Prettige samenwerking, uitstekende service

Bijzonder prettige samenwerking, er werd meegedacht en goed geholpen.

Zeer hulpvaardig, meedenkend, geduldig en snel

Ik ben zeer vriendelijk en goed geholpen bij het hele proces van reclamepennen bestellen. Waren zeer bereidwillig om al mijn vragen te beantwoorden en mee te denken in wat de mogelijkheden en onmogelijkheden waren. Ik zou zeker weer via deze firma mijn reclamemateriaal bestellen een volgende keer!!!

Snelle levering en goede service

Goed geholpen via de mail. Bestelling was snel en op tijd geleverd.

Snel en betrouwbaar

Prettige communicatie, vlotte verwerking en alles op tijd in huis.

Goede service, snel en behulpzaam.

Prima gegaan

Weer een bestelling gedaan voor nieuwe sleutelhangers met mijn bedrijfsnaam. Snel geregeld via de mail en snel verstuurd en ontvangen. Als ze weer op zijn bestel ik hier zeker weer nieuwe.

Prima service en bereikbaarheid!!

Ik heb een prima ervaring met jullie bedrijf. Kom zeker een volgende keer terug.

Snelle levering, goede service en goede prijs kwaliteitverhouding

Een spoedorder voor een klant van ons was bij andere leveranciers vooral onmogelijk, bij Relatiegeschenken.nl werd er vooral mee gedacht. Ze kwamen met een goed alternatief. Er werd snel gehandeld en gereageerd op mails. Uiteindelijk is er een heel mooi product geleverd en hebben we allebei een dik tevreden klant.

Sneller geleverd dan gedacht, prima service

Ik had haast met een (te) late bestelling. Door mee te denken en een ander product voor te stellen, had ik alles een dag eerder binnen, tegen zelfs nog een iets lagere prijs.

Kwaliteit is goed, maar was niet het oorspronkelijk bedoelde product.

Er was een bestelling geaccepteerd door relatiegeschenken.nl en betaling ontvangen voor een product dat uiteindelijk niet leverbaar bleek te zijn. Wij hebben een alternatief moeten kiezen. Het uiteindelijk geleverde product is van goede kwaliteit, maar als eerder duidelijk was geweest dat het originele product niet leverbaar was, dan hadden wij een andere leverancier gekozen.

Beste Hannelore, wat jammer om dit zo te lezen, ik heb het ook even aan mijn collega Rick gevraagd, die geeft aan meerdere keren telefonisch contact te hebben gezocht met u naar aanleiding van de geleverde goederen. Het item wat u had uitgekozen was niet meer op voorraad waardoor we een alternatief aangeboden hebben,u heeft aangegeven dat dit een goed alternatief is waardoor we door zijn gegaan met deze aanvraag/order om uw gewenste deadline wel te kunnen halen. In de mail die u naar Rick heeft gestuurd op 6-9 geeft u zelf ook aan dat het geleverd is, dat het er goed uitziet en een bedankje voor de goede zorgen. daarom zijn we ook een beetje verbaasd over deze beoordeling. We helpen u in de toekomst graag weer en geef dan gerust aan wat we dan beter kunnen doen. Met vriendelijke groet, Wendy

behoorlijk goed

na diverse telefoontjes in de vakantieperiode lukte het toch mijn bestelling te plaatsen en de betaling later te verzorgen ps ik wil niet dat mijn naam gepubliceerd wordt

Meedenkend

Positief en klantgericht

Zeer goede service, degelijk product

Super service, één op één contact, snelle respons, product ziet er degelijk en netjes uit, logo is er op de juiste manier op gekomen.

Goed geholpen!

Het leek moeilijk om binnen onze gevraagde levertermijn te blijven, maar toch was alles veel sneller klaar met een heel mooi resultaat!

Prima prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. Contact met Relatiegeschenken.nl prima.

Behulpzaam, snel en goed

De persoonlijke benadering en flexibiliteit zijn erg verfrissend. Prettige communicatie, snelle levering en goede quiliteit.

snelle levering, mooi uitgevoerd

Hadden op korte termijn drinkflessen met bedrukking nodig voor een redelijke prijs. De levering was een week sneller dan beloofd. de bedrukking is keurig uitgevoerd. kortom, een aanrader.

Zeer vriendelijke werknemers en goede service

Snel, meedenkend, adviserend en een zeer goede service! Erg tevreden

Geweldige service en meedenkend

Ondanks dat we via een website de artikelen hebben besteld, goed persoonlijk contact, meedenkend en probleem oplossend. Overleg is zeer goed mogelijk!

Super service, begeleiding en snelle bezorging.

Wendy heeft me enorm goed geholpen bij het samenstellen van het cadeautje voor onze basisschool. Na bestelling is het binnen 3 werkdagen geleverd. Super!

Het zou iets minder verwarrend zijn als boven een offerte geen 'orderbevestiging' zou staan maar Dit heeft binnen ons bedrijf voor commotie gezorgd. Uiteindelijk is het allemaal opgelost.

Snelle service en bereid mee te denken

Een hele fijne ervaring gehad met Relatiegeschenken.nl; We hadden een spoedlevering nodig, en via de chat in contact gekomen met een medewerker die meteen ging kijken welke er op voorraad waren en welke opties we allemaal hadden. Uiteindelijk waren de geschenken er ruim op tijd en precies zoals we wilden, bedrukt met ons eigen logo in de juiste kleuren.

ze denken goed mee

Fijne samenwerking. Ik heb nog wel een tip. Ik heb 68 pennen met opdruk besteld. Nu zie ik dat niet bij alle pennen het logo te zien is. Wel leuk als je een pen geeft dat je het logo meteen ziet. Ik ga niet bij alle pennen de pen omdraaien omdat dan het logo te zien is. Dus graag opletten hoe hij in het doosje gestopt wordt.

Snelle en goede service

Prima overleg, af en toe een hapering, maar alles snel en correct opgelost en geleverd. Enthousiaste medewerkers.

Prima service, snelle levering

Alles prima verzorgd, goede communicatie.

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kunt jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.