Ik ben zeer tevreden.

Ik heb inmiddels het e.e.a. besteld en het overtreft mijn verwachting. Goed ingepakt en gelukkig niet in zulke grote dozen. Bij andere webshops heb ik het wel anders meegemaakt. Kun je ze ook nauwelijks openen. Ik kan niet anders zeggen dan “petje af”. DealDonkey heeft alles voortreffelijk geregeld. Ga zo door!

Dealdonkey: Iedere dag fantastische aanbiedingen!!!

Kwam per ongeluk terecht op de website van Dealdonkey, en er was een fantastische aanbieding van Dreft vaatwastabletten. Kijk altijd naar aanbiedingen, maar hier kon geen enkele website tegenop. Besteld dus, en ook nog heel snel, netjes thuis bezorgd! Wat je ook zoekt, kijk eerst eens bij Dealdonkey. Ennuh.............Dealdonkey ga zo door!

Zeer snelle levering! Perfecte omschrijving van het product. Het product was nergens anders te vinden dus ik was heel erg blij dat dealdonkey deze deal had!

Is het herhalen waard!

Het bestelde netjes op tijd bezorgd, komen waar wat ze beloven!

Er kwam iets geleverd, wat helaas afgebroken was. Heb contact opgenomen met de klantenservice een mailtje opgestuurd met foto’s en nu binnen een dag is er al een nieuwe onderweg, top service!

zeer goed geholpen een goed bedrijf

Zeer snel en goed geholpen

Goedkoopste en snelste

Jullie gevonden bij zoeken naar luidspreker, beste prijs en bliksemsnelle afhandeling. Product perfect.

Kan het 100 procent aanbevelen, volgende dag bestelling in huis ( deurbel Denver) heel vriendelijk aan de telefoon, had gebeld omdat ik mijn administrator wachtwoord vergeten was die ik bij installatie moest opgeven, was geen probleem, volgende dag had ik een andere nieuwe deurbel binnen gekregen met label voor retour voor die andere deurbel, TOP! Ook heb ik via messenger contact gehad en dat verliep ook super, snelle reactie en meer dan voldoende Uitleg! AANRADER, 200 PROCENT!!

snel en correct geleverd

Goede producten prijs kwaliteit een echte aanrader

Vlotte afhandeling

Het bestellen en leveren was heel vlot verlopen. En de strips voldoen aan de verwachtingen.

Snelle service.

Producten werden snel geleverd en dit aan een zeer scherpe prijs

Prima levering

Heldere site, goede prijs en snel bezorgt. Zoals het hoort voor een goede webshop.

Snelle Levering!

Top Service, Snelle Levering

snel, kwalitatief super, redelijke prijs

Was in eerste instantie sceptisch maar werd verrast door de snelheid van leveren en de zeer goede kwaliteit. TOP

Draai er niet omheen een Dealdonkey aanbieding is altijd top.

Meerdere malen een dealdonkey aanbieding aangeschaft en altijd naar tevredenheid en zeker een goede lage prijs. Ga zo door. Mijn laatste aanschaf was een een dubbele fietstas en mijn vrouw is super enthousiast. Dank daarvoor.

Lekker om te deal met de donkey. Ze hebben goede aanbiedingen en we shoppen graag op hun website.

Snelle en goede levering. Product was goed verpakt

Degelijke verpakking. Snelle levering. Meer moet dat niet zijn.

Fijne webshop zonder nonsens en eerlijke klantenservice

Ik had 3 dingen besteld .. en een dag later ik nog geen track and tracé nummer gekregen ( dit omdat dit verteld word op de Website ) even gebeld want er kan natuurlijk altijd iets mis gaan of blijven hangen. Klantenservice heeft hier direct op gereageerd en binnen een paar uur had ik alsnog de track and tracé nummer in de mail. En met een dag vertraging alle bestelde artikelen binnen. Zulke Website zie je niet veel meer .. 80% verschuild zich gemakkelijk achter de Corona perikelen. Alleen dealdonkey niet keep up !!

op tijd geleverd snel en accuraat goed verpakt dus dikke prima

Neen, dit is niet de oplossing ..... Anti-Klim Strips

Heb de 'Anti-Klim Strips - 10 - stuks - Voor het weren van dieren of dieven' aangekocht 2 maanden geleden. De week erna heb ik deze geplaatst en dus nu zijn we enkele weken verder, en ik moet zeggen .... de vogels hebben geen problemen ermee om op deze anti-klim strips te gaan staan met hun pootjes. Ik heb zelfs een hoekje aan een regenpijp waarop ze precies gewacht hebben op deze plaatsing, want nu hebben ze een stevige plaats voor hun nest. Neen, dit is niet de oplossing. Verpakking en snelheid levering was OK. 50 Euro voor gratis verzending is wel heeeeel veel hoor.

In een woord geweldig.

Voor de eerste keer besteld en ben zeer tevreden. De service en prijs zeer goed.

Prima opgelost wellicht tot een volgende keer

Waardeloze aansluiting overal geweest en niemand heeft een connector voor deze miskoop kan dus dit spuitpistool gewoon in de kliko doen terwijl er op de beschrijving iets anders vermeld staat dus is ver beneden de waarheid.

Beste Jurrie Maarssen, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over het geleverde product. Dat kan en dit willen wij graag samen met u oplossen. Zou u mij kunnen mailen op info@dealdonkey.com? Ik verneem graag uw reactie. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Uitstekende kwaliteit

Was allemaal in de aanbieding, zo goedkoop en prettig in gebruik zou iedereen aanraden.

super

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!