vlotte levering van een mooi product

Had de bestelling geplaats op maandag 23 juli en de volgende dag was de motorzaag van Einhell al om 10.15 uur afgeleverd. TOP . Heb nu twee dagen met de motorzaag gewrkt en diverse bomen geveld en in stukken gezaagd en de motorzaag werkt perfect. Uitstekend product voor een correcte prijs. (-:

Alles ok

Snelle en goede levering

Gewoon goed

Een organisatie die zeker 5 sterren verdient

Snel geleverd.

Fijne draad, eenvoudig op spoel te wikkelen.

late levering

alhoewel artiekel in stock staat duurde het toch een 5 tal dagen vooraleer de besteling verstuurd werd

Beste Christiaan, Op onze website staat vermeld dat de levertijd 2-6 werkdagen bedraagt voor dit product. We begrijpen dat u had gehoopt dat de levering sneller zou zijn, maar we hebben uw bestelling binnen de aangegeven termijn van 5 dagen bezorgd, zoals afgesproken. Met vriendelijke groet, HoukemaTools

Goede kwaliteit

Het telefonisch advies, het bestellen ging prima. het apparaat kon ik na 17.00 uur ophalen bij de expeditie afdeling.

Niets op aan te merken

Bestelling makkelijk gedaan, voldoende informatie op de site en een dag later afgeleverd.

Artikel volgens verwachting reden een prima prijs.

S

Snel geleverd, werkt op dit moment prima.

Zeer goed.

Antwoord en verstuurd zeer snel!

Super levering Betaalbaar

No nonsens

Alles top snelle levering

Snelle afhandeling van mijn bestelling

Heg in mum van tijd klaar

Makkelijk te hanteren en maakt weinig kabaal Doet wat het moet doen

Het artikel is snel geleverd.Was goed verpakt. De informatie omtrent de ' reis' van het pakket was goed te noemen.

zeer goed

Zeer tevreden ,snel geleverd en goede info over verloop van zending. Groeten De Craene

Prima gereedschap.

Heb eerder al een 1 set met inbus gekocht nu een met torx sleutels de maat is nauwkeurig en overzichtelijk

Product is goed. Had een paar vragen over product over het product voor dat het geleverd werd. Er werd goed en snel gereageerd. Levering ging ook vlot en snel

Top, snelle levering

Het is gewoon top!!!!

Ik heb al meer spullen hier vandaan besteld ben er zeer tevreden met alles

Snelle levering eenvoudige website

Mooie elektrische houtversnipperaar besteld in de aanbieding. Snel geleverd.

Supersnelle levering

Slechte of geen communicatie

3 dagen wachten op artikelen. Vervolgens fout adres volgens Post Nl en als ik dan een bericht stuur naar jullie krijg ik geen antwoord.

Beste Frank, Wij hebben zeker wel uw vragen beantwoorden, meerdere keren zelfs, zijn onze mails niet in uw spam terecht gekomen? Dat de 1e levering niet juist is geweest, hebben wij helaas geen verklaring voor. Wellicht is met een foutieve PostNL scan het artikel terug gestuurd. Zodra dit is opgemerkt, hebben wij direct het opgepakt. U hiervan op de hoogte gebracht en nieuwe zending naar u verstuurd. Uiteraard blijft het vervelend dat het niet op gewenste dag is geleverd, daar bieden wij natuurlijk ook onze excuses voor aan.

eerste ervaring goed meegevallen

snel

Nieuw Amsterdamsestraat 40

7814 VA Emmen

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.