Prettige en klantvriendelijke mailwisseling

Snelle levering en keurige prijsstelling

Voor de eerste keer perfect

Alles goed geregeld

Huyndai strooiwagen bij ze gekocht. Dat verliep allemaal op rolletjes :-) Vriendelijk, goed geprijsd en snel geleverd. Aanrader!

Geconstateerd probleem netjes opgelost.

Het artikel had een beschadiging van de coating waarover iets ter camouflage was aangebracht. Het zag er hierdoor niet nieuw uit. Dit kan het bedrijf denk ik beter op een andere manier tegen een aangepaste prijs verkopen of beter controleren wat wordt verzonden.

Snel geleverd en schadevrij

Zeer mooi ding

Geweldig ,,,doet het goed

Goed en snel

Goed en snel bezorgd

Uitstekende producten en service.

Bij Houkema vond ik een Güde lastrafo en automatische laskap behoorlijk voordeliger dan elders. Bijzonder snelle levering, alles keurig in orde. Ik ben zeer tevreden. J.H.E. Rees, Amsterdam

Alles klopt

Mooie producten tegen aantrekkelijke prijs

En soms ook nog een goede aanbieding

Levering

Beste,bedankt voor de correcte en goede levering.Prima kwaliteit.Dank u.

Dienstverlening is perfect.

Ondanks tijdelijk stocktekort (overigens in alle firma’s die dat prodult verkopen), ondanks lichte problemen met PostNl, steeds snelle en correcte antwoorden op en invulling van mijn vragen: dat is echte dienstverlening toch!

Snel en correct

Snelle levering top

snelle levering en duidelijke communicatie

Top snelle levering

Zag er goed uit en is de volgende dag al geleverd

Goed en vriendelijk contact met de klantenservice. Was zeer behulpzaam. Levering was prima

Perfect.

Snel bezorgd. Super.

Oké

Oké

top

correct en snel.

dikke prima

goede service prettig zaken doen

Super snelle levering

Savonds besteld en de volgende ochtend in huis. Top

goed en snel gelevert

na telf overleg over het produkt was men duidelijk wat wel en niet kan.

snelle + correcte levering

Bravo

Snel geleverd.

Snelle levering en de goedkoopste die ik kon vinden. Goede kwaliteit. Groeten Alex Zwart

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.