Bijna goed

Als men iets besteld en het is niet op voorraad dan Staat er op de site levertijd 4 tot 10 dagen maar na 14 dagen staat het er nog steeds. Misschien een puntje van aandacht. Maar toen het op voorraad was binnen 1 dag geleverd. Top verdere via de chat goed geholpen. Alleen maar lof.

Prima bediend.

In de winkel tekst en uitleg gekregen over het stuk gereedschap. Prima.

Geslaagd

Na vier dagen niks gehoord ben even gaan chatten met Pim en netjes de bestelling in orde gemaakt met bestellen met Lotte gechat om info ook prima verder geholpen ik ben 100 procent te vreden en ga bij jullie vaker bestellen groetjes Jack de Jong

Snel geleverd, vriendelijk,behulpzaam !

uitstekend

snel antwoord

alles prima in orde!

goede prijs en snelle levering.

Snelle levering van kwaliteitsproduct

Goede prijzen, kwalitatieve producten en snelle levering, zeer fijne webwinkel.

Vond het jammer dat ik verzendkosten moest betalen paste gewoon in de brievenbus

zie boven

Ben weer tevreden .

Na een mailtje van jullie dat het product weer voorradig is , en een goede en snelle levering .

super snel

Ging allemaal goed en snel.

Ging allemaal goed en snel. Ik was echter in de veronderstelling dat er bij bestellingen boven de 30 euro geen verzendkosten in rekening werden gebracht. Maar waarschijnlijk verkeerd gelezen.

Super vlotte levering

Bestel en een dag later zijn je spullen er ,als het op voorraad is

Volgende dag in huis zoals afgesproken. Prima

Volgende dag in huis zoals afgesproken. Prima

Algemene tevredenheid

Besteld product correct geleverd gekregen !

Volgende dag in huis!

Makkelijke website, snelle levering, duidelijke en prima mails voor de afwikkeling van de order

Snel, gunstig

Snelle levering en gunstig geprijsd.. Mooie producten.

Komen beloften na.

Prima bedrijf en goed geholpen

Prima, vlot en vriendelijk geholpen

Goed omschrijving product en juiste levering

Top shop

Binnen 24 uur geleverd. Nu het apparaat nog aan een test onderwerpen maar dat zal wel goed komen.

De levering was niet compleet.

Dit bleek pas na levering. In de doos was een brief bijgesloten dat 1 artikel binnen 1 a 2 weken wordt nageleverd. Ik verwacht deze info eigenlijk al voor levering.

zeer tevreden

alles zoals het behoord

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, FERM, Stanley, Güde en Scheppach.