Fijne software en fijne organisatie.

De software om mailings te verzorgen is gebruikersvriendelijk en eenvoudig te leren. De templates werken goed en de opmaak van onze nieuwsbrieven is er enorm op vooruit gegaan. Ook de statistieken zijn inzichtelijk. Ben ook blij met het template dat MailCamp voor ons heeft gemaakt. Het voldoet aan onze huisstijl en is eenvoudig aan te passen. De organisatie komt op mij professioneel en persoonlijk over. Een online kennismaking met de software, persoonlijk contact en support. Ook de online support reageert altijd snel.

Makkelijke en gebruiksvriendelijke software, zelfs voor iemand die er weinig verstand van heeft zoals ik en als ik ergens toch niet uit kwam hoefde ik alleen maar te bellen en werd ik super goed geholpen. Zij hebben de eerste template voor mij gemaakt en nu hoef ik alleen maar de tekst en foto's te verwisselen voor de volgende nieuwsbrief. Daarnaast kun je perfect volgen wie m gelezen heeft. Ik zou zeggen ga zo door.

Het is super eenvoudig om hier mee een strakke nieuwsbrief te maken

Als beginner was het in begin wel even wennen, maar ik heb goede begeleiding gehad, Wij zij heel tevreden met de resutaten en er is met dit systeem veel mogelijk en heel stoer om ook te kunnen zien wie, wat, waar, heeft geklikt.Een absolute aanrader!

Ik ben heel erg tevreden over de diensten van MailCamp

Ik ben heel erg tevreden over de diensten van MailCamp. In het begin waren ze erg geduldig en hebben de nieuwsbrief gebouwd precies zoals ik hem wilde hebben. Het werkt makkelijk, snel en als je vragen hebt dan pakken ze dit altijd gelijk op.

Uitstekende prijs-kwaliteit en super service

Als non-profitorganisatie kregen we een aanzienlijke korting. Bovendien kregen we de service als waren we een VIP-klant. Zo'n programma kan al eens ingewikkeld lijken. Met de online tutorials kom je al een heel eind. Lukt het nog niet, geen probleem, want op je vragen krijg je super snel antwoord.

Erg goede service!

Mailcamp heeft voor ons een adhoc mailing verzorgd. Dit is erg snel en professioneel opgepakt. Het monitoren en feedback van de mailing was goed verzorgd. Bij een volgende opdracht, komen we zeker weer bij Mailcamp terug.

Systeem werk makkelijk en snel. Ik krijg ontzettend veel data over de verzonden nieuwsbrieven. Door het verzenden van nieuwsbrieven genereren wij meer omzet, dit is een stuk voordeliger dan adverteren op Google

Zeer betrouwbaar & makkelijk mailprogramma

Ik werk al heel lang met Mailcamp, ook nog via een oude werkgever. Toen ik voor het huidige bedrijf op zoek moest naar een mailprogramma hoefde ik niet lang na te denken, dat werd natuurlijk Mailcamp. Een makkelijk mailprogramma waarin eigenlijk iedere 'leek' een mooie mail kan opmaken via handige voorbeeld templates, die eenvoudig zijn aan te passen naar je eigen huisstijl. Kom je er even niet uit, dan bel je de supportlijn! Die helpen je meteen.

Pluspunten

Altijd een open houding en bereid om mee te denken en mee te helpen met het vinden van oplossingen, toepassingen en integratiemogelijkheden voor onze wensen.

UX en gebruiksvriendelijkheid Joomla / Joomlapolis Community Builder compatibility / plug-in / integratie.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Al jaren tevreden klant van Mailcamp, een echte aanrader voor wie regelmatig mailingen verstuurd naar grote groepen ontvangers!

• Communicatie

Pluspunten

Helpdesk bijzonder dienstbaar en een snel en goed resultaat.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Behulpzame helpdesk en makkelijk systeem om mee te werken.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

In eerste instantie ingegaan op de goede prijs voor het versturen nieuwsbrieven naar onze klanten. Daarna bleek de service, kwaliteit en gebruikersvriendelijkheid erg goed!

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

korte lijnen, duidelijke taal

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer aanspreekbare en reactieve dienstverlening, zowel pre- als aftersales én support!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Assertieve begeleiding, product functioneert prima. Alle functionaliteiten aanwezig, voor een meer dan redelijke prijs.

• Communicatie

Pluspunten

Studio Zingever heeft een onderhoudscontract bij MailCamp. Zeker de laatste jaren is hun hulp en service bij vragen en problemen snel en accuraat. Dat geeft een prettige gevoel.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

-De software is erg prettig om mee te werken, intuïtief zoals Mailchimp dus je hebt het snel onder de knie -Veel betaalbaarder dan Mailchimp maar ook dan andere Nederlandse concurrenten zoals LaPosta -De statistieken zijn heel inzichtelijk en uitgebreid -Service is goed en belangrijker nog: vriendelijk, we krijgen meestal snel reactie.

-Het zou fijn zijn als two step authentication zou kunnen worden toegevoegd aan de software, is eigenlijk een no brainer en ieder software pakket zou dat moeten hebben tegenwoordig.

• Snelheid/Levertijd

Beste Harry, Dan hebben we nu goed nieuws voor je! https://www.mailcamp.nl/2018/02/15/extra-beveiliging-software-d-m-v-google-2-staps-authenticatie/

Pluspunten

Prettig contact met duidelijke uitleg en demo van het product. Daarna alles ook zeer snel geregeld om vlot te kunnen starten.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

In het verleden heb ik met Malchamp gewerkt. Dat ging wel goed maar alles gaat in het Engels en direct contact bij problemen was moeilijk. Overgestapt naar Mailcamp. Heerlijk communiceren in het Nederlands. Snelle en goede serviceverlening en niet te beroerd om waar dan ook te helpen, ook buitenom de instructie video's. Prijs/kwaliteit zeer goed.

Verdieping ook Nederlandstalig.

Pluspunten

Snel, duidelijk

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

My experience with Mailcamp is really positive. It's fast, easy to use, it gives you so many options to customize your newsletters and offers great analytics options.

Nieuwe Hemweg 2 1013 BG Amsterdam

Over MailCamp B.V.

MailCamp is dé email-marketing oplossing voor het MKB: betaalbaar, gebruiksvriendelijk, alle mogelijk denkbare functies, volledige support, NL of EN pakket.