Super!!!

Zeer snelle levering en correcte prijzen!!

Zeer vlotte en correcte levering.

in de avond besteld en in de morgen geleverd.

‘s avonds besteld en de volgende dag al binnen. En een heel prima prijs. Wat wil je nog meer?

Snelle levering!

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Goede updates op website!

Goed.

Zeer snelle levering. Nog niet gebruikt.

Snel en correct

Snel , goede prijs en correct

Perfecte opvolging ordernummer

Ik had een probleem omwille van dubbele bestelling. Hierdoor werd de eerste geannuleerd. Na enkele dagen kreeg ik via mail dat ook de 2e bestelling was geannuleerd wegens dubbele bestelling. Na een telefoontje werd nog dezelfde dag alles geregeld en ontving hiervoor een bevestigingsmail met track en tracé code. De dag nadien kon ik mijn bestelling aannemen. Dus : Perfecte dienst en opvolging. Sterk aan tafel raden

Sneller in huis dan select van BOL. Com

Makkelijk en snel besteld en nog sneller in huis. Kwaliteit van het gekochte is wat ik verwachtte.

Hartstikke goed

Product goed snel geleverd. Direct gebruikt. Voldoet meer dan goed.

Vrijdag besteld zaterdag in huis Kan niet sneller en beter

Snel en correct!

Bestelling om 21:30 geplaatst en was idd volledig en optijd de volgende dag binnen! Erg tervreden mee!

Goed product en snel geleverd

Snel en goede prijs

Snel en goede prijs kwaliteit

Goede website, snelle bezorging.

Goede keuzemogelijkheden, snelle service

Snelle levering en goede kwaliteit

Uitstekende informatie op website vergemakkelijkte het keuzeproces. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding product.

Hele goede service

Aanrader voor iedereen die online gereedschap koopt

Netjes geholpen

Ik ben keurig te woord gestaan maar ik vind het jammer dat je achter af dan zo'n lijst moet invullen. Als ik niet tevreden ben dan laat ik dat wel merken

Moest wel paar keer bellen omdat de handleiding van de Gude vlakzuiger zo slecht is, maar werd met geduld geholpen. Het apparaat is prima. Handig, die verschillende standen van de vlotter. Mochten jullie een tekst voor de handleiding willen, dan kan ik die misschien voor jullie schrijven.

Goed, snel, mooie prijs

Elektrische boomzaag nodig. Goed geslaagd tegen een scherpe prijs. Wat minder is de bezorging in orginele verpakking.Doos stond tegen de gevel en was erg aantrekkelijk om mee te nemen.

super snelle levering

interessante aanbieding van de picobello terrasreiniger in combinatie met een accu en oplader gratis er bij

makkelijk bestellen en netjes en snel geleverd

ik had een machine besteld, deze werd keurig en snel geleverd

Vlot en probleemloos

Op een avond besteld en 2 dagen later netjes voor de deur geleverd. Top! Doe zo verder. Een tevreden klant.

zeer snelle levering. woensdag rond 20.00 uur besteld. donderdag om =/- 9.30 uur geleverd. heb de hout versnipperaar nog niet gebruikt. komt deze week misschien.

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.