heel erg snel

een dag eerder besteld volgende dag al in huis supper goed

Leuke acties.

Prima deal verlichting buiten van grundig werkt prima ook prima prijs en top levering ga zeker vaker kijken of ik iets leuks kan vinden

Broekie

Keurig geleverd en op de juiste tijd.

Waardeloos

Kleiner als dit kan niet miskoop

Beste Hans, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de ontvangen bestelling niet naar wens is. Bij de bomen en plant deals staat in de specificaties hoe groot ze zijn tijdens levering. Het zijn aan het begin jonge planten maar het moet wel voldoen aan de specificatie op onze website. Kan u ons berichten op [email protected] met enkele foto's? ik verneem het graag. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

voordelig en goed

voordelig en goed

Zeer goede service

De producten die ik bestelde voldoen aan de vooropgestelde eisen. De levering verliep vlot en de vragen die ik via mail stelde werden heel snel beantwoord. Zeer tevreden!

Top !

Wij hadden nog nooit van Deal Donkey gehoord en hebben vanwege de laagste prijs ons product bij jullie besteld op Pasen, het werd netjes direct na Pasen afgeleverd dus we zijn ontzettend blij ! Ook de mails met aanbiedingen bekijken we nu omdat er erge leuke en bruikbare spullen tussen staan voor zeer scherpe prijzen. Bedankt dus ! Met vriendelijke groet, Wil en Jolanda Heuft

Hoi was heel blij mee tof fikse hebt voor me hoop nog meer bij Julie kopen mooi prijs klant heel blij mee tot snel Robert

Makkelijk monteren en genieten van het licht als dat nodig is.

Goed ontvangen en makkelijk te monteren op de plek waar je in donker wat licht nodig hebt. Gaat heel eenvoudig door 2 schroefjes te plaatsen en het knopje aan de achterkant op “on” te zetten. En dan op te hangen.

Mooi produkt prima prijs

Mooi aangeleverd, de boompjes prima verpakt en in goede staat ontvangen, zeer blij mee.

vlotte levering

vlotte levering

Mooie aanbieding voor een redelijke prijs

Happy socks gekocht. Mooie aanbieding. Ook leuk om een keer weg te geven dus daarom wat extra besteld.

Top !!!

Snel en goed geleverd en alles werkt naar behoren

Goede service en prijs

Snelle bezorging en goede prijs

Prima deal gesloten , heel tevreden.

N.a.v. een aanbieding een aantal batterijen gekocht. De aanbieding was gunstig geprijsd en werd keurig verpakt de volgende dag volgens afspraak geleverd. Kortom een tevreden klant.

Snelle levering en voldoet aan wat ik besteld heb

Uitstekende levering!

Geheel volgens verwachting geleverd. uitstekende kwaliteit. Snelle levering.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Het bestellen ging vrij simpel en de volgende dag alles netjes geleverd dus prima geregeld bestel zeker de volgende keer weer bij Donkey

Een goed product

Eindelijk

Fijne t-shirts Eindelijk de goede lengte.Eindelijk waar ik geen blote rug bij heb.Eindelijk die niet steeds uit mijn broek kruipen.EINDELIJK.

De bezorger van DHL had mijn zending teruggestuurd naar DealDonky, onder het mom van 'adres onbekend'. Snel opgelost door DealDonky en binnen een week alsnog bezorgd.

Erg goed

Zeer goed product, snelle en veilige verzending

zeer goed

betrouwbare website ,snelle levering

Kan niet beter

Mijn ervaring is zeer goed .. had een verkeerde huisnr doorgegeven maar is zeer goed opgelost.... Ze hebben me op de hoogte gehouden met de mail dat alles was opgelost en mailde me achteraf of ik het product had ontvangen en of het werkte ........ top.. Ga zo door

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!