Bestelling keurig in orde

Alles keurig verpakt en precies zoals besteld. En supersnelle levering. Zeer tevreden

• Klantenservice

Wacht nog steeds op een deel van de bestelling

Krijg klantenservice niet te pakken

Keurige snelle levering

Négative

Voiture névive : bois de mauvais état Deja des coups dedans Peinture déjà enlever Visses qui manque Mode d’emploi incompris… ...

• Klantenservice

Goede communicatie en snelle levering

• Klantenservice

Goeie spullen en snelle bezorging

Heb al vaker wat besteld. Is altijd goed en je hebt het al heel snel thuis bezorgd.

Plantjes waren goed

De Aquarium plantjes waren goed en ook goed verpakt. Snelle levering ook. Ik was tevreden.

Ok

Goed bij prijs en stipt

Uitermate teleurstellend

Bestelling geplaatst die 3-4 dagen levertijd had. Na 5 dagen gemaild, wel antwoord met wordt verstuurd, u ontvangt een t&t vanavond.. Ook niet ontvangen. 2 dagen later pas binnen. Dus mijn laatste keer bij Junai iig... Zijn betere, snellere, nettere bedrijven op de markt voor consumenten als mij.

• Klantenservice

Goede service en goede communicatie

Correcte service

Besteld en ontvangen zoals opgegeven.

uitmuntende

Alles uitstekend!

Alles uitstekend!

Top service!

Altijd een supersnelle top service!

• Klantenservice

Ga zo door alles was kompleet gewoon een goed hok en ren.

• Klantenservice

Verpakking van de eierdozen was maar flauw, desondanks niets beschadigd en snel geleverd

Niet wat ik verwachten

Geen bericht dat bestelling in behandeling is of wanneer geleverd wordt. Levertijd langer dan verwacht. Produkt omschrijving 1-3 mm blijkt 1 mm te zijn

Tevreden klant

Goed product en snelle levering. Voor herhaling vatbaar!!

magique

très bon

• Klantenservice

Heel tevreden over mijn aankopen

Ben erg blij met deze aankoop. Artikel is mooier dan verwacht.

Slecht

Echinodorus waterplant besteld. Deze kwam al slecht verpakt en daardoor beschadigd aan met ook nog zowat alle bladeren die al verslijmen waren. Hierover contact gehad. Krijg je als andwoord dat dit normaal is. Dat ik moet wachten op de nieuwe bladeren. Ik vaker deze planten besteld via een andere website. Nog nooit zo'n slechte uitziende plant ontvangen. Het is dat de andere website ze niet op voorraad had. Ik bestel hier nooit meer. Plant kan de prullenbak in. Is geen een blad meer vanover. Mijn planten bestel ik weer gewoon bij aquaplantsonline

très satisfait

j'ai été très satisfait de la qualité et des prix très abordable encore un tout grand Merci a JUNAI

• Klantenservice

Pakket wordt niet geleverd, mails onbeantwoord

Reeds 1 week geleden zou ik pakket moeten hebben ontvangen. Bij 3 mails krijg ik steeds hetzelfde standaard antwoord "we nemen contact met de transporteur"....maar dan volgt er enkel stilte.

Slechte service

Verkeerd product gekregen. Jullie fout dus! En dan is de retour zending mijn verantwoordelijkheid. En moet ik die zelf verzekeren.....Belachelijk toch! Na contact prima opgelost!

Pekelwerk 38

9663AW Nieuwe pekela

Over JUNAI

Junai.nl is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.