Alles liep gesmeerd

Alles liep gesmeerd

Bestelling 's middags geplaatst, de volgende dag in huis zonder extra kosten.

Goed, voordelig en supersnel

Ik werd van elke stap in het proces op de hoogte gesteld maar ik had eigenlijk geen tijd om die stappen bij te benen, een uur na de bestelling waren de producten al onderweg en de volgende ochtend lag het al op de mat! De prijs is ook nog eens voordeliger dan de originele cartridges, de printer mokt niet dat er geen merknaam op staat en zo te zien zit er ook nog eens meer inkt in de cartridge dan die van de printerleverancier.

snel

voordelig als complete set

Hele goede service!,

Ik had inkt voor een canonprinter besteld. Bij het installeren bleek dat ik het verkeerde nummer had besteld. Na een belletje met InkOutlet kon ik de verkeerde patronen opsturen en kreeg ik de juiste patronen gratis toegestuurd. op service! Volgende keer is mijn keuze dus snel gemaakt.

keurig verpakt en snelle levering !

Precies de juiste cartridges voor een Prima Prijs !!!

Goede ervaringen

Bestel hier vaker altijd goed en snel geleverd.

uitstekend

product besteld en volgens afspraak geleverd en niet onbelangrijk het product voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering en er wordt heel snel, zelfs in de avond, gereageerd op berichten. Daar hou ik van.

Zeer slechte kwaliteit huismerk

De chip van de huismerk inktcartridge viel uit de cartridge tijdens het openmaken van het plastic. Heb ik niets meer aan.

Snel geleverd. Prima in orde!

Snel geleverd. Prima in orde!

Ik ben heel tevreden.

Ik ben heel tevreden van de huismerkt-inkt, hij is compatibel en voordelig.

Goed.

Niks te melden . Ben heel tevreden

heel snel en goede kwaliteit

Snel en goede projs

Keigoede service, ruim aanbod.

Oog voor de klant, snelle afwikkeling van bestelling

goed en snel

goed en snel

beloftes klopte niet

bestelling kwam niet de volgende dag zo als op hun sits staat jammer duurde twee dagen

Snelle levering, en snelle reactie na problemen met PostNL

Na reclamatie over het niet aankomen van het pakje direct een reactie ontvangen met een aanbod tot terugbetaling. 4 dagen na de beloofde levering werd het pakje alsnog van PostNL ontvangen.

Goede snelle service

Snel geleverd, netjes op de hoogte gehouden via email. Goede service!

Snelle levering! Prima set cartridges voor een goede prijs. Werkt perfect. Huismerk is goed.

bestelling netjes bevestigd en korrekt uitgeleverd

bestelling netjes bevestigd en korrekt uitgeleverd

Helemaal goed. Zoals verwacht en gewenst. Zo hoort het.

Helemaal goed. Zoals verwacht en gewenst. Zo hoort het.

Snelle levering daar geen klachten over alleen de cartridges van het eigen merk die passen net als de originele cartridges maar op de een of andere manier wil de printer deze cartridges niet accepteren ook na het schoonmaken van de koppen of het moet aan ons leggen daar wij de printer niet zoveel gebruiken.