echt goed

Wat ik gekocht had was niet in orde ,maar het geld terug gehad

Levering de dag na bestellen.

Snelle reactie. Correcte informatie.

Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. Correcte levering van de bestelde machine.

heel goed geholpen

ik had niet via de site besteld ( wat eigenlijk de bedoeling is ) maar kwam het product zo ophalen. De mensen daar hebben mij goed geholpen zodat ik het product toch mee kon nemen. Heel fijn.

Snel bezorgd

Dik in orde

Helemaal goed

Goed en snel gereageerd en geholpen.

Levering anno NU

Binnen 24 geleverd 》》zonder verzendkosten en de goedkoopste

Makkelijk bestellen en snel geleverd. alles perfect.

Makkelijk bestellen en snel geleverd. alles perfect.

Bestelling is goed aangekomen

Product Werkt prima ben tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit

Voor het eerst gereedschap besteld bij Houkema. Gereedschap zag er goed uit en was keurig verpakt. Net voor het weekend besteld en net nat het weekend geleverd. Dit was geen probleem. Via de mail uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang van de order.

Snelle levering goede spullen

Snelle levering goede spullen

perfekte service !!!

ok

Goede prijs/ kwaliteit, snel geleverd.

Gereedschap besteld, werd snel geleverd, voldoet aan verwachting. Goede ervaring dus.

Prima service bij de aankoop

Mijn vragen werden snel en concreet beantwoord.

Prima voor elkaar en volgens afspraak

Prima voor elkaar

Supersnelle levering

Supersnelle levering en netjes verpakt

Nette prijs en vlot geleverd

Product voldoet aan verwachtingen, nette prijs en vlot geleverd

Houkema doet wat ze beloven!

Van een overzichtelijke en informatieve site, het online bestelproces, de communicatie met betrekking tot de leveringsdatum tot en met de levering aan toe, is alles top geregeld. Wat een fijne ervaring als online koper! Volgende keer weer Houkema!!!

Netjes en snel geholpen

Na mijn bestelling te hebben geplaatst echt 24 u later bezorgd prima gedaan bedankt

Binnen 4 dagen in huis

Snelle levering, en goed contact via mail,

Vriendelijk en adequaat

Goede informatie en snel een offerte

Snel-sneller-snelst

Een wel heel vlotte levering van de bestelling. Maandagavond de bestelling geplaatst en dinsdagmorgen werd de bestelling geleverd.

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.