Zeer snel geleverd.

Keurig verpakt en heel snel geleverd. Daarnaast bij andere bedrijven werd er een boorkop met kroonsleutel geleverd, bij Roukema werd deze geleverd met snelspan boorkop. En behoort tot de in prijs goedkopere leverancier, vind ik ook wel prettig.

Snelle levering en snel antwoord op mail vragen.

!

Voldoet aan verwachtingen en snel geleverd

voldoet aan verwachtingen en snel geleverd.

altijd snel het juiste geleverd

al jaren klant hier, gewoon goed

Geweldig.

Zeer goede service, klantvriendelijke, goede uitleg, mee denkend en zeer goede kwaliteit

Op vragen krijg je binnen een dag antwoord, ook als er vertraging is wordt men daar op geattendeerd.

Snelle levering goed product

Goed spul

zeer snel geleverd

snelle levering. product. voldoet aan de verwachtingen.

Prima, snelle levering.

Precies gevonden wat ik wilde hebben

Goed en snel

Snelle levering en goed product

De service is goed.

Helaas heeft het bijna 2 maanden geduurd voordat de van diktebank goed werkte en compleet was. Dat dit niet aan Houkema lag en zij hun best deden om alles te regelen is een pluspunt voor Houkema. Uiteidelijk naar 2x verstuurd te zijn heb ik de vandikte bank in gebruik. Al met al toch een goede service

goede en zeer snelle service ,zeer tevreden over houkema tools.

goede en zeer snelle service ,zeer tevreden over houkema tools.

Gewoon goed

Niet duur correct en snelle levering

Keurig

super snel, probleemloos.

Het kon niet sneller

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, vlotte levering

Blij met de vlotte levering, je wordt via de e- mail op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Had mijn product voor een scherpe prijs.

Was niets op aan te merken

Ben dik tevreden grt emile

Zeer deskundige hulp en een goede prijs

Een complete Einhell set gekocht bij deze winkel. Hoewel de winkel zelf niet erg groot is, hebben ze toch van alles wat. Deskundig geholpen door de medewerkers. Een aanrader!

Snelle levering prijs/kwaliteit goed

Goede informatie en snelle afhandeling

Voor de eerste keer iets besteld duidelijke informatie

prima !!!

een keer aan de zaak te weiteveen geweest en een pomp gekocht . prima ding overigens . nu via webshop een heggenschaar en binnen 1 dag binnen !!

Betrouwbaar en snel

Ik kon hier gelukkig nog de tools vinden die ik zocht, op andere sites waren ze uit het assortiment gehaald. Het bestellen verliep voorspoedig, en ik had het de volgende dag al in huis!

Ik was verwonderd dat mijn bestelling zo vlug is aangekomen.

Goed product, snelle verzending en scherpe prijs. Perfect dus.

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, FERM, Stanley, Güde en Scheppach.