Goede en vlotte service

Goede en vlotte service

Leveren niet volgens afspraak

Mijn bestelde producten werden na ruim twee weken pas geleverd. Op de site stond dat de producten op voorraad waren en ik hoopte ze snel te ontvangen. Verder werd je niet op de hoogte gesteld van het verloop van de bestelling. Ik heb er diverse keren naar gemaild en werd altijd netjes teruggemaild. Een product zou qua kleur niet op voorraad zijn, kreeg ik als reactie. Ik heb dit product toen omgezet naar een andere kleur. Maar daarna kon ik nog 1,5, week wachten. Ik weet niet wat er bij hen niet op orde is, maar ik bestel hier niet snel weer wat.

Ik ben tevreden.

Ik had al eens elders een vangkooi besteld, maar het mechanisme bleek niet efficiënt, dus die ging terug. Ik bleef zoeken, en 1 van de mogelijkheden was de "martervangkooi" van Junai. Ik wisselde een paar emails uit met Junai, met oa de vraag of deze vangkooi een kat van 8-10 kg kon dragen - waarop Junai bevestigend antwoordde. Ik hoop dat de val mij niet zal teleurstellen wanneer ik de kat vang. Ook informeerde ik of de val ook manueel getriggerd kan worden, waar ook bevestigend op werd geantwoord, en ik heb er mij, na ontvangst, van kunnen vergewissen dat dit wel degelijk klopt. De verzending gebeurde snel, en de levering verliep naar wens. De, opvouwbare, val opzetten was eenvoudig, en zij is stevig. Tot nu toe, ben ik tevreden met mijn aankoop. Ik hoop dat die tevredenheid permanent zal zijn.

goede snelle levering

goed product waarbij u duiven zienderogen verbeteren

• Klantenservice N.v.t.

Een toffe winkel heeft alles op het gebied van dieren

snelle behandeling en goede producten een winkel om aan te raden.

• Klantenservice

Producten verkopen die niet meer leverbaar zijn

Product verkocht die niet meer wordt geleverd , de klanten service nadien was wel goed.

Kan beter

Ik had verschillende producten besteld waaronder kuikenvoer. 2 van de 3 zakken waren kapot bij aankomst waardoor de rest van de producten vies/stoffig waren. Slecht ingepakt, voor de rest zijn de producten wel prima. Het is keurig opgelost door de klanten service

Slecht

Ik heb een vijverpomp met filter besteld, maar de doos van het filter bleek reeds open te zijn geweest, contact opgenomen met de klantensevice. Uiteindelijk verzoek of ik fotos wil sturen met welke onderdelen er in de doos moeten zitten volgens de gebruiksaanwijzing. Netjes gestuurd met de boodschap dat de uv lamp en een koppelstuk ontbreekt en ineens geen reactie meer.

• Klantenservice

Alles loopt goed en vlot en snel geleverd

Kan niet beter en sneller

Klantvriendelijk

Vlot

Matig

In eerste instantie kreeg ik geen bevestigingsmail.

snel geleverd, lage prijs

Ik dacht dat het een fout was, maar de genoemde lage prijs voor mijn Nestera was toch echt correct en 200 euro lager dan de concurrentie.

ronduit vervelend

3 maart een bestelling gedaan. Volgende dag verzonden. Door postnl echter retour gedaan ivm beschadiging pakket. Direct gebeld wanneer ik het opnieuw kon verwachten. Dat zou binnen 2 dagen zijn. Niets. Weer gebeld , werd verteld dat ze vrijdags pas de retours bekijken. Zouden het vrijdagmiddag opnieuw verzenden en zeker zaterdag in huis. Mail gestuurd dat het nog steeds een spoed was. Maandag mail gekregen met de vraag of ik wilde dat ze het die dag moesten verzenden. Dus weer gebeld. En vandaag 12 maart eindelijk ontvangen. Met uitzondering van kattenspeeltje, zou dat geld terug krijgen. Veel gedoe, slecht verpakt . En vooral het aan het lijntje gehouden worden vond ik nog het ergste. Bestel er nooit weer.

Snel

Goede kwaliteit en snelle levering

goede communicatie

product niet op voorraad, via mail andere optie gekregen. Perfecte service

• Klantenservice

Ruim assortiment goede levering en kwaliteit product

Prettig bedrijf

Ruim assortiment, snelle levering en mogelijkheid om af te halen.

• Klantenservice

Op tijd juiste spullen geleverd

Verzending duurt lang

Het duurt wel lang.

• Levering N.v.t.

Super tevreden

Een verkeerde levering binnen de kortste keren opgelost

Betrouwbare website

Goede communicatie, redelijk snel geleverd. Artikel beantwoordt aan de beschrijving op de website.

TOP!

Ook al was ik niet thuis, de order werd keurig afgeleverd op de plaats, zoals aangegeven op mijn briefje aan de deur!. Mijn dank aan de chauffeur TOP!..

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering Kan ook op een afhaal locatie bezorgd worden

niks mis mee

keurig bedrijf, keurige service, betrouwbaar

topservice

goede levering en communicatie !

Over JUNAI

Junai.nl is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.