Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd, ik de afzuigmachine nog niet gebruikt maar ik wel vertrouwen dat het goed komt

Super snel

Zeer snelle levering

Veel keuze in eigen prijsklasse en kwaliteit

Goed en snel

Doen gewoon wat ze zeggen. Dus de volgende dag geleverd

Snel gereageerd op de bestelling en snel geleverd

Levering heel snel

Zéér aangenaam verrast, ik geef 5 op 5

Zéér aangenaam verrast, heel vlug geleverd. Proficiat ik geef 5 op 5 en is dus eigenlijk 10 op 10.

Snelle levering!!

Prima snelle levering!!

Prima advies

Prima advies, scherpe prijs en snelle levertijd

Snel

Netjes

Snel en eenvoudig

TOP

GOEDE EN SNELLE LEVERING

Nogmaals top

juiste spullen op trijd

Verzendkosten bij brievenbuspost

Men rekent volledige verzendkosten als zou het een pakket zijn, terwijl het gewoon in een enveloppe kan en ook als zodanig verstuurd wordt. Kosten hiervoor zijn veel lager.

met RTV een prijs gewonnen Houkema Tools Super Kwaliteit.

Mijn ervaring met Houkema Tools een ramenwisser m.t.b. Nieuw in box gewonnen bij RTV Drenthe een superprijs t.w.v. 100 euro. Houkema Tools Producten zijn zoiets Cools!!!!

Produkt beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen

Zeer snelle en vlotte levering Tevreden over het produkt. Ik hoop dat het lang zo mag blijven, dan ben ik zelfs enthousiast over het produkt.

Verkeerde voorlichting op de site

Vervolgens om het op te lossen door een klein ringetje in een envelop op te sturen vragen ze 6,95 euro verzendkosten. Kortom, zelf goed controleren en niet op hun gegevens afgaan

Zeer goede service

Goede service, goed geholpen bij vragen en toen de afkortzaag defect was, direct een nieuwe gestuurd die de volgende dag al geleverd werd.

zeer goed

goed contact via telefoon en snelle levering

Zeer goede service

Uitstekende ervaring!

Bestellen op maandag 20:30u, levering op dinsdag in België iets na de middag... Wat een service!

Nooit weer Houkema

1x gebruik gemaakt van deze webshop en ook meteen de laatste keer. Wat een slechte ervaring met deze webshop. Gereedschap gekocht en gebruik moeten maken van retourbeleid. En daar begon het. Kreeg machine wat onvolkomenheden bevatte en heb daarover correspondentie gevolgd. Kreeg een jonge gast aan de lijn en die wilde mij even vertellen dat het in zijn optiek allemaal wel meeviel. Ja hallo?? Machine is beschadigd en ik wil graag een ander. Maar deze jonge gast werd opstandig omdat ik graag gebruik wilde maken van retourbeleid. Hierop werd ik zeer onvriendelijk behandeld met "WAT WILT U NOU? "" andere machine? Geld terug? Ze wilden zelfs dat ik op eigen kosten even kwam retourneren. Moest maar langs komen. Ja daag. Ik kosten maken voor machine wat niet goed is. Maar je merkt dat er jonge gasten aan de lijn zitten die zich god wanen en communicatief zëër slecht zijn. Afspraak gemaakt dat machine gelijk dezelfde dag werd opgestuurd als ik track and trace via mail kon aantonen van mijn retour. Gedaan maar helaas Houkema was om 5 uur dicht en slechts 1 minuut later dan 20 over hebben ze niet verzonden. Dus klus lag dag stil. Bedankt Houkema. Voor mij geen Houkema meer. Wat een slechte service. En slecht personeel op retourbeleid

Tip top zlles super ok

Tiptop alles ok perfect service

Nieuw Amsterdamsestraat 40 7814 VA Emmen

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.