Goed geholpen optijd bezorgd mooi bedrukt

Ik had het snel nodig en ze hebben goed geholpen

Ik moet met spoed caps hebben en door de goed ondersteuning kwamen ze zelfs een dag eerder aan.

Meedenken en snel

Goed en snel geholpen, meegedacht, aardig. Én we zijn tevree over onze pennen.

Prettige samenwerking

Snelle reactie en meedenken!

Extreem snelle levering, en goed contact. ik werd steeds op de hoogte gehouden door Rebecca!

Bedankt voor je mooie review! Heel graag gedaan en graag tot de volgende keer….Groetjes Rebecca.

Snelle afhandeling bestelling

Klantgericht en super snel

Telefonisch contact gehad met klantenservice en ik ben goed geholpen. Via de mail verder contact gehad, ging super snel en er werd fijn meegedacht waardoor ik nu een mooi gepersonaliseerd cadeau kan overhandigen!

Bedankt Debora voor deze mooie review. Heel veel plezier met weggeven. Groetjes Wendy

Optijd geleverd bestelling was zoals verwacht

Zeer positief. Alleen ben ik geen ontwerper en kon ik niets met de gewenste bestanden om de kwaliteit van de druk te verbeteren. Hierop meer toelichting geven had een 10 geweest. Met pdf uiteindelijk toch uit de voeten gekund. Snelle reacties super fijn!

Hoi Jessica, Gelukkig zijn we er nog vrij snel uitgekomen en is het allemaal gelukt op tijd! Leuk dat we je mochten helpen met deze aanvraag. Groetjes Wendy

Snelle levering en goed advies

Voor een beurs snel pennen nodig. Via de chatbox goed advies gekregen wat de mogelijkheden waren.

Hoi Christie, Bedankt voor je mooie review! Blij dat we jullie op tijd hebben kunnen voorzien voor de beurs. Graag tot een volgende keer…. Groetjes Rebecca en het RG team

Prima service en proces

Heldere website en heldere uitleg bij vragen tot en met levering en bedrukking

Beste Paul, dank voor je mooie review. veel plezier met weggeven. groetjes Rebecca.

Geweldige service,alles op tijd geleverd

Op maandag besteld en donderdag geleverd, geweldig ♥️, zal jullie bij anderen aanbevelen

Wat lief, bedankt!

Klantvriendelijk

Was een probleempje met een product, waar we wat later achter kwamen, maar wet netjes opgelost!

Hoi Ronnie, dank je wel voor je mooie review. veel plezier met de tassen. Hopelijk kunnen we je de volgende keer weer helpen met wat leuke geschenken. Groetjes Wendy

Goed product en snelle service

De website is makkelijk in gebruik, goede producten, snelle beantwoording door klantenservice en levering op afgesproken datum.

Super vlotte service, mooi resultaat

Erg fijn contact met de accountmanager, zeer snelle levering en mooi product.

Heel goed en vlot geholpen

Voor ons project moest er nogal snel gehandeld worden. Vanuit Relatiegeschenken werd goed meegedacht en het resultaat is erg mooi geworden, dus nogmaals bedankt!

Hallo Tineke, hier doen we het voor! tevreden klanten en dan ook nog een mooie review. dank je wel. groetjes Team Relatiegeschenken.nl

Super geholpen en product is naar verwachting.

In mijn zoektocht naar to-go bekers voor het bedrijf, kwam ik er niet uit. Ik had een beker nodig die vaatwasser bestendig was en bedrukbaar voor een logo. Een lastige combinatie, maar dankzij de hulp van Relatiegeschenken is het gelukt. Het hele bedrijf is blij met de bekers!

Dank je wel Sophie, we vinden het altijd erg leuk om te horen dat alles naar wens is en precies is wat jullie ook zochten in een geschenk. We helpen de volgende keer graag weer. Groetjes Team Relatiegeschenken.nl

Een erg last minute uitvraag gedaan bij Relatiegeschenken. Rebecca heeft ons super geholpen en was erg flexibel en proactief. Door haar is de bestelling op tijd binnen gekomen en het eindresultaat was super.

dank je wel wat een mooie Review! groetjes van het hele Team van RG!

Goede service, fijn contact en mooie producten

Ik heb het contact met de accountmanager als heel prettig ervaren. Snelle reactie en er werd goed meegedacht. Daarnaast zijn de relatiegeschenken ook mooi geworden, ben zeer tevreden.

Leuk item en snelle bezorging!

Super leuke strandballen met ons logo! De bestelling was redelijk kort dag, maar dit was geen probleem. Er werd snel geschakeld en de items zijn goed op tijd geleverd. Enige minpuntje: de ballen zaten door de bedrukking vast geplakt, waardoor sommige scheurden bij het loshalen.

Hallo Daphne, hartelijk dank voor je mooie review en sorry voor onze late reactie. Wellicht dat het toen ivm de warmte aan elkaar is gaan plakken? Heb jij nog enig idee hoeveel er stuk zijn gegaan? Zou je mij anders even willen mailen op [email protected] dan kan ik even kijken wat ik voor je kan doen. Alvast bedankt, Groetjes Wendy

Fijn als een bedrijf met je meedenkt en snel & kwaliteit levert

Ik heb heel tevreden over de dienstverlening van Relatiegeschenken.nl Ben zeer goed geholpen. Producten werden snel geleverd. Ze denken met de klant mee, komen met alternatieven indien nodig en handelen snel. Dus als ik een volgende opdracht heb, bestel ik bij Relatiegeschenken.nl

Goede snelle service

Wij hadden op korte termijn nog wat nodig, dit hebben ze correct en snel in orde gemaakt.

Kleuropdruk erg schraal

We zijn erg blij met het ontvangen van de pennen. Op zich zijn ze naar wens. Wat in mijn ogen beter zou kunnen is de kleuropdruk. Deze ziet er erg schraal uit... Ik weet niet of dit een inktbesparende instelling is, maar om deze reden weet ik niet of ik deze pennen nogmaals zou bestellen.

Beste Carisia, dank voor je reactie. zou je ons een foto kunnen mailen zodat we zelf ook even naar de opdruk kunnen kijken. ik zie hier wel de opzet die is gemaild maar dan kunnen we bekijken hoe de opdruk eruit ziet, zou je dit willen mailen naar [email protected] Alvast bedankt dan reageer ik daar weer zsm op (nu ivm de vakantie duurde het even wat langer,sorry hiervoor) Groetjes Wendy

Prima geregeld, met alles goed geholpen en ruim op tijd de spullen ontvangen

Precies leveren en handelen zoals gecommuniceerd

Van begin tot einde duidelijk in communicatie hoe het bestel traject verloopt. Vooraf wetende wat je kan verwachten. Duidelijke visualisering van eindproduct. Sneller geleverd dan verwacht

Snel behulpzaam en mooi

Ik ben snel en behulpzaam geholpen, daarnaast is het eindproduct heel mooi geworden. Dank voor de prettige ervaring

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.