Kleuropdruk erg schraal

We zijn erg blij met het ontvangen van de pennen. Op zich zijn ze naar wens. Wat in mijn ogen beter zou kunnen is de kleuropdruk. Deze ziet er erg schraal uit... Ik weet niet of dit een inktbesparende instelling is, maar om deze reden weet ik niet of ik deze pennen nogmaals zou bestellen.

Beste Carisia, dank voor je reactie. zou je ons een foto kunnen mailen zodat we zelf ook even naar de opdruk kunnen kijken. ik zie hier wel de opzet die is gemaild maar dan kunnen we bekijken hoe de opdruk eruit ziet, zou je dit willen mailen naar [email protected] Alvast bedankt dan reageer ik daar weer zsm op (nu ivm de vakantie duurde het even wat langer,sorry hiervoor) Groetjes Wendy

Prima geregeld, met alles goed geholpen en ruim op tijd de spullen ontvangen

Precies leveren en handelen zoals gecommuniceerd

Van begin tot einde duidelijk in communicatie hoe het bestel traject verloopt. Vooraf wetende wat je kan verwachten. Duidelijke visualisering van eindproduct. Sneller geleverd dan verwacht

Snel behulpzaam en mooi

Ik ben snel en behulpzaam geholpen, daarnaast is het eindproduct heel mooi geworden. Dank voor de prettige ervaring

Er wordt goed meegedacht en op tijd geleverd

We waren op zoek naar relatiegeschenken voor ons bedrijf. Op basis van onze ideeën goed advies gehad en de juiste spullen besteld.

Super snelle service

Contact en leveringen gaan altijd vlot en snel. Zeker aanbevolen.

Goede en sneller service

Voor een promotiecampagne hadden wij bedrukte zonnebrillen nodig. Binnen enkele minuten kreeg ik een medewerker Rebecca aan de telefoon die al mijn vragen beantwoordde en uitleg gaf over de procedure, daarna een online voorbeeld van het product en binnen 4 werkdagen waren de zonnebrillen binnen. Erg tevreden of de prijs/kwaliteit verhouding en de service.

Correct, snel en mooi product

Team Relatiegeschenken, super bedankt weer. De zonnebrillen zijn super ontvangen.

Heel goed!

Fijne communicatie, offerte binnen 1 dag, snelle levering. En heel belangrijk, mooi product.

Prima contact en ook de levering is naar wens verlopen

De offerte had aanpassingen nodig en dat is supersnel opgelost.

Vlotte & professionele service en communicatie

Zeer positieve ervaring met Relatiegeschenken! De communicatie verliep zeer vlot, en de service + levering was ook top.

Good

Excellent service and good product quality

super service

heel goed geholpen, geleverd binnen afgesproken termijn. Goede communicatie, goede na service

Super snel en top geholpen!

Ik moest een last minute bestelling doen. Dit werd meteen opgepakt en er werd goed meegedacht. Producten zagen er ook goed uit!

Super tevreden!!

ik had bij de controle gemist dat ons oude adres nog als afleveradres op de order stond, deze fout van onze kant werd zonder problemen direct opgepakt zodat de levering alsnog snelop ons nieuwe adres werd bezorgd. Ook zijn we zeer tevreden over het contact dat altijd snel verloopt en het meedenken.

Uitstekende ervaring: zeker aan te raden

Kwaliteit van de producten is top, levering en verpakking super en de klantendienst is zeer behulpzaam en reageert heel snel en efficiënt!

Fantastische service en mooiere mokken dan verwacht

Na een e-mail gestuurd te hebben kreeg ik een erg vriendelijke reactie van Rebecca. Nadat ik antwoord had gekregen op al mijn vragen over wat mogelijk was overgegaan tot bestelling van mokken. Dit contact liep soepel, professioneel en op een fijne gastvrije manier. Een paar dagen na het definitieve akkoord stond DHL op de stoep met de mokken. Ondanks dat ik een digitale proefdruk had ontvangen van Rebecca waren de mokken nog mooier dan verwacht in het echt. De mokken diende als aandenken voor een vakantie met een grote groep. Concluderend kan ik stellen dat wij dankzij Relatiegeschenken.nl een mooi aandenken hebben!

Prima en snel

Prima en snel

Goed contact, snelle levering

Denken met je mee en geven goed advies

Hallo Bertie, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, daar zijn we altijd erg blij mee. Ik zie alleen staan bij aanbevelen: Nee. is daar iets niet goed gegaan in de beoordeling? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten van het hele Team van Relatiegeschenken.nl

Helpful and responsive staff to recommend and facilitate what we needed.

Wendy van der Ree was patient with us, specifically me, navigating time zone and language differences. When she was out, her colleagues stepped in seamlessly. I appreciated every aspect of the ordering process with her and the Relatiegeschenken staff.

Thanks James! hopefully till next time. kind regards Wendy

uitstekend en snel

Bij het bestellen voor mijn bedrijf werd ik snel geholpen en werden goede tips gegeven om drukwerk te verbeteren.

Bedankt voor deze review! hopelijk tot snel dan helpen we uiteraard graag weer.

Fijne en snelle service. Bestelling was iets verlaat, maar werd keurig op de hoogte gehouden!

Super goede service en mooi product!

Online kwam ik er niet helemaal uit. Daarop een mail gestuurd met een vraag. Hierop kregen we heel snel een reactie en een goede uitleg. Na wat heen en weer mailen, hebben we een bestelling geplaatst voor een groot aantal pennen. Inmiddels zijn deze geleverd en zijn we er erg blij mee!

En met zo'n mooie review zijn wij dan weer heel erg blij :)

Top service en advies met snelle levering

Wij hadden snel producten nodig met opdruk en we zijn daarbij super geholpen. Het advies was en de aandacht waren top, boven verwachting. De levering was snel en de kwaliteit van de producten en opdruk erg goed.

Gewoon alles goed !!

Al vele malen besteld bij relatiegeschenken.nl . Snelle service , vriendelijke medewerkers en het belangrijkste … goede kwaliteit.

Pompmolenlaan 19 3447 GK Woerden

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.