Alles in orde

Snelle afwikkeling, correcte service

Houkema leverde snel wat er beloofd was tegen een scherpe prijs.

Goede eerste ervaring met jullie.

Goede communicatie over levering. Mooie boor kolom van Bernardo. Gunstige prijs.

Snel geleverd, in goede orde en voldoet aan verwachting

Machine netjes en op tijd geleverd

Dezelfde dag verstuurd, 1 dag uitgestelde levering omdat Postnl niet boven 30kg doet. De dag daarop netjes geleverd via Oegema.

Snel en betrouwbaar

Snel, duidelijk en betrouwbaar. Zeker een adres voor een volgende aankoop!

Matig

Duurt erg lang voordat bestelling wordt afgeleverd

Was top

Was gewoon top

Goed Goedkoop en snelle levering .

Goed , Goedkoop en snelle levering .

Nog niets ontvangen

Op vrijdag ruim voor 16.30 besteld. 2 keer een track en trace ontvangen voor maar 1 bestelling??? Duurde lang voordat bestelling is verwerkt door PostNL. Bestelling schijnt verzonden te zijn. Volgens track en trace is verzending "uitgesteld" in ligt nog in depot. Track en trace zegt wel dat het vandaag geleverd wordt ???

Goede service netjes binnen gehad snel en netjes

Zeer snelle levering, duidelijke website en betaalbaar

Weer een succes

Snelle levering en product voldoet aan verwachtingen

Doen wat ze beloven!

Na telefonisch contact om te vragen of de machine op voorraad was, deze gelijk via de website besteld, deze na 2 dagen in goede orde ontvangen

Snelle bezorging en uitstekend verpakt. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Gebruiksvriendelijke site met uitgebreide productinformatie. Kortom: een aanrader.

goede service, echter geleverde goederen waren niet kompleet

Ik bestel 2 gasflesjes, krijg er echter maar een. Ga er van uit dat de situatie snel zal worden opgelost.

Mijn bestelling werd snel geleverd, jammer dat je bij het retour zenden zelf de kosten moet betalen.

Zeer snelle levering

Vandaag besteld en morgen in huis. Top

Snelle levering.

Duidelijke omschrijving op de website, goed geïnformeerd en snel geleverd.

Goede prijs/kwaliteitverhouding en snelle levering

Heb al betaald maar nog steeds niks ontvangen

Nog steeds niks binnen

Advies ontvangen en vriendelijk behandeld

Gevraagd Advies ontvangen en vriendelijk behandeld

Is goed geregeld het set bij elkaar

Jullie hebben goede service

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.