Import verzekering aangevraagd. Super snelle service.

Pluspunten

Goed, flexibel en betrouwbaar bedrijf

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles keurig geregeld. Ook de voorlichting was goed. Ben uiterste tevreden met de service.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

2 dagen lang probeerde ik bij het gerenommeerd online-verzekeringskantoor D..s een verzekering voor exportplaten te krijgen. Meer dan 15 telefoongesprekken doorstaan (met keuzemenu, wachtmuziek ...), 10 keer het on-line-formulier ingevuld, maar het lukte niet. Hun link met het betalingssysteem Paypal gaf steeds fouten, maar het was mijn fout of de fout van Paypal, uiteindelijk kreeg ik de mededeling: “We kunnen u niet helpen”. Via google heb ik dan Nieuwkerk Service gevonden, contact opgenomen, onmiddellijk iemand aan de lijn, onmiddellijk kunnen betalen met Paypal (het lag dus niet aan Paypal of aan mijn account). 2 uur later mijn groene kaart in pdf ontvangen. Super Service én nog 10 euro goedkoper. Ik ben een zeer tevreden klant

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer snelle reactie

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Dit bedrijf levert absolute topservice. Zeer snel in de bemiddeling bij het exporteren van uw motorrijtuig of het regelen van exportverzekeringen. Was zeer tevreden over hoe ze mij hebben geholpen met de exportprocedure van mijn auto; ik raad dit bedrijf dan ook sterk aan.

Keep it going like this

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel, zeer snel, en als één vd weinige die direct een oplossing had, veel bieden de importverzekering niet meer aan

Leveren beter werk dan hun website uitstraalt, op internet is vertrouwen belangrijk

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super snelle levertijd aangaande verzekering op basis van chassis nummer

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Eerlijk, snelle afhandeling.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Telefonisch bereikbaar

NVT

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

+Alles liep heel soepel +Vriendelijk +Gunstige BPM berekening

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alle vragen werden direct beantwoord en het hele traject werd goed uitgelegd en bewaakt. Laagste, te betalen BPM bedrag in vergelijking met de concurrentie. Volgende keer weer!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed bereikbaar

geen typefoutjes

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel en prettig contact. Flexibele oplossing voor de tijdelijke verzekering van mijn camper.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Top service, super vriendelijk en vooral meedenkend ! Bedankt jongens !

Nee, doe zo verder !

2 sterren: slechter dan verwacht

Helaas is mijn aangifte niet goedgekeurd bij de BPM aanvraag, dit teruggekoppeld naar Nieuwkerk Services maar er wordt niks mee gedaan, geen restitutie of compensatie. ik was nu 400,- € meer kwijt. Helaas helaas.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel, betrouwbaar, accuraat! Prijsgunstig. Bedankt.

Zou bij afsluiten van meerdere verzekeringen korting willen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle service, meedenken en oplossingen bieden

Eventueel voor mensen zonder I-Deal (zoals mensen in het buitenland): in plaats van automatisch doorklikken naar I-Deal een keuze tussen (A) overboeken, (B) I-Deal, waarbij de verwerkingstijd bij normaal overboeken langer is (etc.). Op invulscherm bij 'ingangsdatum' svp vermelden 'gewenste ingangsdatum verzekering', om verwarring te voorkomen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super snel en netjes geregeld. Dank jullie wel.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super snel en netjes geregeld,

Geen ideeën ervoor

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Answering for my question 24/7 ...including Saturdays and Sundays. Highly recommended!

So far so good!!!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Het bedrijf levert verzekeringen voor praktisch alle type auto en situaties. Daarbij wordt vermeld dat de verzekering direct per email wordt toegestuurd. In mijn geval duurde het ruim 2,5 dag voordat ik de verzekering via email ontving. Ik beveel het bedrijf alleen aan in het geval er geen spoed is. Mogelijk alternatief is https://www.diks.nl/autoverzekering/ maar ik heb daar geen ervaring mee. Na de betaling op zaterdagavond 10 September 2016 via ideal kreeg ik niet direct een verzekering toegestuurd. Direct een email verstuurd naar info@autovoorexport.nl en ook het formulier gebruikt maar via email nooit een reactie gekregen. Maandag een aantal keren gebeld, geen reactie, ook niet op SMS. Op dinsdag eindelijk een SMS ontvangen waarin gevraagd werd of ik de verzekering nog nodig had. Nogmaals gebeld en dit keer had ik iemand aan de lijn die aangaf dat de mobiele telefoon een probleem had en dat die vervangen zou zijn. Aangegeven dat ik de verzekering als nog wilde hebben en die is toen binnen 15 minuten via email gestuurd. Verzekering is aangemaakt door www.ingosur.nl.

Standaard bevestiging van bestelling via email met de ingevoerde gegevens, (ook als de polis niet direct per mail gestuurd kan worden) Tijdig leveren zoals aangegeven op de website: "Na ontvangst van uw betaling verzenden wij direct uw verzekering per mail" anders vermelden dat de verzekering in een aantal gevallen niet toegestuurd kan worden. Evt vermelden op de website dat de polis alleen op werkdagen en tijden kan worden gestuurd (via email).

Over Nieuwkerk Services