Erg tevreden over de producten die wij hebben besteld en ontvangen

Onze contactpersoon heeft mij goed geadviseerd en was zeer geduldig en attent. Ze luisterde naar onze behoefte en dit was ook terug te zien op de goodies die wij hebben besteld. We gaan binnenkort weer de samenwerking met jullie opzoeken.

Hoi Gulsen, dank je wel voor je mooie review! Ik heb met ontzettend veel plezier aan deze leuke order met je samengewerkt! Fijn dat de goodies op de beurs zo in trek waren. Heel graag tot de volgende keer 😊 Groetjes Rebecca – Team RG

Er is snel en accuraat gereageerd om mijn mail waarin ik heb aangegeven graag in contact te komen om even te brainstormen over de aan te schaffen producten.

Hoi Inge, bedankt voor je leuke review! We zijn tot een ontzettend leuk eindresultaat gekomen 😊 Ik wens je er heel veel plezier van en graag tot de volgende keer. Groetjes Rebecca – Team RG

Goede service en mooie relatie geschenken

Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen bij Relatiegeschenken.nl. Het team was buitengewoon behulpzaam bij het ontwerpen van mijn product en reageerde snel op al mijn vragen. Ondanks een aanzienlijke vertraging vanwege problemen op zee, werden we regelmatig op de hoogte gehouden van de verwachte bezorgdatum. Ik kan eerlijk zeggen dat ik geen enkel punt van kritiek heb op de service die ik heb ervaren. Als gevolg hiervan zou ik absoluut overwegen om in de toekomst opnieuw bij hen te bestellen.

Goedemorgen, Bedankt voor de leuke review, gelukkig zijn de mokken dan eindelijk geleverd! Vertraagd weliswaar, maar fijn dat er ruimte was in de deadline. Heel veel plezier ervan en graag tot de volgende keer 😊 groetjes Rebecca – Team RG

Super fijn geholpen door verschillende personen die goed wisten wat er speelt. Zeker tevreden van begin tot eind

Super fijn!

Ik ben super snel en fijn geholpen!

Prettige mensen

Ofschoon ik heel veel vragen had, bleef de medewerker heel rustig en deed haar uiterste best om mee te denken. Dat resulteerde in een goed schrijvende pen.

Wat lief! dank je wel. Liever veel vragen en een goed eindproduct, dan niet tevreden. Het was ook makkelijk om even een sample af te geven omdat jullie ook in Woerden gevestigd zijn. Veel schrijfplezier en hopelijk tot een volgende keer. groetjes Wendy

Meedenkende medewerker

Wij zijn door Wendy super goed geholpen!

Prima service!

Beste Marga, Wat zijn ze leuk geworden he! Weet zeker dat het een groot succes gaat worden. Veel plezier en de volgende keer komen we zeker even kijken :) groetjes van ons allemaal. Team RG

Klantgericht en servicegericht geholpen!

Er is een uitzondering gemaakt op de standaard leveringen van Relatiegeschenken. Door de medewerkster werd heel goed met mij mee gedacht.

• Hoi Paola, Dank je wel voor je review! Gelukkig kunnen we vaak de wensen realiseren die de klanten voor ogen hebben, fijn dat we dat voor deze order ook konden doen :)Heel veel plezier van de shirts en graag tot de volgende keer. Groetjes Rebecca – Team RG

fantastisch

Heel behulpzaam en de goedkoopste

Hi Janneke, Altijd fijn te kunnen helpen! Bedankt voor de leuke review. Groet, Ilona

Fantastisch geholpen

De medewerkers hebben prima meegedacht en volgens afspraak keurig geleverd.

Beste Peter, Altijd leuk om de leukste Schilder van Woerden e.o. te helpen.

Oplossingsgericht

Zelfs na een verkeerde bestelling, supergoed meegedacht en opgelost

Beste Rienk, we hebben er gelukkig wel om kunnen lachen, fijn dat we na de verkeerd bestelde artikelen alles toch weer zo snel konden regelen. Tot snel weer. Groetjes Wendy

Fantastische service!

Vanaf het moment van de keuze, via de hulp bij het bepalen van de afdruk tot aan het snel leveren heb ik een bijzonder fijne ervaring bij relatiegeschenken.nl

Fijn contact en mooie artikelen.

Vanaf het eerste moment goed contact, er werd mee gedacht met het ontwerp, wensen en mogelijkheden. Ik zal met veel plezier mijn relatiegeschenken uitdelen. Ik kom hier zeker een keer terug.

Leuk geholpen prima producten

Moest op het laatste moment een geschenk hebben en kon zeer snel bezorgd worden, door deze snelle service werd ik prima geholpen.

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat alles op tijd is geleverd, graag tot de volgende keer. Groetjes Team RG #Rebecca

Zoals altijd super snel geholpen, uitstekend meegedacht in de behoefte

Zoals altijd super snel geholpen, uitstekend meegedacht in de behoefte. Mochten er weer relatiegeschenken nodig zijn, dan kiezen we zeker weer voor Relatiegeschenken.nl

Super klantvriendelijk top en snel geregeld!

Echt super goed geholpen, en zeer klantvriendelijk! En zeer snelle service!!!

Hoi Daisy, dank je wel. Veel plezier met de tassen en bedankt voor je nieuwe aanvraag van de flessen. Sample komt er aan. Groetjes Wendy & Ed.

Super geregeld

Snelle reactie en goede service.

Hi Tamara, dank je wel voor je mooie review, het was een super prettige samenwerking en we zijn blij met het eindresultaat. Hopelijk tot snel. Groetjes Wendy

Prima geholpen en zeer snelle levering.

Ik was op zoek naar een aantal relatiegeschenken met een korte levertijd. Binnen een paar uur was het geregeld en binnen 7 dagen geleverd! Kortom prima geholpen en zeer snelle levering.

Hi Wobbe, bedankt voor je leuke beoordeling! Fijn dat we samen tot leuke geschenken zijn gekomen. Nogmaals veel plezier ermee. Groet Ilona

Prima product en snelle levering

Snelle, vriendelijke en duidelijke communicatie. Het originele, eerder geleverd product was niet meer leverbaar. Een uitstekend alternatief is aangeboden en heb ik ook besteld. Na de snelle levering is het product naar tevredenhied.

Hoi Chris, dank je wel voor deze mooie review! we zijn blij dat alles naar wens is verlopen en inderdaad lekker snel geleverd. veel plezier met uitdelen en schrijven :) Graag tot een volgende keer. groetjes Wendy

Mooie flessen voor een goede prijs

Voor onze school bidons gekocht om aan de leerlingen weg te geven. Ik werd goed geholpen, heb mooie flessen voor een goede prijs gekregen.

Uitstekend.

Heel fijn geholpen met een goede uitleg van de verschillende druktechnieken. Had ook echt het idee dat er geluisterd werd naar de wensen die wij hadden.

Wat een mooie review, super fijn om, te horen dat jullie zo tevreden zijn en dat we tot een super leuk eindproduct zijn gekomen. Veel plezier jullie artikelen en graag tot een volgende keer. Groetjes van het hele Team.

Supertevreden!!

Super geholpen door Wendy!! Denkt fijn mee en heerlijk in de communicatie!! Ik kijk uit naar een volgende samenwerking!!

Hoi Milou. Ik kijk er ook naar uit! tot de volgende keer. Groetjes Wendy

Snelle levering en fijn klantcontact

Wij zijn heel blij met onze bestelling, snel geleverd en ziet er goed uit!

Snelle info, goeie hulp en heel flexibel

Heel goed contact gehad met Wendy tijdens het plaatsen van de order. Ze reageert snel en is volledig in haar info. We hebben samen verschillende mogelijkheden onderzocht, heel prettig! Product was goed en kwaliteit zoals verwacht!

Beste Annelie, wat een mooie review, dank je wel hiervoor. Veel plezier met de tassen en tot de volgende keer! Groetjes Wendy

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.