Goede service, snel geleverd . Prima product

Goede service, snel geleverd . Prima product

Wederom geweldig

Tweede jaar op rij een jas gekocht... Volgende dag gelijk verzonden... Netjes verpakt, kortom een aanrader....

Super !!

Toppie.!!

Bestellen, volgende dag in huis, top product, goede prijs!

Goede service!!!

Na het online kopen van een helm, langsgegaan omdat deze niet paste. Heel vriendelijk ontvangen en goed advies gekregen. Meneer nam de tijd me goed te helpen, echt een aanrader!!!

je voelt je als klant welkom

Uitstekende service en kwaliteit, Pim en Maxime hebben de zaak goed in orde, je hebt echt contact en er wordt goed gekeken wat de klant wil. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Super geholpen!

Opzoek naar een OSC jas en kwam ik tegen op deze site. Had een paar vragen via de mail gesteld en deze werden snel beantwoord! Uiteindelijk wou ik graag langskomen om te passen en ook dit was helemaal geen probleem! Dus vandaag super geholpen door de vriendelijke mensen daar. Dus ik raad deze website zeker aan! Bedankt.

Fijn geholpen en ‘n professionele uitleg.

Prettig

Goede prijs, snelle levering

Prima helm voor goede prijs en snelle levering

Vlot en zonder poespas

Niet 700 e-mails zodat mijn inbox ramvol zit. De bevestiging anderhalve dag later m’n track and trace. Geen poespas, geen hyperactieve fanatiekeling die mij een e-mail stuurt bij letterlijk elke handeling. Gewoon zoals t hoort. De jas OSC Desna is overigens van superieure kwaliteit. Canada Goose eat your heart out. Handgemaakt in Canada en het ademt kwaliteit. Ik heb overigens een L genomen. Ik ben 1.84 gemiddeld postuur niet dun niet dik en hij zit als gegoten.

Vriendelijk en goed advies

Top informatie telefonisch, nu even wachten op de bestelling, heb er een goed gevoel over.

Zie onder

Correcte medewerkers, goed assortiment met interessante aanbiedingen en snelle verzending

Top Abwicklung nach Deutschland

Verkäufer , Ware und Abwicklung alles prima .Super Service, Danke

Uitmuntend

Uitstekende service!!!

Perfect geholpen.

Woon in Rotterdam en was geïnteresseerd in een Massak. Heb mijn foto met mijn lengte en gewicht aangegeven. Meneer heeft direct aangegeven dat die te groot was. Heb dus de Nevluk besteld. En die zit als gegoten.

Top prijs voor een top jas

Makkelijk betalen, optijd geleverd, juiste jas.

Perfect in één woord

Deskundigheid en geweldig advies.

Ze reageren gelijk als je ze mailt en vragen hebt. Bestelling was er snel

Snelle vriendelijke respons

Zeer snelle en vriendelijke reactie op mijn vraag

Stipte en correcte levering

Correcte afhandeling van de bestelling

Geweldige service!

Ondertussen meerdere jassen besteld voor mezelf en mijn gezin. Zeer keurige, nette service. OSC Jassen van top kwaliteit. Kom zeker terug!

Negatief

Ik heb geen idee waar mijn artikel is wat ik wel heb voldaan. Via een code en een sms code zou ik er achter kunnen komen, echter waar is mijn sms code!!!