snelle levering, bij retournering telefonisch vriendelijk geholpen. TOP....

Mijn ervaring met dealdonkey is oke

De onderbroeken van Mario Russo die ik heb besteld en ontvangen ervaar ik de kwaliteit als onvoldoende, de stretch bij de pijpen is gaat eruit, en daardoor worden de onderbroeken als slap doekje langs je benen.

Fantastische service!!!

Regen/stortdouche gekocht bij dealdonkey, door constructiefout begon de douchekop na enige tijd via de zijkant het water eruit te gooien, gebeld en de volgende dag!!! een compleet nieuwe in huis, werkt nu perfect en ik kan weer heerlijk onbezorgd douchen, zeer tevreden over deze prima service, Ben Vermeulen.

Prima bevallen

Mijn eerste bestelling sinds DEALDONKY en dit is prima bevallen zeer snel geleverd, goed en netjes verpakt. Dus al met al prima.

Erg positief

Makkelijk bestellen en betalen, volgende dag in huis!

Mooi materiaal. Snelle levering

Past goed om de stoel heen .. Staat goed

is goed

het product werd snel geleverd

Laag calories produck

Snel gebracht top

Snelle levering, goede kwaliteit

Mij bestelling werd snel geleverd, communicatie was goed, kwaliteit was stevig

ben tevreden van mijn aankoop , het is goede koolmonoxide detector en de prijs valt best mee , dank U

Betrouwbaar!

Product snel geleverd en het was precies zoals beschreven.

Snel en perfect

Nog niet eerder meegemaakt zo,n snelle en goede levering !!

Degelijke zaklantaarns

Snelle levering!

Op tijd en wat ik nodig had

Prima prijzen, snelle levering.

Scherpe aanbieding, snel ontvangen.

Goed en snel

Alles ging goed en snel, zelfs in de drukke tijd van het jaar.

Grandioos

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling.

Goede service, wat er beloofd, wordt nagekomen

Alles prima geregeld

De levering goed verzorgd alles duidelijk en overzichtelijk en prima aanbiedingen

Snel geleverd, betaalbaar en degelijk

Besteld op 1 januari en op 6 januari binnen top

Goede en snelle service

Goede en snelle service bij problemen met product dat niet goed werkt. De helpdesk is goed bereikbaar. Complimenten.

Volgens afspraak

Afspraken worden nagekomen.

Gewoon geweldig ! !

Niet te verbeteren ! !

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!