slecht

bestel wat en krijg [ buiten rek.] niets, bellen waar het blijft , krijg 10 dgn . uitstel betalen? . en ze gaan uitzoeken of ik het echt niet gekregen heb?[ben geen dief] krijg het 10 dgn. later,maar geen rek./garanty bewijs . wel een aanmaaning met 10euro extra . ? heb betaald, en koop er nooit meer , tillers

Beste Angelique, Wat vervelend om te zien dat u ons een slecht cijfer heeft gegeven. Dit wil ik graag met u oplossen en verneem graag uw ordernummer zodat we dit met elkaar kunnen afhandelen. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat u extra kosten betaald en ik wil graag bekijken waar het mis is gegaan. Ik verneem graag uw reactie. -- Met vriendelijke groet, Richard

Snelle levering, prima product

Ik kocht een monitorstandaard/verhoging met USB aansluitingen. Hoewel een directe bevestiging van de bestelling uitbleef (ik werd even ongerust), volgde binnen een werkdag de bevestiging van verzending. Prima product, snel geleverd!

Erg vriendelijke klantenservice.

Beste Luuk, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat u uw bestelde bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze vervoerder DHL kampt door hemelvaart helaas met een kleine achterstand maar dit zullen zij zo spoedig mogelijk verwerken. Dit is niet goed te praten en wij betreuren het ook ten zeerste dat het is misgegaan. U heeft zo te zien wel het pakketje vandaag in huis ontvangen om 14:03. Als ik u nog verder van dienst kan zijn omtrent uw bestelde chloor tabletten dan verneem ik dat graag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey

Prima product en snelle levering! Zeer tevreden!

Ik heb de shirt organizers aangekocht en mijn kast ziet er picobello uit nu! Nog nooit zo'n piekfijne kleerkast gehad!

zeer goede service

ik had in eerste instantie een apparaat gehad dat niet werkte.ik belde op en er werd meteen nieuwe toegestuurd zonder vragen of problemen.zeer goede service en hij werkt perfect

Beste Bernhard Brohm, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien dat dit naar wens is opgepakt en dat u een nieuw exemplaar in huis heeft ontvangen. Wij zijn benieuwd of de deurbel nog naar wens is. Zou u dit aan mij kunnen laten weten op info@dealdonkey.com? Ik verneem graag uw reactie. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Product beschadig en half leeg

Producten gelekt waardoor half leeg

Beste Robin Teunissen, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te zien dat u ons een slecht cijfer heeft gegeven. Zou u mij uw ordernummer kunnen doorsturen zodat ik dit netjes met u kan oplossen? Ik verneem graag uw reactie. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

leuk uitdaging en snel

vond het leuk en was een soort uitdaging om iets te kopen voor een interessante prijs

Mijn bestelling geplaatst en zoals afgesproken correcte levering gehad

Wij zochten een bepaalde lamp, zodoende kwamen we bij DealDonkey op de site. De lamp was een heel stuk goedkoper dan andere aanbieders maar er was toch enige twijfel omdat we nog nooit gehoord hadden van DealDonkey. Dus de stoute schoenen aangetrokken en toch besteld. Bestelling binnen de tijd geleverd goed verpakt dus met andere woorden super. Totaal geen spijt dat we hier besteld hebben en zeker ook niet de laatste keer

Goede aanbieding, binnen 2 werkdagen in huis!

Mooie aanbieding, gooide prijs, voor bezorgd, uitstekende service hier door!

Goed bedrijf met uitgebreid assortiment.

Leuke draadloze hoofdtelefoon aangeschaft voor een schappelijke prijs. Apparaat functioneert prima en voldoet aan de verwachtingen. Snel geleverd ondanks dat we in een rare tijd leven. Dus complimenten aan DealDonkey

Vlot en goed

De weinige producten die ik nu al kocht voldoen zeker aan mijn verwachtingen.

tevreden!!

Was tevreden van de geleverde producten en ook alles volgens afspraak en snel!!!

WAUW!!!

Wat fijn dat zulke goede producten tegen een mooi tarief hier te verkrijgen zijn en ook lekker veel keuze! Ik had wat besteld en dit ging allemaal super makkelijk! Van het bestellen tot het bezorgen echt alles is goed, snel en netjes gegaan! P.s. Het enigste wat lastig is, is stoppen met bestellen. Dit omdat er zoveel mooie en leuke en ook goede dingen hier te koop zijn.

Goede service!

Wij hadden een artikel niet ontvangen. na een mail te hebben gedaan is er heel snel actie ondernomen en was de uitkomst dat het pakket kwijt was geraakt bij de TNT? Ze hebben gelijk het pakket alsnog een keer verzonden. het pakket is nu in goede orde ontvangen. superservice! bedankt Deal Donky!

Is de eerst bestelling dus ik kan er nog niet zo veel over zeggen

goede eerste ervaring

Super! Goede aanbieding en snel geleverd!

Ik zocht een niet standaard product ( een opklapbaar bureau) en vond deze onverwacht bij DealDonkey. Mooie aanbieding, makkelijk besteld en volgende dag geleverd. Top!

Vlug en vriendelijk

Eenvoudig en gemakkelijk bestellen en snelle levering

Het is de eerste keer dat ik iets besteld had en de service loopt perfect

Product voldoet aan de verwachtingen.

Vlotte levering en het product voldoet aan de beschrijving. Jammer dat niet vermeld stond dat een geheugenkaart nodig/niet inbegrepen is.

Gewoon goed

Het heeft 3 dagen geduurd alvorens de bestelling te ontvangen (Ipv de 1 zoals aangegeven), maar toen het eenmaal binnen was, waren wij tevreden.

Snel en klantgericht

Hangmat besteld, was snel in huis. Helaas was er iets mis met de hangmat. Gebeld en 2 dagen later had ik een nieuwe. Heel snel en correct gehandeld. Ik ga zeker vaker bestellen!

uitstekend

Ik kwam per ongeluk bij Donkey Deal te recht en heb geen spijt. De website is overzichtelijk met goed navigatie waarin ik scherpe deals vond in meerdere categorieën. Ik vond het artikel wat ik zocht in een "kleine prijs". Snel besteld, snel keurig verpakt thuisbezorgd.

super deurbel

we bestelde de deurbel en we kregen deze al na 3 dagen binnen en alles ging redelijk gemakkelijk en we zijn er echt blij mee ,,

Zeer snelle en goede service

Na enkele dagen alles goed ontvangen. Vlotjes!

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!