Zeer negatief, niet bij bestellen als zakelijke klant

Als zakelijke klant een bestelling geplaatst voor totebags. De kwaliteit van de totebags was ondermaats. Aan Relatiegeschenken.nl gevraagd voor een passende oplossing per mail. Toen werd keihard de deur dichtgegooid. Tot tweemaal toe was er (per mail) geen mogelijkheid om uberhaupt een oplossing te zoeken. Telefonisch contact gezocht, daarin werd eigenlijk alleen direct naar de algemene voorwaarden verwezen. Waarin staat dat retourneren niet mogelijk is. Dat dan ook geaccepteerd en voorgesteld bij te betalen voor een oplossing. Het voorstel was om het artikel om te ruilen en daarbij was het geen probleem geweest als er extra kosten zouden moeten worden gemaakt. Die zouden voor ons bedrijf zijn. Relatiegeschenken.nl werd boos, verhief de stem en bleef refereren naar de algemene voorwaarden. Na de eerste medewerker, bleef ook de leidinggevende stem verheffen en mij in de reden vallen. Er werd niet eens overwogen te zoeken naar een oplossing. Erg jammer. Zeer zeker de laatste keer dat wij hier een bestelling hebben geplaatst en we raden andere bedrijven af dit ook te doen. Want op deze manier doen wij in ieder geval geen zaken.

Beste meneer de With, Wat ontzettend jammer dat de artikelen niet gewenst zijn. Zoals besproken bieden wij een service aan om gratis samples te bestellen vooraf een grote order te plaatsen. Dit had een teleurstelling kunnen voorkomen. Ook staan wij altijd klaar om goed advies te geven wanneer er vraag naar is. De order is direct online besteld waardoor wij u niet konden adviseren. In onze korte algemene voorwaarden staat dat zakelijke klanten niet kunnen retourneren. Mocht u nog eens bij ons terugkomen staan wij u graag met onze service vooraf te woord. Met vriendelijke groet, Ilona

Goede service, snelle levering

Ik heb heuptasjes met logo en tekst besteld. Ik ben super geholpen met al mijn vragen, en toen ik eenmaal besteld heb kwam deze ruim binnen de gestelde termijn binnen, en ze zien er helemaal geweldig uit. Volgende keer ga ik zeker weer hier bestellen!

Hallo Monica, wat super lief! het ontwerp was zo ook heel leuk geworden. Veel plezier met items en geniet van de zomer. groetjes Wendy

Ik heb contact met Rebecca, die helpt om advies te geven en de bestelling snel af te ronden. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en precies zoals we ze besteld hebben.

Hoi Gosia, Bedankt voor je mooie review! Ik heb je graag geholpen, heel veel plezier van de boekjes, pennen en caps. Ik hoop dat we in de toekomst nog meer mooie dingen mogen maken 😊 Groetjes Rebecca – Team RG

zakelijk en snel

meedenken

Beste Wim, Hopelijk was het een groot succes zaterdag! laat de zon maar schijnen :) groetjes Wendy

Snel en mooi

Aanvraag en ontwerpen ging razendsnel, binnen 5 dagen geleverd. Ik kom hier zeker terug.

Beste Eelco, Dank je wel! jij ook bedankt voor je snelle reacties, zo zijn we weer tot een mooi resultaat gekomen. fijne dag. groetjes team RG

Top service, vriendelijk en erg behulpzaam

Telefonisch erg goed geholpen door Rebecca, vriendelijk personeel en super behulpzaam. Bedrukte flessen zijn snel bezorgd, nette opdruk en goede kwaliteit. Dankjewel

Hoi Joyce, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier met je nieuwe flessen en graag tot de volgende keer! Groetjes – Team RG

Top ervaring

Er werdt goed gecommuniceerd. Snelle levering. Goed product. Klantvriendelijk.

Super goed

Door Wendy al diverse keren super goed geholpen.

Graag gedaan weer :)

Heel tevreden

Mooie producten en snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

Snelle en goede levering

Mooi product en graveren is wel de duurdere maar mooiere optie. Logo is precies zoals aangeleverd. Na akkoord van de offerte hebben we vrij snel het product ontvangen. Wij bestellen al langer bij deze leverancier en tot nu toe altijd dik tevreden.

Hoi Vincent, Bedankt voor je fijne review! Fijn dat ik je weer naar teveredenheid heb kunnen helpen 😊 Graag tot de volgende keer! Groetjes Rebecca – Team RG

Goede service maar communicatie binnen het bedrijf kan beter

Voor mijn client moest ik items bestellen voor een goodiebag. Hiervoor had ik wat gevonden en op de website stond weergeven dat het tussen de 5 tot 10 dagen duurde voordat het geleverd kon worden. Nou dat was top voor ons want wij hadden haast. Eenmaal bij de aanvraag van de items bleek de website niet correct te zijn en zou het 40 dagen duren (wat een ontzettend groot verschil is). Gelukkig kwam de een van de medewerkers met andere opties die we snel konden bestellen. Toen kwamen we uit op een andere optie en heb ik deze besteld en betaald. Om vervolgens een dag later te horen dat de voorraad hiervan niet klopte en dat ik wederom opnieuw moest kijken naar een andere optie. Hierbij hielp de medewerker mij goed om weer een nieuwe optie te vinden, maar helaas was de enige optie ook nog is duurder. Al met al zijn mijn items op tijd geleverd en had ik goede service. Maar dat gerommel binnen het bedrijf zal mij niet motiveren om hier nogmaals te bestellen.

Hoi Debie, Bedankt voor je eerlijke review. Helaas konden we je het uitgekozen artikel niet leveren zoals we hadden aangegeven op de website daar het een custome made artikel betrof. Na onze telefonische contact hebben we dit kunnen uitleggen en hebben we je een alternatief kunnen aanbieden. Helaas bleek de volgende dag dat de voorraad niet meer toereikend was. Mijn collega heeft je vervolgens een alternatief kunnen aanbieden die wel nog leverbaar was voor de gewenste deadline, deze was helaas wel een stukje duurder. Fijn dat de artikelen wel nog op tijd zijn geleverd en jullie dit tijdig hebben kunnen uitdelen. Volgende keer sta ik weer volledig voor je klaar en hoop ik dat je desondanks toch voor ons kiest! Groetjes Rebecca – Team RG

We werden heel fijn geholpen

We werden heel fijn geholpen

Hoi Joselien, Bedankt voor uw review. Hopelijk mogen we de volgende keer weer helpen 😊 groetjes Ilona

Super!!

Makkelijk, snel en prima communicatie. Zeker aan te raden!!

Hoi Sander, Dank voor je review, leuke tassen heb je besteld. Heel veel plezier op kamp en hopelijk mogen we jullie volgend jaar weer helpen. groetjes Wendy

super fijn

Hele fijn en goeie communicatie. Snelle levering veel opties en denken heel goed mee. Breed assortiment goeie kwaliteit.

Hoi Marleen, Dank je wel! Jullie heel veel plezier met jullie Team dag. ik ga duimen dat de zon ook nog gaat schijnen voor jullie. Groetjes Wendy

Prettig en snel contact.

Meedenkend, snelle reactie op mails. Prettig contact

Beste Mirjam, dank voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Heb je al een keer gewonnen met het spelletje spelen :) Veel plezier met uitdelen. groetjes Wendy

Fijn dat er meegedacht wordt

Zo fijn geholpen. Fijn dat er meegedacht wordt over de diverse mogelijkheden. Alles keurig netjes verzorgd en op tijd ontvangen!

Hoi Agnes, Goed om te horen dat zo tevreden bent, het ontwerp was ook echt heel leuk geworden. De koffie en thee zullen vast extra lekker smaken uit deze beker! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Goede communicatie, supersnelle levering voor een zeer nette prijs!

Hoi Wendy, Bedankt voor je mooie review, fijn dat de brillen naar wens zijn geleverd! Heel veel plezier ervan 😊 Groetjes Rebecca – Team RG

Goed contact en snelle levering

Goede communicatie met medewerker, goed meedenken en snelle levering. Top dus!

Hoi Leo, Bedankt weer voor je mooie review, blij dat we deze keer weer een mooie order mochten leveren met notitieboekjes. Heel veel plezier ervan en graag weer tot de volgende keer 😊 Groetjes Rebecca – Team RG

Verrassend goede service

Er wordt snel gereageerd op het plaatsen van orders en eventuele vragen. Fijn 'laagdrempelig' contact en er wordt goed meegedacht. Levering is snel en artikelen zijn naar wens.

Beste Erica, Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Veel schrijfplezier. groetjes Wendy

Super geholpen door ze

Het lukte me niet om het zo te bestellen, maar met hulp is het uiteindelijk gelukt. En super snel geleverd

Dank je wel Ellen voor deze mooie review. Hopelijk tot een volgende keer. groetjes Wendy

supersnel en correct

Alles snel telefonisch en per e-mail geregeld. Spullen op tijd geleverd. Top

Duidelijk, makkelijk te bestellen, goede communicatie!

We hebben zonnebrillen besteld, mail en belcontact met de klantenservice, korte lijntjes, erg duidelijk. Op woensdag op het einde van de dag de bestelling gedaan, dinsdagmiddag al geleverd!! Gekozen voor bedrukking op 1 pootje van de zonnebril, zouden we weer bestellen, dan op beide pootjes. Prima bedrijf die doet wat ze beloven

Hoi Ingrid, Bedankt voor de mooie review! We zijn blij dat u tevreden bent. Groetjes van het Team van Relatiegeschenken.nl

goede service en kwaliteit

goede service, snelle reacties en betrouwbaar

Hoi Paulien, Bedankt voor je mooie review en cijfer! Heel veel plezier van de sommeliermessen en graag tot de volgende keer. Groetjes Rebecca – Team RG

Ik heb een hele goede ervaring, leuke bedrukte tassen en erg aardige mensen!

Hoi Karin, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat de tassen geheel naar wens zijn en goed zijn aangekomen in Portugal 😊 Ik hoop dat alle gasten er een leuk aandenken aan hebben gehad. Tot de volgende keer! Groetjes Rebecca – Team RG

Snelle service en goede hulp bij het kiezen van het juiste product!

Hoi Sharon, Super bedankt voor de mooie beoordeling en het cijfer. Heel veel plezier met de paraplu’s en hopelijk tot de volgende keer. Gr Ilona

Pompmolenlaan 19 B

3447 GK Woerden

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.