Goedkoop

Rond uit goedkoopste die ik kon vinden

Goede service.

Goed, transparant en snel afgeleerd!

Snel afgeleerd

Real Donkey doet wat tie zegt.

Mijn aankoop (leesplankje) is een leuke aanschaf. Ik heb een schouderblessure dus ik zocht een manier om zware boeken te laten dragen. Helemaal gelukt. Real donkey heeft gedaan wat ze beloofden! HGWilly

Zeer goed bedrijf Kun je op vertruowen

Nooit geen probleem van bezorgen en afrekening Verder aan bevelen voor de mensen die nog wat bestellen willen Doe het met een gerust hart Dit is van een man die al wat jaren met hun contact heeftlDeze mensen komen hun woord na Heb wel anders mee gemaakt met andere Internet bedrijf en Dit I’d de waarheid doe het met een gerust hart Jan v. E.

top product

ben er heel blij mee en de buren ook

Snel geregeld

Goed en snel bezorgd

Goed8

Goede producten voor weinig

Snelle levering, goede prijs , goede kwaliteit en overzichtelijk website

Prima product

Prima product, snel geleverd, voor goede prijs/kwaliteit.

Helemaal top

Alles prima naar wens: accuraat, effeiciënt, snel.

Eerste bestelling. Eerste voldoening.

Slecht

Als ik vraag over een artikel die ik heb besteld en je bent daar niet werkelijk over en als ik het binnen krijg en het klopt niet dan krijg je als antwoord als u niet tevreden bent over het artikel kunt u het altijd terug sturen. Als ik dit van tevoren had geweten had ik het niet besteld dus heb uk voor jan lul verzendkosten betaald.

Beste Miranda Rhoon, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat het product over het algemeen niet naar wens is geweest. Wij hebben hierover contact gehad en heb aangegeven dat u alles erbij ontvangt wat u ziet op de afbeelding. Dat het uiteindelijk is tegengevallen is erg jammer. Uw retourzending heb ik vandaag ontvangen en terugbetaald. Klanten krijgen van ons het hele aankoopbedrag teruggestort. Mijn excuses voor het misverstand dat is ontstaan. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

snelle en correctie levering

zeer snel en correct

Snelle en correcte levering.

Oké

Op tijd bezorgd volgens afspraak . Netjes verpakt. Bezorger oké .

Wat een geweldig bedrijf!

Eindelijk een boekenstandaard gevonden die wel doet wat hij moet doen en voor een prijs ruim onder die van andere online winkels. Snelle levering ook! Heel blij mee!

Topservice en persoonlijk contact na een productfout

Na het bestellen en eenmalig gebruiken van een cabine koffer bleek de rits stuk. Hiervan melding gemaakt bij DealDonkey. Er werd binnen een dag gereageerd en na het sturen van een foto van het defect hadden we binnen een dag een nieuw exemplaar in huis. Heel fijn dat persoonlijke contact en de snelle service. Een aanrader.

Goede snelle levering

Veel keus, in verschillende categorieën . Ik zelf heb de schoenen opbergers gekocht. Echt heel stevig zijn ze niet, de schoenen hoeven er ook niet zoveel uit. Weer overzicht, en opgeruimd. Helemaal blij mee.

zeer betouwbaar

heb per fout van de bank doubble betalt, heb mijn bedrag direkt terug bekommen

Snelle levering volgens afspraak

Goed product en goede prijs.

Snelle levering Goed product zoals beschreven op jullie site

Snel en eerlijk

Eerste keer bestelling gedaan.

Snelle levering en keurig verpakt. Goed product.

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!