Heldere website, duidelijke beschrijving, realistische foto’s

Heldere website, duidelijke beschrijving, realistische foto’s, vlotte levering, netjes verpakt, pakbon, professionele visitekaart. Al met al verassende service van deze webwinkel.

Zeer tevreden!

Mooie helm gekocht, goede kwaliteit en snelle levering!

Snel antwoord en snel verzonden

Snelle levering, goede prijs!

Mijn skihelm werd snel en veilig geleverd en voldeed aan alle verwachtingen. Een bij ingesloten formulier maakte het eenvoudig om probleemloos omruiling of terugzending aan te vragen. Top!

Alleen maar ++

Sonnenbrille top

Súper schnell geliefert. Alles prima!

Prettig bedrijf, erg tevreden

Mijn bestelling was niet meer op voorraad en na telefonisch overleg heeft Helmetfashionshop een prima alternatief geleverd.

Van harte aanbevolen

Behalve de scherpste prijs voor de gekozen skihelm ook geweldig snelle levering. Keurig verpakt. Helemaal in orde!

Superfijn

Zeer vriendelijke mensen! Ik had via internet een te grote maat jas besteld en heb deze op zondag om kunnen ruilen terwijl dat het was gesloten. Top! Bedankt voor de goede service.

Fijne webshop!

Snelle levering en ik kreeg een persoonlijk bericht vanwege gespreide bezorging.

Buiten verwachting goed.

Uitstekend.

Een jas gekocht die net te klein bleek. Ruiling was mogelijk, zonder extra verzendkosten. Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon gehad! In no time een andere jas toegestuurd gekregen! Super service!!

Afgelopen week een jas besteld keurig te woord gestaan

Erg te spreken over het positieve gesprek dat ik met de desbetreffende meneer telefonisch gehad heb over de maatvoeringen van de jassen die ik besteld heb om vervolgens het juiste model te hebben kunnen kiezen. zeker aan te bevelen!

Bestelling volgende dag geleverd

Jas was keurig ingepakt en is echt een aanrader voor koukleumen

Dromen komen uit

Een nieuwe jas besteld van O.S.C . Gebeld met bedrijf over maat etc.. volgende dag al huis! En wat een mooie fijne warme jas

Snel antwoord op vragen

Levering binnen 1 dag en goede klantenservice

Geweldige webshop

Eigenlijk is de 5 sterren nog te weinig. De eigenaren van deze webshop gaan echt tot het uiterste voor de klant. Ik had een jas besteld, maar de maat bleek niet goed te zijn. Ben toen naar het bedrijf zelf gegaan om te kijken naar evt andere opties. Werd erg vriendelijk ontvangen. Helaas waren de andere jassen geen optie. Ze hebben toen nog hun uiterste best gedaan om via omwegen de jas voor mij in huis te halen. Echt een super bedrijf. Ze doen echt alles voor de klant en dat wordt enorm gewaardeerd. Eerlijke prijs kwaliteit verhouding echt top allemaal. Ze proberen niks aan te smeren en denken oprecht met je mee!!

Super klantvriendelijk!

Eerst telefonisch contact gehad, vanwege het twijfelen over de maat. Heel fijn te woord gestaan, meedenken en nemen alle tijd voor je. Super klantvriendelijk

Blitzlieferung, toller Kundenservice, einmalige Preise, einfach Perfekt !

Ich habe nur die beste Erfahrung mit Helmetsfashionshop gemacht. Diese Daunenjacke von OSC war überall ausverkauft, hier habe ich sie zu einem super Preis bekommen. Die Jacke ist wirklich der Hammer und nicht zu vergleichen mit anderen Namhaften Herstellern. Endlich einmal eine Jacke, die meinen Anforderungen entspricht. Ich bin begeistert von diesem Shop und kann ihn nur "wärmstens" weiter empfehlen! DANKE!

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk. Makkelijk benaderbaar, ook in het weekend. Snelle reactie op email met juist advies over producten. Komen afspraken vlot na. Ook eerste terugbetaling na annulering order. Bestellingen snel geleverd en heldere communicatie!

Uitstekend!

Heeeel klantvriendelijk. Goed geholpen. Snelle levering. Heerlijke warme jas. Kortom: een zeer tevreden klant!

Snelle service en levering.

Snelle, keurige service

Hier ontvang je goede, snelle en gerichte service echt een aanrader. De OSC jassen zijn van TOP kwaliteit.

Vriendelijkheid en snelheid

Ondanks dat ik het item heb moeten retourneren, (Te lang osc jas) is mijn ervaring goed geweest. De levering was snel en mijn vragen werden netjes beantwoord (ook na het ontvangen van mijn item. Wat niet bij iedereen een gegeven is). Al met al zou ik in de toekomst zeer zeker hen nogmaals overwegen.

Super service!!

super service en snelle levering skihelm!!

Randweg-Zuid 25 6021 PT Budel