Snel bezorgd en goed spul.. Ik kan het iedereen aanraden Rocky

geweldig

Vlotte levering voor een prijs die nergens anders wordt aangeboden. Prima terzakekundig advies.

Snelle levering duidelijk hoe je moet bestellen

Duidelijk en voordelig

Ik had een boormachine besteld in het weekend maar na 5 dagen nog niks gehoord of geen mail. Toch maar contact gezocht met de klantenservice service en binnen een paar uur al antwoord. Oorzaak was het weekend en een vakantieperiode en het was niet op voorraad. Maar binnen 3 dagen kreeg ik al een verzend bevestiging en werd alles correct geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Prima !

Zeer vlotte afhandeling en levering. Degelijk product voor de toepassing

'vlug, vlot en netjes'

...s'morgens besteld...s'avonds in huis !!

niks op aan te merken

Snel verzonden.,degelijk verpakt.

Perfect goede levering

Perfect goede en snelle levering.

Zoals het zou moeten!

Duidelijke website, mooie producten, goed geprijsd, snel verzonden en ontvangen, keurig verpakt.

Gord

Enige min punt was: Waterpomp besteld met apart een aanzuigslang. Nu bleek dat deze niet paste op de pomp. Verschillende diameters. Ofwel 2 bestellingen die niet op elkaar pasten. Ik heb nu een aparte slang van de juiste diameter gekocht. Werk goed. De bestelde aanzuigslang met de kleinere diameter ga ik retourneren. Leermoment: probeer de combinatie van de ene en het andere product goed af te stemmen. Een pomp met een aansluiting van 1,5” past niet op een aanzuigslang 1”.

Goede snelle levering

Snelle reactie op vraag en na bestelling volgende dag in huis

Goede service, snel veleverf

Pomp gekocht, werd telefonisch goed geholpen en kreeg prima advies.

Zeer goed!

Door een misverstand in een bestelling krijgen we niet het goed product. Dit is door Houkema op voortreffelijke wijze opgelost.

Netjes geregeld

Netjes en op tijd geleverd.. Verpkking zou wat kleiner kunnen.

Levering snel

Denk goed produckt met test spuiten met een ferm helaas een ringetje verloren negen weer te vinden kan geen onderdelen bij bestellen dus spuit kapot. Spijtig nog geen dag oud

Mailcontakt gehad en prima geholpen met de vragen, vervlogens lintzaag 305 besteld en de volgende dag in huis. Meteen geinstalleerd en zagen en zagen maar. Vantasties, groet frans

snel in antwoorden mail, en ondanks crisis snelle levering

Einhell pomo uitgekozen. Op de vragen die ik nog had werd snel gereageerd.

geweldige service

Zeer correct behandeld snelle afhandeling zoals aankoop en retour.

Levering al 2x verplaatst zou dinsdag geleverd worden nu donderdag nog steeds niet ontvangen.

Nog geen ervaring zit nog te wachten Vracht vervoerder is laks dus geen aanbeveling

Nou nee

Helemaal top

Prima bedrijf, besteld en de volgende dag alles netjes afgeleverd. Goed materiaal voor een betaalbare prijs

Geweldig bedrijf!!

Een erg goed bedrijf, erg klantvriendelijk en integer. Ik heb hier mijn El fuego Dakota smoker vandaan. Kort na de bestelling werd ie flink goedkoper. Ik heb het bedrijf toen gebeld en ze hebben het prijsverschil gecompenseerd met de hoes, die ik er voor nodig had. Heel keurig en ik kom hier zeker terug.

Door de service sta je als klant niet in de kou

Een uitstekende service .

Een zeer uitstekende service , ga zoo door .

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, FERM, Stanley, Güde en Scheppach.