Altijd snel en vriendelijk

Deze support dienst is altijd vriendelijk en snel en denkt mee met zijn klanten, TOP Service!

• Wat is uw bedrijfsnaam? Call Agent

Een krachtige TOP!

Richard Crombie heeft enorm goed geholpen met het opzetten van een van onze mailing campagnes. Zijn geduld is oneindig en zijn hulp groot! Was er een onduidelijkheid, dan stond hij op elk tijdstip van de dag klaar voor assistentie. Ik wil Richard dan ook graag bedanken voor de fijne samenwerking.

• Wat is uw bedrijfsnaam? N.v.t.

Voor een goede prijs veel mails versturen

Jammer dat de templates niet erg goed in te richten zijn.

• Wat is uw bedrijfsnaam? Ruitershop Discounter

Gebruiksvriendelijk, betaalbaar en een top service!

Momenteel maken we nog niet zo lang gebruik van MailCamp, maar de eerste ervaringen zijn veelbelovend. Het systeem bevat alle basisfuncties die wij als organisatie nodig hebben, werkt gebruiksvriendelijk en de mailingen zien er – ook volgens onze klanten – goed uit. Een groot voordeel is de Nederlandse klantenservice waar ze echt supersnel reageren, vriendelijk zijn, geduld hebben én echt met je meedenken in oplossingen. We zijn heel tevreden en hopen dat het betaalbaar blijft, waardoor we vast nog lang gebruik maken van deze e-mail marketing software.

• Wat is uw bedrijfsnaam? N.v.t.

MailCamp raad ik iedereen aan.

Specifiek voor onze situatie kreeg ik goed advies op maat. Prettig en duidelijk contact en altijd bereikbaar voor vragen. Ook de deskundige IT-ondersteuning heeft mij geholpen. Op het moment dat het écht nodig was, werd er snel geschakeld en meegedacht. We zijn zeer tevreden met de geboden service, ondersteuning en fijne samenwerking.

Al enige jaren klant na alle tevredenheid

Een leverancier met empathie voor zijn klanten en een lange termijn visie!

Net een contract getekend voor 12maanden toen de corona-crisis uitbrak, als evenement-bureau mochten we niets meer organiseren en werden onze inkomsten nihil. MailCamp heeft er mede voor gezorgd dat we hebben kunnen overleven door ons toch mailcampagnes te laten verzenden zonder dat we hiervoor diende te betalen. Pas wanneer we terug mochten opstarten, hebben we terug een factuur mogen ontvangen. Een leverancier met empathie voor zijn klanten en een lange termijn visie!

gemakkelijk, snel en flexibel.

gemakkelijk, snel en flexibel is voor ons Mailcamp en aangezien wij leken hierin zijn is het voor ons toch wel belangrijk dat wij snel te werk gaan, maar als er iets is, is er ook nog dagelijks een support dienst die ons snel helpen om het de volgende keer zelf te kunnen.

Top geregeld

Al vele jaren klant van Mailcamp, erg tevreden.

Erg prettige dienstverlening

Wij zijn inmiddels enkele jaren klant bij Mailcamp. Erg prettig is dat support altijd bereikbaar is en meedenkt. Dank voor de fijne samenwerking!

Gebruiksvriendelijk systeem om volledig je eigen nieuwsbrieven op te maken

Ik werk al verschillende jaren met Mailcamp. Zowel bij een oude werkgever als bij mijn huidige werkgever. Ik vind het een gebruiksvriendelijk systeem waarmee je qua design heel veel mogelijkheden hebt door de drag-and-drop editor. Je kan eenvoudig mailinglijsten maken en inschrijfformulieren daaraan koppelen. Zo is het heel makkelijk om verschillende groepen klanten te mailen, als ook op basis hiervan nieuwsbrieven te personaliseren (o.b.v. de velden kan je alles laten invullen). Door gebruik te maken van autoresponders kan je tevens basis marketing automation uitvoeren, waardoor het zelf mogelijk is om op (drip) campagne basis en gedrag mails uit te sturen. En dat allemaal voor een hele mooi kostenplaatje die in vergelijking met andere (Nederlandse) aanbieders een stuk lager is. Medewerkers staan altijd voor je klaar en je krijgt heel snel antwoord, zowel via mail als telefoon. Al met al ben ik dan ook heel tevreden!

Zeer behulpzaam, meedenkend en snel

We zijn nog niet helemaal up and running, maar tot nu toe erg tevreden met Mailcamp. Er is heel veel mogelijk en de support is altijd super snel. Dat is erg fijn, zo hoef je nooit lang te wachten voor je weer verder kunt.

Bij Mailcamp staan ze altijd voor je klaar

Wij doen nu al jaren zaken met Mailcamp. Ze zijn niet duur, het systeem is gebruiksvriendelijk en mooi. De medewerkers zijn altijd aardig, betrokken en helpen mij graag mee. Er werken ook al jaren dezelfde mensen dus altijd een bekende stem. Fijn bedrijf! goed werkend systeem, met allerlei mogelijkheden.

Al jaren een prima relatie met MailCamp

Al jaren werken wij, naar volle tevredenheid, met het platform van MailCamp. Naast de plezierige tool zijn onze contacten met MailCamp ook bijzonder plezierig. Een aanrader dus!

Hele goede klantenservice

Zodra je hulp nodig hebt bij het opzetten van een mailing dan wordt je uitstekend geholpen. Je wordt vanaf het eerste contactmoment geholpen met gehele proces

Fijn werkbaar systeem waarbij alles redelijk voor zichzelf spreekt. Eenvoudig voor iedereen, ook als je mailsystemen niet gewend bent. Helpdesk kijkt/denkt mee, dat is fijn. Ik werk zowel privé als zakelijk graag met Mailcamp. Kortom, aan te raden!

Flexibel en meedenkend! Alles-in-één tool rondom mailen.

Al jaren mailen wij vanuit ALDA met MailCamp. De interface is super gebruiksvriendelijk en maakt mailen gewoon heel makkelijk. Een duidelijke what-you-see-is-what-you-get nieuwsbrieven bouwer. Als je iets nieuws wilt of iets niet snapt, of ergens tegen aanloopt, staan de mannen bij MailCamp ook voor je klaar en kun je altijd even bellen. Ze denken ook goed met je mee.

Fijne service, goed bereikbaar en gemakkelijke interface, zeker aan te raden

Fijne service, goed bereikbaar en gemakkelijke interface, zeker aan te raden

gebruiksvriendelijk en goede support

Recent klant geworden en al meteen te spreken over de service. Snel, kundig, gebruiksvriendelijke software en niet onbelangrijk: de jongens van support communiceren makkelijk en doen echt hun best voor je.

Ook een fijne partner in lastige (corona)tijden!

Wij zijn heel blij met Mailcamp. Ze denken goed mee. Het systeem werkt heel prettig. Bovendien zijn er handige instructiefilmpje, mocht je er niet uitkomen. Daarnaast is hun supportafdeling TOP! Snel en heel behulpzaam. Vooral in deze tijd is het belangrijk een partner te hebben die je kunt vertrouwen.

Topservice

Altijd meteen antwoord als mijn eigen technische kennis stokt en heel erg sympathiek en meedenkend nu de corona lockdown binnen onze branche de inkomsten nagenoeg tot 0 doet slinken. Dat zegt veel over een bedrijf

Zeer positief

Zowel het systeem als de communicatie zijn zeer goed. Het systeem werkt intuïtief en er zitten voldoende functies in. De communicatie met MailCamp gaat bijzonder goed. Ik kreeg een virtuele rondleiding met de mogelijkheden.

Prima programma mét goede helpdesk

Fijn dat er keuze is in al bestaande templates. Het vervolgens invullen en aanpassen van het template gaat redelijk soepel. Bij vragen is de helpdesk erg snel met reageren. Dat werkt heel prettig.

Goed platform, goede service

Ervaringen met meerdere e-mail marketing tools. MailCamp bevalt ons erg goed. Is qua prijsstelling erg interessant ten opzichte van de concurrenten. De service en snelheid van de service is daarbij ook nog eens beter dan de 'duurdere' partijen! Dus zeker een aanrader.

Supersnelle service en altijd meedenkend

Op elke vraag komt een antwoord. Snel, professioneel en vriendelijk. Ons communicatieteam is ontzettend blij met de ondersteuning van de medewerkers van MailCamp. Wij gebruiken het programma sinds de corona-crisis steeds meer. De mogelijkheden om gepersonaliseerd berichten te versturen zijn groot. Dit scheelt ons enorm veel tijd.

Over MailCamp B.V.

MailCamp is dé email-marketing oplossing voor het MKB: betaalbaar, gebruiksvriendelijk, alle mogelijk denkbare functies, volledige support, NL of EN pakket.