Snel en vriendelijk

Ik heb een E-Mountainbike aangeschaft, telefonisch goed advies. En van te voren aangegeven dat het iets langer kan duren vanwege Corona.

late levering maar wel correct

Na de Fiets en Wandelbeurs gelijk besteld alleen bleek dat de levering vanuit de fabriek in Duitsland wat vertraging op heeft gelopen (Corona ?) Vandaag (27 maart) alles in goede orde ontvangen.

Service très bon et rapide. Very good and fast service.

Très proréactifs et rapides dans le traitement de la commande. Bon suivi internet de l'expédition. Very proactive and quick in processing the order. Good internet tracking of the shipment. Merci!

Perfect geholpen

Telefonisch overleg over evt aanschaf was duidelijk en meedenken. Eerlijke manier van ondernemen.

Alles prima en goede service

Had een helm besteld. Deze was helaas te groot. Woon er niet zo ver vandaan en ben langsgereden om te ruilen. Helaas hadden ze de betreffende helm niet meer in de goede maat. Na wat andere geprobeerd te hebben toch een passende helm kunnen vinden en tevreden naar huis gereden. Al met al een prettige ervaring.

Uitstekende service en professioneel bedrijf

De helmets fashion shop geeft een uitstekende service. Het blijkt dat het merk Slokker per type ski helm een andere helm schaal kan hebben. Nadat ik de skihelm had besteld en gepast bleek dat deze te klein was. De helm was te klein omdat mijn hoofd een andere helm schaal vereiste. De Helmets fashion shop kwam met een gepaste oplossing en tot zeer grote tevredenheid. Ze hebben alles in het werk gesteld om mij tevreden te krijgen en daardoor heb ik nu een schitterende Slokker Raider Pro in bezit. TOP !!!! en bedankt voor deze geweldige service.

Mooie helm. Klopt helemaal.

snelle levering, goed product !

duidelijke site, goed telefonisch advies over het gewenste product, makkelijk bestellen en daarna snel geleverd !

mooie prijs supersnelle levering

Skihelm voor mooie prijs mede door extra korting door bestellen meerdere producten. Supersnelle levering en zeer goed verpakt. Aanrader.

Top Shop!

Hele fijne mensen en mooie producten.

Very good

The helmet was was at DHL already a few hours after I submitted my order. Price was better then competition. All communication (confirmation email, tracking notice) were clear and sent quick.

Goed assortiment en heel goede service

De maat van mijn skihelm bleek niet goed te zijn, kon komen passen en ben daarbij zeer goed geholpen om de juiste keuze te maken.

Snelle service, mooi aanbod

Snelle service, mooi aanbod en divers, goede retour/ruil regeling

Uitstekende service!

Zeer tevreden!

Perfecte levering en afhandeling!!

S middags besteld en een dag later al in huis, top!!

Verwachtingen overtroffen

S middags besteld en de dag erna s morgens in huis.

Exzellenter Kundenservice

Am Abend bestellt, aber aufgrund unterschiedlicher Meinungen in der Familie telefonisch wieder abbestellt. Problemlose Stiornierung und Rücküberweisung innerhalb von 24 Stunden. Besser geht es nicht.

Kan niet beter

Prima service vanaf het begin tot de levering.

Prima geregeld

Prima service. E-mail werd snel beantwoord. Bestelling kwam op de beloofde dag.

Perfecte service

Goed bereikbaar, zowel per mail als telefonisch. Zeer goede en snelle service.

Voor herhaling vatbaar!

Overzichtelijke website en een mooi assortiment aan kwaliteitsvolle producten. Zeer snelle levering, zelfs tot over de Nederlandse grens! Kortom, een webwinkel om te onthouden!

Duidelijke site, vriendelijk en doen net dat beetje extra.

Voor mijn zoon twee zonnebrillen besteld (de bril die we in Oostenrijk met ski-vakantie hadden gekocht is kwijt geraakt), was al heel blij dat we de zelfde konden kopen in Nederland. Brillen waren niet op voorraad in Nederland, dus we kregen ze rechtstreeks van fabrikant in Italië toegestuurd. Dus niet eerst naar web-winkel waardoor het snel bij ons was. Tevens wordt ik keurig teruggebeld, zelfs ruim na 6 uur om een vraag van mij te beantwoorden. Heel netjes allemaal.

Zeer goede en betrouwbare leverancier

Zeer goede en betrouwbare leverancier