Makkelijke tool en zeer klantgerichte service

Het gebruik en beheer van nieuwsbrieven is zeer makkelijk, alles is volledig naar wens aan te passen en het meest belangrijk; de mail is direct responsief voor alle devices. Geen beperkingen in mogelijkheden, prima inzichten in statistieken en alles is goed meetbaar te maken voor o.a. Analytics. Een betaalbare dienst en de service naar ons als klant is professioneel en zeer meegaand. Ze denken uiterst goed mee voor een passende oplossing en dat is precies wat je zoekt.

Geweldige persoonlijke service en super systeem

Ik ben ontzettend goed geholpen. Zelden maak ik zo’n klantgerichte service mee. Richard dacht mee en zette alle technische functies in zodat mijn nieuwsbrief bij zoveel mogelijk mensen uit mijn lijst goed terecht zou komen (en niet in de spam). Mijn nieuwsbrief heeft daarom ook een hoog openingspercentage behaald. Ontzettend tevreden dus.
Het systeem is simpel, duidelijk en handig. Ik geef Mailcamp een welverdiende 10.

Gebruiksvriendelijke en complete e-mailmarketing tool, met een uitstekende support.

Een erg fijn e-mailmarketing programma, waar alle tools in zitten om mooie newsletters mee uit te sturen en statistieken uit te lezen. Snelle en goede service bij vragen en tijdens de opstart. Absolute aanrader!

De samenwerkwerking met Mailcamp ervaren wij als prettig!

De samenwerkwerking met Mailcamp ervaren wij als prettig, ook prijs/ kwaliteit verhouding is prima.

Heel goede service!

Het is niet het meest uitgebreide mailing programma en qua user experience zal er ongetwijfeld betere software op de markt zijn, maar de pricing laat je dat snel vergeten. Prijs kwaliteit is ongelooflijk goed, je wordt telkens snel en persoonlijk geholpen bij al je vragen en voor ons bedrijf doet Mailcamp alles wat het moet doen!

Goed systeem met persoonlijke service!

1.2.3. Machineverhuur werkt nu een jaar met MailCamp om de maandelijkse nieuwsbrieven te versturen. Wij zijn erg tevreden over de persoonlijke en snelle service van MailCamp. Daarnaast is het systeem eenvoudig in gebruik en beschikt het over genoeg opties. ''Email made easy'' klopt helemaal! Het inschrijfformulier kan niet gestyled worden naar de huisstijl van het bedrijf, dit zou nog een verbeterpunt kunnen zijn.

Probleemloos, simpel en duidelijk

Door mijn webshopbouwer vanzelfsprekend doorgestuurd naar Mailchimp. Geen helpdesk, alles in het engels en amerikaans van opzet. Scheelt maar twee letters, maar wat een verbetering: van Mailchimp naar Mailcamp: A small step in commerce, but a giant leap forwards, om het maar in duidelijk nederlands te zeggen

Erg prettig bedrijf om mee te werken.

Mailcamp bied een goed product aan wat erg goed werkt en doet wat ze beloven. Wat ook erg belangrijk is dat ze meedenkende medewerkers hebben die snel reageren op support vragen.

Goed systeem en erg behulpzaam.

Vanaf het begin ben ik goed geïnformeerd over de mogelijkheden van MailCamp. Wij kunnen altijd bellen als we vragen hebben dat is fijn. Fun Farm Schoorl is zeker tevreden wilt de samenwerking graag in stand houden!

Werkt prima. Scherp geprijsd. Nog geen problemen tegen gekomen!

Resultaatgerichte persoonlijke service en aandacht

Wat ik heb ervaren, is een vlotte toegankelijke manier van ondersteuning. Vanaf het eerste moment van telefonisch kennismaken en instructie voor de mailing opzet tot het beantwoorden van praktische vragen die later aan de orde kwamen. Ik waardeer de snelle respons en de praktische suggesties.

Gebruiksvriendelijk en klantvriendelijk!

Wateropleidingen maakt sinds 2018 gebruik van Mailcamp. Dit stelt ons in staat om beter in contact te staan met onze relaties, mede door de gebruiksvriendelijke editor om nieuwsbrieven op te maken. En als we meer wensen dan we zelf kunnen maken, dan staat de support klaar om ons te helpen. En snel ook!

Prima diensten, snelle hulp bij problemen, aardige mensen.

Prima diensten, snelle hulp bij problemen, aardige mensen.

Uitstekend!

Onze start begon al super, een prachtige demonstratie van het systeem en de mogelijkheden. Wij waren direct enthousiast! Het systeem is zeer gemakkelijk te gebruiken, overzichtelijk en snel. De nieuwsbrieven zien er professioneel uit en hebben ons veel afspreken en nieuwe klanten opgeleverd! Daarnaast worden wij telefonisch en via e-mail altijd zeer uitgebreid en vriendelijk te woord gestaan. MailCamp ondersteunt de klant waar nodig. Wij raden iedere onderneming aan om met MailCamp te werken!

Super behulpzaam

Ik heb nog niet heel veel contact gehad. Mijn eerste ervaringen zijn dat het contact fijn en behulpzaam is. Ondanks mijn vele vragen blijven ze geduldig en nemen ze de tijd om dit goed te beantwoorden. Tot nu toe heb ik nog geen minpunten gezien.

Top systeem en goede support!

Wij werken al jaren met Mailcamp en zijn erg tevreden. De support is altijd direct bereikbaar. Top!

Zeer fijne samenwerking!

MailCamp werkt eenvoudig, binnen no time is het uitgelegd aan een nieuwe werknemer en kunnen ze zelfstandig ermee aan de slag. Daarnaast is de communicatie en samenwerking van de teamleden ontzettend fijn.

Fijne software om een nieuwsbrief mee te maken en te verzenden

De software van Mailcamp is prettig in gebruik en je kunt de nieuwsbrieven helemaal naar je eigen hand zetten. Mocht je ergens toch niet uit komen of een vraag over hebben dan heeft Mailcamp een super fijne klantenservice!

Prettig en makkelijk

Een heel prettige en makkelijke manier om nieuwsbrieven te versturen en beheren. En als je er even toch niet uitkomt dan staan ze met raad en daad voor je klaar. Top! Zo is het versturen van nieuwsbrieven een plezierige bezigheid geworden. De statistische gegevens bieden een mooi inzicht in wat er met je nieuwsbrief gebeurd.

Een fijn systeem om mee te werken en perfecte ondersteuning

Wij gebruiken MailCamp nu al weer bijna een jaar en naar volle tevredenheid. Het opstellen van een EDM is eenvoudig, ze zien er goed uit, zeker ook op mobiel. Statistieken zijn waardevol.

Zeer handige automatische mailing met perfecte support

Wij gebruiken al een goed half jaar MailCamp en we zijn zeer te spreken over de werking , gebruik en support!

Zeer prettige software!

Sinds een aantal jaren zijn we klant bij MailCamp met een tweetal webshops. We hebben met meerder partijen samengewerkt en verschillende softwarepakketten geprobeerd, maar MailCamp steekt daar met kop en schouders bovenuit. Goede software, uitstekende mogelijkheden en een snelle klantenservice tegen een nette prijs! Wij blijven nog een aantal jaren klant!

Even puzzelen, maar daarna makkelijk in gebruik!

Het beginnen met werken met MailCamp kost je even tijd om alles te vinden en in te stellen, maar daarna werkt het allemaal zeer gebruiksvriendelijk! Tip aan MailCamp: een “nazend”-button, waarbij direct alle nieuwe abonnees van een mailinglijst een bepaalde nieuwsbrief ontvangen, zou een mooie, waardevolle aanvulling zijn...

Super software en goed persoonlijk contact!

Onze keuze is op Mailcamp gevallen door een aantal zaken. Uiteraard is de prijs een kwestie, maar het persoonlijk contact gaf voor ons de doorslag. Bij de concurrenten voel je je als bedrijf vaak een nummer en het contact met de grotere providers lijkt soms met een robot te zijn. Bij Mailcamp heb je 1 op 1 contact en denken ze goed met je mee. Een verademing. Zeker een aanrader voor het MKB en bedrijven die willen doorgroeien met goed persoonlijk advies, goede software en niet al te hoge kosten. Ga zo door :)

Super goed programma!

In 2018 in verband met de AVG op zoek gegaan naar nieuwe E-Marketing software. Na verschillende opties te hebben bekeken uitgekomen bij MailCamp. Prijs/ kwaliteit is goed, bovenal gebruiksvriendelijk programma. En (niet onbelangrijk): de ondersteuning is prima. Als je een vraag hebt krijg je snel en duidelijk antwoord.

Over MailCamp B.V.

MailCamp is dé email-marketing oplossing voor het MKB: betaalbaar, gebruiksvriendelijk, alle mogelijk denkbare functies, volledige support, NL of EN pakket.