Goed en snel contact

Goed en snel contact met de klantenservice over levering en eventuele aanpassingen.

prima levering

goede en snelle bezorging. goed produkt

Snelle en goede levering

• Klantenservice

Product zelf uitstekend, verpakking erg triest

Het product voldoet volkomen aan mijn verwachtingen. Wel vind ik het jammer dat de doos waarin het verpakt zit niet geschikt is voor transport voor dit product en dus al volledig kapot was toen het aankwam. Tevens was de zak al eerder stuk geweest en opnieuw dichtgeplakt.

Snel opgelost

Missend onderdeeltje bij levering (kan natuurlijk gebeuren), snel opgelost door door de klantenservice

Perfect!

Super snelle levering!

Vlot en duidelijk

De levering werd vlot geleverd en op de website staat heel duidelijk hoe je producten moet gebruiken.

Goed service, snel bezorgd

• Klantenservice N.v.t.

Goed product en snelle levering

Goed product en zeer snelle levering.

perfecte communicatie en opvolging

De bestelling had door het niet voorradig zijn enige vertraging opgelopen. Zonder uitstel werd ik op de hoogte gebracht met de mogelijkheid om te wachten op de levering of de levering te annuleren. TOP!

OnGeWoon

Vandaag besteld, overmorgen geleverd ! Kan niet beter. Van de kwartels krijg je ook een 10

Levertijd is een leugen

Er staat op de website een bepaalde levertijd maar deze komt niet overeen met wat of dat er daadwerkelijk gebeurt. Contact en service is slecht

• Klantenservice

Na het plaatsen van mijn bestelling waarvan 1 product niet leverbaar was, iets anders besteld waarna mijn bestelling de volgende dag geleverd werd.

• Klantenservice

Netjes ingepakt en bezorging op tijd

• Klantenservice N.v.t.

Top zaak. Telefonische en correcte afhandelingen bij problemen en vragen. Bestel zeker vaker.

Gewoon goed.

Goed product. Stevig verpakt.

Onverwachts goed!

Junai , naast de serieus concurrerende prijzen en echt grote keuze aan producten, heeft me aangenaam verrast met de snelheid dat ze mijn (zware) bestelling opgestuurd hebben. Toen door de post NL ietswat vertraagd liep en in meerdere dagen aankwam, heb ik met Junai gebeld. De vriendelijke persoon aan de telefoon kon meteen inzien waar de restante doos bij post NL gebleven was en dat die de dag erna zeker geleverd zou worden.

Exelent

Heel goede suvies duidelijke omschrijving en top kwaliteit dankjewel

• Klantenservice

Na wat strubbelingen met Bol.com heeft Junia toch het geleverde product, lees: mijn bestelling bij Bol.com, correct afgeleverd en zij begrepen de situatie. Prima opgelost. Mijn dank voor deze goede service. Aanbeveling, aquarium liefhebbers, bij deze winkel kun je je hart ophalen, zoveel keuze.

Tevreden!!

Wij hebben bodembedekking gekocht voor onze vogel. Hele goede bodembedekking, kwalitatief goed met een aantrekkelijke prijs. Het wordt netjes thuisgebracht! En ik heb een vriendelijk mailtje gekregen over een product die wij ook besteld hadden en niet meer leverbaar was. Fijn om te weten, dus al met al heel tevreden!!

• Klantenservice

Ruime keuze en goede kwaliteit

Mooie artikelen en bijna alles op voorraad. Duurde iets langer met verzenden omdat er een artikel niet op voorraad was. Na mailtje gestuurd te hebben een alternatief artikel aangeboden en de volgende dag was alles geleverd

• Klantenservice

Goed verpakt en geleverd conform vermelding

Bestelling gaat soepel, vermelde levertijd wordt nagekomen en verpakking is goed. Waarom geen 5 sterren? Levertijd van 4 werkdagen is langer dan we op internet gewend zijn. Produkt doet wat het moet doen!

Matig

Als eerste bestelling al gelijk niet op voorraad terwijl dat wel staat aangegeven het ging zich niet om een grote hoeveelheid maar om 2 stuks. Daardoor werd de levering ook vertraagt.

• Klantenservice

Good quality and fast delivery. The birds love it.

I ordered two 20Kg bird food and 100 fatbollen. The delivery was next day, and the quality is great. The birds loves the food.

Bedrijfsgegevens

Pekelwerk 38

9663AW Nieuwe pekela

[email protected]

Over JUNAI

Junai.nl is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.