Snelle en complete levering

Zijn uitstekend snel en compleet

Snelle reactie /contact tel

Gewoon top

Snelle levering goede service 100% tevreden

Hele snelle levering, voldoet aan de verwachting

Erg goede service

Erg goede service! DHL had schade gezien aan de doos, DealDonkey stuurt nog diezelfde dag een nieuwe naar ons. Gewelige service en super product! Zeker een aanrader!

Werkt redelijke

Doet het niet wat ik verwacht

Beste Hanan, Bedankt voor uw review. Dat is vervelend zeg om te lezen. Kan u ons feedback over de machine toesturen naar [email protected]? Ik verneem graag uw reactie. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Fantastische stofzuiger

Zeer sterk zuigvermogen . Makkelijk schoon te maken en enn heel mooi betaalbare prijs .zeer tevreden

Simpel, snel en goede prijzen

De website was helder en simpel, mijn bestelling van wasmiddel was hier het goedkoopst en de levering was snel en goed ingepakt. Goede ervaring dus en zeer zeker voor herhaling vatbaar

Geweldige aanbiedingen

Ik was op zoek naar dit koffie zet apparaat En vond hem hier voor een goede prijs en de dag erna had ik hem al en bevalt top

Gewoon goed,zoals het moet zijn

Op zoek naar een leuke en stille ventilator zag ik deze staan heb er gelijk 2 besteld.in een weerd ze zijn geweldig .met afstand bediening makelijk te zetten zoal je wilt.een echte aanrader zeker voor de prijs

correcte snelle levering

tip top in orde

Gordijnen

Besteld en binnen de gestelde tijd thuis ontvangen. Prijs en kwaliteit zeker in orde. Prima.

Zoals het hoort

Slecht

Kreeg mijn air cooler 5 dagen later dan de dag erna. Had voor 14:00 besteld. En toen ik eindelijk de mail kreeg dat het verzonden zou worden kreeg ik 1 deel. De rest zou binnen 5 werk dagen zijn, maar ook dat nog steeds niet binnen. Voor mij dus 1x en nooit weer

Beste Marion, Vervelend dat het allemaal zo is verlopen. Wij waarderen uw feedback enorm die u via de mail heb toegestuurd. Als bedrijf leer je met de dag en u heeft ons waardevolle feedback gegeven om te verbeteren. Excuses voor het ongemak dat het zo is verlopen. Als ik verder nog iets voor u kan betekenen, dan verneem ik dat graag. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Had 16 rookmelders besteld en vlug geleverd aan mooie prijs

mijn ervaring is uitstekend

geen katten meer in mijn bloemenperk en de hond is ook rustiger als die een kat ziet vlieg ze haast door mijn ruit, met het gevolg dat ze pijn in haar pootjes hebt

leuk cadeautje

de pinguïn besteld met licht en geluid. in de beschrijving stond niet waar de batterijen precies in moesten. deal donky gebeld, en een vriendelijke jongen heeft me precies uitgelegd, hoe dit te doen. prima service, en een leuk cadeautje voor een baby of jong kind.

Goed bedrijf,en snelle levering.

Ik heb dit bedrijf als zeer goed ervaren.het product is snel en goed geleverd en zijn er zeer mee tevreden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering en prima product.

Snel geleverd en paste gewoon in de brievenbus.

Gewoon het gevraagde zeer spoedig geleverd.

Goeie koffer

Levering was snel & koffers waren goed Aanrader

snel en goed

De bestelling kwam op de afgesproken dag binnen en zag er prima uit

De maat is te klein maar geen probleem

De maat is klein beetje te klein

Beste H, Rijswijk, Wat vervelend om te horen dat uw maat een beetje klein is. U kunt altijd met ons contact opnemen zodat u het kan ruilen voor een grotere maat. Zie graag uw bericht tegemoet. Groet, Giovanni

Accurate levering van bestelde product

Na mijn bestelling ontving direct info over de levering. Overeenkomstig deze info heeft de aflevering plaatsgevonden. Daarover ben ik zeer tevreden.

Haverstraat 31

2153GB Nieuw-vennep

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!