexibel. Ze handelen zelf als MKB, wat misschien wel het grootste pluspunt is.

• Wat is uw bedrijfsnaam? K-Force Computer Solutions

Gepaste en snelle service!

Mailcamp is een uitstekende dienst die me helpt bij het maken van mailers en nieuwsbrieven. Het is een intuïtief programma waarin je gemakkelijk maillijsten kunt maken en aanpassen, e-mails en nieuwsbrieven kunt opstellen, en ook analytische gegevens kunt bekijken van verzonden e-mails/nieuwsbrieven. Kortom, het is erg prettig om mee te werken, met een snelle klantenservice en een programma dat makkelijk en snel te leren is. Zeker een aanrader!

• Wat is uw bedrijfsnaam? BAAS Amsterdam

gebruiksvriendelijk, betaalbaar, prettig contact

In begin was het nog even zoeken hoe alles precies werkt maar eigenlijk is het heel eenvoudig om een nieuwsbrief samen te stellen. En als ik er niet helemaal uitkom dan bel ik de helpdesk. Altijd goed bereikbaar en heel behulpzaam. Fijn samenwerken.

• Wat is uw bedrijfsnaam? ViVa! Ledenservice

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Prettig bedrijf om mee te werken. Geeft duidelijke uitleg over het gebruik van dit systeem en bied ons precies de opties die wij nodig hebben voor onze nieuwsbrieven.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Fullcartuning B.V.

Snelle service. MailCamp denkt mee!

Fijne ervaring met MailCamp. De software is overzichtelijk. De medewerkers van de helpdesk denken in oplossingen en dragen ideeen aan. Hele snelle respons. Fijn!

• Wat is uw bedrijfsnaam? De Hoedt Huisartsen

Betaalbaar en gebruiksvriendelijk

Voor VakanZ is MailCamp dé email-marketing oplossing. Betaalbaar en gebruiksvriendelijk. Na een uitleg is het maken van een nieuwsbrief zo gebeurd. We maken nu zo'n twee jaar gebruik van MailCamp en we zijn zeer tevreden. De goede service en de korte lijnen zijn kenmerkend. Aanbevolen!

• Wat is uw bedrijfsnaam? VakanZ

Nieuwsbrief versturen wordt makkelijker met MailCamp

Mede door de ondersteuning van MailCamp hebben we een template kunnen maken met een professionele uitstraling. Door het gebruikersgemak van de template bouwer, wordt het samenstellen van een nieuwsbrief heel eenvoudig. Ook bij het opschonen van onze adressen en de implementatie hiervan zijn we goed ondersteund.

• Wat is uw bedrijfsnaam? HPS Industrial B.V.

Goede en snelle service

Sinds een jaar zijn we overgestapt naar MailCamp. De begeleiding en service die hierbij werd gegeven is super en heeft ons geholpen om een groot deel van onze database op te schonen. Verder raken we nu steeds meer vertrouwd met het systeem en als er iets onduidelijk is worden we door de helpdesk goed geholpen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Maastricht Convention Bureau

Zeer praktisch en gebruiksvriendelijke e-mailtool.

Wij maken al een groot aantal jaren gebruik van Mailcamp en zijn daar blij mee.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Uitgeverij Paris BV

Goede ondersteuning en makkelijk in gebruik

In het begin had ik wel wat ondersteuning bij de opstart nodig, en werd daar heel vlot en vakkundig bij geholpen. Dat was heel belangrijk, want ik heb ook andere mail programma’s geprobeerd en het is beter geen mailing te versturen dan een onprofessionele!

• Wat is uw bedrijfsnaam? RA People

Mailcamp is fijn bereikbaar

Mailcamp is makkelijk te bereiken en ze helpen graag. Werkt allemaal goed! Alleen de nieuwsbrief-builder kan misschien iets beter/makkelijker.

• Wat is uw bedrijfsnaam? N.v.t.

De service is hoger dan de prijs, TOP!

de prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed, en de korte lijntjes zijn super handig om snel te schakelen om de mailing eruit te krijgen.

• Wat is uw bedrijfsnaam? BRINKmarkt

In één woord TOP

Ben nu één jaar klant van MailCamp en kan zeggen met volle tevredenheid. We kunnen nu snel en eenvoudig al onze klanten bereiken via het systeem van MailCamp. Ook TOP is de klantvriendelijkheid en medewerking. Heb je een keer een vraag dan is de helpdesk snel en goed bereikbaar en is je vraag en/of probleem direct opgelost.

• Wat is uw bedrijfsnaam? FP2000 Events B.V.

Prima systeem, goede service

Al meer dan tien jaar tevreden klant bij Mailcamp. Goed systeem met uitstekende deliverability en wanneer ik dankzij de grote volume's een keer problemen heb, wordt ik snel en goed geholpen door de uitstekende support van Richard. Toen we tijdens de coronacrisis als reisbedrijf flink wat tegenslagen hadden, dacht Timur goed met ons mee en hebben we onze samenwerking, tijdelijk, op een andere manier ingevuld tot de wereld weer begon met draaien. Al met al een zeer tevreden klant.

• Wat is uw bedrijfsnaam? BMT Travel Media B.V.

Fijne club, snelle service

Wij gebruiken sinds een jaar Mailcamp voor onze digitale nieuwsbrieven en dat bevalt heel goed. Servers staan in Nederland en niet in Amerika of China, dat vinden wij fijn. Het werkt makkelijk en Mailcamp heeft goed geholpen bij de opzet. De helpdesk is heel goed bereikbaar en de mensen denken ook heel goed met ons mee. Al met al een goed product en een goed bedrijf.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Doktersdienst Groningen

Fijne partij om mee samen te werken!

Al jaren goede ervaringen met Mailcamp. Het is een partij met persoonlijk advies, hulp en ondersteuning bij alle facetten die komen kijken om een goede mailcampagne neer te zetten. Wat ik erg fijn vind is het snelle reageren op vragen en het soepele werken van de backoffice. Ook hebben wij in de jaren nog geen downtime ondervonden! Ik had jaren terug mijn abonnement afgekocht d.m.v. een eenmalige betaling, helaas zijn de prijzen onlangs door ontwikkeling omhoog gegaan (zoals overal) maar het was een aanzienlijk bedrag per maand. Ik kreeg snel en duidelijk een reden en uitleg waarom dit het geval was. Dat is eigenlijk het enige punt van kritiek. Conclusie; Erg fijne partij om mee samen te werken, helder en duidelijk systeem, uitstekende service.

• Wat is uw bedrijfsnaam? ElevenOFive Online

Geweldig en professioneel Programma

We zijn gestart met Mailcamp en onze ervaring met Mailcamp is zeer goed te noemen. We vinden het een zeer professioneel programma en het komt bij onze Duitse afnemers zeer goed over. Veel mogelijkheden om een goede nieuwsbrieven te maken. Met vriendelijke groeten, Remmelt S. Smid Traditionele Waren en Manufacturen Haren www.remmeltsmid.nl

• Wat is uw bedrijfsnaam? Remmelt S. Smid Traditionele Waren en Manufacturen Haren (GR)

Zonder MailCamp zouden we niet zulke professionele tekstproducties kunnen maken.

Als tekstbureau verzorgen we graag de nieuwsbriefproducties voor een aantal van onze klanten. Dankzij het pakket van MailCamp kunnen we deze nieuwsbrieven op een mooie en professionele manier voor onze klanten verzorgen. Een dikke plus voor MailCamp is dat bij eventuele problemen, ze een servicedienst hebben die zeer snel en kundig service verleent!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Studio Zingever

Mailcamp is een gebruiksvriendelijke en betaalbare email applicatie

Ons bedrijf is zeer tevreden over Mailcamp. We gebruiken het hoofdzakelijk om mails te verzenden, dat gaat keer op keer erg vlot, zonder problemen. Het is bovendien betaalbaar, zonder franjes of verrassingen. In het begin was er een bij ons een 'opstartonwennigheid' maar na een paar telefoontjes en een zeer snelle, correcte opvolging was alles in helemaal duidelijk en klaar.

• Wat is uw bedrijfsnaam? VCRB Gallery

Amsterdamsevaart 26

2032 EB Haarlem

Over MailCamp B.V.

MailCamp is dé email-marketing oplossing voor het MKB: betaalbaar, gebruiksvriendelijk, alle mogelijk denkbare functies, volledige support, NL of EN pakket.