Goede ervaring..

Eerste bestelling. Snelle levering. In prima staat afgeleverd .tot zo ver zeer goede ervaring

Perfecte service, alles duidelijk gecommuniceerd en geleverd als afgesproken

na de bestelling gelijk een mail gekregen met verzendinformatie en alles geleverd zoals beloofd. Zeer tevreden dus, ook met het bestelde product

Top !!

Door dat het products niet leverbaar Hebben we een andere versie gekregen , Netjes opgelost

Snelle levering, goed product

Eenvoudig besteld, snelle verzending, updates via mail, niets op aan te merken

Klant vriendelijk , goed advies, en snelle levering

Snel geleverd, maar ik begrijp niet waarom de spullen in een doosje met dito verzendkosten kwamen. Een envelopje met een euro postzegels was voldoende

Snel en goed geleverd

Prima produkt,

Helder, duidelijk en afspraken prima gedeeld via email!

Mijn eerste ervaring...,

Bedankt wat is mijn bestellen zo makelijk ontvangen op tijd. Het is ook leuk dat is ook goedkoop eb hopende dat blijft zelfde met de andere artikellen, Met vriendelijke groet, Klant,

mooie hobby messenset

inderdaad erg snel geleverd zoals beloofd en voor goede prijs ook nog n mooie set ook in n mooie cassette ben dr blij mee

prima en snel

verzending accuraat

Snelle levering goed geholpen!!

Donderdag voor 18:00 besteld vrijdag middag 14:30 infuus .

Snel en prima, ik ontving alleen geen bevestiging

Volgens mij werkt het allemaal prima, alleen zag ik bij het uitpakken dat ik helaas de stofzuiger met snoer had besteld ipv van de accu versie. Eigen schuld helaas. Maar ik heb ook geen bevestigingsmail van de bestelling gehad, dus ik kon ook niet terugkijken wat ik eigenlijk had besteld. Dat kan ook goed door mijn hotmail komen, daarmee ontvang ik soms automatisch gegenereerde mails niet.

Goed en snel

Goeie en makkelijke bestelmogelijkheid.

Telefonisch goed advies, snelle levering

Telefonisch goed advies, snelle levering

Snel en makkelijk

Ik ben zeer tevreden . Snel geleverd , alles in order

snel geleverd tegen prima prijs

Ik wilde de volgende dag kunnen beschikken over mijn gereedschap, dat kon eigenlijk bijna alleen bij Houkema Tools. Prima dus!

Snelle verzending

Besteld en snel geleverd

Snel en goed geleverd!

Een goede Einhell zaagmachine en met vele mogelijkheden. En dat voor een leuke prijs ook nog.

Super goede en snelle service

Goedkoop

Op voorraad is ook werkelijk op voorraad, snelle levering.

Om 17.30 uur besteld. De volgende dag bezorgd.

bestelling op donderdagavond geplaatst en betaald via ideal. netjes een bevestiging van de bestelling en betaling via de email ontvangen alsmede de track en trace. IVM het weekend ertussen werd de bestelling maandagochtend afgeleverd. Prima.

Alles super goed verlopen.

3 apparaten tegelijk besteld. 1 kon pas na 3 à 5 dagen geleverd worden. Maar kwam toch al meteen met de andere twee apparaten een dag later. Heel netjes en behulpzaam aan de telefoon geholpen. Bestelling via internet verliep ook goed.

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, FERM, Stanley, Güde en Scheppach.