Snel en betrouwbaarheid

Zoals elke keer snel en uitstekende service raad de mensen om niet verder te zoeken zoals dit vindt je niet dank jullie wel voor alles!

Oplichters!

Niet bereikbaar. Geen verzekeringsbewijs, niets. Weggegooid geld! Niet doen, wegblijven hier.

Perfecte service

Ik vind de service perfect kan niet beter

Snel en goede service

Snel geholpen

super snelle service

Telefoon werd zelfs voor werktijd beantwoord en de export verzekering was binnen 25 minuten geregeld. Top!

Zoals altijd alles super en snel

Prima ,snel en correct

Waanzinnig snel en professioneel

Heel tevreden. Snel en perfect geregeld

Import

Heel slecht had een week gewacht vervolgens nog niks binnen na 10 x gebeld te hebben namen ze eindelijk op kwame. Ze met een smoes dat hij ziek was en het nu zou opsturen mijn bom aangifte terwijl via de app zeggen dat het al verstuurd was. Vervolgens ben ik erachter gekomen dat mijn auto vrijgesteld was en ik niks hoefde te betalen en het zelf via de site van belastingdienst kon doen met mijn digid De belasting had het in 2 minuten binnen en dat zeggen ze er express niet bij dat ik het zelf kon doen terwijl ik al veel autos bij ze heb laten taxeren super slecht voor niks 200 euro betaald deze mensen zijn onvertrouwbaar.

Waardeloze service

Had platen en verzekering besteld. Duidelijk vermeld dat ik de platen kom halen op 1 november om 11.00 uur in Rotterdam. De dag van tevoren diverse malen gebeld...niemand neemt de telefoon...geen antwoord op sms op app. Ik sta daar in de laagjesweg...op de site geen nummer...na lang wachten eindelijk een antwoord...moet naar een ander adres...ik sta voor de deur te wachten, te bellen...niets. ik sms om te zeggen ik wacht 5 minuten....tevergeefs...ik vertrek...wat een malafide organisatie...ik vraag mij af of ze wel een verzekering afsluiten....

snel en accuraat mijn exportverzekering geleverd

snel en accuraat mijn exportverzekering geleverd

Snel efficiënt.

Goed telefonisch contact en advies . Autoverzekering voor 15 dagen vanuit het buitenland naar NL. Top geregeld! Met dank

Aanrader ,goede service

Vanuit spanje een wagen voor 15 dagen verzekeren. Top gewoon

Good

Noah

In Duitsland had ik een groot probleem. Mijn nieuwe auto kon ik niet terug rijden met Duitse kentekens omdat er een nieuwe regel is ontstaan in Duitsland. Je moet namelijk een verzekering afsluiten op de export kentekens op iemand die uit dezelfde regio/provincie komt. En die gaat niemand jou geven tenzij het een vriend of familie lid is. Ik zat op dat moment dicht bij Oostenrijk en wist geen raad. Online heb gezocht naar een oplossing maar vele bedrijven konden alleen via Nederland de exportplaten regelen maar de auto moest wel gezien worden door een keurmeester. Ik zat hierdoor met mijn handen in het haar. Ik kwam uiteindelijk uit op auto https://autovoorexport.nl/. Ze hebben mij zo goed geholpen. Ik heb van die witte export platen ontvangen waardoor ik mee over de hele wereld kan rijden en zo terug naar Nederland kon. Het kost niet zo duur en de service is top. Ik heb een familie de kentekens en papieren laten ophalen en heeft deze gebracht naar mij in Duitsland zodat ik met mijn nieuwe auto terug naar Nederland kon rijden. Zonder autovoorexport.nl was ik radeloos.

Snel en vakkundig geholpen!

Professioneel bedrijf die maar een half woord nodig hebben om precies te weten wat je als klant bedoeld. Via whatsapp binnen 2 minuten zaken gedaan en direct afgewerkt. Waar andere bedrijven moeilijk doen om verlenging van de verzekering van witte export platen, iets wat onze klant nodig had. Daar was dit voor dit bedrijf een kleine moeite. Ook de prijs is netjes. Ben dus zeer tevreden en we zullen vaker zaken doen in de toekomst.

Top service !!!!

Nergens vindt je zo een snelle en goedkope service heel erg bedankt!

Car insurance

I used this service for a temporary insurance and I am very satisfied because they were extremely fast (I asked it Saturday for Sunday) and reliable. I definitely recommend it!

Goede en snelle service

Goede en snelle service voor als je bijvoorbeeld zelf een auto wilt importeren en een kortdurende verzekering nodig hebt. Contact via whatsapp of telefoon is prettig en er wordt snel gereageerd. Aan te bevelen.

Super servis

Super snel geregeld

Top service. Netjes, vriendelijk en snel.

Top service. Netjes, vriendelijk en snel.

Gemakkelijke en snel geregeld, goedkoper dan elders

Netjes geholpen

Snel en netjes geholpen

Niet geldige kenteken wilde leveren

Ik was bijna 2 weken met hem bezig om Een importkenteken voor België te regelen,2 dagen voordat ik wilde betalen zegt deze man dat hij kentekensplaten kan leveren die hetzelfde nummer hebben als Belgische kenteken en hij gaat dat verzekeren. Dit is niet toegestaan in België en niet in Nederland.Doe dit niet want anders krijg je een dikke boete

Top geholpen met verkopers uit Oekraïne. Goede service

Goed bemiddeld met onduidelijkheid over papieren met kopers uit Oekraïne.

Totaal tevreden!

Na een beleefde en vriendelijke Xavier aan de lijn (whatsapp) gehad te hebben, en na overboeken van de premie, was de exportverzekering in minuten klaar en opgestuurd. Ouderwets goed en kan niet beter! Bedankt Xavier en collegas van Nieuwkerk Services!

Over Nieuwkerk Services

Informatie voor Auto Import en Auto Export