Goed!

Snel binnen en voldoet aan de verwachting.

Snelle levering, goed verpakt, goede producten, mooie prijzen!

Snel en goed .

Artikel snel ontvangen en voldoet perfect aan de verwachting.

product en afhandeling conform verwachting

Van bestellen tot leveren is Dealdonkey zoals je mag verwachten van een hedendaagse webshop.

Veel aanbiedingen en snel verstuurd.

Snel en volgens afspraken geleverd, prima kwaliteit

Snel en volgens afspraken geleverd, prima kwaliteit

Snel besteld en snel geleverd

Heb het heel goed ervaren een snelle levering

schandalig

beste voor mijn eerste bestelling bij jullie ben ik zekers niet tevreden! mijn bestelling was fietstassen van het merk dunlop maar tot mijn grote verbazing als ik de bestelling opendeed bleek dat er een slot van de tassen helemaal kapot was doordat ik de tassen op mijn fiets niet kan sluiten of dichtdoen!!! dus mijn ervaring bij jullie is zekers niet goed mvg benny

keurig volgens afspraak

Ik heb een gunstig geprijsde 'lava lamp' gekocht. Betaling via Ideal en de levering verliep vlot. De bezorger was ik misgelopen waarna ik de bestelling bij een servicepoint naar keuze heb laten bezorgen. De lava lamp is schitterend een aanrader.

Goede survice

Nou het kacheltje is heerlijk warm

Heel tevreden over product en levering.

Ik had 2 dozen van een bepaald artikel besteld. Bij afhalen van het pakket bleek er maar 1 doos aanwezig te zijn. Ik heb hier onmiddellijk melding van gemaakt via mail en na ongeveer 1 uur kreeg ik al een antwoord : een heel vriendelijke, correcte en beleefde uitleg. De volgende dag kon ik mijn 2 de doos al afhalen bij B-post. Bedankt en proficiat

Heel vlug zéér goed

Voor het eerst geweldig komen zeker op terug

Nep artikelen ontvangen

Ik had Happy Socks besteld. Volgens de omschrijving 'de bekende Happy Socks', op de foto's ook originele Happy Socks. Vervolgens namaak ontvangen. Na een klacht per mail kreeg ik de reactie dat er per ongeluk de verkeerde foto bij was gezet. Nu, een week later, staan dezelfde foto's er nog bij. Dit is misleidend voor de klant. Retour is wel goed gegaan, geld ook snel weer ontvangen.

Beste Klant, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te zien dat u ons een slechte beoordeling heeft gegeven. Wij wachten nog op hele goede foto's van onze leverancier alleen duurt dit voor ons ook wat langer dan verwacht. Het is helemaal niet onze intentie om klanten op te lichten wij vinden het juist belangrijk om klanten blij te maken met voordelige deals. Mijn excuses voor het eventuele ongemak -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Goed en vlot.

DealDonkey was mij onbekend. Met enige twijfel besteld maar 💯 procent meegevallen.

Super goed netjes op tijd en goed verpakt

super leuk en goedkoop !!!

binnen 1 dag de super leuke led kerst zuurstokken binnen !! zal echt een blikvanger worden in mn tuin !!! dankjewel dealdonkey !! en wat ook fijn is dat je achteraf kunt betalen !!!

Snel en correct

Volgende dag al geleverd en netjes verpakt. Zeer tevreden

Zeer efficiënt

Ik heb een paar dingen uitgezocht,, in het winkelwagentje gelegd en afgerekend. Dat was zeer eenvoudig. Dezelfde dag werd via de pakketbezorgers het pakketje verstuurd waardoor ik het keurig verpakt heb bezorgd heb gekregen. Perfecte service! Volgende keer weer!

Lowenthal koekenpannen.

Deze pannen zien er leuk uit, en tegen een aardige prijs, Echter na 14 maanden, laat de bovenlaag los, en kan je ze niet meer Gebruiken, de garantie is dan om, dus heb je pech gehad.

Snelle levering prima product

Savond's besteld, dag erop keurig verpakt geleverd. We kunnen door deze aankoop een mooie tijd voor uit met pods.

Een goed product voor weinig geld

Kwaliteit voor een goedkope prijs

Positief

Bijzonder snel is mijn bestelling geleverd zonder onverwachte tegenvallers in kwaliteit en/pf producten die elders 'helaas' zijn uitverkocht 😎👍

Snel voor de juiste prijs

Snelle en correcte levering

snel thuis

besteld en volgende dag hier bij mij en werkt uitstekend DA`S TOPPIE niet gedacht snel thuis gebracht!!

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 16.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!