credit card betaling niet mogelijk

Na aankoop van 2 helmen geprobeerd deze te betalen met mastercard, zoals aangegeven op de site van aanbieder. Echter ontbreken de mogelijkheden om te kiezen voor creditcard. Jammer, blijken de mogelijkheden om te betalen toch een stuk minder en verlies je als klant een stuk zekerheid.

Fijn bedrijf . Levering was wat later , maar ze belde netjes terug. Probleem lag bij DPD ivm sneeuw

Dus voor herhaling vatbaar

SLO-schroeven voor skihelm

De twee schroeven kostten bijna €18. Dat is behoorlijk duur wel maar okay. Toen ze aankwamen bleken ze echter helemaal bekrast. En dat vind ik niet okay. Dus teleurstellend.

Dont judge a book by its cover

Misschien niet de mooiste website enzo. Maar als ik contact opneem met de klantenservice word ik echt top geholpen. Snelle reactie en uitleg. Het team stond ook open voor mijn feedback over het bestelproces. Een goed bedrijf!

warm

snelle levering, top kwaliteit jas

Bestelling snel in huis en goed verpakt.

Skihelm gekocht en binnen twee dagen in huis Goed verpakt

Besteld en op tijd bericht gekregen wanneer levering verwacht kon worden

ouderwetse service zoals service moet zijn!

maak je niet snel meer mee. Snel kunnen schakelen en mijn last minute bestelde helm keurig binnen op de afgesproken dag:-) Heren bedankt voor het regelen!

Uitgebreide keuze?

Erg blij dat jullie nog een vizier hadden voor mijn skihelm. Slokker Italië kon niies meer leveren dus superblij. Snelle verzending!

Persoonlijke service

Bereikbaar en goede, persoonlijke communicatie.

Ontzettend vriendelijk

Ik had een skihelm besteld in de sale. Dag erna kreeg ik een heel vriendelijk verontschuldigend telefoontje dat de helm helaas net was verkocht. Hun oplossing: een nieuw model met een royale korting. Dus heel vriendelijk, meedenkend en royaal. Top!

Super service !

Een OSC jas besteld na telefonisch contact over de maat en hij past perfect ! Dag erna nog een jas besteld voor mijn vader en werd meteen gebeld of dit klopte en ik niet per ongeluk nog een keer de jas besteld had . Daar kunnen anderen wat van leren ! Ook super snel de volgende dag geleverd , voor herhaling vatbaar!

De bestelde helm werd de volgende dag al geleverd. De helm was zorgvuldig verpakt. Kortom alles wat je wil.

Perfect!

Fast shippkent, excellent jacket! Thank you!

Niet eerlijke info aanbieding webshop naar klanten

Koop een nieuwe Slokker Helm met 50% korting. Niet vermeld in webshop dat de helm showroom gedragen is dmv passen klanten. Op factuur en kapotte doos staat helm maar M 55-57 maar de beste leverancier is vergeten de maat sticker L 57-59 er van af te halen . Beetje rare reactie can de leverancier waar ik geen boodschap aan heb als ik een nieuw product bestel. Benieuwd hoe helmfashion dit netjes gaat oplossen zonder dat ik hier zelf stappen in moet gaan nemen.

Vriendelijk en top service!

Fijne communicatie, betrouwbaar en beslist een aanrader!

Goede shop, vriendelijk en behulpzaam, aanrader

Prachtige helm gekocht, was iets vergeten mee te bestellen en werd super vriendelijk geholpen ! Echte aanrader, snelle levering !

Snelle en goede service

Mooie helm gekocht voor een mooie prijs. Snel geleverd.

Snel verstuurd, mooie helm

De helm is na bestelling snel verstuurd. Het is een mooie sterke helm

Geweldig !!!!

Weinig winkels die nog goeie goeie service bieden maar HelmetsFashion krijgt een dikke 10 + Dacht mee omdat ik twijfelde over de maat, had goeie uitleg waarom een toch de maat S te nemen. Snelle levering. En mijn jas werd opzij gehouden en toen ik opnieuw belde, wederom geweldig geholpen Nogmaals bedankt!

Goed advies en service

Ik ben zeer goed.geholpen en geadviseerd.

levering zoals beschreven

snel geleverd

Snelle levertijd en correcte aanbieding

Wij hebben een OSC jas gekocht en deze was exact hoe advertentie hem omschreef. Snel verstuurd en binnen twee dagen in huis. Helemaal top.

Super prijs en snel in huis

Heel tevreden met mijn winterjas. De prijs is echt zeer scherp en ik had hem in de beloofde tijd in huis. Ook op eerdere vragen voor de aankoop netjes reactie gehad.

Uitstekende aanbiedingen

Snelle levering, kwaliteit spul