Correct geleverd

Helaas is de InkOutlet winkel in Groningen gesloten, dus nu maar op deze wijze besteld. Benieuwd of de kwaliteit dezelfde is als in de winkel.

Keurig verpakt

Heb zojuist het pakket ontvangen en was zeer goed verpakt met een zeer duidelijke beschrijving.

Goedkoop en snel geleverd

Bestelling ging makkelijk en snel geleverd.

alles ging volgens de beloftes

mijn ervaring was top.

er werd voldaan aan mijn verwachtingen

Geweldig afhandeling perfect.

Super afgehandeld.

Snel, duidelijk en prettige betaalwijze

Het bestellen en betalen gaat heel gemakkelijk. Snelle levering. Goed verpakt. Concurrerende prijs. Heel tevreden.

Netjes en op tijd bezorgd

De inkt kwam netjes bezorgd op tijd. T printwerk ziet er gied uit

Correct en volledig volgens afspraak en verwachting

Correct en volledig volgens afspraak en verwachting

duidelijke website,vlotte levering

De bestelling was gemakkelijk te doen op de website. De levering was keurig op tijd en goed verpakt. De prijs was goed.

Punctueel.

Directe levering zoals beloofd. Prima.

Netjes op tijd en met de nodige zorg geleverd.

Goed!!

Prima en snel geleverd

Goede ervaring, snel geholpen en geleverd

Vlotte levering,vandaag besteld morgen in huis

vlotte levering, vandaag besteld morgen in huis en dan nog gratis ook ik noteer jullie als mijn favoriet .

raar

Als er geleverd zou zijn zou het gemakkelijker zijn om te oordelen. Normaal word er vandaag geleverd. Hoop ik!!

Uitstekend !

Bestellen is eenvoudig en daarna gaat alles vanzelf..... Bevestiging, factuur en vlotte levering. Ik ben een zeer tevreden, terugkerende klant !

Alles liep gesmeerd

Alles liep gesmeerd

Bestelling 's middags geplaatst, de volgende dag in huis zonder extra kosten.

Goed, voordelig en supersnel

Ik werd van elke stap in het proces op de hoogte gesteld maar ik had eigenlijk geen tijd om die stappen bij te benen, een uur na de bestelling waren de producten al onderweg en de volgende ochtend lag het al op de mat! De prijs is ook nog eens voordeliger dan de originele cartridges, de printer mokt niet dat er geen merknaam op staat en zo te zien zit er ook nog eens meer inkt in de cartridge dan die van de printerleverancier.

snel

voordelig als complete set

Hele goede service!,

Ik had inkt voor een canonprinter besteld. Bij het installeren bleek dat ik het verkeerde nummer had besteld. Na een belletje met InkOutlet kon ik de verkeerde patronen opsturen en kreeg ik de juiste patronen gratis toegestuurd. op service! Volgende keer is mijn keuze dus snel gemaakt.

keurig verpakt en snelle levering !

Precies de juiste cartridges voor een Prima Prijs !!!

Goede ervaringen

Bestel hier vaker altijd goed en snel geleverd.

uitstekend

product besteld en volgens afspraak geleverd en niet onbelangrijk het product voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering en er wordt heel snel, zelfs in de avond, gereageerd op berichten. Daar hou ik van.