Mooi product en snelle service

Wij hebben laatst de muismatten met ons bedrijflogo bij Relatiegeschenken besteld. Eerst verschillende opties qua kwaliteit en duurzaamheid doorgenomen met de manager. Na goedkeuring van het model, kleuen en opzet werd de bestelling snel afgehandeld en geleverd. Mooie duurzame muismatten, collega's zijn echt blij mee!

Echte toppertjes!

Goed bereikbaar en hielpen mij om toch goede producten te vinden voor mij. Zelfs meerdere samples opgestuurd! Echte toppertjes<3

De bedrukking is prachtig geworden en helemaal zoals ik had verwacht doordat ik van te voren digitale voorbeelden kreeg waaruit ik kon kiezen. Ook erg fijn dat er mee wordt gedacht en dat ze duidelijk communiceren. Zo is het bijna onmogelijk om teleurgesteld te worden. De levering was ook snel en achteraf werd nog gevraagd of ik alles in goede orde en naar wens heb ontvangen. Ze zijn erg klantvriendelijk. Ik vind het een top bedrijf waar menig ander bedrijf van kan leren!

Goede, snelle service!

Goede begeleiding van de bestelling, bij vragen werd ik gelijk geholpen , alles is overzichtig en duidelijk, bestelling is snel geleverd en producten zien er goed uit. Wij zijn er blij mee! Reclame en Design

Zeer goede klantenservice (Kayleigh!!) en snelle levering.

Inmiddels met dank aan Kayleigh al meerdere malen heel snel kunnen schakelen en op korte termijn de gewenste producten geleverd kunnen krijgen. Zeer tevreden.

Uitstekend en meedenkend

Ik vond het super prettig dat er werd meegedacht over de bedrukking. Er werd niet direct een antwoord "nee" gegeven maar gedacht over een alternatieve wijze van bedrukken. Keurig product met nette, zoals ik het wilde, afwerking.

prima afhandeling, mooie pen

snelle afhandeling van mijn bestelling, snelle communicatie en prima product

Heel goed geholpen

Hele fijne communicatie met de medewerker. Doordat ze doorvroegen kwamen we wel tot de conclusie dat het product wat wij gekozen hadden niet goed was voor wat we er mee willen. Ze hebben mij een ander artikel aangeboden door simpelweg te luisteren en dit is vele male beter. Ik kom zeker nog een keer terug!

super

ik kan niet anders zeggen dat het super goed en snel verlopen is.

Zeer prettig geholpen!

Bestellen ging zeer makkelijk, communicatie erg soepel. Bij bezorgen ging er even iets mis: maar binnen de kortste keren was er contact en het euvel verholpen!

Samen werd er naar een oplossing gezocht.

Het geleverde product was exact wat ik ervan had verwacht.

Goed! Snel, correct en plezierig..

Voor een klant was ik -met spoed- op zoek naar bedrukte strandballen in een kleine oplage. De chatbot bleek gewoon een mens van vlees en bloed en de backoffice (Kayleigh) wist van wanten. Ondanks de zeer korte deadline wisten de mensen bij Relatiegeschenken.nl mij niet alleen gerust te stellen dat het allemaal wel ging lukken (per Express), maar het eindresultaat was ook gewoon prima. Hartelijk dank voor de hulp en graag tot een volgende gelegenheid! Paul, Taste & Tintle Handelshuis B.V. | Amsterdam

Order heeft niet plaats kunnen vinden

Ik had een order geplaatst. Werd netjes binnen de beloofde 2 uur gebeld. Zeer snel een voorbeeld ontvangen. Nog wat heen en weer gemaild over hoe het uiteindelijk moest gaan worden. Ik moest alleen nog voor 13:00 uur bevestigen. Geen probleem. Ook dat was mij gelukt. Dus binnen een halve dag was alles rond. Althans dat dacht ik…… Krijg ik 4 dagen voor dat ik de levering had moeten verwachten dat mijn bevestiging in de spam box is beland. En dus nooit is doorgezet. En ze dus ook niet meer voor de gestelde datum konden leveren. Spoedbestelling kon er ook niet van gemaakt worden omdat alles naar Polen moest. Dit is echt een hele kwalijke zaak en van persoonlijke aandacht was dus ik weinig meer over, omdat dit 1,5 week later pas ontdekt werd. Het lijkt mij dat als je zegt persoonlijke aandacht te geven, dat je als medewerker ook na moet gaan van hè dat is raar waar blijft die bevestiging. Maar nee de hele order word gewoon compleet vergeten. Echt zeer slecht en teleurstellend

Beste Karin, Nogmaals sorry! Dit is inderdaad een kwalijke zaak. Zoals al per telefoon, mail en app aangegeven spijt het me echt heel erg. Dit is niet de normale gang van zaken en we vinden dit echt heel vervelend dat we daar zo laat achter zijn gekomen. We hebben alles op alles gezet om nog iets voor je (en uiteraard voor de kinderen) te regelen. Uiteindelijk kon het ook nog doorgang vinden zoals gister ook aangegeven, na veel overleg met de drukker konden we dit regelen voor je. Jullie hebben de order uiteindelijk gecanceld bij ons, dit begrijp ik, snap dat het vertrouwen voor nu wel weg was. Nogmaals sorry, echt! Mvg Wendy

Heel gaaf afscheidscadeau

Als afscheidscadeau voor groep 8 hebben we de musical film op de USB sticks gezet. We hebben ons eigen logo erop gezet. Heel gaaf geworden!

Persoonlijk, snel en vriendelijk

Tegenwoordig maak je weinig mee dat bedrijven je persoonlijk helpen en ook nog eens snel. Ik vond dat erg prettig als mijn eerste ervaring met relatiegeschenken.nl Ga zo door! De aanpak die jullie hanteren waarderen klanten zeker!

Meedenkend en adequaat!

Last minute waren we op zoek naar een vakantiepakket/ tas voor onze collega's (250). We dachten een mooie pakket te hebben samengesteld, maar al snel kwamen we erachter dat de levertijden langer waren dan verwacht. Wendy en haar collega's hebben het mede mogelijk gemaakt dat we iedereen (op de gewenste data) met een gevulde tas de deur uit konden laten gaan! We hebben het meedenken als zeer prettig ervaren, zo ontvingen we alternatieven per mail als een van de artikelen niet voorradig was of niet tijdig kon worden bedrukt. De leverancier van de tas werd gebeld of het spoed order kon worden, en zelfs op haar vrije middag werd er in de gaten gehouden of de leverancier daar akkoord op gaf. Een aanrader!

Beertjes met hoodie opdruk groot succes

Van idee tot levering, alles ging prima. Prettige communicatie, duidelijk over kosten en mogelijkheden. De beertjes die aan de geslaagden werden meegeven waren een succes. Ons netwerk met oud-leerlingen heeft zo een prima boost gekregen.

Goed, vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar

De vriendelijkheid en service verraste mij.

Snelle reacties op vragen en goede voorlichting!

Helemaal top

snel, kwalitatief super, goed meegedacht!

Komen hun afspraken na

Ik vond het wel raar dat je eerst moet betalen alvorens tot levering over te gaan. Binnen een groot bedrijf is dat vaak moeilijk aangezien alle leveringen met facturen achteraf gaan.

Prettige samenwerking

Het artikel dat we graag wilden bestellen was niet op voorraad in de juiste kleur. Het kon wel geleverd worden maar dan buiten de door ons gewenste termijn. We hebben daarom meen andere kleur besteld en het artikel stelde niet teleur. Prima product, snelle levering.

We kregen een top product en super service

Ik kreeg veel hulp, en een mooi product! Helemaal blij!

Snelle reactie en super meedenkend!

Na een mailtje kregen we direct antwoord. ze hebben heel goed meegedacht en uiteindelijk zijn er mooie dingen voor ons gemaakt. heel tevreden en zeker aan te bevelen!

Supergoede en snelle service en denken mee met de klant!

Een snelle reactie op de offerte aanvraag waarna een zeer prettig mailcontact volgde. En ook nadat de geschenken geleverd waren nog even de navraag of alles naar wens was. Heel erg prettig als er zo met je als klant wordt omgegaan!

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.