Top service en advies met snelle levering

Wij hadden snel producten nodig met opdruk en we zijn daarbij super geholpen. Het advies was en de aandacht waren top, boven verwachting. De levering was snel en de kwaliteit van de producten en opdruk erg goed.

Gewoon alles goed !!

Al vele malen besteld bij relatiegeschenken.nl . Snelle service , vriendelijke medewerkers en het belangrijkste … goede kwaliteit.

Goed, snel en betaalbaar

Ik heb al meerdere malen bij deze firma besteld. Altijd prima en netjes verlopen. Ook waren bij bestellingen op afgesproken tijden klaar en ontvangen. Prijs is ook goed betaalbare

Heel graag gedaan weer, en we kijken uit naar de volgende samenwerking. Groetjes van het hele Team bij RG

Super eindproduct, goede service!

Relatiegeschenken.nl was proactief, behulpzaam, flexibel en schakelde snel om een spoedklus op tijd af te krijgen. Het resultaat was prachtig!

Zeer goede service en betrokkenheid van Rebecca bij de verwerking en opvolging van onze bestelling

Mijn bestelling die op korte termijn geleverd moest worden, werd direct behandeld door Rebecca, die elke vraag met plezier beantwoorde. Nadien werd de bestelling opgevolgd om de tijdige levering te verzekeren en werd ik hiervan op de hoogte gehouden. Zelf toen er bij de levering problemen waren bij UPS heeft Rebecca alles binnen haar macht gedaan om de levering alsnog tijdig tot bij mij te krijgen, TOPSERVICE!

Wat fijn zo'n mooie beoordeling. Enorm bedankt en de volgende keer helpen we heel graag weer.

Ze nam zelf contact met me op omdat het product dat ik graag wou weer op voorraad was. Ik was het allang weer vergeten. Super! De hulp daarna was ook uitstekend, het meedenken en snel reageren. Het product (zonnebril) was top!

Goede hulp, snel geleverd

De medewerker heeft me goed geholpen met mijn keuze voor een sporttas voor de gym. De tassen werden netjes op tijd bezorgd. Niets op aan te merken,

Wat een top bedrijf vriendelijke en geven goed advies

Ik ben erg tevreden met de pennen die ik heb besteld, Helemaal naar mij verwachting en ook nog voor een leuke prijs . Volgende keer koop ik hier zeker weer !!

Fijn contact, snelle levering

Er wordt goed meegedacht. Persoonlijk contact is prettig. product naar wens geleverd.

Fantastische snelle service

Ik had snel relatiegeschenken nodig. Ik was zelf erg laat maar dit was geen enkel probleem en ze hebben gezorgd dat ik toch nog optijd mensen kon verrassen met een fantastische bedrukt geschenk

Een geweldig bedrijf met mensen die er verstand van hebben

De medewerkers weten waar ze het over hebben en geven eerlijke informatie . Zo wil ik graag met hun zaken blijven doen

Top geholpen mooie product

Snel en professioneel geholpen, dank je wel!

Ik werd top geholpen door alle medewerkers van relatiegeschenken

Zeer goede service

Meedenkend, vriendelijk en mooi eindresultaat.

Goeie service en meegedacht om een strakke deadline te halen.

We hadden voor een event over exact een week bedrukte flessen nodig. Relatiegeschenken heeft meegedacht hoe we deze deadline konden halen omdat er normaal 5-10 werkdagen voor staat. Toezegging gekregen dat het allemaal zou lukken en een dag voor het event was alles netjes binnen!

Vriendelijke en snelle service!

Bedankt voor de goede opvolging en communicatie naar klanten toe!

Zeer snelle en top service!

Niet de eerste keer dat wij een relatiegeschenk bestellen bij Relatiegeschenken.nl Dat is al een goed teken ;-) De service is super, zeer snelle reactie en advies.

Top service en communicatie.

Geweldig communicatie en super snelle en correcte levering.

Snel, vriendelijk en accuraat

Ik heb voornamelijk gesproken met Rebecca en Ilona. Wat ik vooral verrassend vind is dat zij beide goed op de hoogte waren van elkaars werk en elkaar goed aanvulden. Zo waren de lijnen kort en konden er snel beslissingen worden genomen. Ik heb gekozen voor een spoedbestelling die ook aankwam op de dag dat ik ze nodig had, precies zoals afgesproken. Terwijl er ook wat wijzigingen nodig waren tussen de proefdruk en de definitieve druk en hier meer dan een dag overheen ging. Fijn om te beleven dat de klant hierin wordt ondersteund en er wordt meegedacht. Service een 9, Producten een 7. Totaal dus een 8.

Erg tevreden!

Erg tevreden met de bestelling en service van Relatiegeschenken. Fijne en duidelijke communicatie. Ook levering ging erg vlot.

heel positief

heel positief, hele snelle reacties en bestelling snel en efficient afgewerkt en opgevolgd, super tevreden

Super!!!!

Heel fijn contact. Super service. Zeer tevreden over t geleverde product

Zeer professionele service en diensten

Heel goed en vriendelijk bedient met een perfecte en super snelle dienst en levering. Zeer tevreden. Ik kom zeker terug.

Goede en snelle service

Ik had een snelle levering nodig en alles is snel mee opgepakt en ik had alles op tijd en netjes binnen. Heel tevreden met de service.

Snelle reactie en zeer vlotte communicatie

Er wordt zeer snel gereageerd op een vraagstelling en de opzet die je ontvangt strookt met het werkelijke product. De levering gebeurt binnen de afgesproken termijn. Tevreden klant hier !

Pompmolenlaan 19 B

3447 GK Woerden

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.