Mooie en goede stoomreiniger Heb mn hele huis er al bijna mee gedaan Top top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte aankoop, bij levering een onderdeel stuk en problemen om dit onderdeel te ontvangen, service zus en zo.

Snelle accurate levering.

Levering van bestelde producten op voorspeld tijdstip. Producten voldeden aan verwachting.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

eerste maar slechte ervaring !!!!!!

bestelling nooit ontvangen . ook voor gebeld nog niets. klacht lag aan de bezorging is prima opgelost.

Goede en correcte levering

Correcte en snelle levering, goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bestelling is precies zoals het plaatje en de bezorging gaat echt lekker snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige service en goede klanten begeleiding

Ik had een pakket besteld maar dat was niet aan gekomen..alles werd er aan gedaan om het pakket te achterhalen...ironie van het verhaal was dat de postbode het op een niet logische plek had gelegd. En ik het pas veel later vond. Maar er werd alles aan gedaan om het pakket te teaceren en ik werd dmv mail op de hoogte gehouden van de stappen die ze ondernamen. Het is geweldig dat ze dat deden. Bij deze dus 5 sterren verdient

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle afhandeling.

De pakketservice van DHL liet het weer eens behoorlijk afweten. Gelukkig nam de medewerker van DealDonkey gelijk aktie en heeft eea geregeld. Gaf een goed en betrouwbaar gevoel!!

Snelle service en goedkoop !!👍

Exact wat ik verwachtte.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlug antwoord en prima service.

Heel positief om per kerende antwoord te krijgen met beloftes die nagekomen worden. Prima service van Richard.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Steeds correct bij levering van goederen,nooit problemen gehad.Doe zo verder

• Zou u ons aanbevelen? Ja

perfecte levering en top DealDokey pannen

top firma

Goed, correct en vriemdelijk

Goed, correct en vriendelijk.

Perfecte service

Na melding dat de sproeier bij een geleverde tuinslang kapot was is direct een vervangende sproeier verzonden en binnen 1 dag ontvangen.

Goede service goede producten

Ik had een tent besteld, maar kwam helaas niet binnen. na een email hebben ze me direct geholpen en kreeg ik de volgende dag mijn tent binnen. super goede service super snel geholpen!

Beter kan haast niet

Zeer snelle levering, perfecte communicatie over de bestelling en de levering, en last but not least: alle beloftes ingelost! Een 10 is hier op z'n plaats! Een tevreden nieuwe klant uit België.

Super leverind

Top een goede snelle levering

Prachtig

Draadloze oordopjes in nog ook eens een mooie bewaar etui. Ziet erg mooi uit. Ben er blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte service kwaliteit product top.

Snel geleverd goed product

Snelle levering!

Uitstekende verzorging vlot

Uitmuntend vlot en keurig verpakt

Super service!

Product was defect net buiten garantieperiode. Richard van de klantendienst heeft ervoor gezorgd dat ik toch een nieuw exemplaar kreeg. Ook meteen respons gekregen op mijn mail. Heel vriendelijk en behulpzaam! Dankjewel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service voor een prima prijs!

Snelle levering, goed verpakte producten en een voordelige prijs. Wij zijn tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niet verwacht maar overtreft de verwachting

Op de gok besteld, maar prima voor elkaar, top

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 16.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!

Filter op Taal