Goede verticuteermachine en de machine doet wat hij moet doen.

Direct na ontvangst de verticuteermachine in gebruik genomen. Voor het stuk gras wat wij moeten ontdoen van mos is de verticuteer- machine prima geschikt. Eenvoudige bediening en na gebruik goed schoon te maken en dat voor die prijs. Uitermate tevreden.

Vandaag besteld overmorgen in huis

Levertijd langer dan verwacht

Ben al een week aan het wachten. Mogelijk door corona Maar had machine al willen gebruiken

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Zondag besteld dinsdag in huis. Perfect

Super goede service!

Super goede klantenservice toen bleek dat een deel van het product ontbrak (door een foutje van de fabrikant). Dank voor de snelle oplossing!

Had snel deurkrukken nodig

Zeer snelle en correcte levering, goede prijzen en de deurkrukken passen perfect!

RAZEND SNELLE LEVERING

Heb een gras verticuteermachine gekocht via beslist.nl. Bleek te worden geleverd door Houkema via PostNL. Veruit goedkoper dan anderen. Volgende dag werd de machine reeds geleverd in Brussel en zelfs zonder de vervelende PostNL complicaties (zoals foute "we hebben u gemist" meldingen), wat hier eerder uitzonderlijk is. Betrouwbare firma dus, die Houkema Tools en wij zijn zeer tevreden.

prima en snel geregeld

Na zoeken en op indicatie van Ferm Zwolle bij u terecht gekomen. Behoorlijk goedkoper als Bol.com en andere

top geregeld

verzending top geregeld . alleen kreeg ik een heel klein ringetje ( die ik besteld had ) in een doos met vulpapier erin . terwijl het zat in een enveloppe had gekund .( duurdere verzendkosten en milieu puntje van aandacht 😁

Snelle levering en netjes verpakt

Snelle levering en netjes afgehandeld

HoukemaTools

Prima website en snelle en goede levering

snel geleverd

snel geleverd en had nog een vraag die is prima en snel beantwoord.

Snel en correct

Snelle en correcte levering conform afspraak

Spullen op tijd gevelerd

Prima, snel geregeld

Alles top gegaan met de levering, maar 1 dag later dan normaal d.m.v. corona virus. Daar ben ik dus tevreden over, maar stuur dan geen mail rond dat alles qua levering net zo zal blijven als voor de corona uitbraak, want dat is niet zo. Zeg dan wij doen ons best om op tijd te leveren. 2 punt is dat er echt een ongelooflijk slechte tekening bij het apparaat zit, hoe het in elkaar moet. Er staan dingen op hoe je die moet monteren, die al gemonteerd zijn. Er staan ook dingen juist niet op die nog niet gemonteerd zijn. Nogmaals de beschrijving was bar slecht. Over het op de hoogte houden van de klant en het is een fantastisch apparaat.

Makkelijk, simpel en snel

duidelijke overzichtelijk website, makkelijk te bestellen.

Spullen zijn goed aangekomen

.?

Toplevering

In deze moeilijke tijd een supersnelle levering. Top

Netjes verzorgd

gewoon super

Vrijdag om 17.30 besteld en binnen een halfuur een bericht ontvangen dat het aan de bezorger is meegegeven. Snel, accuraat en duidelijk. Triple A

Zeer tevreden!

Bijna jammer dat ik niet zo vaak iets nodig heb. ;)

prima, snel geleverd

Geen opmerkingen

Prima bedrijf

Duidelijke informatie. Goede service.

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, FERM, Stanley, Güde en Scheppach.