Super geholpen

Top geholpen door Ilona!

Wendy was top!

Snel, meedenkend, sympathiek. Erg fijne samenwerking. Spullen heb ik nog niet ontvangen. Die moeten nog verscheept worden naar Aruba, dus daar kan ik nog niets over vertellen.

Response from the business owner

Hoi Paulien, wat lief! Het was ook erg fijn om samen te werken hier aan. hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Prima service, snelle levering en goede kwaliteit

van het eerste contact tot de reacties van de ontvangers: Alles positief! Goede en snelle verkoopondersteuning.

Response from the business owner

Hallo Indra, Fijn dat u zo positief bent! Veel plezier met de bekers en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes Ilona – Team Relatiegeschenken.nl

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor uw uitstekende service en de efficiënte levering van de producten. Ik ben bijzonder tevreden over de snelheid waarmee mijn bestelling werd verwerkt en de manier waarop de producten veilig en in perfecte staat zijn aangekomen. Uw aandacht voor detail en klanttevredenheid is duidelijk merkbaar en zeer gewaardeerd. Deze positieve ervaring heeft mijn vertrouwen in uw bedrijf versterkt.

Response from the business owner

Hallo Tarik, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Ik hoop u de volgende keer weer te mogen helpen aan mooie geschenken. Groetjes Ilona

Blij met de snelle service en het meedenken

Was binnen een zeer korte termijn op zoek naar pennen met opdruk van ons logo. Door de klantenservice werd goed meegedacht over wat haalbaar was en met welke pen. Er is veelvuldig contact over en weer geweest om tot een goed eindresultaat te komen. Dit is ook gelukt binnen de gewenste termijn. Enige minpuntje is dat ik pennen met een zwarte greep had besteld en er uiteindelijk pennen met een blauwe greep zijn geleverd. Verder blij met de hele afwikkeling.

Response from the business owner

Hoi Nicole, Dank je wel voor je review. Door een fout in het systeem was het artikelnummer niet juist doorgekomen, en hebben we deze met een afwijkende grip bedrukt. Gelukkig zag het eindresultaat er alsnog mooi uit en hebben jullie deze kunnen gebruiken! Zoals net telefonisch besproken is er een presentje onderweg 😉 Hele fijne feestdagen gewenst en graag tot de volgende keer. Groetjes Rebecca – Team RG

Ilona heeft me ontzettend goed geholpen!

Ilona heeft me super geholpen bij het uitzoeken van een geschikt personeelsgeschenk voor ons team. Fijne communicatie en denkt echt mee met de klant. Super service! Zeker een aanrader.

Response from the business owner

Hi Lina, Dank je wel voor de mooie review! Natuurlijk heel graag gedaan en tot de volgende keer 😊 groetjes Ilona

Geweldig zoals steeds!

Ik heb er geen andere woorden voor; elk jaar opnieuw voor eindejaar en elke keer opnieuw tussendoor heb ik onwezenlijk verrast door de service die Wendy ons geeft. Zij is top maar ook de producten en dan de prijs; klasse gewoonweg ! Keep going and doing, en dank jullie !

Response from the business owner

Beste Philippe, Het is altijd een feest om weer iets leuks voor u uit te zoeken. Fijne dagen! Groetjes Wendy

Snelle en correcte levering

Opzetjes zijn altijd zeer snel gemaakt, contact verloopt altijd snel en helder, relatiegeschenken.nl is onderscheidend omdat ze ook kleine aantallen in behandeling nemen, daarmee bedienen ze het mkb

Response from the business owner

Beste Henk, heel graag gedaan weer en tot de volgende keer. Fijne dagen alvast. Groetjes Wendy

Snelle en goede communicatie!

Zeer snelle en goede communicatie! Alleen zijn de kleuren anders dan in het voorbeeld!

Response from the business owner

Hoi Denise, dank voor je review. wat bedoel je met de kleuren? de drukkleuren? ik zie dat we drukkleur 7548C hebben gebruikt en hier je goedkeuring op hebben gekregen. is het niet die kleur? of lijkt het wellicht anders op een zwarte ondergrond? Ik hoor het graag. groetjes Wendy

Alles was snel geregeld en geleverd

Ben uitermate tevreden over levering en service.

Response from the business owner

Hoi Walter, Dank je wel voor je mooie review! Ik wens je heel veel plezier met het weggeven van je geschenken 😊 Groetjes Rebecca – Team RG

Fijne service, goede communicatie, snelle reactie, medewerker denkt mee.

Fijne service, goede communicatie, snelle reactie, medewerker denkt mee.

Response from the business owner

Hi Elvira, dank voor je mooie review. veel plezier met de tassen. Groetjes Wendy

Heel tevreden, blij mee!

Goede communicatie, goede service, levertijd zelfs een dag te vroeg; heel tevreden.

Response from the business owner

Hoi Jeanne, Bedankt voor de leuke review! Hopelijk tot de volgende keer en heel veel plezier met de artikelen. Gr Ilona

is mooi geworden

snelle reactie, ook bij het meedenken over aanpassingen. geen 5de ster want de beloofde (zeer snelle) levertijd werd een nog steeds goede levertijd, maar zonder dat even te melden zodat ik (onterecht bleek) ongerust werd.

Response from the business owner

Hoi Johnny, dank je wel voor je review. We zijn afhankelijk van onze vervoerders als we onze artikelen verzenden. Daar er vertraging was opgelopen, mede door de drukte in deze eindejaars-maanden, ben ik blij dat ze alsnog op tijd bij je geleverd zijn! Ik hoop dat het een succes was op je event 😊 Groetjes Rebecca – Team RG

Prima afgehandeld

Vlotte verwerking en prima pennen!

Denken mee, snelle levering .

Super service en mooie kwaliteit

De persoonlijke, flexibele en snelle service met een grote keuze aan artikelen maakt dat ik al jaren voor kleine en grote orders samenwerk met Relatiegeschenken.

Response from the business owner

Ah super lief, dank je wel. Veel plezier van de boekjes en tot de volgende keer. Groetjes Wendy

goede kwaliteit producten, snelle service, goed contact

goede kwaliteit producten, snelle service, goed contact

Response from the business owner

Hoi Tim, Bedankt voor wederom een mooie bestelling! Heel veel plezier van de bidons en graag weer tot de volgende keer. Groetjes Rebecca – Team RG

Prima klantbegeleiding, klant krijgt precies waar hij om vraagt. Goed geregeld, Ilona!

Snel en vriendelijk!

Dank je wel! hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Wendy

prima en vlotte levering.

Via de mail en goede communicatie, en steeds en vlotte reactie op mijn vragen. Hierdoor een vlotte afwerking en levering van het gevraagde product.

Response from the business owner

dank voor de mooie review, veel plezier van de tassen. Groetjes Wendy

Goede ondersteuning en kwaliteit

Voor onze school lieten we A4 notitieboekjes maken in onze huisstijl. Ik ben erg goed geholpen v.w.b. het ontwerp ervan. Dat leidde tot een mooi resultaat waar we erg blij mee zijn. Toen één van de kleuren nog niet leverbaar bleek, werd ik hierover goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Uiteindelijk is de bestelling keurig op tijd geleverd. We zijn heel blij met de kwaliteit en uitstraling ervan.

Response from the business owner

We hebben met plezier geholpen, de boekjes zijn erg leuk met die print op de verschillende kleuren. groetjes en hopelijk tot een volgende keer.

Goed product

Prettige en persoonlijke samenwerking en goed product. Dit keer was er wat onduidelijkheid vanuit de bezorgingspartner van Relatiegeschenken wat voor frustratie zorgde, maar dat staat een volgende bestelling niet in de weg.

Goede communicatie en snelle levering

Prima en snelle service

Goed contact, fijne samenwerking en een snelle service. Goed product afgeleverd

Response from the business owner

Hallo Bram, dank je wel voor je review! Als ik op Woensdag een keer naar de Markt ga in Oudewater kom ik zeker even stroopwafels bij je kopen. Groetjes Wendy

Prima producten

Voor tweede jaar mooie presentjes met logo besteld, goede kwaliteit voor een goede prijs

Response from the business owner

Bedankt voor je review, we hebben jullie graag weer voorzien van een mooi eindejaars geschenk! Ik wens je er heel veel plezier van en succes met uitdelen 😊 Grtjes Rebecca en Team RG.

19 Pompmolenlaan Woerden 3447 GK

About Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.