Ik heb al verschillende gereedschappen besteld bij HoukemaTools ben zeer tevreden ,en snelle levering dat is fijn.

?

De bezorg poging is mislukt,geen wonder zuidhogeweg 12 bestaat niet.Het adres wat ik had opgegeven was zwanenburgseweg 12 4305 NJ, de computer ziet het verschil niet maar bezorging gaat zo niet lukken. In tegenstelling met het bootschappen karretje is dit invullen en versturen voor deze leek goed te doen. Groeten uit Zeeland. Aanbevelen ? geen idee

Duidelijke site, snelle levering, product zoals 't moet zijn.

Duidelijke info en afbeeldingen op de site, snelle levering met optie op levering in de avond, degelijk verpakt en product precies zoals omschreven en getoond. Klein dingetje is dat de handleiding qua aansluiting wat duidelijker mag zijn, maar dat zit meer bij Einhell lijkt me.

Iedereen komt zijn belofte na.

Bijna goed

Als men iets besteld en het is niet op voorraad dan Staat er op de site levertijd 4 tot 10 dagen maar na 14 dagen staat het er nog steeds. Misschien een puntje van aandacht. Maar toen het op voorraad was binnen 1 dag geleverd. Top verdere via de chat goed geholpen. Alleen maar lof.

Prima bediend.

In de winkel tekst en uitleg gekregen over het stuk gereedschap. Prima.

Geslaagd

Na vier dagen niks gehoord ben even gaan chatten met Pim en netjes de bestelling in orde gemaakt met bestellen met Lotte gechat om info ook prima verder geholpen ik ben 100 procent te vreden en ga bij jullie vaker bestellen groetjes Jack de Jong

Snel geleverd, vriendelijk,behulpzaam !

uitstekend

snel antwoord

alles prima in orde!

goede prijs en snelle levering.

Snelle levering van kwaliteitsproduct

Goede prijzen, kwalitatieve producten en snelle levering, zeer fijne webwinkel.

Vond het jammer dat ik verzendkosten moest betalen paste gewoon in de brievenbus

zie boven

Ben weer tevreden .

Na een mailtje van jullie dat het product weer voorradig is , en een goede en snelle levering .

super snel

Ging allemaal goed en snel.

Ging allemaal goed en snel. Ik was echter in de veronderstelling dat er bij bestellingen boven de 30 euro geen verzendkosten in rekening werden gebracht. Maar waarschijnlijk verkeerd gelezen.

Super vlotte levering

Bestel en een dag later zijn je spullen er ,als het op voorraad is

Volgende dag in huis zoals afgesproken. Prima

Volgende dag in huis zoals afgesproken. Prima

Algemene tevredenheid

Besteld product correct geleverd gekregen !

Volgende dag in huis!

Makkelijke website, snelle levering, duidelijke en prima mails voor de afwikkeling van de order

Snel, gunstig

Snelle levering en gunstig geprijsd.. Mooie producten.

Komen beloften na.

Prima bedrijf en goed geholpen

Prima, vlot en vriendelijk geholpen

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, FERM, Stanley, Güde en Scheppach.