Zeer goed .

heel goed .

Niets op aan te merken

Vlotte levering en het bestelde artikel voldeed volledig aan de verwachtingen. Niets op aan te merken dus.

perfect, snel en goed

Duidelijke website en makkelijk bestellen. Goede kwaliteit en scherpe prijzen.

Besteld betaald bezorgd perfect

Snel geleverd volgens afspraak

Ik zou hier zeker nog is wat bestellen.

op herhaling vatbaar

alles goed mee gevallen en alles goed aangekomen

Besteld en vlug geleverd.

alles prima in orde

oke

Goede afwikkeling

Beste koop snelle bezorging goede service en klant vriendelijk

Super snelle levering van topproducten!

Super betrouwbare shop die zeer snel levert.

Snel en op tijd

prinma

alles prima maar als je probleem hebt met instelling weten ze het niet zullen ze terug bellen of mailen maar wacht nog op bericht

Beste Hennie, Hartelijk dank voor uw review. Ik zie dat u nog wacht op een bericht vanuit ons maar dat u die nooit heeft ontvangen. Heeft u voor mij het ordernummer van de bestelling zodat ik dit samen met u kan bekijken? Als u geen ordernummer kan traceren dan verneem ik graag uw adresgegevens op info@dealdonkey.com. Ik verneem graag uw reactie. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

handleiding erg summier en te kleine letters

Heb het nog niet gebruikt

De leveringstijd is niet na een dag ,maar wel na een dag of drie .

goede service, snelle levering en ze zijn gewoon te bellen (maak je niet vaak meer mee.

Een Dashcam van Mio bij hen besteld, bij installeren in de auto wilde de camera niet meer van de zuignap af, na telefonisch contact stuurde ze een nieuw exemplaar, welke uitstekend werkt. Dit is een prima webshop echt een aanrader. .

Prima: snel + makkelijk + betrouwbaar bestellen, scherpe prijs, snel geleverd zoals afgesproken

- makkelijk + betrouwbaar bestellen op de website - scherpe prijs van 2x couch coats - snel geleverd zoals afgesproken - product was zoals verwacht Kortom: prima ervaring!

Mooie deal vanuit zetel

Mooie aankoop van wandlamp solar. Enkel levering duurde 2dagen langer dan beloofd anders waren 5 sterren geweest

Prima ervaring.

Bestellen ging gemakkelijk. Volgende dag al geleverd. Prima op de hoogte gehouden over tijdstip van levering. 2 dingen besteld. Helaas 1 retour moeten sturen. Na mail kontakt de retour sticker snel ontvangen. Dag later was geld reeds terug gestort. Super geregeld.

Super site

Helmaal geweldig goede spullen voor weinig

Top service!!

Ik ben heel tevreden. S’avonds besteld...volgende middag was bestelling bij mij afgeleverd. Snelle en goede service. Bedankt DealDonkey!

Goede klantenservice

Beetje problemen met de levering maar fout lag bij DHL Zeer goed geholpen door de klantenservice

Beste Jo Aussems, Hartelijk dank voor uw review. Dat meent u niet wat vervelend om te lezen dat u nog geen pakketje heeft ontvangen. Zo nu en dan kan het wel eens mis gaan met de bezorging en dat vinden wij heel vervelend. Zou u mij uw ordernummer kunnen doorsturen zodat ik samen met u kan kijken naar een oplossing? Mijn excuses voor het eventuele ongemak en ik verneem graag uw reactie -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Super snel en correct

Zeker en vast voor herhaling vatbaar.

Echt de goedkoopste

De Mio Cyclo 405 besteld,goedkoper nergens te vinden, supersnel antwoord gekregen door Richard op mijn vragen, dus direct besteld en de volgende dag al geleverd,kleine fietstocht gemaakt en nu al tevreden over het apparaat.

Perfecte afhandeling.

Gewoon alles top!

Supergoede service!

Zeer goede service. Goed verpakte artikelen en snelle levering Artikel identiek aan de beschrijving. Een pluim op de hoed van Richard die mij te woord stond en zeer behulpzaam was aan de klantendienst!!

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -Gratis retourneren -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!