Prachtiggg kaarshouder,erg mooi en zeker aan te raden

Superrmooiii

Super snelle levering

Prima product tot nu toe althans (headsets) en de levering super snel. Dat verbaasde mij serieus. Donderdag avond besteld de volgende dag al in huis.

alles was in orde

uitstekend

prachtige heren boxershorts besteld en een goede prijs

Good service and good quality

net wat ik nodig had en past perfect

zeer vlug geleverd

Mijn bestelling was binnen twee dagen netjes bezorgd.

Zoals je mag verwachten snelle levering en goed product voor de prijs die je ervoor betaald

Een vlotte, klantgerichte afhandeling van mijn aankoop.

Het prettige van de online bestelling was, dat ik de leverdatum goed kon afstemmen op mijn persoonlijke situatie.

Snel!

snelle verzending, leuke prijs. direct aangeraden bij vrienden, hebben ook besteld

Uitmuntend

Goede kwaliteit zit goed

Nog steeds is mijn pakket niet bezorgd

Na mijn bestelling bij Deal Donkey vorige week, heb ik nog steeds mijn pakket niet ontvangen. Tegenvaller!

Beste Saskia Scheerhoorn, Wij zijn zo te zien al met elkaar in contact. Het is vervelend dat het zo is gelopen via onze vervoerder en wij gaan dit ook zeker nabespreken. Wij zullen u nog netjes op de hoogte houden van de vorderingen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er verder nog vragen zijn, dan verneem ik dat graag. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Gewellig

Ben zeer content vlug geleverd en zijn heel mooi.grtjs

Excelent

bought a garbage separation bucket very satisfied exceeded expectations really good does not pass the smells out, a small division for leftovers very happy with the purchase

De prijs voor een JosephJoseph carousel was 10 euro voordeliger dan elders. Bovendien snelle levering Super gedaan! GrJ. Gerritsen

Goed geregeld met hele goede service

Kofferset besteld en zoek geraakt door dhl gebeld met dealdonkey en super snel zonder gedoe een nieuwe set opgestuurd gekregen binnen 2 dagen geleverd.

Goede service en snelle levering

Snel geregeld en snel aan huis geleverd !

snel besteld en snel geleverd

besteld en 2 dagen later konden we al genieten van onze aankoop.goed verpakt

Snelle levering & goede service

Echt aan te raden webshop, betrouwbaar, snel en goede prijzen.

heel goed

we zagen het artikel ,besteld volgende dag binnen direct opgehangen het is een schaduw doek .Zeer tevreden

Ik had een bordenset besteld maar was helaas 1 dinerbord kapot, meteen klantenservice gebeld, achteraf mailtje met foto’s gestuurd en had 2 dagen later een nieuw dinerbord. Heel erg tevreden.

Geleverd wat ik vroeg, van goede kwaliteit

Mijn eerste ervaring is prima verlopen.

betrouwbaar

de eerste maal iets besteld en de dag nadien in de brievenbus ( dit is ideaal )

Top producten , top service

Super super snelle aflevering

Vandaag besteld morgen in huis, wat ze zeggen klopt. Ik bestel heel veel op internet en meestal dat slogan klopt niet voor alle webshops maar Dealdonkey wel!! Ga zo door!!

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!