Helemaal top!

Snelle opvolging en levering met een goede follow up van Wendy. Erg blij mee!

wendy is een topper

korte lijntjes. en service is top. bij Wendy vd Ree

Zeer tevreden !!

Super goed advies gehad wat leidde tot een prachtig eindresultaat!!

super

heel fijn, goede service. geloof tot 6x aan toe de tekst veranderd en dat mocht, super en zo fijn.

Geweldige service en verrassend snelle levering

Er werd goed meegedacht en gezocht naar een oplossing voor snelle levering. Duidelijke communicatie en snelle reacties.

Uitstekende service!

Snelle levering en prima product.

Goed verzorgd en prettig contact met de accountmanager

Voor ons bedrijf relatiegeschenken besteld, waar men ook echt iets aan heeft en die zij nu ook gebruiken. Zo is ons logo telkens weer zichtbaar en is ons bedrijf 'on top of mind'. Het contact met de accountmanager verliep ook heel prettig. Na de digitale proefdruk wilde wij het logo toch op een andere plek zien, de accountmanager dacht hierin ook goed mee. Alles goed verzorgd ontvangen.

Snelle en goede afhandeling

Flexibel en goed bestelling opgepakt en snel geleverd

Erg tevreden

Perfecte online service, mooi product.

Aanvraag goed behandeld, duidelijkheid over levertijd gegeven, proefexemplaar ontvangen, mooi dat dat kan, stelt vooraf gerust. Levering op tijd. Vriendelijke, no-nonsense contact via mail.

Goed contact zowel mail als telefonisch....goede service en snel geleverd

Veel geduld onlangs dat ik elke keer wisselde van bestelling bleeft iedereen erg vriendelijk en hielp mij top totdat ik tevreden was. Ook het meedenken en en de afterservice was erg fijn

super snelle en goede service

Voor ons bedrijf moest ik mokken bestellen. Telefonisch contact gehad en uitleg gegeven over wat de bedoeling was. Zeer fijn geholpen en de bestelling was 2 dagen later reeds binnen.

Vriendelijk, snel, goed product

Snel reactie, duidelijke uitleg, prima medewerkster. Door haar snelle dienstverlening kregen we onze producten optijd

Wat een goede service!

De service, klantencontact, opvolging en afgewerkt product waren top!

Prima & swift geholpen, prima product

Prima & swift geholpen, prima product

Goede service, ontvangers tevreden

Degelijke producten die in de smaak vielen bij de ontvangers. Nog niet kunnen testen in een echte storm maar ze ogen alsof ze het aankunnen. Wel wat stroef met inklappen.

Super communicatie en zeer behulpzaam

Na het doen van de offerte ben ik op een prettige geholpen met de verdere bestelling. Na communicatie hierover is de bestelling gedaan, die vlot is geleverd. Alles was voor het bestuur van de vereniging super. Wij zijn byzonder tevreden!

Helemaal perfect!!

Snelle service, duidelijke communicatie, snelle levering en een prima product.

Prima afhandeling, snel en adequaat.

Geweldige service

Geweldige service, duidelijk en professioneel.

Professioneel en snel!

Wendy heeft mij erg goed geholpen met het bedrukken van kaarthouders met ons logo. Ik werd heel snel geholpen en de kaarthouders zien er prachtig uit! Kon niet beter.

Hele goede service!

Recentelijk hebben wij een bestelling geplaatst, met het verzoek dit voor een bepaalde datum aan te leveren ivm sinterklaas. Servicedesk heeft ons goed geholpen met dit, de bestelling kwam zelfs 4 dagen eerder dan gepland. Telefonisch goed contact en alle beloftes nagekomen, ook terugbellen en mailen.

OK service

Eindresultaat is goed Flexibele opstelling van de medewerker Duidelijke communicatie over een uiterlijke besteldatum was prettig geweest

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kunt jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.