Prima product en snel verstuurd.

Prima product en snel verstuurd.

Eerst Domper, Dan Wonder

De levering was snel en met een hele goede prijs, tot mijn verbazing werkte de Insectenlamp niet, en direct een telefoontje naar hun gepleegd, Jammer zeiden ze maar geen probleem er is een nieuwe onderweg en excuses maar bij de aanbiedingen controleren we niet iedere die we weg sturen, begrijpelijk, 2 dagen later nieuw product op de mat en een retour formulier, zo gemakkelijk en vriendelijk met uitleg waarom, dat maak je niet vaak mee, Klasse en Bedankt.

Super ervaring snelle reactie terug

Ik heb voor eerst besteld en was binnen 48 uur binnen super bedrijf

prima service en snelle levering

prima service en snelle levering, zoals het hoort

Zeer goede service

VideoDeurbel deed het niet ..kon hem retourneren en kreeg kosteloos een nieuwe

Ik had safe watch besteld en er stond dat ; voor 16.00 besteld is morgen in huis maar door een fout kreeg ik m een dag later en na bellen deden ze niet moeilijk bij dealdonkey en kreeg ik vergoeding voor die dag dat horloge te laat aan kwam, zonder zeuren en gedoe, meteen geholpen

Het wordt snel geleverd en een hele goede service

De meneer was ruim op tijd,maar hoe het met de bestelling is weet ik nog niet neem aan dat alles er is en dat ik als vrouw de tafel wel in mekaar kan schroeven

Alles is in orde

Het product was in orde maar de verpakking was wel beschadigd (doos was open en kapot ) verder was alles goed verpakt.

Op 07/06/2020 bestelling geplaatst en hopelijk vandaag 15/06/2020 ontvangen

Op 07/06 plaatste ik een bestelling op jullie site. Daar stond duidelijk vermeld. Vandaag bestellen in morgen geleverd. Ik kan nu begrijpen dat het twee a drie extra dagen kan duren maar 7 dagen sorry dit is erover.

Beste Laurent van Wassenhove, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling verlaat is geleverd. Zou u mij kunnen mailen op info@dealdonkey.com zodat ik kan bekijken wat er is misgegaan. Dat de bestelling pas is geleverd na 7 dagen is inderdaad onacceptabel. Wij willen graag samen met u bekijken wat er is misgegaan. Ik verneem graag uw reactie. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Prachtige bluetoothspeaker aan onkolpbare prijs

Ik was op zoek naar een sony bluetoothspeaker. Gezocht op het internet en gevonden aan een supersterke prijs bij dealdonkey. Besteld en volgende dag reeds geleverd.

Super snelle goede levering

Mooie aanbieding. Snel en gemakkelijk besteld en geleverd

Snelle en correcte levering.

Mijn bestelde water/stofzuiger werd in de beloofde tijd correct geleverd.

goede service

Na klacht in overleg goede regeling getroffen. Bedrijf reageerde adequaat en snel. Compliment

Beste J. Reehorst, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat dit is gebeurd. Dat is uiteraard niet de bedoeling en wij willen graag samen met u bekijken waar het is misgegaan. Zou u mij kunnen mailen op info@dealdonkey.com met uw ordernummer? Ik verneem graag uw reactie. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Mooie producten en snel geleverd!

Mooie producten en snel geleverd. Overzichtelijke website met handige en bruikbare aanbiedingen. Vlot betaald en heel snel ontvangen (met tracking)

Goedkoop en vlug geleverd

Goedkoper dan in de winkel, vlug geleverd en grotere verpakking, dus minder afval.

Een aanrader

Perfekt

Heb een video deurbel gekocht en werkt prima

Heb weinig ervaring met Dealdonkey Maar door de video deurbel te bestellen verwacht uk nog meer bestellingen te doen. De deurbel bevalt mij prima. Ik zou zeggen aanraden.

Heel vlotte afhandeling

Artikel van prima kwaliteit!

Snelle verzending, correcte levering én goedkoop!

's Anderdaags reeds de volledige bestelling ontvangen. Zeer goed verpakt. Goedkoper dan elders.

Kende deze firma niet , na deze dag hoog in het vaandel prima service geweldig product voor die prijs . Keurig verpakt goede beschrijving top mensen en bedankt ook en vooral namens mijn vrouw die is blij met haar mooie schuifladen in de keuken. DANK

Snelle levering uitstekende wifi !

Goede prijs kwaliteits verhouding,snelle levering,goede wifi in de tuin door deze wifi versterker!! Echte aanrader.

Super goede service

word meteen geholpen ook als je vragen hebt

Ik had voor het eerst iets besteld bij deze site en het was helaas niet goed gegaan. Telefonisch contact gehad en ik werd direct heel vriendelijk en efficient geholpen. De volgende dag had ik mijn goede bestelling al binnen. Ik ben zeer tevreden over DealDonkey en geef een dikke 10 voor deze site en hun medewerkers. mvg

Eerlijke prijs en kwaliteit.

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!