zeer goed

heel tevreden

De levering van het product was erg snel

De aanbiedingen die zijn soms twijfel achtig. De advies prijs verhogen en dan zeggen 35 procent korting op het product klopt niet ,de prijs was een dag er voor nog het zelfde!!! Het reken sommetje klopt maar de aanbieding niet erg jammer

Het opdoeken van fysieke winkel is een enorme stap terug

Voorheen kon je in de winkel de producten bekijken en uitproberen. Houkema heeft nu geen fysieke winkel meer en dat vind ik een enorme stap achteruit voor mensen uit de regio. Daar naast moeten de mensen achter de website chats veel beter geinformeerd worden. Ik ben namelijk meerdere keren naar het nieuwe adres gestuurd om de eerst keer erachter te komen dat ze gesloten waren op bevrijdingsdag en de tweede keer te zien dat er helemaal geen fysieke winkel meer is. Alleen nog een kantoor en een magazijn. Toen maar gewoon via de website besteld. Wat maakt Houkema dan nog onderscheidend? Ik denk weinig.... Trouwens mijn producten we goed en snel gekregen.... eerlijk is eerlijk.

goed assortiment, top service, snelle levering !

Na een eerste keer : mijn toekomstige leverancier!

snelle en correcte levering en betaalbare prijs.

zoals boven

zeer snelle service

Correcte afhandeling

Gebruiksvriendelijke site. Eenvoudig om te betalen. Stock klopte, was onmiddellijk leverbaar. Alles zat correct in één colli. Aanrader om nog verder zaken te doen.

Correct

Snelle service en bestelling zoals gehoopt

Overzichtelijke site, reële prijzen

Gezocht naar een vervangende gereedschap koffer op het internet maar deze was lastig te vinden maar niet bij Houkema Tools. Na de bestelling kreeg ik een tegoedbon, een leuke geste alleen jammer dat deze maar een beperkte inwisseldatum van 14 dagen had.

Besteld en de volgende dag al in huis. Goede prijs kwaliteit verhouding.

scherpe tijd en snel geleverd!

Wilde een wat zwaardere hogedrukreiniger. Voor de juiste prijs geleverd door Houkema en binnen twee dagen in huis. Helemaal top!

snel geleverd! Machine is goed voor mij werkzaamheden voor die prijs! Top

Snel geleverd! Machine is goed voor mij werkzaamheden!

Super geregeld

Er was een super snelle en goede levering, netjes verpakt. En goede kwaliteit. Ben er zeer tevreden mee.

Heel goede klantenservice.

Mijn waterpomp was defect binnen de garantieperiode. Melding hiervan werd snel en goed beantwoord , ik kreeg instructie hoe het apparaat terug te sturen. Na 4 dagen had ik al een nieuwe pomp in huis.

Snel en correct geleverd via afhalen

Snel en goed afhandelen.

Zeer snelle en correcte levering

zeer snelle en correcte levering

Uitstekend!

's avonds net voor 21:00 besteld en de volgende ochtend levert PostNL het pakketje al af, dus wat wil je nog meer.....

Snelle levering en goed verpakt

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Super Customer Service

Had an issue with my order, but customer service was super efficient in following the problem.

Netjes en snel geleverd.

Netjes en snel geleverd.

Snelle goede service

Prima service kwaliteit !

Zeer snelle levering, top bedrijf

Zeer snelle levering, waar anderen adverteren met dingen en dan in kleine letters erbij zetten dat de bestelling een pre order is, hier niet er staat duidel8jk bij dat het op voorraad is en de zelfde dag verstuurd word. Top bedrijf.

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.