Goede personeel

Goed beholpen. Dikke 10

Het product is beschadigt

Het product was al gebruikt voor wat demo's maar dan verwacht ik toch niet een duidelijk beschadigd product. Met name het onderstel heeft duidelijke schade, kennelijk bij de demo's of door de slechte verpakte. Het product zat niet meer in een originele doos. Ook iets als een handleiding ontbrak. Tenslotte was hij ook niet schoongemaakt. Zeer ontevreden!

Een demo artikel heeft normaliter altijd wat gebruikerssporen (dus beschadigingen) Het zijn gereedschappen waarmee gewerkt wordt, dan komen er vrij snel beschadigingen op zichtbaar. Dat er nog wat stof aan zit, hadden we zeker beter kunnen schoonmaken, maar uiteindelijk is daar wel de prijs op gebaseerd. Als er een onbeschadigd artikel verwacht wordt bij een Demo, adviseren wij om een nieuwe te kopen. De handleiding kunnen wij zeker nasturen.

PrimaI

Grasmaaier geleverd cfm bestelling inclusief gratie starterskit. Eenvoudig in elkaar te zetten, accu erin en maaien zonder snoer. Ik gebruik hem voor de plaatsen waar ik met de zitmaaier moeilijk kan komen. Ik heb meerdere batterijen en gereedschap van einhell, batterijen zijn prima uitwisselbaar en super handig.

Nette levering en snel

Snelle correcte levering

Levering binnen 1 dag.

Levering volledig in orde, en snel !

Bestelling en levering zeer vlot verlopen Tevreden over de geleverd Hyundai accu grasmaaier. Aanrader.

keurig op tijd, alles compleet geleverd

Geleverd op de afgesproken tijd, levering bestond uit twee pakketten die dan ook gelijk gelevrd werden. Prima, nog droog weer zodat ik de bosmaaier ook echt kan gaan gebruiken.

tot op heden nog niets ontvangen

op 12/07/2024 nog niets ontvangen

Wij zien dat het op 09/07/2024 is afgeleverd. Wellicht is het afgeleverd op een veilige plek of bij de buren mocht u op dat moment niet thuis zijn geweest. Mocht u niets gevonden hebben, raden wij u aan om contact te nemen met onze klantenservice.

Goede prijs kwaliteit en goed telefonisch contact

Goed bereikbaar en uitleg via de telefoon

Prijzen en verzending prima

Prijzen en verzending prima

Prima in orde!

Snelle levering van een uitstekende en goed geprijsde bosmaaier. Ben er erg blij mee!

correct

snelle levering ,goede verpakking en een hele goede prijsstelling

Prima verf dek goed snelle service

Gewoon een heel keurige zaak

Hele nette service en snelle levering!

geweldig hulpmiddel

handig voor snoeien hoge bomen

Super snel geleverd en kwaliteitsproduct. Ben een tevreden klant

Probleem verholpen

Omdat het in elkaar zetten problemen opleverde contact gehad met Houkema. Door Roy prima geholpen met het verhelpen van het probleem. Top. Bedankt

zeer slecht

2 weken verder nog niets geleverd

Wij hebben uw zending gecontroleerd, maar zoals wij het zien is het 17 juni besteld en 18 juni geleverd. Kan het zijn dat u het verwisseld met een ander bestelling bij wellicht een ander bedrijf? Indien het zeker om deze bestelling gaat, graag contact met ons opnemen, zodat wij u kunnen helpen met een oplossing.

Goede adviezen en afhandeling

Ik was op zoek naar een bosmaaier die ook geschikt was om met een staalborstel onkruid tussen de klinkers te verwijderen. Een uurtje zoeken met hulp van Google leidde alleen maar tot meer verwarring. Een mailtje naar Houkema gaf de oplossing en een dag later had ik alles al in huis en ook nog voor een zeer schappelijke prijs. Hulde!

Zeer tevreden!

Alles verliep naar wens, zeer tevreden!

Supersnelle levering! Ook het onderdeel dat met garantie stuk was, is supersnel geleverd. Een aanrader!

Ben erg tevreden ! Goede voorlichting en service.

Super snel

Super snel binnen 12 uur thuis ontvangen en ik werd goed op de hoogte gehouden met de status Top bedrijf Gr sander

Ben er tevreden over

Snelle levering, grasmaaier is van goede kwaliteit.

Zie bovenstaande.

Nieuw Amsterdamsestraat 40

7814 VA Emmen

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.