Uitstekende service.

Duidelijke site en goeie levertijd. De aanvraag wordt snel opgepikt en verzonden.

Overzichtelijke site, met alles wat een doe het zelver zich kan wensen!

Na de bestelling, altijd goed geinformeerd over het verloop van het uitleveren van het bestelde produkt. Levering is zeer snel !

Hele goede service

Laat besteld en toch de volgende dag bezorgd.

Snelle levering ondanks corona.

Prima bedrijf

Prima bedrijf

Zeer tevreden!

Gemakkelijke site, met scherpe prijzen. Snelle levering.

netjes af gehandeld.

Snelle verzending

Vrijdags besteld zaterdags thuis

Kopen, morgen leveren geen gedoe!

Nette prijs, snelle verzending. Top!

Goede prudukten. Krijg wat je besteld. Levering volgens afspraak. Is zeker een aanrader. Bij vragen even bellen je krijgt netjes antwoord en belofte. Word nagekomen. Super tevreden

juiste levering

No nonsense, gewoon snel en goed

Goed assortiment en snel geleverd

Prima voor elkaar

Vandaag besteld morgen in huis

zeer goed

snelle levering en correct ingepakt

moet nog ff afwachten.

Prima bedrijf snelle levering

Prima bedrijf snelle levering en lekker geprijsd netjes verpakt en een goed product

Super! Zelfs op verzoek als cadeau ingepakt!

Snelle levering, goed verpakt, netjes en ze leveren de spullen gewoon precies die je hebt besteld. En ook nog eens mooi ingepakt als cadeau (als verzoekje gevraagd). Ik zou er zo nog eens bestellen.

Snel besteld & een snelle bezorging!

Goede ervaring met deze winkel, prijs stelling is gunstig maar ook het bestellen op het platteland vindt ik belangrijk.

keurig en netjes op tijd

Tot nu keurig

Zeer goede ervaringen.

Hebben de betere merkartikelen. Goede prijzen. Indien op voorraad wordt het artikel binnen één dag toegezonden. JEJE .

prima service

Ondanks dat de bestelling uit het assortiment is toch ruimschoots gecompenseerd voor dezelfde prijs met vervangende artikelen.

goed en snel geleverd

besteld snel geleverd en goed verpakt.

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, FERM, Stanley, Güde en Scheppach.