Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Prima verzorgd

Bestelling compleet

Warmteplaat kuikens was niet compleet. De pootjes misten. Ik heb hier over gebeld en mij is toegezegd dat de pootjes worden nagezonden. Ik hoop dat ze snel komen. Daarna kunt u mij opnieuw om een review vragen. Intussen de ontbrekende onderdelen ontvangen. Bedankt voor de goede service. Ik zal hier zeker vaker iets kopen.

Correct en snel

Idem

• Klantenservice

prima niets op aan te merken

Werd keurig op de hogte gehouden en produkt was ook prima

• Klantenservice

Scherpe prijzen, en snelle levering

Vlotte en correcte service

Alles was naar wens

• Klantenservice

Super snelle verzending en goede service dikke aanrader

Snelle en goede service

Komen afspraken goed na.

• Klantenservice

Goed produkt maar lange levertijd

• Website N.v.t.
  • Levering N.v.t.

Snel geleverd en goedkoop

• Klantenservice N.v.t.

Goede service en redelijke prijzen

Correcte levering van krabpaal die elders veel duurder is. Aardige mensen en altijd telefonisch bereikbaar bij vragen.

• Klantenservice

Lange levertijd zonder communicatie daarover

Mijn bestelling was veel later geleverd dan ik had gedacht, en daar werd niet van tevoren over gecommuniceerd. Na een belletje werd een leverdag toegezegd die vervolgens ook weer niet werd gehaald.

• Website N.v.t.

goed bij JUNAI slecht bij PostNL

De ervaring met JUNAI was goed maar met transport (PostNL) niet. Uiteindelijk moesten we het pakketje gaan zoeken bij een afhaalpunt omdat PostNL zei dat we niet thuis waren toen we er waren.

Goede kwaliteit

Goed product.

• Klantenservice

Tevreden, soms wel even geduld hebben voor verzending, maar alles komt aan en keurig verpakt.

Goede service.

Helaas was mijn bestelling kwijt geraakt door postnl. Toen ik Junai mailde kwam er binnen een dag een mail terug met een oplossing. Alles werd opnieuw verstuurd. Helaas waren er twee emmers beschadigd. Weer mail gestuurd, binnen een uur een antwoord met wederom een nette oplossing. Het beschadigde materiaal opnieuw opsturen of mijn geld terug. Het is dan niet vlekkeloos verlopen (wat niet eens de schuld is van Junai maar van de pakketdienst), maar ontzettend goed en snel opgelost. Buiten dat zijn mijn kippen echt gek van de snacks en de producten die Junai verkoopt. Ik kan Junai aanbevelen!

• Klantenservice

Bestelling snel en goed geleverd, ook goed op de hoogte gehouden van het bestel proces.

Alles perfect verlopen.

De dag na bestelling geleverd. Alles in perfecte staat.

Goede en vlotte service

Goede en vlotte service

Leveren niet volgens afspraak

Mijn bestelde producten werden na ruim twee weken pas geleverd. Op de site stond dat de producten op voorraad waren en ik hoopte ze snel te ontvangen. Verder werd je niet op de hoogte gesteld van het verloop van de bestelling. Ik heb er diverse keren naar gemaild en werd altijd netjes teruggemaild. Een product zou qua kleur niet op voorraad zijn, kreeg ik als reactie. Ik heb dit product toen omgezet naar een andere kleur. Maar daarna kon ik nog 1,5, week wachten. Ik weet niet wat er bij hen niet op orde is, maar ik bestel hier niet snel weer wat.

Ik ben tevreden.

Ik had al eens elders een vangkooi besteld, maar het mechanisme bleek niet efficiënt, dus die ging terug. Ik bleef zoeken, en 1 van de mogelijkheden was de "martervangkooi" van Junai. Ik wisselde een paar emails uit met Junai, met oa de vraag of deze vangkooi een kat van 8-10 kg kon dragen - waarop Junai bevestigend antwoordde. Ik hoop dat de val mij niet zal teleurstellen wanneer ik de kat vang. Ook informeerde ik of de val ook manueel getriggerd kan worden, waar ook bevestigend op werd geantwoord, en ik heb er mij, na ontvangst, van kunnen vergewissen dat dit wel degelijk klopt. De verzending gebeurde snel, en de levering verliep naar wens. De, opvouwbare, val opzetten was eenvoudig, en zij is stevig. Tot nu toe, ben ik tevreden met mijn aankoop. Ik hoop dat die tevredenheid permanent zal zijn.

goede snelle levering

goed product waarbij u duiven zienderogen verbeteren

• Klantenservice N.v.t.

Een toffe winkel heeft alles op het gebied van dieren

snelle behandeling en goede producten een winkel om aan te raden.

• Klantenservice

Producten verkopen die niet meer leverbaar zijn

Product verkocht die niet meer wordt geleverd , de klanten service nadien was wel goed.

Pekelwerk 38 9663AW Nieuwe pekela

Over JUNAI

Junai.nl is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.