Service met een grote S

Zwarte cartridge werd niet geaccepteerd door HP printen. Na een mailtje direct antwoord met wat opties om te proberen. Geen over er weer geping-pong. Lukte alsnog niet en krijg nu een nieuwe cartridge opgestuurd. Dat noem ik Service

Product is prima, alleen duurde het een dag langer dan wat ik dacht.

Alles bijna goed allen de zwarte inkt niet goed bijde chip waar moet aan de printer woord niet harkand

Snel en correct

Heel makkelijk te bestellen, scherp geprijsd en geen probleem voor de printer om de inkt te herkennen! Van zodra de inkt op is koop ik gewoon hier terug een nieuwe set!

Keurig afgeleverd

Snel en goed geleverde printerinkt.

Correct geleverd

Helaas is de InkOutlet winkel in Groningen gesloten, dus nu maar op deze wijze besteld. Benieuwd of de kwaliteit dezelfde is als in de winkel.

Keurig verpakt

Heb zojuist het pakket ontvangen en was zeer goed verpakt met een zeer duidelijke beschrijving.

Goedkoop en snel geleverd

Bestelling ging makkelijk en snel geleverd.

alles ging volgens de beloftes

mijn ervaring was top.

er werd voldaan aan mijn verwachtingen

Geweldig afhandeling perfect.

Super afgehandeld.

Snel, duidelijk en prettige betaalwijze

Het bestellen en betalen gaat heel gemakkelijk. Snelle levering. Goed verpakt. Concurrerende prijs. Heel tevreden.

Netjes en op tijd bezorgd

De inkt kwam netjes bezorgd op tijd. T printwerk ziet er gied uit

Correct en volledig volgens afspraak en verwachting

Correct en volledig volgens afspraak en verwachting

duidelijke website,vlotte levering

De bestelling was gemakkelijk te doen op de website. De levering was keurig op tijd en goed verpakt. De prijs was goed.

Punctueel.

Directe levering zoals beloofd. Prima.

Netjes op tijd en met de nodige zorg geleverd.

Goed!!

Prima en snel geleverd

Goede ervaring, snel geholpen en geleverd

Vlotte levering,vandaag besteld morgen in huis

vlotte levering, vandaag besteld morgen in huis en dan nog gratis ook ik noteer jullie als mijn favoriet .

raar

Als er geleverd zou zijn zou het gemakkelijker zijn om te oordelen. Normaal word er vandaag geleverd. Hoop ik!!

Uitstekend !

Bestellen is eenvoudig en daarna gaat alles vanzelf..... Bevestiging, factuur en vlotte levering. Ik ben een zeer tevreden, terugkerende klant !

Alles liep gesmeerd

Alles liep gesmeerd

Bestelling 's middags geplaatst, de volgende dag in huis zonder extra kosten.

Goed, voordelig en supersnel

Ik werd van elke stap in het proces op de hoogte gesteld maar ik had eigenlijk geen tijd om die stappen bij te benen, een uur na de bestelling waren de producten al onderweg en de volgende ochtend lag het al op de mat! De prijs is ook nog eens voordeliger dan de originele cartridges, de printer mokt niet dat er geen merknaam op staat en zo te zien zit er ook nog eens meer inkt in de cartridge dan die van de printerleverancier.

snel

voordelig als complete set