Uitstekend!!

Ik had met Ilona contact gehad, De ervaringen zijn super en correct. Zei deed haar werk zoals ik verwacht. Geen slecht woord over te zeggen.

UITSTEKEND

Goed advies, fijne samenwerking en snelle levering en goede kwaliteit leveren. In één woord: zeer tevreden

Snelle en vriendelijke afhandeling

Ben vriendelijk en snel geholpen. De bestelde artikelen inclusief bedrukking zag er goed uit.

Uitstekende service, ruimte, tijd en aandacht voor alle vragen en wensen, zeer snelle levering en kwaliteit geleverde items overtreft mijn verwachtingen Ben super tevreden U heeft er een vaste klant bij Met vriendelijke groet Cees Raven

Responsief

Goed advies, afspraken nagekomen en mooi product.

Snelle communicatie en goede kwaliteit geleverd

Voor de relaties die ons bedrijf komen bezoeken hebben we een gepersonaliseerd cadeau via Relatiegeschenken besteld. De communicatie verliep uitstekend en soepel. Ze hebben het mogelijk gemaakt dat de producten op tijd binnenkwamen en tot onze verrassing zelfs nog wat eerder! De producten zijn van zeer goede kwaliteit en netjes per stuk verpakt. Het motto van Relatiegeschenken: 'Iedereen een verrassing!' is dus zeker waar! Kortom: een zeer tevreden klant (en tevreden relaties)!

Heel tevreden

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen, en mee gedacht om het mooiste resultaat te bereiken.

de hulp vanuit de marketing was prima, accuraat, snel en werd nauwgezet opgevolgd

de website leverde mij niet alle info. bij het bellen m.b.t. die info werd ik goed geholpen. ook toen de medewerker zelf niet werkzaam was, was de collega goed op de hoogte. ik kreeg de geschenken op tijd geleverd en het was van goede kwaliteit

Met Ilona is het goed zaken doen.

De bestelling was niet in een keer te leveren, ben gebeld en de afspraken die we hebben gemaakt zijn per mail bevestigd en goed nagekomen.

Goede klantgerichte service

We hadden een klein geschenk dat voor veel mensen afzonderlijk ingepakt moest worden en opgestuurd. Dit is heel goed geregeld.

Hetgeen afgesproken was, is ook nagekomen m.b.t. levertijd en het product. Kort lijntje met Wendy (medewerkster). Ook belangrijk.

Prettige communicatie, goede service en goed product

Prettig contact met relatiegeschenken over mijn vragen. Goede service en informatievoorziening omtrent het proces en doorlooptijden. Het product kwam op tijd en zag er goed en stevig uit.

Erg snel geholpen met een goed eindresultaat!

Goede producten en fijne service.

Prettig

Snelle service en grote klantvriendlijkheid

Uitstekende service ook al is ver over de grenzen!!

Rotstreek

Ik wilde sleutelhangers bestellen. Op de artikelpagina staat een prijs vermeld: 50,10 voor 335 stuks. Excl. BTW, geen instelkosten, gratis verzending. Dat staat er wel bij. Wat er NIET bij staat is dat als je er dan 335 wilt bestellen er ineens 25 Euro (ex BTW) voor "kleine order kosten" bij komt, omdat de order minder dan 200 Euro bedraagt. Volgens mij mag dat wettelijk gezien niet eens, maar zelfs als het wel mag is dat gewoon een rotstreek. Waardeloos.

Beste Erik, Wat vervelend dat u een niet prettige ervaring heeft gehad bij Relatiegeschenken en wij begrijpen dat u teleurgesteld bent. De eerlijkheid gebied te zeggen dat wij op orders onder de 200 Euro bijna geen marge maken. Dit komt omdat wij voor elke order dezelfde werkzaamheden moeten verrichten of die nu groot is of klein. Veel concurrenten van ons maken het klanten helemaal onmogelijk om onder de 200 Euro relatiegeschenken te bestellen. Zover willen wij niet gaan. Maar wij vinden het dan wel redelijk dat we een kleine order toeslag rekenen van 25 Euro. Wij vermelden dit zowel op de site als in onze algemene voorwaarden. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, Team Relatiegeschenken.

Super! Ze krijgen alle sterren;-)

Ik heb 10 maart 2020 een bestelling geplaatst en 12 maart ontvangen. Ik ben netjes op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Wendy hartelijk dank daarvoor. Ik raad relatiegeschenken.nl zeker aan en zal zelf ook vaker op deze site kopen.

Heel geduldig en detail georiënteerd. Werk van heel goed qualiteit.

Denken mee, goede service

Leuk contact, denken ook mee hoe het misschien beter kan, goede service, zeer tevreden.

Helemaal top!

Snelle opvolging en levering met een goede follow up van Wendy. Erg blij mee!

wendy is een topper

korte lijntjes. en service is top. bij Wendy vd Ree

Zeer tevreden !!

Super goed advies gehad wat leidde tot een prachtig eindresultaat!!

super

heel fijn, goede service. geloof tot 6x aan toe de tekst veranderd en dat mocht, super en zo fijn.

Geweldige service en verrassend snelle levering

Er werd goed meegedacht en gezocht naar een oplossing voor snelle levering. Duidelijke communicatie en snelle reacties.

Uitstekende service!

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kunt jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.