Gewoon goed

Gewoon goed

Zie hier onder.

Je kunt geen afhaalpunt invoeren dat is jammer. Veel mensen werken en zij daarom niet thuis

Snel geleverd goede prijs

Dank je voor de snelle levering. Mocht ik nog iets nodig hebben kijk ik eerst bij jullie een zeer tevreden klant.

Votte service, correcte prijs.

Het monteren ging goed. Misschien in de toekomst een instructie blad montage bijsluiten.

Prima levering en zeer goede kwaliteit

Gewoon gedaan wat beloofd was

Vlotte en goede service!

Snel bestellen op duidelijke website. Zelfs na bestelling nog aanpassing gedaan en alles vriendelijk en perfect geregeld en geleverd!

tevreden

Top++

Snelle levering en alles voor een goede prijs.

Snelle levering, product zoals omschreven

Ik heb het product nog niet gebruikt maar deze was binnen 1 dag geleverd.

Supersnelle levering en proper verpakt Enkel spijtig dat vrij duur electrisch gereedschap tegenwoordig niet meer in een deftige koffer word aangeboden.

Duidelijke site met marktconforme prijzen.

Via de site een 60 tands afkortzaagblad gevonden. Veel keuze!

prima service

Prima service,duidelijke website en snellelevering.

product snel en goed geleverd

de bestelde accu grasmaaier volgende dag in goede conditie geleverd.

Ideaal

Snel gemonteerd. Doet zijn werk. Heel tevreden over. Stevig toestel Het enige minpunt is : de stekker is heel kort.

Bestelling correct en erg snel uitgevoerd. Complimenten!

Bestelling correct en erg snel uitgevoerd. Complimenten!

Snel geleverd conform afspraak.

Prima. Kwaliteitsoroduct ontvangen.

Snelle levering en kwaliteit

Snel

Gekregen wat ik bestelthad

Vlot geleverd.

Vlotte levering en product is zoals beschreven.

Waardeloos

Misschien goed om als rugkrabber te gebruiken.maar zeker niet voor wat jullie voorschrijven Ik zal daarom ook iedereen dit product ontraden Zelfs retourneren gaat niet

Doet wat het beloofd

Keurig op tijd geleverd prima.

Snel en als verwacht

De borstelreiniger GUB 500 voldoet goed.

Het verwijderen van mos op bestrating met de harde borstel gaat moeilijk. Met de stalen voegenborstel gaat het beter, de borstel zou wat breder moeten zijn. Hiervoor zou m.i. een bredere stalenborstel (indien in de handel) gebruikt kunnen worden? Omwisselen van borstel gaat moeilijk. (dop is moeilijk aftehalen) De GUB 500 nog niet voor andere doeleinden gebruikt.

Levertijd re lang

Kreeg al een beoordelings verzoek terwijl er nog niets geleverd was.

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.