Er is goed meegedacht met het ontwerpen.

Het gekozen item was niet beschikbaar, maar kreeg een goed alternatief aangeboden. Het uiteindelijke product was perfect.

Superblij!

Klantenservice is top! Ik ben altijd op zoek naar iets speciaals. Daar ben ik snel en goed geholpen. Dik tevreden na ontvangst product.

goede service top kwaliteit

ondanks dat ik nog niet precies wist wat en hoe ik mijn relatiegeschenken eruit wilde laten zien heb ik dankzij de service van Relatiegeschenken.nl twee top producten mogen ontvangen die door de ontvangers enthousiast zijn ontvangen

Response from the business owner

Wat goed om te horen! volgende keer helpen we graag weer, mail of bel ons maar dan staan we weer klaar. groetjes Wendy

Vaker besteld

Prima contact en advies, en levering conform afspraken

Geweldige service, snelle levering

Met spoed had ik 100 stuks bedrukte waterflessen nodig, en dankzij de goede ondersteuning van Ilona is het gelukt en binnen enkele dagen en keurig op tijd geleverd.

Uitstekende kwaliteit en hele fijne service

We hebben meerdere producten bij Relatiegeschenken.nl besteld, die allemaal even mooi en zorgvuldig vormgegeven waren. Ook de service was vriendelijk, zorgvuldig en accuraat. Niets dan lof.

Response from the business owner

Hoi Tessa, Het was leuk om met je samen te werken om tot deze leuke items te komen. veel plezier ervan en hopelijk tot snel. groetjes Wendy

Hele makkelijke website en hele snelle levering.

Zoals altijd als ik iets bestel krijg ik heel snel een proefdruk en de levertijd is heel snel. Ook de kwaliteit van de producten zijn goed.

Response from the business owner

Hi Pauline, heel graag gedaan weer. hopelijk zijn ze blij met de zaklampjes. tot de volgende keer weer. groetjes Wendy

goede snelle service

goede ervaring met relatiegeschenken.nl Je wordt goed en snel geholpen

Response from the business owner

Hi Claudia, dank je wel, we helpen iedereen graag! Hopelijk smaakt de koffie extra lekker uit jullie eigen beker :) Groetjes Wendy

Zo kan het dus ook!

Vanaf het eerste contact tot aan het ontvangen van de bestelde zaken liep het gesmeerd! Netjes contact, snelle reactie, meedenken...kortom zo kan het dus ook als je zakelijk iets voor je medewerkers wil doen.

Response from the business owner

Beste Arie, Heel erg bedankt voor deze mooie review! erg leuk om te lezen. veel plezier met uitdelen. groetjes Wendy

Goed geholpen als alles goed gaat met koerier snelle levering

Response from the business owner

Dank je wel Rolanda, we zullen er met de order van de pennen ook weer even extra op letten. Helaas hebben wij er geen invloed op wat de vervoerders doen. heel vervelend is het wel. Gelukkig hebben we snel nieuwe kunnen bedrukken en leveren. veel plezier met uitdelen. Groetjes Wendy

Steeds vriendelijk en behulpzaam, goede opvolging

Zeer klantvriendelijk!

Fijne samenwerking

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Ook dit keer weer erg tevreden. Goed meegedacht door de medewerker en keurig op tijd geleverd. Altijd prima bereikbaar en een snelle reactie op vragen per mail. Prime service en de artikelen zijn van goede kwaliteit.

Response from the business owner

Hoi Christine, dank je wel - het is ook een super leuk setje geworden. Had de foto ook even doorgestuurd naar mijn collega's, lekker vrolijk zo! Hopelijk tot de volgende keer weer. Groetjes Wendy

Prima geregeld

Eerste opdracht gegeven en naar tevredenheid uit gevoerd Ben startende ondernemer

Response from the business owner

Beste Tonnie, dank je wel voor je reactie, daar zijn wel heel erg blij mee. Heel veel succes met je onderneming! Groetjes van het hele Team van Relatiegeschenken.nl

Gezellige pen!

Een leuke gezellige pen, het logo leek via de mail groter maar is toch klein op de pen, maar volgende keer beter..

Response from the business owner

Beste Jos, bedankt voor uw reactie. Deze pennen kunnen inderdaad 7 mm hoog bedrukt worden, als het goed is heeft u de bedrukking ook op die maat ontvangen? Groetjes Wendy

Helemaal prima, goed en snel geleverd

We bestelden last minute maar dat kwam helemaal goed.

Response from the business owner

Beste Willem, Bedankt voor de mooie reactie, veel schrijfplezier. Groetjes Wendy

Response from the business owner

Beste Jan, bedankt voor deze mooie review. Veel schrijfplezier! Met vriendelijke groet. Wendy

Snelle levering en goede klantenservice

Origineel gewenste kleur ontwerp was niet meer beschikbaar, maar door de vriendelijke klantenservice werd behulpzaam meegedacht over andere mogelijkheden.

Response from the business owner

Goedemorgen Sjors, Heel graag gedaan en dank je wel voor je mooie review, daar zijn we altijd heel erg blij mee. fijne dag, groetjes Wendy

Hele goede service. Heel behulpzaam, hele snelle reacties, rondom top!

Response from the business owner

Hoi Roos, Dank je wel voor je mooie review! Ik heb je graag geholpen met deze aanvraag, na wat over en weer mailen zijn we tot een heel mooi eindresultaat gekomen. Ik wens je er ontzettend veel plezier van, graag tot de volgende keer 😊 Groetjes Rebecca – Team RG

Betrouwbaar

Snelle service. Duidelijk in wat wel en niet kan. Realistisch. Overleggen is mogelijk. Hierdoor betrouwbaar.

Uitstekende service en een plezierig contact met Rebecca

Uitstekende service en een zeer plezierig contact met Rebecca

Response from the business owner

Hallo Andre, Bedankt voor je leuke review, ik vond het ook erg leuk om met je samen te werken aan deze order. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes Rebecca – Team RG

vlotte klantvriendelijke service

goed geholpen

Heel graag gedaan weer! groetjes Team RG

Alles ging goed bij bestellen

Fijne en snelle communicatie!

Wij hadden last minute een groot aantal presentjes nodig. Door snel schakelen en communiceren was alles optijd binnen.

Response from the business owner

Hoi Anouk, Wat een super lief berichtje. Heel graag gedaan en hopelijk is iedereen er blij mee. Volgende keer helpen we heel graag weer. Fijne dagen! Groetjes Wendy

Super geholpen

Top geholpen door Ilona!

Wendy was top!

Snel, meedenkend, sympathiek. Erg fijne samenwerking. Spullen heb ik nog niet ontvangen. Die moeten nog verscheept worden naar Aruba, dus daar kan ik nog niets over vertellen.

Response from the business owner

Hoi Paulien, wat lief! Het was ook erg fijn om samen te werken hier aan. hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Wendy

About Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.