De best!!!

Geweldige services Snel en betrouwbaar!!!

Alles naar behoren en zoals het hoort

Top ervaring

Export verzekering en kenteken besteld snel geregeld en op tijd thuis aanraden top service

Snelle top service

Xavier was super behulpzaam en de verzekering was binnen enkele tellen geregeld. Echt top!

goed product

hele goede service snelle communicatie

Ik ben heel tevreden.Heel erg bedankt voor je hulp.

Eerlijk handelen. Met Een grote inspanning om te helpen. Hartelijk dank.

PERFECTE SERVICE!!

Top service, super snel. Correct en duidelijk. Deze personen weten waar ze het over hebben en denken altijd mee wat de beste oplossing is! Een echte aanrader!!

Geweldige service!

Directe reactie op mijn aanvraag, verwerking ook direct geregeld

Zeer snel geregeld en, vriendelijke personeel.

Top gedaan.

Snel en betrouwbaar!

Xavier houdt zich aan zijn woord en is snel en efficient! Prima service

Zeer goede lage prijs

Snelle afhandeling Zeer lage taxatie Zeer snel en vakkundig

Goede ervaring

Auto afmelden bij RDW correct geregeld conform afspraak. Zeker een aanrader.

Geweldige service !!!

Snel en deskundig en vriendelijke service

Goede en snelle afhandeling

Ik had een verlenging van de verzekering voor mijn export auto nodig. Dit werd heel snel voor mij geregeld. Alles verliep Naar wens. Bedankt!

Top service.

Snel geregeld

Snel reagerend, professioneel

Wanneer ik bel wordt er direct adequaat op gereageerd en wordt mijn probleem opgelost!

Auto voor EXPORT weet zijn diensten te leveren op top tijd!

Beste, Aan alle mensen die vragen hebben over export van hun wagen vanuit Nederland, of aan alle mensen die opzoek zijn naar een snelle en correcte afhandeling, ik kan jullie alleen maar garanderen dat Auto voor Export de juiste keuze is. Op 10/12/20 rond 9u ‘s morgens belde ik jullie (Auto voor Export) op met de vraag of ik langs kon komen met mijn 2dehands wagen die ik net in Nederland had gekocht voor import in België. Jullie antwoord was JA. 2 uur later kwam ik bij jullie aan, overhandigde alle papieren en vroeg ik naar een schroevendraaier (aangezien ik het zelf niet bij me had) om mijn kentekenplaat af te halen? Ook hierop kreeg ik een JA en de nodige hulp. Halfuurtje later had ik alle papieren, de nodige verzekering EN ik kon gewoonweg de overschrijving doen via de app. Ook dit lukt vlekkeloos. Kortom, ik ben zeer goed geholpen geweest en dit alles binnen de kortste tijd. Waarvoor mijn dank aan de team van Auto voor Export!

Alles wordt snel en top geregeld!

Maak al jaren tot grote tevredenheid gebruik van jullie diensten! Top!

Geweldige topservice!

Autotaxatie rapport was optijd en goed klaar!

top

binnen 10 min groene kaart in de mail!

Correct bedrijf, snelle reactie, snelle service

Zocht een verzekering voor een transitokenteken. Snel geholpen, snel geregeld. Ook telefonisch erg goed bereikbaar.

Goeie service en vriendelijk personeel

Fijn en snel geholpen

Fijn en snel geholpen

always fast and easy! 100% recommend!

Over Nieuwkerk Services

Informatie voor Auto Import en Auto Export