De bestelling was eenvoudig te plaatsen en de bezorging was zeer snel. De berichtgeving was duidelijk. Kortom, zeer goede ervaring met Houkema.

geen problemen

niks aan te merken

snelle service

snelle levering, maar een factuur heb ik nog niet ontvangen

Ga zo door

Perfekte communicatie en keurig bezorgd!! In een woort "TOP"!!!!!!

Alles naar wens m.b.t. mijn bestelling van Verticuteermachine!!!

Is heel snel geleverd had verkeerde besteld

goede levering van besteld produkt

alles is fout gegaan bij de plaatsing van de patroon in het spuitgereedschap . er ontsnapte veel gas doordat er geen voldoende afdichting is . wellicht heeft u een oplossing ? Mvg Ad

Goede ervaring

Goed onderdeel, snel geleverd.

Prima geholpen

beste prima

vlot en correct

Goed geholpen en heel snel geleverd

De accu tuinpomp doet het heel goed! Goed advies en de volgende dag al geleverd- op Ameland!

Prima jongens met goede communicatie.

Duidelijke vriendelijke communicatie en ze denken met je mee.

snelle levering van olie-lekkende pomp

de gude motorpomp ziet er goed uit, alleen was het oliereservoir niet goed afgesloten. Hierdoor zaten motorpomp en verpakking onder de olie!

snel en goede kwaliteit

Heb al diversen spullen gekocht bij houkematools, en de prijs en kwaliteit voldoet aan mijn verwachting.

Beetje zwaar.

Is normaal dat er gewicht aan hangt. Maar snijt en gaat best wel goed.

Adequate en snelle levering

De bestelde artikelen worden op de afgesproken tijd geleverd. De spullen zijn prima verpakt en voldoen geheel aan de beschrijving op de website van Houkema. Heb al meerdere keren bij Houkema besteld en de spulletjes waren steeds tot volledige tevredenheid

Prima bedrijf met klantgericht denken

Er was iets mis met mijn bestelling c/q de betaling en werd daarom geannuleerd. Eén belletje was genoeg. Er werd meegedacht en snel de juiste oplossing gevonden. Een dag later was de bestelling geleverd.

Snelle levering goed product!

Binnen 1 uur al verzonden! Topservice!

snelle vlotte levering

...

Mooi product, heldere website, snel geleverd!!

Snel kunnen vinden wat ik zocht, Bestelling ging vlot Levering was ook vlot en duidelijk gecommuniceerd

Levering volgens verwachting

Dozenboor rond 76mm besteld, volgens verwachting geleverd

Positief! Correct en super snel.

Goede merken, super snelle en correcte levering.

Redelijk

Slechte webshop heb nog steeds mijn factuur niet af kunnen drukken Jammer

Top Kom zeker terug

Doen wat ze zeggen

kolomboor om 15 uur besteld volgende dag geleverd . Super service

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.