Pluspunten

Answering for my question 24/7 ...including Saturdays and Sundays. Highly recommended!

So far so good!!!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Het bedrijf levert verzekeringen voor praktisch alle type auto en situaties. Daarbij wordt vermeld dat de verzekering direct per email wordt toegestuurd. In mijn geval duurde het ruim 2,5 dag voordat ik de verzekering via email ontving. Ik beveel het bedrijf alleen aan in het geval er geen spoed is. Mogelijk alternatief is https://www.diks.nl/autoverzekering/ maar ik heb daar geen ervaring mee. Na de betaling op zaterdagavond 10 September 2016 via ideal kreeg ik niet direct een verzekering toegestuurd. Direct een email verstuurd naar info@autovoorexport.nl en ook het formulier gebruikt maar via email nooit een reactie gekregen. Maandag een aantal keren gebeld, geen reactie, ook niet op SMS. Op dinsdag eindelijk een SMS ontvangen waarin gevraagd werd of ik de verzekering nog nodig had. Nogmaals gebeld en dit keer had ik iemand aan de lijn die aangaf dat de mobiele telefoon een probleem had en dat die vervangen zou zijn. Aangegeven dat ik de verzekering als nog wilde hebben en die is toen binnen 15 minuten via email gestuurd. Verzekering is aangemaakt door www.ingosur.nl.

Standaard bevestiging van bestelling via email met de ingevoerde gegevens, (ook als de polis niet direct per mail gestuurd kan worden) Tijdig leveren zoals aangegeven op de website: "Na ontvangst van uw betaling verzenden wij direct uw verzekering per mail" anders vermelden dat de verzekering in een aantal gevallen niet toegestuurd kan worden. Evt vermelden op de website dat de polis alleen op werkdagen en tijden kan worden gestuurd (via email).

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Uitstekende en snelle service via email Toen de import wat tegen ook prima meegedacht.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ongetwijfeld de snelste service in verzekeringsland en ook nog eens €140 goedkoper voor dezelfde verzekering dan via Achmea tussenpersoon ! Chapeau!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

fast and the best price from nederland

Pluspunten

snel, duidelijk, eerlijk

geen idee

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Nog nooit zo'n snelle service gehad. Premie was ook nog eens € 100 minder dan via Achmea voor een tijdelijke verzekering van onze dubbel dekker bus. 2 vergissingen aan onze kant: no problemo: meteen gecorrigeerd. SUPER ! Hoop snel onze volgende bus te kopen en dan ben ik weer terug bij Nieuwkerk Service. Crunchy's Waffles PTY LTD, Brisbane Australië

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

ze bieden iets aan wat in Belgie niet te verkrijgen is/was

Er werd mij beloofd dat ik voor een bepaalde datum EN een verzekeringpapier en een tijdelijke nummerplaat zou toegestuurd krijgen per post. Het enige wat ik heb gekregen is een mailtje met als attachment het verzekerings papier dat ik maar zelf moest uitprinten op groen papier, de nummerplaat heb ik nooit gezien. Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vrede leven.....

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

man een man, woord een woord een prima gast!

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Good comunication, quick response, reliable.

Suggestions

Lower price offers for less insured days.

• Price
  • Speed/Delivery period