Zeer goede service

Uitstekende ervaring!

Bestellen op maandag 20:30u, levering op dinsdag in België iets na de middag... Wat een service!

Nooit weer Houkema

1x gebruik gemaakt van deze webshop en ook meteen de laatste keer. Wat een slechte ervaring met deze webshop. Gereedschap gekocht en gebruik moeten maken van retourbeleid. En daar begon het. Kreeg machine wat onvolkomenheden bevatte en heb daarover correspondentie gevolgd. Kreeg een jonge gast aan de lijn en die wilde mij even vertellen dat het in zijn optiek allemaal wel meeviel. Ja hallo?? Machine is beschadigd en ik wil graag een ander. Maar deze jonge gast werd opstandig omdat ik graag gebruik wilde maken van retourbeleid. Hierop werd ik zeer onvriendelijk behandeld met "WAT WILT U NOU? "" andere machine? Geld terug? Ze wilden zelfs dat ik op eigen kosten even kwam retourneren. Moest maar langs komen. Ja daag. Ik kosten maken voor machine wat niet goed is. Maar je merkt dat er jonge gasten aan de lijn zitten die zich god wanen en communicatief zëër slecht zijn. Afspraak gemaakt dat machine gelijk dezelfde dag werd opgestuurd als ik track and trace via mail kon aantonen van mijn retour. Gedaan maar helaas Houkema was om 5 uur dicht en slechts 1 minuut later dan 20 over hebben ze niet verzonden. Dus klus lag dag stil. Bedankt Houkema. Voor mij geen Houkema meer. Wat een slechte service. En slecht personeel op retourbeleid

Tip top zlles super ok

Tiptop alles ok perfect service

Levering correct van bestelde product

Bestelde zaagtafel voldoet precies aan mijn eisen. Levering zeer snel en correct.

Bedrijf waar je op kan vertrouwen

Snelle levering, top product geleverd, helemaal blij mee!

Good

Good communication and quickly in sending your orders I love that

Heb gezien het weer terrasreiniger nog niet gebruikt

Besteld, geleverd, ok.

Tevreden.

Afgeleverd zoals afgesproken

Supersnelle service na bestelling

Voor de eerste keer besteld en zeer goed bevallen.

Prima! onderdelen op voorraad Zelfde dag verstuurd Dit wil je

Zeer vriendelijk

Mijn bestelling opgehaald en zeer vriendelijk ontvangen en geholpen.

Perfect verpakt en zeer snelle levering in België

De leverancier heeft het pakket perfect geleverd. Was heel goed verpakt. Op voorhand getelefoneerd. Top service

Vlotte leverancier en goed product.

Zie bovenstaande.

Prettige en klantvriendelijke mailwisseling

Snelle levering en keurige prijsstelling

Voor de eerste keer perfect

Alles goed geregeld

Huyndai strooiwagen bij ze gekocht. Dat verliep allemaal op rolletjes :-) Vriendelijk, goed geprijsd en snel geleverd. Aanrader!

Geconstateerd probleem netjes opgelost.

Het artikel had een beschadiging van de coating waarover iets ter camouflage was aangebracht. Het zag er hierdoor niet nieuw uit. Dit kan het bedrijf denk ik beter op een andere manier tegen een aangepaste prijs verkopen of beter controleren wat wordt verzonden.

Snel geleverd en schadevrij

Zeer mooi ding

Geweldig ,,,doet het goed

Goed en snel

Goed en snel bezorgd

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.