Goede Ervaring

Makkelijk bestellen en snel geleverd prima kwaliteit

Levering, snel volgens afspraak en zonder problemen.

DealDonkey was voor mij een heel nieuwe ervaring met een aardig assortiment. In de toekomst zal ik nog vaak de cataloog raadplegen, waarom meer betalen als het ook goedkoper kan

Gewoon goed en snelle levering

Goede en snelle levering

Eerste keer besteld goedcgegaan

Eerste keer hier besteld alles goed gegaan en mooi produkt ben erg tevreden

Van bestellen tot levering is top geregeld

Goede aanbiedingen trekken je aandacht. Als het bestelproces en betaling ook snel geregeld is dan komt het goed. Dat was een goede ervaring. Je werd goed op de hoogte gehouden en wist waar je aan toe was. De verpakking was ook goed geregeld. Netjes en degelijk verpakt. Ik ben heel erg blij dat het allemaal zo snel en goed is geregeld. Ik beveel Dealdonkey dan ook zeker aan!

Super goede actie en service

Deal donkey is een fantastisch bedrijf! Ik heb er al meerdere aankopen gedaan en zijn tot nu toe altijd goed aangekomen met een snelle levering. Kortom super service!

Waardeloos

Is na 10 minuten al u it

Beste Rene, Bedankt voor uw review. Dat is erg vervelend zeg om te lezen. Kan u ons uw ordernummer doorgeven per email of telefoon? Zo kunnen wij kijken hoe we dit probleem op een gepaste manier kunnen oplossen. Ik verneem graag uw reactie. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

goed om deze te gebruiken

voldoen aan mijn verwachting van bestelling

toppie

goede service mooie en verzorgde planten .

Goede ervaringen

Vaker iets besteld, altijd op tijd bezorgd. Goede producten!

Een absolute aanrader

Ik was wat onzeker over bestellen bij DealDonkey, omdat ik ze niet kende van de naam en ook dus niet zeker wist of ik daadwerkelijk zou krijgen wat ik bestelde. Toch maar het risico genomen, en superblij ermee ik heb voor een super lage prijs gekregen wat ik besteld had en de volgende dag nog in huis. Ik ga nu absoluut eerst bij DealDonkey kijken als ik weer iets nodig heb!!

Betrouwbaar. Snel bezorgd.

Alles goed verpakt en snelle levering. Prima producten

Snel en kwaliteit voor de juiste prijs

Perfect. Snel geleverd en juiste prijs kwaliteits verhouding.

Netjes op tijd geleverd

De boompjes kwamen netjes op tijd aan en zaten goed verpakt. Ze staan nu buiten, het zijn nog kale stokjes, maar ik hoop dat ze in de lente mooi gaan uitlopen.

positieve ervaring.

voor de 1e keer iets besteld, snelle levering en ben tevreden over het bestelde. Vriendelijke en snelle klantenservice. Ik kom hier zeker terug.

Zeer goed !

Goed product en snelle levering!

Helemaal geweldig

Ideale puzzel tafel! Super blij!! Kan ik toch op een kleinere tafel puzzelen! Snelle verzending ook!!

Tijdig geleverd voldoet aan de verwachting.

Goede prijs kwaliteit. Artikel precies zoals omschreven. Tijdig geleverd in degelijke verpakking.

erg goed.

zag tegen andere ook zeggen.

niet helemaal gekregen wat ik wilde

Ik had T-shirts besteld in het zwart. Ik kreeg witte. Op de site leek het dat ik zwarte kon bestellen maar blijkbaar niet.. Nou dan maar witte dragen

Beste Theo, Wat vervelend om te lezen dat u ons een onvoldoende heeft gegeven. Vermoedelijk is het met het bestellen misgegaan. U heeft namelijk wel witte shirts besteld i.p.v. zwarte. Nu is dit geen probleem en kunnen we het gemakkelijk omruilen. Ik heb u de nodige informatie gemaild naar het bekende mail adres. Als er verder nog vragen zijn, dan verneem ik dat graag. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Snelle en goede levering

Zaterdags besteld en dinsdag al in huis met goede berichtgeving via de email

Vlug en perfect

Veel beter dan andere

• Zou u ons aanbevelen? Yes

zeer treveden

produkt doet helemaal aan mijn verwachting en heel snel geleverd

Prima verzorgd pakje.

Prima verzorgde bestelling en ook vlug geleverd.

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!