Top service !!!!

Nergens vindt je zo een snelle en goedkope service heel erg bedankt!

Car insurance

I used this service for a temporary insurance and I am very satisfied because they were extremely fast (I asked it Saturday for Sunday) and reliable. I definitely recommend it!

Goede en snelle service

Goede en snelle service voor als je bijvoorbeeld zelf een auto wilt importeren en een kortdurende verzekering nodig hebt. Contact via whatsapp of telefoon is prettig en er wordt snel gereageerd. Aan te bevelen.

Super servis

Super snel geregeld

Top service. Netjes, vriendelijk en snel.

Top service. Netjes, vriendelijk en snel.

Gemakkelijke en snel geregeld, goedkoper dan elders

Netjes geholpen

Snel en netjes geholpen

Niet geldige kenteken wilde leveren

Ik was bijna 2 weken met hem bezig om Een importkenteken voor België te regelen,2 dagen voordat ik wilde betalen zegt deze man dat hij kentekensplaten kan leveren die hetzelfde nummer hebben als Belgische kenteken en hij gaat dat verzekeren. Dit is niet toegestaan in België en niet in Nederland.Doe dit niet want anders krijg je een dikke boete

Top geholpen met verkopers uit Oekraïne. Goede service

Goed bemiddeld met onduidelijkheid over papieren met kopers uit Oekraïne.

Totaal tevreden!

Na een beleefde en vriendelijke Xavier aan de lijn (whatsapp) gehad te hebben, en na overboeken van de premie, was de exportverzekering in minuten klaar en opgestuurd. Ouderwets goed en kan niet beter! Bedankt Xavier en collegas van Nieuwkerk Services!

Ondanks een storing alles netjes en tijdig opgelost.

Ondanks een storing alles netjes en tijdig opgelost door een vakkundige medewerker.

Erg goed en snel contact en in staat om snel te schakelen en te leveren

Goed contact, wordt direct teruggebeld bij even geen gehoor. Goed advies en zeer snel in het leveren van diensten

Super & flexible service

Binnen 5 uurtjes was alles geregeld. Open, eerlijk en beste advies. Zal zeker weer terugkomen!

Binnen halve dag geregeld export papieren Naar Frankrijk en de tijdelijke platen  met WA autoverzekering top service

Super service!

Uitvoer van onze mooie smart roadster occasion was snel en goed geregeld. AUTO voor EXPORT denkt met de klant mee en is zeer professioneel en flexibel. Dit bedrijf is echt een aanrader! Bedankt Xavier en tot de volgende keer.

Top service!

- ze zijn erg behulpzaam - super snel geholpen Zeker een aanrader!

Top service!

Hallo, Ik heb hier mijn Mercedes Benz C63S voor een bpm taxatie laten opmaken! Binnen drie dagen rapport binnen gekregen, getekend en opgestuurd binnen 8 werkdagen had ik mijn Nederlands platen. Volgende keer zien jullie mij weer! Nogmaals top service! Hartstikke fijn!

Mijn ervaring met de expert naar wie ik ben verwezen genaamd Xavier, heeft mij uitstekend geholpen en begeleid in het gehele proces! -Je weet wat je te wachten staan en houdt je ten alle tijden op de hoogte. - Telefonisch ook goed bereikbaar - Komt bij jou persoonlijk aan huis - servicekwaliteit is top, er wordt daadwerkelijk moeite voor je gedaan Resultaat was naar mijn mening beter dan verwacht. Kortom ben dik tevreden en ik raad jullie hem als expertise zeker aan!

Professioneel en snel

Vakkundige expertise en service bij mijn auto export.

Binnen paar minuten was alles geregeld...top service

Top service.

Word altijd goed geholpen in de avond uren!!!!

Top Service en snel geregeld.

Ik beveel het anderen ook aan.

Wederom heeft Xavier een goede service verleent

Dit was de tweede keer dat ik gebruik heb gemaakt van Xavier´s diensten voor de import van mijn auto. Een zeer goede service voor het verschaffen van de verzekering en de BPM perikelen. Ik ben erg tevreden over Xavier´s inzet..!!

Snel

Ik had even wat stress dat mijn aanvraag niet aangekomen was aangezien ik geen bevestiging van bestelling had ontvangen. Maar de reactie en hulp op What’sapp was erg snel en goed. En de dag day ik mijn verzekering nodig had, heb ik hem ook gekregen.

Een en al top service

Heel goed en vakkundig geholpen echt een aanrader voor iedereen. Bedankt voor het meedenken.

Over Nieuwkerk Services

Informatie voor Auto Import en Auto Export