correct en snel.

dikke prima

goede service prettig zaken doen

Super snelle levering

Savonds besteld en de volgende ochtend in huis. Top

goed en snel gelevert

na telf overleg over het produkt was men duidelijk wat wel en niet kan.

snelle + correcte levering

Bravo

Snel geleverd.

Snelle levering en de goedkoopste die ik kon vinden. Goede kwaliteit. Groeten Alex Zwart

Mooi,dat ze gewoon ruilen zonder gezeik

Zie hierboven

Zie hier onder

Post nl ben ik niet te vreden, moest pakketje zelf op halen, ze hadden geen tijd om door de deur te wippen

Vanwege opruimingskorting in dit geval goedkoop

Omdat de blister met 3 gelijksluitende Nemef profielcilinders (2 SKG-sterren) incl. 6 sleutels blijkbaar een uitloopartikel was was de prijs bij Houkema de laagste op dat moment. Mijn indruk is dat de prijzen van de overige (niet-uitloop) artikelen niet bepaald scherp te noemen zijn.

Goede snelle levering

Geweldig, perfecte levering van machine. Werkt top!

Snel en correcte levering en goede prijzen.

Automatische drukspuit besteld en andere dag keurig geleverd.

Mijn bestelling kwam de volgende dag zoals afgesproken

snel geleverd en goed product

snel geleverd en goed product

Goede en snelle levering

Bestelling geplaatst, en is super snel geleverd

1ste bestelling. Correct uitgevoerd

Spijkers tacker

Uitstekend,prima prijs kwaliteit en snelle levering

levering prima

levering etc prima, machine goed alleen niet duidelijk dat er olie in moest. Nieuwe motor koste evenveel als de hele machine , dus gevalletje van pech, geen coulance

Goed produkt, conform geschepte verwachtingen. Goede info en afhandeling. Prima leverancier!

Helemaal goed!

Snel en vakkundig telefonisch geholpen mbt tuinpomp en alles binnen 1,5 dag bezorgd. Uitstekend !

Professioneel en vakkundig geholpen.

Eenvoudig besteld en vlot geleverd

Eenvoudig besteld en vlot geleverd

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.