Geweldige service en kwaliteit

Vriendelijke mensen, goede kwaliteit en een eerlijke prijs. Snelle afhandeling van mijn bestelling. Heerlijk dat jullie zo dichtbij zitten. Kan altijd goed terecht voor wat ik nodig heb voor mijn dieren.

Werkt prima

Goed product

Bestellen en levering ging goed. Producten in goede staat

• Klantenservice

Werkt zeer goed en is niet te duur

Ratten en muizen kunnen niet meer aan het voer De kippen waren de voer methoden vlug gewoon Zeker een aanrader prijs kwaliteit.

Arrived to late !

Arrived to late

Zeer snelle levering en goede artikelen

Zeer snelle levering en goede artikelen

product werkt niet

IK heb via jullie een afweersysteem aangeschaft voor het weghouden van vogels. Kosten ruim 28 Euro. Wat blijkt, het werkt voor geen meter. De duiven komen gewoon weer op mijn balkon.

• Klantenservice

Lange wachttijd en geen communicatie

Je wacht lang op je producten, misleidende website. Alles op voorraad bij bestellen, op hun website staat dat het dan meteen geleverd word. Blijkt niet alles op voorraad maar communiceren er niet uit zichzelf over. Na x aantal dagen zelf navraag gedaan. Blijkt het uit het buitenland te moeten komen. En de rest versturen ze niet al eerder. Heb hierdoor extra dingen moeten kopen omdat ik natuurlijk geen rekening hield met levering langer dan een week.

• Klantenservice

Bestellen en dan razend snel leveren naar Limburg. Top!

teleurstellend

Eerst kreeg ik bericht dat een artikel dat wel op de website stond als voorradig , niet meer beschikbaar was . oke er kan wel al eens iets mis lopen .....dus moest ik het vervangen door een ander artikel Dan duurde het wel heel lang voor ik een track en trace kreeg , dus ik keek op "Account Dashboard " was mijn eerste order door junai zelf geannuleerd en was er een nieuwe order gemaakt met het vervangende artikel maar er stond wachten op betaling . Ik doe een mail dat die betaling al bij mijn eerste order was gebeurt , moest ik een bewijs sturen dat ik echt wel al betaald had .Toen dit uiteindelijk in orde was bleef mijn bestelling nog altijd op " wachten op verzending staan . Weer een mail gestuurd , uiteindelijk mijn pakket toch nog aangekregen zonder enige excuses voor het ongemak

top

Snel geleverd, goede afhandeling van een niet conform product die beschadigd was tijdens transport

Uiterst snelle levering

Het bestelde aquarium was ontzettend goed verpakt met een grote hoeveelheid bubbeltjes plastic. De installatie van het aquarium gaf problemen maar zijn inmiddels opgelost.

Perfecte service

Vlot bezorgd, goed verpakt, het juiste artikel.

• Klantenservice

Snel en een goede product

Excellent product !!

Mijn buxussen komen er stilaan terug door

Mestschrapee

Goed messcherpe, Alleen de verzendkosten zijn duurder dan het aangeschafte artikel...... Vind ik persoonlijk toch wel een beetje jammer

• Klantenservice N.v.t.

Supersnelle levering en topkwaliteit voer

Ik heb watervlooien besteld voor m'n visjes. Daar zijn ze gek op! Ikreeg ze na 1 dag keurig verpakt in een tempex doos met coolpack. Ze waren vers en kon ze dan ook een aantal dagen bewaren. Super!

Prima, snelle levering.

Lieve postNL jongen die het bij me naar de tuin wilde brengen want wel erg zware paletten.

• Klantenservice N.v.t.

Duidelijke website, eerlijke prijzen goed verpakt en redelijk snel verstuurd.

• Klantenservice

Snel geleverd en volgend product omschrijving

• Klantenservice

Goede producten voor een mooie prijs en snel geleverd

• Klantenservice

Goed bereikbaar en een scherpe prijs

Snel en zeer scherp geprijsd geleverd. Een van de weinige webshops die telefonisch heel goed bereikbaar zijn. Super.

• Klantenservice

Goede service, snelle levering!

Duidelijke website, goede service, en snelle levering!

Redelijk tot goed

Geleverd product retour gestuurd echter moest ik zelf de porto kosten betalen. Jammer dat het bedrijf geen antwoordnummer heeft om dit te vergoeden!

Pekelwerk 38

9663AW Nieuwe pekela

Over JUNAI

Junai.nl is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.