Zeer snel geleverd

Op de website staat voor 20:00 besteld, volgende dag geleverd. Wij hebben rond 20:10 besteld en toch is het nog de volgende dag afgeleverd! Supper

Kwaliteit/prijsverhouding top!

Door het opgelopen Covid virus moet ik weer spiermassa langzaam op gaan bouwen. Het revalidatiefietsje moet mij daarbij kunnen gaan helpen. Paar keer per dag 1 minuut fietsen en dat langzaam opbouwen. Binnen 24 uur was het fietsje hier en kon ik beginnen. Makkelijk in elkaar te zetten en kwaliteit en prijsverhouding klopt. Ik ben er blij met mijn aankoop en kan zo gemakkelijk thuis revalideren.

Goeie kwaliteit boxershorts

Heb voor de 1 set maal besteld , dit waren 10 boxershorts, er stond wel bij een maatje groter te nemen maar dit is zeker niet het geval , heb ze dus 2 x besteld in 2 verschillende maten , goeie kwaliteit / prijsverhouding, ook de levering was top

Geweldige service

Bij de bestelling was een deeltje stuk, een volledig nieuw setje opgestuurd gekregen, begin van de avond gemeld volgende ochtend al binnen

Top bedrijf

Zeer goede kwaliteit van onderbroeken.

super snel en correct

Besteld en dag erna al in huis. Maat en kwaliteit goed.

Werkt prima

Lades zijn goed en werken prima.

Theedoeken waar je leuk doorheen kan kijken

Ik weet dat het goedkoop was maar je verwacht wel een theedoek met wat body en niet een doekje die zo ruim geweven is dat bij het afdrogen er amper vocht opgezogen word

Beste John, Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over het specifieke product. Zou u ons een mail kunnen sturen op info@dealdonkey.com met uw ordernummer? Wij zoeken graag samen met u naar een passende oplossing. Ik verneem graag uw reactie. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Zeer tevreden klant

Voor de eerste keer besteld bij Dealdonkey en alles is prima verlopen. Zeer snel ook en helemaal in orde! Zal niet laatste keer zijn dat ik bij hen bestel

snelle en correcte levering

Van a tot z op de hoogte gehouden van de vordering van de bestelling

Snelle en vlotte levering.

Het artikel bevalt goed.

Snelle vlotte levering!

Product zoals beschreven en verwacht. Zeer voordelige prijs. Snelle, vlotte levering in stevige verpakking.

Gekocht, betaald maar niets gekregen!

Zending stond de dag erna zelfs al aangemeld bij DHL - spijtig genoeg moet de bode nog langskomen Heb eergisteren de klantendienst gecontacteerd maar nog geen afdoend antwoord ontvangen ! Hopelijk komt daar snel verandering in !? Volgende keer toch twee keer nadenken.... Na reactie vanuit de klantendienst, werd het pakket terug opgestuurd met Bpost, na 2 dagen bij ons toegekomen.

Beste Raymond, Dat is erg vervelend zeg om te lezen. Wij hebben uw mail voorbij zien komen en beantwoord. Als er verder nog vragen zijn, dan verneem ik dat graag. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Kraan besteld, snel in huis.

Op zoek naar een hoge kraan, en gevonden bij DealDonkey, na de bestelling kreeg ik gelijk een bevestiging en het werd dezelfde dag nog verzonden.

Jammer

Nageldroger werkt niet bij gewone nagellak! Goede verwerking hierover. Verder uitstekende service!!

Beste Edith Maarssen, Wat vervelend om te lezen dat u het product als onvoldoende heeft gemarkeerd. Hopelijk heeft u onze service wel als perfect ervaren. Als er verder nog vragen zijn, dan kan u ons altijd bereiken. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Goed product

Ik kocht bij Dealdonkey een Air Compressor om mijn bandendruk te kunnen controleren en eventueel op druk te zetten. Ook al vind ik het bijbehorende luchtslangetje iets aan de krappe kant, maar het apparaat werkt perfect en het past ook verder prima. De Air Compressor pompt op tot en met 10,3 bar wat ruim voldoende is. Ik heb voordat ik het apparaat ingebruik nam, na controle van product, gekeken hoelang je het apparaat kan laten draaien voordat het overbelast raakt en dat is 17 minuten. Na 17 minuten hielt het apparaat ermee op. Die 17 minuten is ruim voldoende om 4 autobanden mee op te pompen. In de gebruiksaanwijzing die geen Nederlandse vertaling heeft; dat is een minpunt, word vermeld dat je voor het eerste gebruik of wanneer je het product een hele lange tijd niet gebruikt hebt, 4 uur op moet laden, de kans is dus nadat je dit gedaan hebt, de Luchtpomp langer draaid dan 17 minuten. Persoonlijk denk ik dat het niet langer dan 17 minuten continue kan werken, want toen ik het product ontving en het nog niet 4 uur onder stroom gehad had en het na 17 minuten ermee ophielt, brandde het werklampje wel en ook de display.

1ste x besteld, mooi product, goede prijs en super snel geleverd.

Goede ervaring en zeer snel geleverd

DealDonkey denkt met je mee !

Ook na aankoop blijft de service optimaal !

is goed

ben tevreden maar bestelling voor 20.00 uur besteld is er niet dag later maar 2 dagen later maar toch tevreden

Snel en zoals verwacht

Super snel

Doen wat ze beloven

Vlotte levering van mijn bestelling maar volledig beschadigd ontvangen door Bpost waardoor 1 item ontbrak. Dealdonkey heeft mij onmiddellijk het ontbrekende artikel opnieuw opgestuurd. Fantastische service bij Dealdonkey!

Toppie

Zeer snel geleverd en goed verpakt. Bij uitpakken nog eens goed verpakt. Toppie Het product ook zeer goed. Fijn dat er batterij bij geleverd waren.

Conform de afspraken

Duidelijke website, keurig op tijd geleverd en niet moeilijk met retour. Top

Alles op tijd geleverd.

Mijn bestelling volgens de afgesproken tijd geleverd.

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!