Oplichters

Op 16 december een exportverzekering aangevraagd. Polis en groene kaart zouden op de datum van ingang (23 december) per email worden opgestuurd. Na het betalen van 99 euro niks meer gehoord. Voor de zekerheid op 22 december gebeld om vragen of het allemaal in orde zou komen. Er werd mij bevestigd dat de stukken per ingangsdatum verzekering worden verstuurd. Op 23 december auto afgemeld bij de RDW en dus niet meer verzekerd. 20 keer gebeld en gemaild maar krijg geen reactie. Uiteindelijk via een andere maatschappij toch nog verzekerd, Groene kaart en polis waren binnen een kwartier geregeld. Helaas ben ik deze 99 euro kwijt. Maar als je een exportverzekering wilt afsluiten doe dat dan NIET bij deze lui. Je bent gegarandeerd je geld kwijt en bent niet verzekerd. Oplichters zijn het.

Rip off!

Awful customer service! I bought 2 weeks insurance for car export. Insurance was supposed to be valid and delivered by email from 00:00 December 12th. At 11:00 a.m. there were no email yet and their phone didn't answer. I had to buy urgently insurance from another company because I needed to drive. I asked for at least partial refund because they failed to deliver service on time. They refused. First they were inventing childish excuses "our computer crashed, we need to restart the system" (did their phone crashed simultaneously as well?) and later they just stopped answering emails. Very rude and unprofessional.

Altijd keurig netjes verzorgd

Div export verzekeringen laten maken en altijd keurig in orde

Perfetti, velocissimi e molto affidabili

Ottimo sulle targhe di prova!

• Ci consiglieresti? Si

Gewoon goed en snel geregeld

Gewoon goed en snel geregeld

Snel, kort, krachtig, eerlijk

Prima ervaring. Moest snel kenteken laten regelen. Alles was snel geregeld. Ook voor een prima prijs.

Snelle service, goed geregeld!

Op de ochtend van export naar Italië gebeld met Auto voor EXPORT. Heel snel kunnen schakelen en top geregeld. Daardoor snelheid kunnen behouden in de verkoop en uitvoering. Betrouwbaar en goede service!

top

top service

Alles werkt prima Help geweldig

Gewoon super goed

Simpel, makelijk, snel geregeld

Snel en betrouwbaarheid

Zoals elke keer snel en uitstekende service raad de mensen om niet verder te zoeken zoals dit vindt je niet dank jullie wel voor alles!

Oplichters!

Niet bereikbaar. Geen verzekeringsbewijs, niets. Weggegooid geld! Niet doen, wegblijven hier.

Perfecte service

Ik vind de service perfect kan niet beter

Snel en goede service

Snel geholpen

super snelle service

Telefoon werd zelfs voor werktijd beantwoord en de export verzekering was binnen 25 minuten geregeld. Top!

Zoals altijd alles super en snel

Prima ,snel en correct

Waanzinnig snel en professioneel

Heel tevreden. Snel en perfect geregeld

Import

Heel slecht had een week gewacht vervolgens nog niks binnen na 10 x gebeld te hebben namen ze eindelijk op kwame. Ze met een smoes dat hij ziek was en het nu zou opsturen mijn bom aangifte terwijl via de app zeggen dat het al verstuurd was. Vervolgens ben ik erachter gekomen dat mijn auto vrijgesteld was en ik niks hoefde te betalen en het zelf via de site van belastingdienst kon doen met mijn digid De belasting had het in 2 minuten binnen en dat zeggen ze er express niet bij dat ik het zelf kon doen terwijl ik al veel autos bij ze heb laten taxeren super slecht voor niks 200 euro betaald deze mensen zijn onvertrouwbaar.

Waardeloze service

Had platen en verzekering besteld. Duidelijk vermeld dat ik de platen kom halen op 1 november om 11.00 uur in Rotterdam. De dag van tevoren diverse malen gebeld...niemand neemt de telefoon...geen antwoord op sms op app. Ik sta daar in de laagjesweg...op de site geen nummer...na lang wachten eindelijk een antwoord...moet naar een ander adres...ik sta voor de deur te wachten, te bellen...niets. ik sms om te zeggen ik wacht 5 minuten....tevergeefs...ik vertrek...wat een malafide organisatie...ik vraag mij af of ze wel een verzekering afsluiten....

snel en accuraat mijn exportverzekering geleverd

snel en accuraat mijn exportverzekering geleverd

Snel efficiënt.

Goed telefonisch contact en advies . Autoverzekering voor 15 dagen vanuit het buitenland naar NL. Top geregeld! Met dank

Aanrader ,goede service

Vanuit spanje een wagen voor 15 dagen verzekeren. Top gewoon

Good

Noah

In Duitsland had ik een groot probleem. Mijn nieuwe auto kon ik niet terug rijden met Duitse kentekens omdat er een nieuwe regel is ontstaan in Duitsland. Je moet namelijk een verzekering afsluiten op de export kentekens op iemand die uit dezelfde regio/provincie komt. En die gaat niemand jou geven tenzij het een vriend of familie lid is. Ik zat op dat moment dicht bij Oostenrijk en wist geen raad. Online heb gezocht naar een oplossing maar vele bedrijven konden alleen via Nederland de exportplaten regelen maar de auto moest wel gezien worden door een keurmeester. Ik zat hierdoor met mijn handen in het haar. Ik kwam uiteindelijk uit op auto https://autovoorexport.nl/. Ze hebben mij zo goed geholpen. Ik heb van die witte export platen ontvangen waardoor ik mee over de hele wereld kan rijden en zo terug naar Nederland kon. Het kost niet zo duur en de service is top. Ik heb een familie de kentekens en papieren laten ophalen en heeft deze gebracht naar mij in Duitsland zodat ik met mijn nieuwe auto terug naar Nederland kon rijden. Zonder autovoorexport.nl was ik radeloos.

Snel en vakkundig geholpen!

Professioneel bedrijf die maar een half woord nodig hebben om precies te weten wat je als klant bedoeld. Via whatsapp binnen 2 minuten zaken gedaan en direct afgewerkt. Waar andere bedrijven moeilijk doen om verlenging van de verzekering van witte export platen, iets wat onze klant nodig had. Daar was dit voor dit bedrijf een kleine moeite. Ook de prijs is netjes. Ben dus zeer tevreden en we zullen vaker zaken doen in de toekomst.

Over Nieuwkerk Services

Informatie voor Auto Import en Auto Export