Topervaring!

Voor onze Dag van de Verpleging is gekozen voor een siliconen lunchbox. Deze wilden wij in 2 kleuren + tekst en bedrijfslogo. Onze wensen zijn in goed en snel overleg fantastisch uitgevoerd. Zeer klantvriendelijk en ook fijn dat er goed wordt meegedacht om tot het gewenste resultaat te komen. Hartelijk dank hiervoor! Een absolute aanrader. Het is een superleuk product geworden. We kijken ernaar uit om dit aan onze collega's uit te reiken.

Ondanks een foutje in de levering toch een dikke 9

Het contact met relatiegeschenken.nl heb ik als zeer plezierig ervaren. Bij het plaatsen van een grote orde kan er altijd iets onverwachts gebeuren. Dat geeft niet, als het maar netjes opgelost wordt en je ervan op de hoogte wordt gebracht en gehouden. De extra inspanning die geleverd is wordt door ons enorm gewaardeerd. Vandaar voor ons een dikke 9 voor Relatiegeschenken.nl

Zeer vlot verlopen

Dit was onze 2e bestelling en wederom verliep het bestel proces zeer voorspoedig. Op vragen per mail wordt direct gereageerd.

hele prettige service

Service heel prettig, werd zelfs gebeld met andere opties,Levering was er heel snel en artikel was helemaal goed, ga zeker weer daar bestellen

Ik ben netjes en heel goed geholpen

Fijne service en snelle levering

Voor een incentive aan collega's hebben we relatiegeschenken.nl geraadpleegd. Er wordt meegedacht en zijn erg servicegericht, erg fijn! Ook zagen de artikelen met ons logo er erg mooi uit!

Duidelijke communicatie en snelle reacties vanuit het bedrijf over de mogelijkheden en bespreken van de order. Vervolgens ook nog een snelle levertijd.

Heel fijn geholpen.

Ik had een powerbank aangevraagd, maar door het persoonlijke contact werd ik gewezen op een veel beter alternatief. Heel blij mee en kom zeker weer bij jullie bestellen!

Erg positief

Ik wilde graag een aantal bedrukte pennen bestellen. Ik ben bij dit bedrijf super geholpen en kreeg precies wat ik wilde. Vooral het contact vond ik erg fijn en persoonlijk.

Lenny van Oostveen

Super service snelle service, super mooi paraplu’s met bedrukking met ons eigen logo! Ze hebben goed geholpen met het ontwerp. Wij komen hier zeker terug.

Goede kwaliteit en service

Netjes en vriendelijk geholpen en kwaliteit van de bestelde artikelen voldoen aan de verwachting.

Vriendelijke en snelle service snelle levering !!!

Persoonlijke service!

Prima geholpen en meegedacht met opdracht! Echt super.

Mooie producten en snelle levering

Fijn om snel te kunnen schakelen, na je offerte aanvraag dezelfde dag contact. Goede producten!

Zeer vriendelijk en adequaat

Service gerichte mensen en een nette behandeling en "after sales" van dit bedrijf. Zou het een ieder aan willen raden.

goede service

Ik werd snel en goed geholpen. We hebben samen naar een goede oplossing gekeken en gevonden. Dankjewel!

Super snelle service. Erg blij me de bedrukte zonnebrillen.

Makkelijk en snel

Eenvoudig met bedrukking bestellen via de website en het was snel geleverd.

Super tevreden en snel geleverd!

Alles is helemaal naar wens en de levering was super snel. Top!

Eerste keer dat ik een box besteld heb, vond het best spannend. Maar wat is ie leuk!

Meer dan uitstekende service & zeer klantgericht

Wij hadden een spoedklus rond de Kerst. Kaleigh heeft me meer dan uitstekend geholpen om dit toch voor elkaar te krijgen. Wat een servicegericht klantenteam. Professioneel en duidelijke communicatie. Top!

Een fantastische ervaring

Snel geleverd, niet duur, goeie service.

Super snel geholpen met een mooi eind resultaat

Hulpvaardig, maar een lang proces

Ik heb een vrij grote order uitgevraagd bij Relatiegeschenken.nl. Daarmee heb ik het hen zeker niet makkelijk gemaakt. Hierin dachten ze veel mee en stonden ze me altijd te woord. Af en toe duurde het wel wat lang voordat ik weer reactie kreeg. Maar ook hierbij hand in eigen boezem: Ik reageerde ook niet altijd even snel terug. Al met al was het een vrij lang proces wat volgens mij wel wat sneller kon, maar het contact dat er was, was fijn en altijd professioneel!

Top Service!

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.