Good

Noah

In Duitsland had ik een groot probleem. Mijn nieuwe auto kon ik niet terug rijden met Duitse kentekens omdat er een nieuwe regel is ontstaan in Duitsland. Je moet namelijk een verzekering afsluiten op de export kentekens op iemand die uit dezelfde regio/provincie komt. En die gaat niemand jou geven tenzij het een vriend of familie lid is. Ik zat op dat moment dicht bij Oostenrijk en wist geen raad. Online heb gezocht naar een oplossing maar vele bedrijven konden alleen via Nederland de exportplaten regelen maar de auto moest wel gezien worden door een keurmeester. Ik zat hierdoor met mijn handen in het haar. Ik kwam uiteindelijk uit op auto https://autovoorexport.nl/. Ze hebben mij zo goed geholpen. Ik heb van die witte export platen ontvangen waardoor ik mee over de hele wereld kan rijden en zo terug naar Nederland kon. Het kost niet zo duur en de service is top. Ik heb een familie de kentekens en papieren laten ophalen en heeft deze gebracht naar mij in Duitsland zodat ik met mijn nieuwe auto terug naar Nederland kon rijden. Zonder autovoorexport.nl was ik radeloos.

Snel en vakkundig geholpen!

Professioneel bedrijf die maar een half woord nodig hebben om precies te weten wat je als klant bedoeld. Via whatsapp binnen 2 minuten zaken gedaan en direct afgewerkt. Waar andere bedrijven moeilijk doen om verlenging van de verzekering van witte export platen, iets wat onze klant nodig had. Daar was dit voor dit bedrijf een kleine moeite. Ook de prijs is netjes. Ben dus zeer tevreden en we zullen vaker zaken doen in de toekomst.

Top service !!!!

Nergens vindt je zo een snelle en goedkope service heel erg bedankt!

Car insurance

I used this service for a temporary insurance and I am very satisfied because they were extremely fast (I asked it Saturday for Sunday) and reliable. I definitely recommend it!

Goede en snelle service

Goede en snelle service voor als je bijvoorbeeld zelf een auto wilt importeren en een kortdurende verzekering nodig hebt. Contact via whatsapp of telefoon is prettig en er wordt snel gereageerd. Aan te bevelen.

Super servis

Super snel geregeld

Top service. Netjes, vriendelijk en snel.

Top service. Netjes, vriendelijk en snel.

Gemakkelijke en snel geregeld, goedkoper dan elders

Netjes geholpen

Snel en netjes geholpen

Niet geldige kenteken wilde leveren

Ik was bijna 2 weken met hem bezig om Een importkenteken voor België te regelen,2 dagen voordat ik wilde betalen zegt deze man dat hij kentekensplaten kan leveren die hetzelfde nummer hebben als Belgische kenteken en hij gaat dat verzekeren. Dit is niet toegestaan in België en niet in Nederland.Doe dit niet want anders krijg je een dikke boete

Top geholpen met verkopers uit Oekraïne. Goede service

Goed bemiddeld met onduidelijkheid over papieren met kopers uit Oekraïne.

Totaal tevreden!

Na een beleefde en vriendelijke Xavier aan de lijn (whatsapp) gehad te hebben, en na overboeken van de premie, was de exportverzekering in minuten klaar en opgestuurd. Ouderwets goed en kan niet beter! Bedankt Xavier en collegas van Nieuwkerk Services!

Ondanks een storing alles netjes en tijdig opgelost.

Ondanks een storing alles netjes en tijdig opgelost door een vakkundige medewerker.

Erg goed en snel contact en in staat om snel te schakelen en te leveren

Goed contact, wordt direct teruggebeld bij even geen gehoor. Goed advies en zeer snel in het leveren van diensten

Super & flexible service

Binnen 5 uurtjes was alles geregeld. Open, eerlijk en beste advies. Zal zeker weer terugkomen!

Binnen halve dag geregeld export papieren Naar Frankrijk en de tijdelijke platen  met WA autoverzekering top service

Super service!

Uitvoer van onze mooie smart roadster occasion was snel en goed geregeld. AUTO voor EXPORT denkt met de klant mee en is zeer professioneel en flexibel. Dit bedrijf is echt een aanrader! Bedankt Xavier en tot de volgende keer.

Top service!

- ze zijn erg behulpzaam - super snel geholpen Zeker een aanrader!

Top service!

Hallo, Ik heb hier mijn Mercedes Benz C63S voor een bpm taxatie laten opmaken! Binnen drie dagen rapport binnen gekregen, getekend en opgestuurd binnen 8 werkdagen had ik mijn Nederlands platen. Volgende keer zien jullie mij weer! Nogmaals top service! Hartstikke fijn!

Mijn ervaring met de expert naar wie ik ben verwezen genaamd Xavier, heeft mij uitstekend geholpen en begeleid in het gehele proces! -Je weet wat je te wachten staan en houdt je ten alle tijden op de hoogte. - Telefonisch ook goed bereikbaar - Komt bij jou persoonlijk aan huis - servicekwaliteit is top, er wordt daadwerkelijk moeite voor je gedaan Resultaat was naar mijn mening beter dan verwacht. Kortom ben dik tevreden en ik raad jullie hem als expertise zeker aan!

Professioneel en snel

Vakkundige expertise en service bij mijn auto export.

Binnen paar minuten was alles geregeld...top service

Top service.

Word altijd goed geholpen in de avond uren!!!!

Top Service en snel geregeld.

Ik beveel het anderen ook aan.

Over Nieuwkerk Services

Informatie voor Auto Import en Auto Export