Super service en heel klantvriendelijk.

Ze helpen je super goed en zijn heel vriendelijk. Ook heel blij met het bestelde cadeau.

Meer dan blij

Super blij met de producten. Bedankt voor de goede service en het meedenken

Supertevreden!!

Super geholpen door Wendy!! Denkt fijn mee en heerlijk in de communicatie!! Ik kijk uit naar een volgende samenwerking!!

Geweldige service

Aardige mensen die je goed helpen bii het uitzoeken van de juiste producten!

Snelle levering en fijn klantcontact

Wij zijn heel blij met onze bestelling, snel geleverd en ziet er goed uit!

Snelle info, goeie hulp en heel flexibel

Heel goed contact gehad met Wendy tijdens het plaatsen van de order. Ze reageert snel en is volledig in haar info. We hebben samen verschillende mogelijkheden onderzocht, heel prettig! Product was goed en kwaliteit zoals verwacht!

Beste Annelie, wat een mooie review, dank je wel hiervoor. Veel plezier met de tassen en tot de volgende keer! Groetjes Wendy

Er is goed meegedacht met het ontwerpen.

Het gekozen item was niet beschikbaar, maar kreeg een goed alternatief aangeboden. Het uiteindelijke product was perfect.

Superblij!

Klantenservice is top! Ik ben altijd op zoek naar iets speciaals. Daar ben ik snel en goed geholpen. Dik tevreden na ontvangst product.

goede service top kwaliteit

ondanks dat ik nog niet precies wist wat en hoe ik mijn relatiegeschenken eruit wilde laten zien heb ik dankzij de service van Relatiegeschenken.nl twee top producten mogen ontvangen die door de ontvangers enthousiast zijn ontvangen

Wat goed om te horen! volgende keer helpen we graag weer, mail of bel ons maar dan staan we weer klaar. groetjes Wendy

Vaker besteld

Prima contact en advies, en levering conform afspraken

Geweldige service, snelle levering

Met spoed had ik 100 stuks bedrukte waterflessen nodig, en dankzij de goede ondersteuning van Ilona is het gelukt en binnen enkele dagen en keurig op tijd geleverd.

Uitstekende kwaliteit en hele fijne service

We hebben meerdere producten bij Relatiegeschenken.nl besteld, die allemaal even mooi en zorgvuldig vormgegeven waren. Ook de service was vriendelijk, zorgvuldig en accuraat. Niets dan lof.

Hoi Tessa, Het was leuk om met je samen te werken om tot deze leuke items te komen. veel plezier ervan en hopelijk tot snel. groetjes Wendy

Hele makkelijke website en hele snelle levering.

Zoals altijd als ik iets bestel krijg ik heel snel een proefdruk en de levertijd is heel snel. Ook de kwaliteit van de producten zijn goed.

Hi Pauline, heel graag gedaan weer. hopelijk zijn ze blij met de zaklampjes. tot de volgende keer weer. groetjes Wendy

goede snelle service

goede ervaring met relatiegeschenken.nl Je wordt goed en snel geholpen

Hi Claudia, dank je wel, we helpen iedereen graag! Hopelijk smaakt de koffie extra lekker uit jullie eigen beker :) Groetjes Wendy

Zo kan het dus ook!

Vanaf het eerste contact tot aan het ontvangen van de bestelde zaken liep het gesmeerd! Netjes contact, snelle reactie, meedenken...kortom zo kan het dus ook als je zakelijk iets voor je medewerkers wil doen.

Beste Arie, Heel erg bedankt voor deze mooie review! erg leuk om te lezen. veel plezier met uitdelen. groetjes Wendy

Goed geholpen als alles goed gaat met koerier snelle levering

Dank je wel Rolanda, we zullen er met de order van de pennen ook weer even extra op letten. Helaas hebben wij er geen invloed op wat de vervoerders doen. heel vervelend is het wel. Gelukkig hebben we snel nieuwe kunnen bedrukken en leveren. veel plezier met uitdelen. Groetjes Wendy

Steeds vriendelijk en behulpzaam, goede opvolging

Zeer klantvriendelijk!

Fijne samenwerking

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Ook dit keer weer erg tevreden. Goed meegedacht door de medewerker en keurig op tijd geleverd. Altijd prima bereikbaar en een snelle reactie op vragen per mail. Prime service en de artikelen zijn van goede kwaliteit.

Hoi Christine, dank je wel - het is ook een super leuk setje geworden. Had de foto ook even doorgestuurd naar mijn collega's, lekker vrolijk zo! Hopelijk tot de volgende keer weer. Groetjes Wendy

Prima geregeld

Eerste opdracht gegeven en naar tevredenheid uit gevoerd Ben startende ondernemer

Beste Tonnie, dank je wel voor je reactie, daar zijn wel heel erg blij mee. Heel veel succes met je onderneming! Groetjes van het hele Team van Relatiegeschenken.nl

Gezellige pen!

Een leuke gezellige pen, het logo leek via de mail groter maar is toch klein op de pen, maar volgende keer beter..

Beste Jos, bedankt voor uw reactie. Deze pennen kunnen inderdaad 7 mm hoog bedrukt worden, als het goed is heeft u de bedrukking ook op die maat ontvangen? Groetjes Wendy

Helemaal prima, goed en snel geleverd

We bestelden last minute maar dat kwam helemaal goed.

Beste Willem, Bedankt voor de mooie reactie, veel schrijfplezier. Groetjes Wendy

Beste Jan, bedankt voor deze mooie review. Veel schrijfplezier! Met vriendelijke groet. Wendy

Snelle levering en goede klantenservice

Origineel gewenste kleur ontwerp was niet meer beschikbaar, maar door de vriendelijke klantenservice werd behulpzaam meegedacht over andere mogelijkheden.

Goedemorgen Sjors, Heel graag gedaan en dank je wel voor je mooie review, daar zijn we altijd heel erg blij mee. fijne dag, groetjes Wendy

Hele goede service. Heel behulpzaam, hele snelle reacties, rondom top!

Hoi Roos, Dank je wel voor je mooie review! Ik heb je graag geholpen met deze aanvraag, na wat over en weer mailen zijn we tot een heel mooi eindresultaat gekomen. Ik wens je er ontzettend veel plezier van, graag tot de volgende keer 😊 Groetjes Rebecca – Team RG

Betrouwbaar

Snelle service. Duidelijk in wat wel en niet kan. Realistisch. Overleggen is mogelijk. Hierdoor betrouwbaar.

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.