Een FERM AGM1088 haakse slijper 230mm - 2500 W (slow start) met diamantschijf besteld. Goede prijs / kwaliteit verhouding, werkt als een trein!

Ik ben heel tevreden Ik heb aan mijn vrienden vertel dat ik heel goed geholpen . Bedank

Duidelijke communicatie

Klein misverstandje gehad over de levering, dit is keurig opgelost na een berichtje gestuurd te hebben. zeer tevreden

Snel in huis de bestelling

Prijs kwaliteit is goed + snelle levering

Snelle levering en alles werkt naar wens.

Snelle en correct geleverd en de machine werkt zoals het hoort. Zeker voor herhaling vatbaar

Snelle correcte ievering product met postnl!

Had een product besteld waar veel vraag naar is maar toch is de prijs zeer redelijk. Netjes en snel afgeleverd met Postnl. Product helemaal naar verwachting. Echt top service!

Snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Prima producr en snel geleverd

perfect en zeer snel bezorgd

perfect en zeer snel bezorgd

snel en goed

Alles goed geleverd .

Betrouwbaar

Snel en betrouwbaar. Nietjes voor Ferm tracker die moeilijk meer te krijgen zijn.

Goede ervaring

komen afspraken na ,goed gereedschap, snel in huis

prima geregeld, snel en acuraat

Zoals vermeld op de site, zeer snelle en accurate levering, ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen.

Snelle levering en product als verwacht

Product snel geleverd en voldoet exact aan beschrijving.

Duidelijk en betrouwbaar

Wat er staat wordt ook geleverd. Prima dus!

Met de boor was helaas niet door de muur te komen....

Super snel, top product

Top winkel

Pakketje goed afgeleverd

Aan te raden

Snelle levering, helaas van een verkeerd artikel. Dit euvel werd echter snel rechtgezet dmv. een mailtje aan de behulpzame klantendienst.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Precies kunnen vinden wat ik nodig had. Bestellen ging soepel en ik had het product snel in huis. Apparaat werkt goed. Puntje van kritiek is dat er een klein onderdeel wel heel erg snel en makkelijk afbrak.

Ontvangen en uitgepakt.

Boren komt later.

Top klasse

goede voorlichting

Het feit dat er ook telefonisch advies wordt gegeven en de telefoon bereikbaarheid goed is wordt gewaardeerd en is ook de reden dat we bij u kopen .

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, FERM, Stanley, Güde en Scheppach.