Een goede ervaring

Vlot en vakundig geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben.

Vriendelijke en snel geholpen. Vragen snel beantwoord en ons logo snel omgezet in het juiste bestand. Dik tevreden!

Goede service!

In Spanje spullen nodig en alles is zo goed verlopen, dank jullie wel! Mooi product geworden en op tijd alles verzonden en goed aangekomen!

Mooie bedrukking en snel geleverd

Mooie bedrukking en snel geleverd

Bestel hier al jaren en het wordt altijd snel verzonden!

Geweldig geholpen en snel ook. Bedrukte artikelen waren nog een dag eerder geleverd dan afgesproken

Vlotte en snelle opvolging

Vlotte en snelle opvolging

Glazen bedrukte flessen

Wij hebben een goede ervaring met relatiegeschenken.nl . De desbetreffende medewerker was erg behulpzaam en geduldig. Wanneer het niet duidelijk was wat wij wilden aanpassen, belde ze netjes op. De kwaliteit van de glazen flessen zijn prettig en voor de geschenkdoos is prachtig. Kortom, echt een aanrader.

Super snelle service en levering

Ik had snel tassen nodig voor een beurs. Goed geholpen door Rebecca. Goed contact per mail en telefonisch. Levering was supersnel in huis. Mooi op tijd. Bedankt voor jullie hulp! En tot de volgende keer.

Bestelling op maatwerk gedaan. Bestelling is ontvangen en ziet er geweldig uit. Zeer tevreden voor geboden advies. Behulpzaam, nauwkeurig en accuraat!

Zeer goede service en snelle levering

Wij hadden op korte termijn nog wat gadgets nodig voor een beurs. Ik ben zeer goed geholpen en de levering was snel.

Fantastische communicatie

Wij hebben al een aantal producten laten maken en tot nu toe is alles na volle tevredenheid, zeker het contact met Ilona en Rebecca is zeer goed.

Goed product afgeleverd

Fijne communicatie via de mail met Wendy en Ilona.

Snelle levering, goede producten

Een heel snelle levering van de producten en goed advies.

heel goed

goed contact alles netjes op tijd geleverd.

Super tevreden

Goede service, snel verstuurd, alles top!

Gewoon prima afspraken nakomen

Mooi aanbod, goede service en vooral snel en goed afspraken nakomen

Zeer vriendelijke mensen die je erg goed helpen om tot het gewenste eindresultaat te komen. Tevens een snelle levering

Behulpzaam

Je wordt goed geholpen en het product vwas er binnen 7 dagen . Zag er keurig uit.

Uitstekende en supersnelle service!

Met een spoedopdracht bij Relatiegeschenken.nl aangeklopt en dankzij actief meedenken van Rebecca een prima oplossing gevonden die uiteindelijk ook nog sneller dan verwacht geleverd werd.

Goede en snelle service!

Het contact is zeer goed! Snel, duidelijk en vriendelijk. Kwaliteit van de producten goed en de levering gaat ook altijd goed. Wij zijn zeer tevreden!

Blij mee!

De service is goed en het contact is fijn. Ik ben ook heel blij met de geleverde producten.

Prima ervaring

Lekker vlot en perfect gekregen wat ik voor ogen had

Fijn en snel schakelen, komen afspraken na

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Komen afspraken na en kunnen snel schakelen als dat nodig is.

Pompmolenlaan 19 B

3447 GK Woerden

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.