Gewoon top service

Klantenservice is top.

Zeer goede ervaringen

Zeer goede ervaringen.

prima tel. produkt info, snelle levering

betrouwbaar adres, met vakkennis van producten

Snelle levering, ze maken waar wat ze beloven

Gedaan wat ze horen te doen.

Mijn pakket ontvangen volgens verwachting. Een 8 omdat ze niet in het weekend werken.

Niet klantvriendelijk

Slecht Apparaat wat niet was volgens verwachting kon ik NIET omruilen OP advies van medewerker Houkema machine met benzine gestart wat mijn klacht niet oploste Machine retour gestuurd werd er 10 % ingehouden omdat machine naar benzine rook Waardeloos bedrijf als je iets retour stuurt!!!

Fijn bedrijf met goede telefonische service

Güde hogedrukreiniger besteld en volgende dag al geleverd. Fantastisch! Ben super blij met hoe ik geholpen ben zowel telefonisch als logistiek.

Goeie prijs , snel geleverd.

Prijs kwaliteit

TOP Bedrijf

Wij hadden een hogedrukreiniger besteld voor een klus maar het zou erom spannen dat die op tijd zou binnen komen, na overleg leek het ons het beter om hem te komen afhalen zo gauw die binnen kwam, door goede en vriendelijke communicatie is het allemaal goed gekomen. Tevens een goed product en voor de juiste prijs. Wij zullen vaker ons materialen hier bestellen.

Prima en snel geleverd.

oke

oke

Zeer snelle levering

Was makkelijk op te zoekken en snelle levering

Goed gereedschap en snelle service

Houkema geeft goede service en denkt mee met de klant

De hakselaar is 1 dag na bestelling geleverd op pellet. Mooie machine en werkt handig en goed. Puntje van aandacht: op de site staat " geen verzendkosten boven €75,-". Dit geldt niet voor pelletleveringen hierbij wordt €14,95 in rekening gebracht omdat de transportkosten hoog zijn. Dit vind ik heel begrijpelijk maar geef het aan bij het kopje verzendkosten.

Prima en snel

Zie boven

Ik heb meerdere artikelen gekocht, ik ben tevreden

Heel goede webwinkel

Zeer snel geleverd

Goede website, grote sortering en zeer snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden over de vlotte levering

Besteld en een dag daarna was de bestelling geleverd

Zeer goede kettingzaag voor die prijs, en dan nog gereedschap dat je erbij krijgt, ook een mooie kleur, eens wat anders dan altijd oranje of rood, alles aan een zeer goede prijs en een zeer snelle levering, dus alles TOP

Een mooi product wat er geleverd is Een snelle en correcte levering

Vlotte en snelle levering zoals aangekondigd op de Site.

Snelle reactie via mail ..snelle levering ...

Supersnelle levering

Supersnelle levering

zeer snelle en correcte levering

zeer snelle en correcte levering

Nieuw Amsterdamsestraat 40

7814 VA Emmen

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.