Top service en ik kon meteen aan de slag

Een elektrische kettingzaag bij jullie gekocht. Binnen een uur kon ik mijn bestelling al afhalen, dus ik kon meteen aan de slag. Helemaal top dus! Daarnaast is het gereedschap van goede kwaliteit, dus ik ben zeker tevreden!

Prima materiaal , vlotte levering

Snelle levering juiste prijs, en produkt zoals verwacht

Positief, prijs is goed en product ook ( in mijn geval Güde 72 tands metaal cirkelzaag)

Ik zocht een bovenfrees en kwam uiteindelijk bij HoukemaTools uit , voordeliger dan de bouwmarkt en de volgende dag in huis

Goede duidelijke site en een snelle levering!

Een hele scherpe prijzen, Goede duidelijke site en een snelle levering.

voldoet niet aan belofte

Ik heb nog steeds niks ontvangen terwijl het product op voorraad zou zijn en voor 21 uur besteld de dag erna geleverd zou worden dit was afgelopen donderdag.wat willen jullie voor score verwachten?

Op tijd en geleverd wat was besteld

In notime geleverd

snelheid en perfectie

De bestelde Einhell apparatuur werd snel en op een perfecte wijze geleverd.

Snoer voor Einhell grastrimmer functioneert niet

Geleverd zonder plastic rand. Die ik van de oude spoel moest afhalen. Zonder instructies. Waarna de stukjes draad binnen enkele seconden in het rond vlogen. Gelukkig had ik een bril op.

Het bestelde apparaat werd snel geleverd, alleen had ik een Track&Trace-code ontvangen met afzender Studieboekencentrale. Dat is opmerkelijk als je bij Houkema Tools besteld.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering, snel antwoord op mijn vraag, GEEN informatie over verzending ontvangen

Alles zoals het hoort met als uitzondering dat er onverwacht een leverancier voor de deur stond zonder dat we waren geïnformeerd. Stom toeval dat er überhaupt iemand thuis was.....

Snelle levering en goede info.

goede ervaring met Houkema

product werd heel snel geleverd, echter de berichtgeving mbt de track en trace liet te wensen over, het pakket was er eerder dan de track en trace code, dus de bezorging kwam als een verrassing. gelukkig thuis, dus verder geen probleem. zou ik hier weer wat kopen ? jazeker.

Goed product tegen goede prijs

Uitstekende service, snelle verzending, goede prijs voor het product.

Vlotte bezorging. Apparaat nog niet gebruikt dus nog geen oordeel daarover

Perfect geregeld besteld en volgende dag in huis

Super voor mekaar

Slecht

Slecht,het zou woensdag geleverd worden,maar ik heb nog steeds niks ontvangen

pakket niet ontvangen

pakket spoorloos verdwenen

Gewoon goed

Netjes en snel

Snel en correct

Op 4 oct. een bladblazer besteld en op 6 oct. al ontvangen. Dit ondanks dat HoukemaTools bezig was met de verhuizing naar een ander pand. Mijn komplimenten.

Binnen het termijn geleverd,

Fijn contact snel

Snel en goed geholpen. Goede update via mail.

snelle goede service

Schaafbank snel en professioneel afgeleverde Schaafmessen wel snel bot maar ook hard hout denk ik. Droog eiken

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.