Snelle levering en goede service

uitmunten

Alles was voor ons uitmunten.

Prima levering

Afkortzaag besteld. Actuele voorraad klopt. Bestelling snel geleverd. En prima feedback van de klantenservice.

Nette behulpzame webwinkel

Zaagbank onderstel gekocht, bleek na aankomst tansportschade opgelopen te hebben. Even gebeld, vriendelijk te woord gestaan terug gestuurd omgeruild. Voel me zeer vriendelijk en persoonlijk geholpen

prima bedrijf

Op voorraad, scherp geprijsd en snel bezorgd. Geen mailtje gekregen dat het pakket daadwerkelijk bezorgd is, wel iets van ‘het wordt vandaag zo en zo laat bij afhaalpunt bezorgd’, en dat was ook zo.

Voordat ik mijn bestelling plaatste,had ik enkele vragen. Deze werden duidelijk via de mail geplaatst en in de avond verzonden de andere morgen het antwoord duidelijk uitgelegd binnen. Na de betaling wat ook gemakkelijk gaat gelijk een mail dat de betaling is ontvangen en geaccepteerd. In een andere mail gelijktijdig een order nummer en een factuur. Ik had aangegeven op een bepaalde dag aflevering dit is ook zo gebeurd. Alles wat is afgesproken en gevraagd naar wens uitgevoerd.

Snelle actie

Zeer snelle levering , alles keurig en netjes met zorg geleverd. Top

Goed verpakt,snel geleverd

Goede kwaliteit en prijsverhoging.

Snelle levering, duidelijke website, makkelijk te bestellen enz. Totaal géén minpunten. Ik ben 77 maar heb nog nooit zo vlug een bestelling binnen gehad.

Snelle levering super bedankt ga u zeker aankaarten bij vrienden

Snelle levering super bedankt ik ga u zeker aankaarten bij vrienden

Prima en snelle levering

Gewoon goed.

Vlot geleverd, product naar wens

Geen probleem gezien, alles naar wens

Snelle levering, accuraat

Moet hier iets staan?

Snel geleverd en mooie prijs

Goed en snel geleverd

Precies wat ik zocht

Vlotte afhandeling en snelle levering en zeker niet duur

pervekt!

snelle levering goed product

De door mij bestelde artikelen werden snel geleverd en ik werd duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang.

Snelle service !!

Prijs-kwaliteit uitstekend ! Snelle levering !! Een aanrader !

Geleverd zoals beloofd

Levering zoals beloofd

Fijne overzichtelijke webwinkel

Ik vind houkema tools een overzichtelijke site hebben met scherpe prijzen en desgevraagd vakkundig advies. Daarnaast snelle levering.

Prima en snel geholpen bij advies en levering

Gewoon Prima

Alles keurig, netjes en in korte tijd geleverd.

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, FERM, Stanley, Güde en Scheppach.