Gemakkelijk, snel en goed!

Heel gemakkelijk te bestellen, hele goede communicatie, snelle levering, prima prijs / kwaliteitsverhouding, al met al een tevreden klant!

Heel tevreden

In het begin was het even zoeken. Alleen wel spijtig dat je het niet in Nederlands kunt zetten de instellingen. Voor de rest is alles wel goed!

Super levering !!

De bestelde prik-schoenen snel ontvangen. Goede kwaliteit tegen een interessante prijs!

snelle bezorging

Product voor een goede prijs.

Gewoon goed

Supersnelle levering

Ik had snel nieuwe pannen nodig en door te Google-en kwam ik bij dealdonkey uit. Bijna te mooi om waar te zijn, maar toch besteld.. De volgende dag kon ik al koken met de nieuwe set! 👍🏻

Onaanvaardbaar

Als Belgisch bedrijf btw moeten betalen dat je niet kan terug vorderen is in deze tijden niet echt aanvaardbaar te noemen Geen oplossing hiervoor voorhanden Kan een factuur ontvangen waar de btw op vermeld staat. Hier hebben wij NIETS aan

Beste Bart, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u ons een 1 heeft gegeven. Wij hebben kort elkaar gesproken via de telefoon en ik heb het vriendelijk aan u uitgelegd waardoor wij dit niet hanteren. Ik heb het gelijk doorgespeeld naar mijn leidinggevende maar het is wel vervelend om te zien dat u ons hierdoor een 1 heeft gegeven. Als u nog verdere vragen voor mij heeft, dan verneem ik dat graag op info@dealdonkey.com. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

uitstekend

klantvriendelijk en zeer correct behandeld de gekochte pannen koken perfect heb al vele smakelijke gerechten bereid

Snelle levering en prima product

Snelle levering en prima product

Wauw

Wauw, wat een service!! En wat een leuke spullen hebben ze!! Echt lekker neuzelen op hun site !! Ben heel blij met jullie!!

Snelle levering, alles dik in orde

Correcte en spoedige bestelling .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

super vlotte bezorging

Product prijs/kwaliteit is goed. Snelle afhandeling van een ontbrekend onderdeeltje. Aardig personeel! Prima ervaring!!!!

Bedrijf met kwaliteit

Dit bedrijf heeft een prima serviceafdeling. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende nazorg. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

Heel goede service

Heel goede service, heel tevreden over het product?

Snelle levering..

Niks te klagen..kwam netjes op tijd binnen en prima dweil..ik ben blij

Kan niet beter.

Geweldige service. Wil het iedereen aanraden.

Super service snel en correct

Bestelling geplaatst binnen 24 uur in huis en de kleinkinderen waren er dolblij mee wat wil je nog meer.

Zeer snelle levering , goede kwaliteit

De pannenset is precies zoals hij op de website staat. Heel fijn om mee te koken. De oortjes die ik besteld had waren een cadeau voor mijn zoon en die was er heel blij mee. Ze werken perfect.

Goede service en kwaliteit supergoed

Snelle levering , alles correct !!

Op Zaterdag 2 artikels besteld ( om 15u en 20u ). Zoals beloofd zijn deze geleverd de volgende Dinsdag. De retro platenspeler en kledingstomer zijn in perfecte staat geleverd. Artikelen zoals beloofd in de aanbieding

Goed en snel bezorgd

Goedkoper dan in de winkel

DealDonkey doet wat ze beloven

Product is aangekomen zoals het belooft is. Goede en veilige verpakking .

Zeer goed .

heel goed .

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!