Makkelijk en snel

Mooie producten voor mooie prijsjes en ook nog eens snelle levering

Geweldig product!

Heb de serre en zonnepanelen er mee schoon gemaakt. Prijs kwaliteit verhouding is perfect.

Snelle levering, scherpe prijs

Scherpe prijs voor Ariel Pods. Levering de volgende dag.

Vertrouwelijk

Beste deals en goed qualities producten voor laags prizes.

korte leverings tijd

Goed op de hoogten gehouden over het verloop van mijn bestelling. Vrij voordelig wat betreft mijn artikel . En een goede keuze mogelijk heden .

Top bedrijf met super service

Gewoon super geregeld ,

Geweldig waar voor mijn geld

Goed prijs/kwaliteit, levering op tijd

juiste en correcte levering maar probleem voor betaling

Heb reeds driemaal gevraagd hoe ik mijn factuur moet betalen Ik heb geen rekeningnummer van de bank (latere betaling) Reeds drie maal geïnformeerd maar nog steeds geen concreet antwoord ! Mvg Eddy Bovijn

Beste Eddy, Vervelend zeg om te lezen dat het niet duidelijk is op het moment. Wij hebben u voorzien van meer informatie per email. Als er nog vragen zijn weet u ons per mail te vinden of u kan ons bellen op 0252-830 394. Wij bij DealDonkey wensen u verder een fijne dag. -- Met vriendelijke groet, DealDonkey Richard

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Heldere omschrijving producten, snelle levering en erg goed verpakt. Ik kan deze webwinkel warm aanbevelen.

TRES BONNE EXERIENCE.

PREMIERE COMMANDE EFFECTUEE AVEC SUCCES. RAPIDITE ET CONFIANCE ENREGISTREES.

Dat is kwaliteit

Snelle levering van kwaliteitsplanten

Aankoop perfect naar onze zin.

Aankoop perfect naar onze zin.

Eerste keer dat ik bestelde en het was onmiddellijk knal erop . Top service , prima kwaliteit. Dikke 10/10

Betrouwbaar en accuraat

Snel en àlles goed geregeld

Probleem met de bezorging perfect opgelost, echt top

Snelle levering&perfekt verpakt!

Net en zorgzaam gebracht!

nog niets ontvangen

ik heb nog niets ontvangen,dus kan ik niet beoordelen

Zeer gemakkelijk in gebruik

Prima productvoor een goede prijs. Snelle levering. Zou hier zomaar weer kunnen bestellen.

Goede service, snelle levering

Zie boven

Bestelling heel snel en correct ontvangen. Zeker een aanrader en heel snel geleverd.

zeer goede aankoop

als 81 jarige hoef ik niet meer de ladder op voor de windveren en zonnepanelen en voordeligste aankoop!

Super top snelle en goede levering

Goede prijs kwaliteit en goede deals

Perfecte afwikkeling

Ik heb een koffiezetapparaat gekocht dat in een zeer beschadigde doos zat. Het lijkt een gebruikt apparaat. Financieel gecompenseerd. Snelle afhandeling.

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!